دانلود پاورپوینت مرحله مقایسه در مدیریت استراتژیک (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:08
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات81
حجم فایل953 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت مرحله مقایسه در مدیریت استراتژیک

دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک)- مدیریت استراتژیک پیشرفته

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 81 اسلاید

این فایل با فرمت پاورپوینت در 81 اسلاید با عنوان "مرحله مقایسه در مدیریت استراتژیک" بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

چارچوب جامع تدوین استراتژی(CFSF)

چارچوب مباحث مرحله مقایسه

تعریف استراتژی

بررسی استراتژی ها

انتخاب استراتژی ها

اولویت بندی استراتژی ها

سطح بندی استراتژی ها

استراتژی های سطح سازمان

استراتژی های سطح کسب و کار

استراتژی های سطح وظیفه

ویژگیهای تصمیمات استراتژیك در سطوح مختلف

تقسیم بندی استراتژی ها در سطوح مختلف

استراتژی های سطح کل سازمان / شرکت

استراتژی هدایتی

استراتژی های پرتفولیو: تجزیه و تحلیل پرتفولیو

استراتژی های سرپرستی

استراتژی اقیانوس آبی

استراتژی های سطح کسب و کار

استراتژی های مشارکتی

استراتژی کنسرسیوم خدمات متقابل

سرمایه گذاری مشترک

توافق بر سر اعطای امتیاز

مشارکت زنجیره ارزش

استراتژی های رقابتی

استراتژی هزینه کم‌تر

استراتژی تمایز

استراتژی تمرکز

تمرکز بر تمایز

تمرکز بر هزینه

استراتژی های توسعه

نفوذ در بازار

توسعه بازار

توسعه محصول

استراتژی های سطح وظیفه ای

استراتژی‌های بازاریابی

استراتژی‌های مالی

استراتژی‌های تأمین منابع انسانی (بامبرگر و مشولم )

استراتژی‌های سیستم های اطلاعاتی

گونه های مختلف استراتژیک

سازگاری الگوهای استراتژیک با مبانی منطقی گونه های استراتژیک

تجزیه و تحلیل سوات (swot)

8 مرحله ساخت ماتریس سوات

چهار دسته اصلی استراتژی های ممکن

تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی

تحلیل جایگاه شرکت ...

اتخاذ استراتژی ها متناسب با جایگاه شرکت

تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی

ماتریس بررسی عوامل (SWOT)  شرکت ...

ماتریس بررسی عوامل (SWOT)  شرکت ...

تحلیل جایگاه شرکت ...

نکته در ارتباط با ماتریس داخلی و خارجی

ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیك(SPACE)

برای تهیه«ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیك»باید به طریق زیر عمل كرد:

ماتریس ارزیابی موفقیت و اقدام استراتژیك

ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیك SPACE  (رو ، ماسون و دیكل)

گروه مشاوران بستن(BCG)

ماتریس استراتژی اصلی (GSM)

ماتریس استراتژی اصلی (GSM)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت مرحله تصمیم‌گیری در مدیریت استراتژیک (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:08
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات21
حجم فایل440 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت مرحله تصمیم‌گیری در مدیریت استراتژیک

دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 21 اسلاید

این فایل با فرمت پاورپوینت در 21 اسلاید با عنوان "مرحله تصمیم‌گیری در مدیریت استراتژیک " بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

چارچوب جامع تدوین استراتژی(CFSF)

چارچوب مباحث مرحله تصمیم گیری

ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی

کاربرد ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی

تهیه ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی

ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی (QSPM)

کاربرگ های برنامه ریزی استراتژیک کمی

انتخاب استراتژی های جذاب

جذاب ترین استراتژی ها

بهترین استراتژی های قابل اجرای سطوح مختلف

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات (SWOT) (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:08
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات28
حجم فایل517 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)

دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک)- مدیریت استراتژیک پیشرفته

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 28 اسلاید

این فایل با فرمت پاورپوینت در 28 اسلاید با عنوان " تجزیه و تحلیل سوات (SWOT) " بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک و مدیریت استراتژیک پیشرفته مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تجزیه و تحلیل سوات (SWOT)

8 مرحله ساخت ماتریس سوات

چهار دسته اصلی استراتژی های ممکن

تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی

تحلیل جایگاه شرکت ...

اتخاذ استراتژی ها متناسب با جایگاه شرکت

تجزیه و تحلیل داخلی و خارجی

ماتریس بررسی عوامل (SWOT)  شرکت ...

ماتریس بررسی عوامل (SWOT)  شرکت ...

تحلیل جایگاه شرکت ...

نکته در ارتباط با ماتریس داخلی و خارجی

ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیك(SPACE)

برای تهیه«ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیك»باید به طریق زیر عمل كرد:

ماتریس ارزیابی موفقیت و اقدام استراتژیك

ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیك SPACE  (رو ، ماسون و دیكل)

گروه مشاوران بستن(BCG)

ماتریس استراتژی اصلی (GSM)

ماتریس استراتژی اصلی (GSM)

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت استخوان بندی ستون فقرات و قفسه سینه (تربیت بدنی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:07
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات38
حجم فایل665 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

استخوان بندی ستون فقرات و قفسه سینه

تقسیم بندی مهره ها

  1. مهره های گردنی(cervical vertebrae)
  2. مهره های پشتی(Thoracic vertebral)
  3. مهره های کمری(Lumbar vertebrae)
  4. مهره های خاجی(sacral vertebrae)
  5. مهره های دنبالچه(coccygeal vertebrae)

}        قوس ها :جذب فشار ها وضربات شدید ،حفظ تعادل ،انتقال وزن و...    

•         تقسیم بندی بر اساس محل قرار گیری

1)     قوس گردنی

2)     قوس پشتی

3)     قوس کمری

4)     قوس لگنی

 

عناوین اسلایدها

استخون بندی

نقش ها

تقسیم بندی مهره ها

تقسیم بندی بر اساس محل قرار گیری

قوس گردنی

قوس پشتی

قوس کمری

قوس لگنی

مهره اطلس (atlas):

مهره اکسیس (axis):

استخوان خاجی (sacrum):

دنباچه (coccyx):

دیسک (disk):

اجزا:

آسیب های ستون فقرات

علل بروز

عوامل آشکار ساز کمردرد:

راههای پیشگیری کمردرد:

فتق دیسک:

علائم فتق دیسک:

تشخیص فتق دیسک:

درمان:

داروها

ورزش ها:

تقسیم بندی:

دنده

اجزای یک دنده:

قسمت های تشکیل دهنده:

قسمت های یك دنده

قفسه سینه (thoracic cage)

تقسیم بندی:

منابع

مصباح اردکانی،سید فخرالدین،کالبد شناسی عمومی،شیراز،انتشارات دانشگاه علوم پزشکی شیراز،1386

رلف ویرهد،آناتومی حرکت،انتشارات آستان قدس رضوی،1380

تند نویس،فریدون:حرکت شنا سی، انتشارات دانشگاه تربیت معلم،1384

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون کارشناسی ا

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:07
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات39
حجم فایل226 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: خلاصه جامع کتاب مدیریت اسلامی تألیف دکتر سید علی اکبر افجه ای (ویژه داوطلبین آزمون و ارشد دکتری مدیریت)

فرمت:pdf

تعداد صفحات: 39 صفحه

دسته: مدیریت (آزمون ارشد و دکتر ی مدیریت)

مدیریت اسلامی جزو منابعی است که از سال 93 بعنوان یکی از دروس آزمون کارشناسی ارشد و از سال 94 بعنوان دروس آزمون ارشد و دکتری مدیریت مطرح شده است. با توجه به جدید بودن این درس یکی از مشکلاتی که در این زمینه برای داوطلبین آزمون ارشد و دکتری وجود دارد پیدا کردن منابع اصلی این درس است با بررسی سوالات مدیریت اسلامی آزمون ارشد سال 93 متوجه می شویم که یکی از مهم ترین این منابع، کتاب مدیریت اسلامی دکتر افجه ای می باشد. فایل حاضر خلاصه ای بسیار جامع و کامل این کتاب می باشد که با اطمینان می توان گفت که کامل ترین خلاصه این کتاب نیز می باشد. مهم ترین ویژگی این فایل نسبت به فایل های دیگر این است که در خلاصه بندی این کتاب تلاش شده است که با دقت تمام کلیه نکاتی که به عنوان ناحیه سوال خیز مطرح می شئوند و احتمال طرح سوال از آنها وجود دارد پوشش داده شود. این کتاب دارای بیست و هفت فصل می باشد که خلاصه کلیه فصلها در این فایل موجود می باشد. لیست فصلها نیز به شرح زیر است:

فصل اول : مکتب و علم

فصل دوم: وجوه تمایز مدیریت " اسلامی" با سایر مکاتب مدیریت

فصل سوم: مدیریت اسلامی یک مقوله مدیریتی است

فصل چهارم: "رهبری" از اصول تفکیک ناپذیر "مدیریت" اسلامی است.

فصل پنجم: با علم "تولید"، انسان "توحیدی" نمی توان ساخت!

فصل ششم مدیریت "علمی"، "علمی" جز علم "تولید" نیست

فصل هفتم: "تولید" باید در خدمت "تعالی" انسان باشد

فصل هشتم: مدیریت اسلامی هنر هماهنگی روابط انسانی است

فصل نهم: مدیریت اسلامی همه بر "شور" است

فصل دهم: مدیر اسلامی باید از صفات رهبری هم برخوردار باشد

فصل یازدهم: "مدیر" در پیکر سازمان مثل "مغز" در بدن "انسان" است

فصل دوازدهم: انگیزه کار بیشتر وجدان "الهی" هر انسان است.

فصل سیزدهم: بر پایه دو اصل نیکوکاری و پرهیزکاری با هم یاری و همکاری کنید

فصل چهاردهم: "ترس" از خدا مؤثرترین عامل کنترل در سازمان

فصل پانزدهم: "مدیر اسلامی" فردی است آزاد در زمان و مکان

فصل شانزدهم: تعریف مدیرت علمی (تولید)

فصل هفدهم: برنامه ریزی

فصل هجدهم: تعیین خط مشی

فصل نوزدهم: تهیه شرح عملیات

فصل بیستم: طریقه اجرای عملیات

فصل بیست و یکم: سازماندهی

فصل بیست و دوم: هماهنگی

فصل بیست و سوم: ارتباطات، نظارت و کنترل

فصل بیست و چهارم: علوم رفتاری و مدیریت اسلامی

فصل بیست و پنجم: مروری کوتاه بر رهبری و ابعاد گوناگون آن

فصل بیست وششم: رهبری و مدیریت اسلامی

فصل بیست و هفتم: رهبری از دیدگاه امام علی (ع)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

كنفرانس بین المللی اقتصادهای كاربردی 2014 (ICOAE) (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:07
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات11
حجم فایل446 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

كنفرانس بینالمللی اقتصادهای كاربردی 2014 (ICOAE)

سیاست توسعه سرمایه گذاری در منطقه مرزی بالقوه

International Conference on Applied Economics (ICOAE) 2014
Investment Promotion Policy in Potential Border Zone Nathapornpan Piyaareekul Uttama

مقاله ساینس دایرکت(ScienceDirect ) همراه ترجمه روان

Abstract
Recently, border zone is regarded as a potential advantage area to foster cross-border based economic activities. The Association of Southeast Asia Nations (ASEAN) makes an attempt to push forward its own border areas to become the gateway to neighboring countries and third countries through the presence of special economic zone, industrial estate, and regional economic hub. This is one of ASEAN’s strategies to accomplish to be ASEAN Economic Community in 2015. This paper presents a preliminary result from the first phase of a research project that explores the emergence of domestic and foreign investment in the Northern border zone of Thailand. It focuses on case studies conducted in “Chiang Khong” border area of Chiang Rai province in Thailand, and examines the design of investment promotion policies in this potential border zone. Using in-depth semi-structured interview method, the preliminary findings reveal that borderization is as a starting point to open up border and cross-border economic activities, whereas border city identity, the influence of emerging border city and the role of mutually inclusive growth between border cities are as a driver to bring them together. Hence, economic and investment promotion policies should be initiated from the onset of the context of border zone in order to trigger the actual border circumstances. In addition, comprehensive and integrated economic promotion policies with regional and national policies could be provided in the best available manner.

چكیده

اخیرا منطقه مرزی را بعنوان منطقه ای با مزیت بالقوه در نظر می گیرند تا فعالیت های اقتصادی بین مرزی را رواج دهد. اتحادیه ملل جنوب شرق اسیا (آسه ان) تلاش می كند مناطق مرزی خود را توسعه دهد تا طریق منطقه ویژه اقتصادی ،شهرك صنعتی و قطب اقتصادی منطقه ای ، دروازه ورود كشورهای همسایه و جهان سوم شود.این یكی از استراتژیهای آسه ان برای دستیابی به جامعه اقتصادی آسه ان در سال 2015 است.این مقاله نتیجه مقدماتی از فاز اول پروژه تحقیقاتی را ارئه می كند كه به بررسی پیدایش سرمایه گذاری داخلی و خارجی در شمالی ترین منطقه مرزی تایلند می پردازد.تاكید این مقاله بر تحقیقاتی است كه در "چیانگ خنگ" منطقه مرزی استان چیانگ رای تایلند انجام شده است و الگوی سیاست های توسعه سرمایه گذاری در این منطقه مرزی بالقوه را بررسی كرده است. در صورتیكه از روش مصاحبه دقیق نیمه ساختاری استفاده شود ،یافته های اولیه نشان می دهد كه مرزی سازی نقطه اغازی برای بازكردن مرز و شروع فعالیت های اقتصادی بین مرزی است ،در حالیكه درباره هویت شهرهای مرزی ، تاثیر پیدایش شهر مرزی و نقش رشد متقابل فراگیر بین شهرهای مرزی بعنوان عاملی است كه این شهرها را به سمت هم سوق می دهد.بنابراین سیاست های توسعه اقتصادی و سرمایه گذاری باید از اغاز بافت منطقه مرزی شروع شود تا در شرایط واقعی مرزی اعمال شود.علاوه بر این ، سیاست های توسعه اقتصادی جامع و یكپارچه می تواند به بهترین شكل ممكن با سیاست های منطقه ای و ملی فراهم شود.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مفصل زانو (تربیت بدنی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:07
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات36
حجم فایل1.564 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت مفصل زانو

 

استخوان فمور بزرگترین استخوان بدن می باشد.

این استخوان در قسمت پایین ”مفصل زانو“ پیچیده ترین و بزرگترین مفصل بدن را تشکیل می دهد.

این مفصل بین استخوان های فمور و تیبیا قرار دارد و استخوان کشکک بر روی آن حرکت می کند و این مفصل در طول سیکل راه رفتن باعث جابجایی خط اثر نیروها و پیشروی بدن می گردد.

 استخوان های تیبیا و فیبولا ساق پا را تشکیل می دهند .این استخوان ها از بالا به مفصل زانو و از سمت پایین به مفصل قوزک محدود شده اند

 

عناوین اسلایدها

نمای زانو از بالا
نمای زانو ازروبرو

آناتومی زانو

استخوان های مفصل ران

مفصل زانو

منیسک ها

پارگی منیسک

حرکات مفصل زانو

دامنه حرکتی مفصل زانو

گروه عضلات چهارسرران

عضله راست رانی

 عضله پهن خارجی

 عضله پهن میانی

 عضله پهن داخلی

  عضله رکبی

  گروه عضلات خلفی ران

 عضله دوسررانی

 عضله نیم وتری

 عضله نیم غشایی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت اصول حرکت شناسی ساختاری ( عضلات مفصل شانه) (تربیت بدنی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات35
حجم فایل289 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت اصول حرکت شناسی ساختاری ( عضلات مفصل شانه)

ارتباط و اتصال مفصل شانه با استخوان بندی محوری از طریق استخوان ترقوه، در مفصل جناغی-چنبری به وجود می آید.

در شرایط طبیعی، حرکت استخوان بازو ،موجب حرکت استخوان کتف میشود. حرکت خم شدن

و دور شدن استخوان بازو ،منجر به بالا رفتن ، چرخش بالایی و دور شدن استخوان کتف میشود. همچنین ،حرکت نزدیک کردن

و باز کردن استخوان بازو باعث پایین رفتن ، چرخش پایینی و نزدیک شدن استخوان کتف میشود. هنگامی که استخوان بازو

حرکت چرخش داخلی و نزدیک کردن افقی را انجام میدهد،استخوان کتف از ستون مهره دور میشود. از طرف دیگر

حرکت چرخش خارجی و درو شدن افقی استخوان بازو با حرکت نزدیک شدن استخوان کتف همراه میشود.

 

عناوین برخی اسلایدها

مفصل شانه

حرکات مفصل شانه

عضلات مفصل شانه

عضلات چرخش دهنده ی بازو

عضله دالی( deltoid )

عضله غرابی بازویی

عضله فوق خاری

عضله تحت خاری

عضله گرد کوچک

عضله تحت کتفی

عضله گرد بزرگ

عضله پشتی بزرگ

عضله سینه ای بزرگ

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت دوپینگ و ورزش (تربیت بدنی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات81
حجم فایل1.182 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت دوپینگ و ورزش

مرگ فیزیولوژیک :چرا که دستکاری غیرقانونی در فرایند طبیعی باعث تغییرات شدید و گاهاً برگشت ناپذیری در بدن میشود

مرگ جسمی: نظیر برخی موارد اسف بار مرگ ورزشکارانی  که در سالهای اخیر مشاهده شده است.انحطاط روانی و شخصیتی ناشی از رضایت شخص به تقلب،نادیده انگاشتن توانایی ها ظرفیت های شخصی و بزرگ کردن ناتوانی ها و معایب.و بالاخره انحطاط اخلاقی به واسطه تعدی فرد از قوانینی که تمام جامعه بشری پایبند آن هستند.


عناوین اسلایدها

دوپینگ چیست؟

تاریخچه -  تعریف

رخدادهای مهم در تاریخ دوپینگ

طبقه بندی مواد دو پینگ

علل مخالفت با دوپینگ

داروهای دوپینگی

دوپینگ با داروهای معمولی

آیا دوپینگ تنها از طریق تزریق داروهای پیچیده و یا کمیاب صورت می گیرد؟

استروئیدهای آنابولیک-آندروژنیک:

سازو کارهای اصلی مسئول افزایش قدرت وزن خالص بدن عبارتند از

عوارض استروئیدهای آنابولیکی

خطرات سلامتی در طولانی مدت

آمفتامین ها

ناروتیک(ماده مخدر)

هورمون رشد

پنج عمل هورمون رشد که مورد توجه ورزشکاران است عبارتند از :

مدرها

دلیل استفاده از داروهای ادرار آور در ورزشكاران

دسته بندی مکملها بر اساس خواص ادعا شده

مکمل هایی که بر سوخت و ساز انرژی تاثیر دارند

مکمل هایی که احتمالا بر ترکیب بدن تاثیر می گذارند

مکمل هایی که احتمالا باعث حفظ سلامت عمومی ورزشکار می شوند

مکمل های غذایی

گلوتامین

ال – کارنیتین

بی کربنات سدیم

کافئین

آثار جانبی کافئین

کراتین

مصرف کراتین و عملکرد ورزشی

مصرف مکمل کراتین و آثار جانبی آن

دوپینگ خون

دوپینگ خون چیست؟

مشکلات و تاثیرات جانبی

دوپینگ ژنی چیست؟


لیست ممنوعه سال ۲۰۰۹

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

درك مفهوم امیخته بازاریابی،4P (بازاریابی و امور مالی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات3
حجم فایل37 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ترجمه مقاله درك مفهوم امیخته بازاریابی،4P

 

Understanding the Marketing Mix Concept – 4Ps

 

Marketing is simplistically defined as ‘putting the right product in the right place, at the right place, at the right time.’ Though this sounds like an easy enough proposition, a lot of hard work and research needs to go into setting this simple definition up. And if even one element is off the mark, a promising product or service can fail completely and end up costing the company substantially.

The use of a marketing mix is an excellent way to help ensure that ‘putting the right product in the right place,…’ will happen. The marketing mix is a crucial tool to help understand what the product or service can offer and how to plan for a successful product offering. The marketing mix is most commonly executed through the 4 P’s of marketing: Price, Product, Promotion, and Place.

These have been extensively added to and expanded through additional P’s and even a 4C concept. But the 4Ps serve as a great place to start planning for the product or even to evaluate an existing product offering.

4Ps marketing mix

In this article, we will look at 1) the four P’s, 2) history of the marketing mix concept and terminology, 3) purpose of the marketing mix, 4) key features of the marketing mix, 5) developing a marketing mix, 6) key challenges, and 7) marketing mix example – Nivea.

 

بازاریابی را به سادگی می توان بعنوان"قرار دادن محصول مناسب در مكان و زمان مناسب" تعریف كرد.با اینكه این تعریف بنظر مانند یك برنامه اسان است اما برای انجام همین تعریف ساده باید كار و تحقیقات بسیار زیادی صورت گیرد.حتی اگر یك عنصر درست نباشد كالا یا خدماتی كه قول ان داده شده بطور كامل شكست خورده و هزینه سرسام اوری برای شركت بجا خواهد گذاشت.

استفاده از امیخته بازاریابی یك راه عالی برای تضمین تحقق"قرار دادن محصول مناسب در مكان و زمان مناسب"می باشد.امیخته بازاریابی ابزاری مهم برای درك انچه كه كالا یا خدمات می توانند عرضه كنند و نحوه برنامه ریزی برای عرضه موفق كالا است.این بازاریابی اغلب از طریق بازاریابی متداول 4P انجام می شود:قیمت،محصول،تبلیغ و مكان[1].به این 4P ،Pهای دیگر و حتی مفهوم 4C نیز اضافه شده و انرا گسترده تر كرده است.اما4P یك مكان عالی برای شروع برنامه ریزی برای محصول و یا حتی ارزیابی عرضه محصولات موجود می باشد.

در این مقاله نگاهی می اندازیم به:1)4P 2)تاریخچه مفهوم  و واژه شناسی امیخته بازاریابی 3)هدف امیخته بازاریابی 4)ویژگی های اصلی امیخته بازاریابی 5)ایجاد امیخته بازاریابی 6)چالش های اصلی 7)نمونه امیخته بازاریابی،شركت نیوا



[1] -Price, Product, Promotion, and Place

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir