نقشه مرز استان ها و شهرستان های ایران (علوم انسانی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:15
جمشید راد
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات2
حجم فایل5.786 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

نقشه اقلیم ایران (علوم انسانی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:15
جمشید راد
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات2
حجم فایل6.002 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت توریسم درمانی (گردشگری و توریسم)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:15
جمشید راد
دسته بندیگردشگری و توریسم
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات33
حجم فایل642 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت توریسم درمانی

 

توسعه روزافزون علوم منابع طبیعی و محیط زیست در سطح دنیا ، ایجاد شاخه های نوینی از علوم و صنایع مربوط را در پی داشته که هر یک به نوبه خود قابلیت اثرپذیری از بوم سازه طبیعی را دارا هستند . دانش اکوتوریسم یا گردشگری طبیعت به عنوان یکی از پرجاذبه ترین و در عین حال پرمنفعت ترین علوم وابسته به منابع طبیعی و محیط زیست تلقی می شود که هنوز در ایران به طور جدی بدان پرداخته نشده است .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

روت و آموزش تضمینی روت کردن گوشی اندرویدی (آموزشی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:14
جمشید راد
دسته بندیآموزشی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات7
حجم فایل278 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب...

فصل اول :  روت چیست؟ شناسایی کامل روت و نکاتی کلیدی در مورد روت .......3

 فصل دوم  و اصلی : نحوه ی روت کردن گوشی های اندروید............................5
 

روت چیست؟ شناسایی کامل روت و مزایا و معایب آن و نکاتی کلیدی در مورد روت
 

با سلام و عرض وقت بخیر خدمت دوستان عزیز ... این بار با آموزش کامل و تصویری روت کردن گوشی های اندرویدی در خدمت شما هستیم...خب قبل از روت کردن گوشی شما لازم هست که ابتدا کامل روت رو بشناسید و با مزایا و معایب اون هم آشنا بشید...خب بریم سراغ اینکه روت چیست؟؟؟

روت یا ROOT در لغت به معنای ریشه و اصطلاحا روت کردن به زبان ساده یعنی دسترسی ریشه ای به دستگاه اندروید شما...یعنی روت در کل یعنی قابلیت  دسترسی به چیزهایی در تنظیمات که شما در حالت عادی نمیتونید اونا رو انجام بدین...با روت کردن میتونید تغییرات بیشتری رو انجام بدین و تنظیمات دلخواهتون رو روی گوشیتون پیاده کنید...و میشه گفت که با روت کردن یجورای گوشیتون آپدیت میشه و به آخرین نسخه میره و امکانات جدیدی رو در گوشیتون میبینید ...البته روت کردن مزایا و معایبی که درادامه میگم پس حتما با دقت مطالب رو دنبال کنید.

خب همونطور که گفته شد با روت کردن شما از محدودیت های گوشی آزاد میشین و به تنظیمات بیشتر و جالبتری در گوشیتون دست پیدا کرده و استفاده میکنید و حتی گاها پوشه های سیستم گوشی رو هم مشاهده میکنید و میتونید موارد اضافی رو حذف کنید....با روت کردن از هنگ گوشی و کم سرعتی طبق تجارب بنده و دیگر کاربران راحت میشوید...باطری موبایل شما بهتر کار کرده و عمر بیشتری میکند...با روت کردن میتونید براحتی بعد از روت کردن خیلی از برنامه های پیش فرض گوشیتون که حافظه اشغال کردند رو حذف کنید برنامه هایی مثل گوگل پلاس گوگل موزیک توییتر  و خیلی برنامه های دیگر ،براحتی پس از روت با نصب  titanium backupمیتونید این کار رو انجام بدید... و ....
موفق باشین این جزوه با قیمت استثنایی برای شما عزیزان ...در صورتی موبایلی ها برای روت پنجاه هزار میگیرند اونم اگر بتونند روت کنند...

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت ارتباطات (فصل نهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:14
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات14
حجم فایل384 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت ارتباطات (فصل نهم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 14 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

کتاب مدیریت مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم این کتاب با عنوان « ارتباطات» می باشد که در 14 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار-کنفرانس) برای درس مدیریت رفتار سازمانی مورد استفاده قرار گیرد؛ بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

نقش ارتباطات

فرآیند ارتباطات

مسیر ارتباطات

راههای شناخته شده در ایجاد ارتباط

شبكه های ارتباطی

موانعی كه بر سر راه ارتباطات اثر بخش قرا ردارد:

ارتباطات بین فرهنگها

نكات كاربردی برای مدیران (موانع بر سر راه ارتباطات كدامند)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت شناخت تیم (فصل هشتم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:14
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات19
حجم فایل393 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت شناخت تیم (فصل هشتم کتاب تک جلدی مبانی رفتار سازمانی استیفن رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 19 اسلاید

دسته: مدیریت رفتار سازمانی

کتاب مدیریت مبانی رفتار سازمانی رابینز ترجمه پارسائیان و اعرابی از جمله منابع مهم درس مدیریت رفتار سازمانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هشتم این کتاب با عنوان « شناخت تیم » می باشد که در 19 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده است و می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(سمینار-کنفرانس) برای درس مدیریت رفتار سازمانی مورد استفاده قرار گیرد؛ بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

تعریف گروه

تعریف گروه كاری

مقایسه تیم و گروه

انواع تیم

تیم حل كنندة مسأله

 تیم خودگردان

 تیم متخصص

رابطة تیم و گروه

نه نقش تیم

نقصان پذیری تیم و حساب پس دهی

اعتماد متقابل

ابعاد اعتماد

چگونه می توان اعتماد به وجود آورد ؟

تبدیل افراد به عضو تیم

پرورانیدن افراد برای عضویت در تیم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

اب مجازی (علوم انسانی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:14
جمشید راد
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات33
حجم فایل2.123 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اب مجازی

مقاله اب مجازی در 33 صفحه همراه پاورپوینت در 27 اسلاید

آب مجازی مقدار آبی است كه یك كالا و یا یك فرآورده كشاورزی طی فرآیند تولید مصرف می‌كند تا به مرحله تكامل برسد و مقدار آن معادل جمع كل آب مصرفی در مراحل مختلف زنجیره تولید از لحظه شروع تا پایان می‌باشد. به طور ساده می توان آب مجازی را مقدار آبی که برای تولید کالا مورد نیاز می باشد، تعربف نمود. صفت مجازی در این تعریف بدان معنا است که بخش عمده آب مصرف شده طی فرایند تولید، در محصول نهایی وجود فیزیکی ندارد و در حقیقت بخش بسیار ناچیزی از آب مصرفی در پایان به عنوان آب واقعی در بافت محصول باقی خواهد ماند.

مقدار آب مجازی هر کالا یا محصول با توجه به شرایط اقلیمی و فرهنگی، مکان تولید، مدیریت و برنامه ریزی در طی روند تولید آن متفاوت است، به عنوان مثال آب مجازی یک کیلوگرم گندم در ایران و یک کشور اروپایی با هم متفاوت می باشد.

افزایش رقابت كشورها برسر آب، نیاز به غذا برای جمعیت در حال رشد و افزایش کم آبی در بسیاری از نقاط جهان از جمله دلایل مهمی هستند تا نگاهی به شیوه درست مدیریت آب در این کره خاکی و كشورخود داشته باشیم. وابستگی انسان به آب نشان می‌دهد كه نیاز آبی برای تولید غذا بیش از نیازهای دیگر بشریت است به گونه‌ای كه یک انسان بالغ برای زنده ماندن، روزانه بیش از 2 الی 4 لیتر آب آشامیدنی احتیاج دارد و این درحالی است كه 1000 برابر این مقدار، آب برای تولید غذا نیاز است و این خود دلیل مهمی برای پاسخ به این سؤال است كه چرا مفهوم آب مجازی در زمانی كه در خصوص تولید غذا صحبت می‌شود دارای اهمیت بالایی است.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کاربینی بانک قوامین (گزارش کاربینی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:14
جمشید راد
دسته بندیگزارش کاربینی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات18
حجم فایل162 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کاربینی بانک قوامین  

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

 نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 12 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

 

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک,ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,دانلود کاربینی بانک,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

بانك قوامین در ابتدا با هدف كمك به افزایش توان معیشتی و مالی كاركنان زحمتكش ناجا با نام صندوق قرض الحسنه ناجا فعالیت خود را شروع نمود و در تاریخ 20/6/79 به مؤسسه پس انداز وقرض الحسنه قوامین تغییر نام یافت و گستره فعالیت خودرا علاوه بر كاركنان ناجا به آحاد مردم امتداد بخشید .

بانك قوامین در آستانه پنجمین سال فعالیت خود توانست شرایط ورود به شبکه بانکی کشور را مهیا و در بهمن ماه سال 1383 موفق به دریافت موافقت اصولی از بانک مرکزی برای تبدیل به موسسه مالی و اعتباری گردید .

بانك قوامین هم اکنون با بهره گیری از تکنولوژی نوین و به کارگیری نیروهای کارآمد و متخصص با 29 واحد سرپرستی در مراکز استان ها و بیش از 772 شعبه در سراسر کشور در راستای تحقق اهداف و برنامه های خود در چارچوب قوانین و مقررات نظام بانکی جمهوری اسلامی گام برمی دارد .

بانك قوامین با رعایت اصل مشتری محوری به عنوان سرمایه ای بزرگ در جهت ارتقاء خدمات گام برمی دارد و در تلاش است تا با ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات مطلوب به مردم جایگاهی امن برای آسایش مشتریان باشد. شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده دارای 15پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان  به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

 

  1. 2. ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها:

  2.  

شرح فعالیت های اداره حسابداری در خصوص امورحقو ق و دستمزد:

 

عکس بخشی از گزارش کاربینی

دانلود کاربینی حسابداری,دانلود پروژه کاربینی رشته حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی,

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
        1.تشریح جریان فرآیند کار
        2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
        3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
        4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
         1.ویژگی‌های مهارتی
       2.دانش و استعدادهای موردنیاز
       3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
       1.سختی و پیچیدگی کار
       2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
       3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
       4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
       5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کاربینی بانک کشاورزی (گزارش کاربینی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:13
جمشید راد
دسته بندیگزارش کاربینی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات27
حجم فایل229 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کاربینی بانک کشاورزی  

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

 نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 12 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

 

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک,ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,دانلود کاربینی بانک,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

بانک کشاورزی یکی از بانک‌های تخصصی کشور و مورد تایید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران است که ماموریت آن، حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن است. بانك كشاورزی در بیست و یكم خرداد سال 1312 تاسیس شد. این بانك هم‌اكنون با پشتوانة هشتاد و یک سال‌ تجربه خدمت‌رسانی به عنوان یك بانك پیشرو در زمینه ارائه خدمات بانكی به همه مردم در سراسر كشور در حال خدمت رسانی است.

در برخی دوره های زمانی نام بانک دستخوش تحولاتی شده و در برخی مواقع نیز اساس نامه و ماموریت های آن نیز در راستای تامین مالی بخش کشاورزی و زیر بخشهای آن به عنوان یکی از زیر بخش‌های اثرگذار بر اقتصاد کشور و موتور مولد تولید که منجر به رشد اقتصادی می گردد تغییر یا تکمیل شده است. این بانک به منظور حفظ خوداتکایی از اوایل دهه 70 هجری شمسی با حضور موثر در مراکز پولی و مالی کشور و توسعه خدمات شعب شهری خود تلاش كرده است تا از منابع موجود در مراکز تجاری نیز به نفع توسعه بخش کشاورزی بهره جوید.

بانک کشاورزی در حال حاضر 1914 شعبه دارد که 1153 شعبه در مناطق روستایی و کشاورزی به ارایه خدمات تخصصی بخش کشاورزی پرداخته و تعداد 761 شعبه نیز در شهرها در امر ارایه خدمات تجاری مشغول به فعالیت هستند و 36 شعبه نیز به ارایه خدمات ارزی و بین المللی مشغول اند.

دراین شعبه ساعت 8 تا حدودا 11 صبح پر بارترین و می شود گفت شلوغ ترین زمان است و کارمندان کار بیشتر را در این ساعات انجام می دهند.روزهای آخر ماه و اولین روزهای و زمان واریز حقوق روزهایی هستند که شعبه مشتریان بسیاری را پذیزا و به آنها جواب گوست.این شعبه با این تعداد کارمند پاسخوی همه مشتریان می باشد.تقریبا ارتباطاط به صورت عمودی است یعنی از بالا به پایین برخی از کارها برای کارمندان تعریف شده است و آنها باید هر روز تکرار مکرارات را انجام دهند کار آنها تکراریست چندان اختیاری در انجام کارها ندارند,برخی از کارها باید حتما مورد تایید و امضاء رئیس قرار گیرد و برخی دیگر باید حتما مقامات بالا به رئیس این اجازه را بدهند یعنی حتی رئیس شعبه نیز در انجام برخی از امور از خود اختیار تام ندارد.خلاقیت و نو آوری نیز در امور بانکی معنا ندارد مگر در کارهای فردی که بر می گردد به نظم و انضباط آنها برای مثال چیدمان پرونده ها طوری که به راحتی در دسترس باشند.نوآوری و خلاقیت در بانک با پیشرفت تکنولوژی و شبکه ارتباطاط و...در ارتباط است و این به مسئولین رده های بالاتر بانک بر می گردد که این تکنولوژیهای برتر را هر چه سریع تر از سایر بانکها برای شعبات خود فراهم کنند چرا که سایر بانکهای خصوصی و دولتی رقبای بزرگی محسوب می شوند و مشتریان به بانکهایی مراجعه می کنند که در کمترین زمان و با صرف وقت و هزینه کمتر بهترین وبیشترین کارها را انجام دهند چرا که در این دوران وقت و هزینه و جلب رضایت مشتری حرف اول را میزند.

امور بانکی بر اساس عدم اعتماد صورت می گیرد لذا هر یک از کارمندان در قبال کاری که انجام میدهند مسئولند.سیستم کامپیوتری که هر یک از آنها با آن کار می کنند جداست هر کدام برای ورود کارمندان  به سیستم کد و رمز جداگانه تعریف شده.و هر یک از کارمندان باید با کد و رمز خود وارد شوند زیرا اگر اشتباهی رخ دهد این مسئولیت با صاحب آن کد و صاحب امضاء می باشد.

در سیستم بانکی رفتار کارمندان باید محترمانه و رسمی باشد چه با ارباب رجوع و چه با سایر همکاران.لباس فرم آنها نیز باید مرتب و رسمی باشد که این رسمی بودن در بانکهای خصوصی بیشتر رعایت می شود.

در سیستم بانکی رفتارها پاسخ ـ محرک می باشد کارمندان کار می کنند تا در آخر ماه حقوق بگیرند.کارمندی که کار خود را خوب انجام دهد برای مثال کارمندی ظرف مدت 1ماه بسیاری از اقساط معوقه را پیگیری و مبلغ هنگفتی را به صندوق بازگرداند بانک نیز مبلغ 24 ساعت اضافه کاری را به ایشان اعطا نمودند.این خود باعث تشویق این کارمند و ترغیب سایرین می شود.

عکس بخشی از گزارش کاربینی

دانلود کاربینی حسابداری,دانلود پروژه کاربینی رشته حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, دانلود پروژه, دانلود پروژه کارآموزی

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
        1.تشریح جریان فرآیند کار
        2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
        3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
        4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
         1.ویژگی‌های مهارتی
       2.دانش و استعدادهای موردنیاز
       3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
       1.سختی و پیچیدگی کار
       2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
       3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
       4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
       5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کاربینی بانک مسکن (گزارش کاربینی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:13
جمشید راد
دسته بندیگزارش کاربینی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات18
حجم فایل164 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کاربینی بانک مسکن

دانلود گزارش کاربینی همراه فایل پاورپوینت

گزارش کاربینی

فرمت:ورد و قابل ویرایش

زمینه:حسابداری

 نگارش سال 1394

دارای 12اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قابل ویرایش در قالب استاندارد کاردانی نگارش سال 1394

دارای 12 اسلاید طراحی شده زیبا و با انیمیشن زیبا

 

گزارش کاربینی بانک ملی, بانک فایل , بانک مقاله صبا ,در پی فردا - گزارش کاربینی بانک,ریسک در بانک ها ,عملکرد بین بانک های کوچک ,روابط بین بانک های کوچک و SME ها ,دانلود کاربینی بانک,بانک پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت,بانک ملی پاورپوینت ایران,پروژه آذرخش بانک ملی,پروژه حسابداری بانک ملی,پروژه کارآموزی بانک ملی,پروژه کاربینی بانک,پروژه کاربینی بانک ملی,پروژه مالی بانک ملی,پروژه های تحقیقاتی بانک ملی,دانلود پروژه پاورپوینت کاربینی بانک ملی,کاربینی در بانک ملی,پایان نامه بانک ملی,پایان نامه در مورد بانک ملی,پایان نامه های مورد حمایت بانک ملی,پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از خدمات بانک,پرسشنامه رضایت مشتری از کارکنان بانک,پرسشنامه رضایت مشتری بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان از بانک,پرسشنامه رضایت مشتریان بانک,پرسشنامه سنجش رضایت مشتریان بانک,تحقیق بانک ملی,تحقیق در مورد بانک ملی ایران,تحقیق در مورد تاریخچه بانک ملی,تحقیق درباره بانک ملی,تحقیق رضایت مشتریان بانک,تعریف رضایت مشتریان بانک,دانلود پرسشنامه رضایت مشتری از بانک,رضایت مشتری در بانک,رضایت مشتریان بانک ملی,سنجش رضایت مشتریان بانک ملت,شماره مشتری بانک ملی چیست؟,عوامل موثر بر رضایت مشتریان بانک,مقالات بانک ملی,مقالات بانک ملی ایران,مقاله ای در مورد بانک ملی,مقاله بانک ملی,مقاله بانک ملی ایران,مقاله درباره بانک ملی,مقاله درمورد بانک ملی,موضوعات پایان نامه بانک ملی

بانك مسكن در25 دیماه سال 1317 باتاسیس " بانك رهنی ایران "بعنوان بانكی تخصصی درامرمسكن وساختمان با سرمایه اولیه دویست ملیون ریال بمشارکت وزارت دارائی و بانک ملی ایران فعالیت خودراآغازكرد.  موضوع فعالیت بانك مسكن ، موضوعات بانكی مرتبط باامرمسكن راتشكیل می داد. پرداخت تسهیلات دربرابررهن اموال غیرمنقول باهدف خرید، احداث وتكمیل ، تعمیرواعطای اعتباربه شركتهای ساختمانی بخش عمده فعالیت هارادربرمی گرفت .    بدنبال پیروزی انقلاب اسلامی دركشور، بانك مسكن درسال 1358 براساس لایحه قانونی اداره اموربانكهامصوب 17/3/1358 شورای انقلاب اسلامی ، ازادغام بانكهای رهنی ایران ، ساختمان ، شركت سرمایه گذاریهای ساختمانی بانكهای ایران وسایرشركتهای پس اندازووام مسكن كوروش ، اكباتان ، پاسارگاد، درتهران ودرشهرستانهاشركت های پس اندازووام مسكن مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان ، اهواز، گیلان ، همدان ، كرمانشاه ، مازندران ، گرگان ، سمنان وآبادان تشكیل گردید.

تركیب جدیدكه تحت عنوان “ بانك مسكن “ فعالیت های بانكی خودرادربخش ساختمان شروع نمود، طیف غالب آن راازهرحیث بانك رهنی ایران تشكیل می داد، ودرواقع بانك مسكن تداوم فعالیت بانك رهنی ایران درقالب جدیداست كه بابرخورداری ازپیشینه وتجربیات طولانی خودحركتی نوین راآغازنموده وازسال 1323 به خانه سازی مبادرت ورزیده است 

همچنین درراستای توسعه فعالیتهای تخصصی بانك درامرساخت وسازمسكن بعنوان یك رسالت اجتماعی بانك مسكن درسال 1369 وباهماهنگی وزارت مسكن وشهرسازی اقدام به ایجادشركت سرمایه گذاری مسكن نمودكه فعالیت بیش ازیك دهه این شركت موجب تامین مسكن بخش عظیمی ازهموطنانمان بارعایت استانداردهای ملی وقانونی گردیده است .

بانك مسكن افتخاردارد با شبکه گسترده خود درسطح كشوربه عنوان بنگاه اقتصادی معتبرعلاوه برتولید واحدهای مسكونی ، درجهت اعطای تسهیلات وخدمات بخش مسكن شامل تسهیلات مضاربه ، اجاره به شرط تملیك و خریدتجهیزات پزشكی ، افتتاح حسابجاری ، صدورانواع ضمانتنامه ها، حوالجات ، خدمات چك فاكس ، چك مسافرتی ، انواع امورارزی واعتباراسنادی و انواع خدمات الکترونیکی فعالیت نماید.

اولین مدیرعامل بانک رهنی آنتوان خاشاب بود و اولین مدیر عامل بانک مسکن پس از انقلاب آقای ابتهاج (1358) و مدیر عامل کنونی آقای شریفی می باشند.

تا کنون 19 مدیر عامل در بانک مسکن مدیریت کرده اند که احمد فرشچیان بیشترین مدت مدیریت را داشته است (16 سال)

شعبه ای که اینجانب در آن مشغول به کار بوده دارای 15پرسنل شامل،رئیس،معاون،رئیس صندق،رئیس معاملات،سوپروایزر،کارمند و 4نفر تحویل دار و همچنین خدمتگزار شعبه می باشد.ساعت کار اغلب بانکها از 8 صبح تا 16 می باشد.

عکس بخشی از گزارش کاربینی

دانلود کاربینی حسابداری,دانلود کاربینی حسابداری,دانلود پروژه کاربینی رشته حسابداری, مقاله حسابداری, مقاله رشته حسابداری, مقالات حسابداری, پروژه حسابداری, تحقیق حسابداری, تحقیق رشته حسابداری, پروژه رشته حسابداری, پروژه های حسابداری, دانلود تحقیق رایگان, دانلود تحقیق رایگان دانشجویی, دانلود مقاله, دانلود مقالات, دانلود مقاله علمی, دانلود مقالات علمی, دانلود مقالات رایگان, دانلود پروژه, دانلود پروژه کارآموزی,دانلود کاربینی رایگان

فهرست مطالب گزارش کاربینی

توصیف فرآیند انجام کار
        1.تشریح جریان فرآیند کار
        2.ماشین‌آلات و دستگاه‌ها و ابزارها
        3.محصولات تولید شده (کالا یا خدمات) و نحوه ارایه خدمات پس از تولید و تحویل
        4.نحوه کنترل کیفیت انجام فعالیت‌ها
توصیف توانمندی‌ها و مهارت‌های مورد انتظار برای احراز شغل موردنظر
         1.ویژگی‌های مهارتی
       2.دانش و استعدادهای موردنیاز
       3.ویژگی‌های جسمانی
توصیف شرایط انجام وظایف مربوط به شغل موردنظر
       1.سختی و پیچیدگی کار
       2.نکات مربوط به قوانین و مقررات انجام کار
       3.نکات مربوط به ایمنی و بهداشت
       4.نکات مربوط به فرهنگی و اجتماعی (جاذبه و انگیزه‌های شغلی):
       5.وضعیت درآمدی و مباحث اقتصادی

ت) تحقیق، توصیف و مقایسه ویژگی‌های شغل موردنظر در داخل و خارج از کشور:

ث) ارایه نظرات و پیشنهادات کاربین در خصوص موقعیت فعلی و آینده شغل موردنظر:

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir