درك مفهوم امیخته بازاریابی،4P (بازاریابی و امور مالی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیبازاریابی و امور مالی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات3
حجم فایل37 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ترجمه مقاله درك مفهوم امیخته بازاریابی،4P

 

Understanding the Marketing Mix Concept – 4Ps

 

Marketing is simplistically defined as ‘putting the right product in the right place, at the right place, at the right time.’ Though this sounds like an easy enough proposition, a lot of hard work and research needs to go into setting this simple definition up. And if even one element is off the mark, a promising product or service can fail completely and end up costing the company substantially.

The use of a marketing mix is an excellent way to help ensure that ‘putting the right product in the right place,…’ will happen. The marketing mix is a crucial tool to help understand what the product or service can offer and how to plan for a successful product offering. The marketing mix is most commonly executed through the 4 P’s of marketing: Price, Product, Promotion, and Place.

These have been extensively added to and expanded through additional P’s and even a 4C concept. But the 4Ps serve as a great place to start planning for the product or even to evaluate an existing product offering.

4Ps marketing mix

In this article, we will look at 1) the four P’s, 2) history of the marketing mix concept and terminology, 3) purpose of the marketing mix, 4) key features of the marketing mix, 5) developing a marketing mix, 6) key challenges, and 7) marketing mix example – Nivea.

 

بازاریابی را به سادگی می توان بعنوان"قرار دادن محصول مناسب در مكان و زمان مناسب" تعریف كرد.با اینكه این تعریف بنظر مانند یك برنامه اسان است اما برای انجام همین تعریف ساده باید كار و تحقیقات بسیار زیادی صورت گیرد.حتی اگر یك عنصر درست نباشد كالا یا خدماتی كه قول ان داده شده بطور كامل شكست خورده و هزینه سرسام اوری برای شركت بجا خواهد گذاشت.

استفاده از امیخته بازاریابی یك راه عالی برای تضمین تحقق"قرار دادن محصول مناسب در مكان و زمان مناسب"می باشد.امیخته بازاریابی ابزاری مهم برای درك انچه كه كالا یا خدمات می توانند عرضه كنند و نحوه برنامه ریزی برای عرضه موفق كالا است.این بازاریابی اغلب از طریق بازاریابی متداول 4P انجام می شود:قیمت،محصول،تبلیغ و مكان[1].به این 4P ،Pهای دیگر و حتی مفهوم 4C نیز اضافه شده و انرا گسترده تر كرده است.اما4P یك مكان عالی برای شروع برنامه ریزی برای محصول و یا حتی ارزیابی عرضه محصولات موجود می باشد.

در این مقاله نگاهی می اندازیم به:1)4P 2)تاریخچه مفهوم  و واژه شناسی امیخته بازاریابی 3)هدف امیخته بازاریابی 4)ویژگی های اصلی امیخته بازاریابی 5)ایجاد امیخته بازاریابی 6)چالش های اصلی 7)نمونه امیخته بازاریابی،شركت نیوا



[1] -Price, Product, Promotion, and Place

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93 (حسابداری)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلzip
تعداد صفحات10
حجم فایل24 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود داده های ضریب بتا شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران از سال 89 الی 93

فرمت:excel

ضریب بتا از جمله متغیرهای مهم حسابداری می باشد که در تحقیقات و پایان نامه های رشته های حسابداری، مدیریت مالی و اقتصاد به عنوان متغیر مالی مورد استفاده قرار می گیرد. این فایل شامل ضریب بتا مربوط به 133 شرکت پذیرفته شده در بو.رس اوراق بهادار تهران برای بازه زمانی5 ساله  1389 الی 1393 می باشد که می توان از آن  در برآورد مدل رگرسیونی استفاده کرد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقاله وب سرور آپاچی (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:06
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات35
حجم فایل4.544 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله رشته کامپیوتر و IT

دانلود مقاله کارشناسی نرم افزار با عنوان  وب سرور آپاچی

چکیده:

 کارساز وب، سرور وب یا وب سرور سامانه ای است که توانایی پاسخگوئی به مرورگر وب و ارسال صفحه درخواستی مرورگر را داراست. صفحات وب بر پایه یک ساختار مشخص و با یک نام یگانه بر روی سرور وب قرار میگیرند. بر روی یک سرور وب امکان قرار گرفتن صفحات متعدد و با ساختارهای جداگانه وجود دارد. اصلی ترین وظیفه یک وب سرور ارائه صفحات وب به کاربران است. این بدان معناست که صفحه های اچ تی ام ال همراه با هر نوع مطالب اضافی ای چون: تصاویر، شیوه نامه ها و جاوا اسکریپت ها را شامل شود. کاربر معمولاً با یک مرورگر وب یا خزنده وب ارتباط اولیه را با ارسال درخواست منبع خاصی با استفاده از اچ تی تی پی ارسال می کند و سرور درخواست کاربر را با محتوای منبع یا پیام خطایی که قادر به انجام دادن آن نیست، پاسخ می دهد. وب سرور یک برنامه کامپیوتری است که مسئول قبول کردن درخواست های http از کارخواهان است که همان مرورگرهای وب هستند و پاسخ ها را به همراه یک سری اطلاعات به آنها پست می کنند. این پاسخ ها همان صفحات Html هستند

کلمات کلیدی

وب سرور آپاچی

وب سرور

مرورگر وب

استاتیک

داینامیک

مقدمه

سرور یک کامپیوتر همیشه روشن و همیشه در دسترس است، زمانی که این دسترسی تنها در محدوده یک شبکه داخلی باشد، آن را سرور تحت شبکه می نامیم و به این معنا خواهد بود که تمامی کامپیوتر های موجود در این شبکه از این کامپیوتر فرمان می گیرند و نیازهای تحت شبکه خود را به کمک آن تامین می کنند و سرور نقش آنها را در شبکه تعیین می نماید، حال اگر گستره این شبکه را کمی بیشتر نمائیم، و آن را متشکل از تمام کامپیوتر هایی که از طریق اینترنت به هم وصل شده اند بدانیم، با گروه بسیار بزرگی از کامپیوتر های همیشه روشن و همیشه در دسترس از طریق اینترنت روبرو هستیم که به آنها سرور های اینترنتی گفته می شود و وظیفه دارند تا اطلاعاتی که در هر زمان از شبانه روز، بر روی پهنای اینترنت جستجو می کنید را برای ملاحظه شما در اختیار قرار دهند.

فهرست مطالب

 

1-سرور چیست ؟. 6

2-وب سرور چیست ؟. 7

3- نحوه کار وب سرور ها. 12

4 - انواع وب سرور. 12

5 -  معرفی وب سرور IIS. 13

6 - آموزش نصب IIS 17

7 - امکانات معمول HTTP در IIS. 18

8 - مقایسه وب سایت های استاتیک و داینامیک . 18

9 - تعیین صفحه پیش فرض در IIS. 18

10 – تعیین پیام خطای دلخواه در IIS. 19

11 - ریدایرکت کردن آدرس در IIS. 20

12 - توسعه نرم افزار در IIS. 21

13 - امکانات و قابلیت های امنیتی IIS. 23

14 - معرفی وب سرور آپاچی . 26

15 - نصب وب سرور آپاچی. 27

1-15 -نصب آپاچی در لینوکس. 27

2-15 -نصب آپاچی در ویندوز. 27

3-15 -نصب آپاچی در مکینتاش. 28

16 -htaccess چیست؟. 29

17 -وظیفه فایل htaccess. 29

18 - خصوصیات وب سرور آپاچی. 30

19 - نتیجه گیری. 32

منابع. 34

فهرست اشکال

1-نکست کیوب اولین وب سرور دنیا . 11

2-انواع وب سرور ها و سهم آنها در بازار. 13

3-کنسول  IIS 6. 15

4- کنترل پنل IIS 7. 16

5-کنترل پنل ویندوز . 17

6- منو Programs and features. 17

7- تعیین پیام های خطای دلخواه در IIS. 20

8- Redirect  کردن آدرس وب در وب سرور IIS. 21

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت دستگاه عصبی (تربیت بدنی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:05
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات80
حجم فایل1.608 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت دستگاه عصبی (nervous system)

عقده ها ی محیطی (peripheral ganglia  )

Ø     تعریف :    تجمع توده ای از اجسام سلولی نرون های حسی 

    انواع عقده های عصبی :

ü     گره های حسی (sensory ganglia  ):درمسیرریشه حسی اعصاب نخاعی ورشته های حسی اعصاب جمجمه ای زوج پنجم ،هفتم ،هشتم ،نهم ودهم  

ü     گره های سمپاتیكی (sympathetic ganglia  ):بیش تردردو سمت ستون مهره ها وحفره ی شكمی

ü     گره های پاراسمپاتیكی (parasympathetic ganglia  ):در ناحیه گردن و سر در مسیر اعصاب جمجمه ای ،روی احشای درون قفسه سینه ،حفره ی شكمی و لگنی          

 

 

عناوین اسلایدها

دستگاه عصبی مرکزی (central nervous system)

دستگاه عصبی محیطی (peripheral nervous system)

تقسیم بندی

عقده ها ی محیطی (peripheral ganglia  )

انواع عقده های عصبی

اعصاب مغزی (cranial nerves )

زوج اول یااعصاب بویایی (olfactory nerves )

زوج دوم یا اعصاب بینایی ((optic nerves

زوج سوم یا اعصاب حرکتی چشم(oculomotor nerves )

زوج چهارم یا اعصاب اشتیاقی( trochlear nerves)

زوج پنجم یا اعصاب سه قلو ((trigeminal nerves

سه قلو

شاخه های اعصاب سه قلو

زوج ششم یا دور کننده چشم ((abducent

زوج ششم

زوج هفتم یا اعصاب صورتی ((facial nerves

زوج هشتم یا اعصاب دهلیزی-حلزونی
( (vestibulocochlear nerves   

زوج نهم یا اعصاب زبانی –حلقی
(glossopharyngeal nerves )

زوج دهم یا اعصاب واگ
(vagus nerves  )

واگ

هسته های عصب واگ  

پشتی                                                                                                  مبهم

زوج یازدهم یا اعصاب شوکی
(spinal accessory nerves )

زوج دوازدهم یا اعصاب زیر زبانی
(hypoglossal nerves  )

اعصاب نخاعی  (spinal nerves )

تقسیم بندی بر اساس ناحیه ای که از آن منشا می گیرند

ریشه های اعصاب نخاعی (roof)

انشعاب ها

اعصاب نخاعی پس از خروج از ستون مهره ها به چند شاخه تقسیم می شود .

شبکه های اعصاب نخاعی (plexus )

شبکه گردنی (Cervical plexusI)

شبکه بازویی (brachial plexus )

شبکه کمری (Lumbar plexus)

شبکه خاجی (sacral plexus)

عصب سیاتیک (sciatic nerve )

شبکه دنبالچه ای (coccygeal plexus)

دستگاه عصبی خوکار

(Autonomic nervous system)

Ans

رشته های حسی سمپاتیک و پاراسمپاتیک

رشته های همراه عصب واگ

رشته های همراه عصب زوج نهم

رشته های همراه پاراسمپاتیک لگنی

رشته های همراه سمپاتیک لگنی

دستگاه سمپاتیک (sympathetic system)

گره های سمپاتیک

سیستم پاراسمپاتیک (parasympathetic system )

گیرنده های سلول مجری  

مراکز پاراسمپاتیک مغز و گره های مربوط به آن

راه عصبی

راه حسی  sensory tract ))

راه حس عمومی

راه حسی ویژه

راه حرکتی (motor pathway )

تقسیم بندی راه حرکتی

راه ارتباطی

گیرنده های عصبی  

منابع

مصباح اردكانی ،سید فخرالدین ،كالبد شناسی عمومی ،انتشارات دانشگاه علوم پزشكی شیراز

سل من ،فیزیولوژی و تشریح انسانی ،تهران ،مترجمین سعید سمنانیان و تیمور دخت امیر تیمور

ویلمور ،فیزیولوژی ورزشی و فعالیت بدنی ،جلد اول ،ترجمه پنج استاد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقاله وب کاوی در صنعت (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:05
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات67
حجم فایل280 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله رشته کامپیوتر وIT

دانلود مقاله وب کاوی در صنعت کارشناسی کامپیوتر

 

چکیده

با افزایش چشمگیر حجم اطلاعات و توسعه وب، نیاز به روش ها و تکنیک هایی که بتوانند امکان دستیابی کارا به داده‌ها و استخراج اطلاعات از آنها را فراهم کنند، بیش از پیش احساس می شود. وب کاوی یکی از زمینه های تحقیقاتی است که با به کارگیری تکنیک های داده کاوی به کشف و استخراج خودکار اطلاعات از اسناد و سرویس‌های وب می پردازد. در واقع وب کاوی، فرآیند کشف اطلاعات و دانش ناشناخته و مفید از داده های وب می باشد. روش های وب کاوی بر اساس آن که چه نوع داده ای را مورد کاوش قرار می دهند، به سه دسته کاوش محتوای وب، کاوش ساختار وب و کاوش استفاده از وب تقسیم می شوند.  طی این گزارش پس از معرفی وب کاوی و بررسی مراحل آن، ارتباط وب کاوی با سایر زمینه های تحقیقاتی بررسی شده و به چالش ها، مشکلات و کاربردهای این زمینه تحقیقاتی اشاره می شود. همچنین هر یک از انواع وب کاوی به تفصیل مورد بررسی قرار می گیرند که در این پروژه بیشتر به وب کاوی در صنعت می پردازم. برای این منظور مدل ها، الگوریتم ها و کاربردهای هر طبقه معرفی می شوند.

کلمات کلیدی

وب کاوی

داده کاوی

صنعت

 

مقدمه

با توسعه سیستم های اطلاعاتی، داده به یکی از منابع پراهمیت سازمان ها مبدل گشته است. بنابراین روش ها و تکنیک هایی برای دستیابی کارا به داده، اشتراک داده، استخراج اطلاعات از داده و استفاده از این اطلاعات، مورد نیاز می باشد. با ایجاد و گسترش وب و افزایش چشمگیر حجم اطلاعات، نیاز به این روش ها و تکنیک ها بیش از پیش احساس می شود. وب، محیطی وسیع، متنوع و پویا است که کاربران متعدد اسناد خود را در آن منتشر می کنند. در حال حاضر بیش از دو بیلیون صفحه در وب موجود است و این تعداد با نرخ 3/7 میلیون صفحه در روز افزایش مییابد. با توجه به حجم وسیع اطلاعات در وب، مدیریت آن با ابزارهای سنتی تقریبا غیر ممکن است و ابزارها و روش هایی نو برای مدیریت آن مورد نیاز است.

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                شماره صفحه

فصل اول:مقدمه

مقدمه 1

فصل دوم:داده کاوی

2- 1 مقدمه ای بر داده کاوی 6

2-1-1 چه چیزی سبب پیدایش داده کاوی شده است؟ 7

2-2 مراحل کشف دانش 9

2- 3 جایگاه داده کاوی در میان علوم مختلف 12

2-4 داده کاوی چه کارهایی نمی تواند انجام دهد؟ 14

2-5 داده کاوی و انبار داده ها 14

2-6 داده کاوی و OLAP 15

2-7 کاربرد یادگیری ماشین و آمار در داده کاوی 16

2-8 توصیف داده ها در داده کاوی 16

2-8-1 خلاصه سازی و به تصویر در آوردن داده ها 16

2-8-2 خوشه بندی 17

2-8-3 تحلیل لینک 18

2-9 مدل های پیش بینی داده ها 18

2-9-1 دسته بندی 18

2-9-2 رگرسیون 18

2-9-3 سری های زمانی 19

2-10 مدل ها و الگوریتم های داده کاوی 19

2-10-1 شبکه های عصبی 19

2-10-2 درخت تصمیم 22

2-10-3 Multivariate Adaptive Regression Splines(MARS) 24

2-10-4 Rule induction 25

2-10-5 K-nearest neibour and memory-based reansoning(MBR) 25

2-10-6 رگرسیون منطقی 26

2-10-7 تحلیل تفکیکی 27

2-10-8 مدل افزودنی کلی (GAM) 28

2-10-9 Boosting 28

2-11 سلسله مراتب انتخابها 28

2-12داده کاوی و مدیریت بهینه وب سایت ها 30

2-13داده‌كاوی و مدیریت دانش 31

فصل سوم: وب کاوی

3-1 تعریف وب کاوی 33

3-2 مراحل وب کاوی 33

3-3 وب کاوی و زمینه های تحقیقاتی مرتبط 34

3-3-1 وب کاوی و داده کاوی 34

3-3-2 وب کاوی و بازیابی اطلاعات 35

3-3-3 وب کاوی و استخراج اطلاعات 36

3-3-4 وب کاوی و یادگیری ماشین 37

3-4 انواع وب کاوی 37

3-5 چالش های وب کاوی 38

3-6مشكلات ومحدودیت های وب كاوی در سایت های فارسی زبان 39

3-7 محتوا کاوی وب 40

 

فصل چهارم: وب کاوی در صنعت

4-1 انواع وب کاوی در صنعت 43

4-1-1وب کاوی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی 43

4-1-1-1 مهندسی مخازن/ اکتشاف 43

4-1-1-2مهندسی بهره برداری 44

4-1-1- 3مهندسی حفاری 44

4-1-1-4بخشهای مدیریتی 44

4-1-2 کاربرد های دانش داده کاوی در صنعت بیمه 45

4-1-3کاربردهای دانش داده کاوی در مدیریت شهری 46

4-1-4کاربردهای داده کاوی در صنعت بانکداری 47

4-1-4-1بخش بندی مشتریان 47

4-2 پژوهش های کاربردی 48

نتیجه گیری 50

منابع و ماخذ فارسی 51

مراجع و ماخذ لاتین و سایتهای اینترنتی 52

 

 

 فهرست اشکال

عنوان                                                                                                       شماره صفحه

شکل(2-1) داده کاوی به عنوان یک مرحله از فرآیند کشف دانش 8

شکل(2-2) سیر تکاملی صنعت پایگاه داده 10

شکل (2-3) معماری یک نمونه سیستم داده کاوی 11

شکل (2-4) داده ها از انباره داه ها استخراج می گردند 14

شکل(2-5( داده ها از چند پایگاه داده استخراج شده اند 15

شكل(2-6) شبکه عصبی با یک لایه نهان 20

شكل(2-7) Wx,y وزن یال بین X و Y است. 21

شكل(2-8) درخت تصمیم گیری 23

شكل(2-9( روش MBR 26

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت خون (تربیت بدنی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:05
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات44
حجم فایل485 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت خون (blood)

مهمترین ماده آلی گلبول قرمز هموگلوبین می باشد. از یک هسته رنگی به نام هم و پروتئینی به نام گلوبین تشکیل شده است.دارای 4 اتم آهن است که هر اتم با یک مولکول اکسیژن ترکیب می شود لذا ظرفیت حمل 4 مولکول اکسیژن را دارد.برای اینکه همو گلوبین داخل کردش خون بماند و به داخل بافتها نفوذ پیدا نکند باید داخل گلبول های قرمز بماند.در صورت خروج پدیده ای به نام همولیز به وجود می آید.

هر گرم از هموگلوبین با 1.34 میلی لیتر اکسیژن ترکیب می شود

 

برخی عناوین اسلایدها

وظایف مهم خون

اجزای تشکیل دهنده خون

پروتئنهای پلاسما

سلول های خونی

ساختمان و ویژگیهای گلبول قرمز

هماتو کریت

گلبول سفید،انواع و ویژگیها

تفاوتهای گلبول سفید وقرمز

انواع گلبول های سفید

نوتروفیل

ائوزینوفیل

بازوفیل

پلاکت

پلاکت از دو راه جلو خونریزی را می گیرد.

گروه های خونی و انواع آن

خون سازی

 

منابع

کالبد شناسی عمومی (دکتر سید فخرالدین مصباح اردکانی)

فیزیولوژی پزشکی(گایتون)

اینترنت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه پایانی مسیریابی بسته های IP (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:04
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات52
حجم فایل1.658 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پروژه پایانی مهندسی کامپیوتر با عنوان مسیریابی بسته های IP

دانلود پروژه رشته کامپیوتر

چکیده

امروزه علم کامپیوتر به حدی پیشرفت کرده که بسیاری از علوم دیگر پیشرفتشان وابسته به علم کامپیوتر می باشد.شبکه های کامپیوتری به حدی پیشرفت کرده اند که توانسته اند جهان را به یک دهکده علمی کوچک تبدیل نمایند.برای برقراری ارتباط بین این شبکه ها نیازمند به یک ستون فقرات می باشیم٬ این شبکه زیر بنایی که از تعداد زیادی مسیریاب تشکیل شده است وظیفه انتقال اطلاعات را دارد. بر روی این مسیریاب ها باید الگوریتم هایی اجرا شوند تا بتوانند بهترین مسیر را برای انتقال اطلاعات در این دهکده را انتخاب کنند.

مجموعه مطالبی که در اختیار شما خواننده گرامی است پژوهشی در رابطه با مسیریابی به صورت کاربردی می باشد.

 

کلمات کلیدی

مسیریابی بسته های ip

پروتکل های مسیریاب

شبکه های کامپیوتری

 

فهرست  مطالب

 

 

فصل اول

مسیر یاب یا روتر................................................................................................

انواع روترها......................................................................................................

تفاوت روتر با هاب..............................................................................................

روترهای اتصال اینترنت.......................................................................................

استفاده از روتر به منظور اتصال دو شبکه به یکدیگر و ارتباط به اینترنت........................

استفاده از روتر در یک شبکه LAN.......................................................................

استفاده از روتر به منظور اتصال دو دفتر کار...........................................................

مهمترین ویژگی های یک روتر.............................................................................

تفاوت یك سوییچ لایه 3 با یك مسیریاب معمولی........................................................

عکسهای مسیریاب............................................................................................

 

فصل دوم

دو دیدگاه الگوریتم های مسیریابی.........................................................................

انواع پروتكل...................................................................................................

پروتکل OSPF..............................................................................................

مقایسه پروتکل OSPF با پروتکل RIP...............................................................

 

فصل سوم

 

مسیر یابی چند منظوره.......................................................................

انتخاب مسیر چند منظوره....................................................................

جستجوی IGMP.............................................................................

پروتکل مستقل مسیریابی چند منظوره....................................................

آدرس های چند منظوره ذخیره............................................................

مسیریابی هوشمند...........................................................................

 

مقدمه

 محیط‌های شبكه پیچیده می‌توانند  از چندین قسمت كه از پروتكل‌های مختلف با معماری‌های متفاوت هستند، تشكیل شده باشند. در این حالت ممكن است استفاده از پل برای حفظ سرعت ارتباطات بین قسمت‌های شبكه مناسب نباشد. در این محیط‌ های شبكه‌ای پیچیده و گسترده به دستگاهی نیاز خواهد بود تا علاوه بر دارا بودن خواص پل و قابلیت‌های تفكیك یك شبكه به بخش‌های كوچكتر، قادر به تعیین بهترین مسیر ارسال داده از میان قسمت‌ها نیز باشد. چنین دستگاهی Router یا مسیریاب نام دارد.

مسیریاب‌ها در لایه شبكه مدل OSI  عمل می‌كنند. مسیریاب‌ها به اطلاعات مربوط به آدرس‌دهی شبكه دسترسی دارند و در نتیجه قابلیت هدایت بسته‌های داده را از میان چندین شبكه دسترسی دارا هستند. این عمل از طریق تعویض اطلاعات مربوط به پروتكل‌ها بین شبكه‌های مجزا در مسیریاب ‌ها انجام می‌شود. در مسیریاب از یك جدول مسیریابی برای تعیین آدرس‌های داده‌های ورودی استفاده می‌شود.

در لایه های مختلف سویچینگ داریم ،که سویچینگ لایه سوم را مسیر یابی گویند.فرآیند مسیر یابی همانند فرآیند انتقال نامه در دفاتر پستی می باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقاله معرفی voip (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:04
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات24
حجم فایل161 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله رشته کامپیوتر

مقاله معرفی voip کارشناسی مهندسی نرم افزار

چکیده

VoIP مخفف Voice over internet protocol است و به صورت لفظی معنی "انتقال صدا از طریق شبکه اینترنت" است. بوسیله فناوری VoIP کاربران میتوانند با استفاده از اینترنت با یکدیگر تماس بگیرند. مهم‌ترین مزیت VoIP نسبت به تلفن سنتی هزینه بسیار پایین آن است. در تلفن های معمولی کاربر هزینه مدت زمان مکلامه را پرداخت میکند و هم‌چنین در این هزینه به فاصله مکانی مقصد نیز بستگی دارد. در حالی که اگر از فناوری VOIP استفاده شود، مدت زمان مکالمه و فاصله مکانی مقصد بر هزینه آن تاثیری ندارد.

امروزه همه شرکت های بزرگ به استفاده از این فناوری روی آورده‌‌اند. چرا که علاوه بر هزینه بسیار پایین، امکانات بسیار بالایی نیز دارد.VOIP

کلمات کلیدی

voip

شبکه های کامپیوتری

تلفن های سنتی

 

مقدمه

ارتباطات یكی از نیازهای حیاتی بشریت است و انسان همواره به دنبال ابداع فناوری‌هایی بوده است كه بتواند با استفاده از آنان با سایر همنوعان خود ارتباط برقرار نماید. در گذشته‌ای نه چندان دور كه انسان استفاده از اینترنت را تجربه نكرده بود، ارتباطات محاوره‌ای صرفا از طریق تلفن و به كمك خطوط PSTN (برگرفته از Public Switched Telephone Network) انجام می‌گردید. در سیستم فوق، سیگنال‌های صوتی آنالوگ با استفاده از كابل‌های مسی حمل و مبادله داده خصوصا در مسافت‌های طولانی گرانقیمت و ارتباطات دوسویه ویدیویی رویایی بیش نبود. در سالیان اخیر ما شاهد اتفاقات جالبی بوده‌ایم كه هر یك به سهم خود تاثیری غیرقابل انكار در حیات بشریت داشته‌اند. ابداع كامپیوترهای شخصی، فن آوری‌های جدید ارتباطی نظیر تلفن‌های سلولی و نهایتا اینترنت نمونه هایی در این زمینه می باشند كه باعث شده است انسان بتواند با استفاده از سرویس‌های جدیدی نظیر نامه الكترونیكی، چت و مواردی‌ دیگر با سایر افراد ارتباط برقرار نماید.

 

 

                                                                     فهرست

مقدمه.. 4

1) VoIP چیست؟.. 6

2) VoIP چگونه كار می كند ؟.. 7

3) چرا تاکنون از این فناوری در ابعاد گسترده‌ استفاده نشده است ؟   7

4) مزایای استفاده از VoIP نسبت به PSTN.. 8

5) معایب VoIP. 8

6) انواع مكالمات با استفاده از VOIP. 10

7) نحوه برقراری ارتباط.. 9

8) بسته‌های VOIP. 11

9) مشکلات ارتباطات تلفنی مبتنی ‌بر IP. 11

10) تاخیر صدا.. 12

11) امنیت VoIP. 15

     11-1) انواع  تهدیدات صوتی.. 16

12) نحوه حفاطت.. 16

13) تجارت بزرگ در زمینه VOIP. 17

14) شبكه‌های تلفنی آینده.. 18

15) نتیجه گیری.. 21

16) فهرست منابع..   22  

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

اهمیت استفاده از سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:04
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات12
حجم فایل478 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

چكیده

سازمان ها با افزایش تاثیر جهانی شدن و فن اوری شروع به استفاده از سیستم های اطلاعاتی در بخش ها و توابع متعدد خود در چند دهه گذشته كرده اند.مدیریت منابع انسانی یكی از بخش هایی است كه بیشترین استفاده را از سیستم های اطلاعاتی مدیریتی داشته است.این سیستم ها از فعالیت هایی مانند شناسایی كارمندان مستعد،حفظ سوابق كامل كارمندان موجود و تهیه برنامه هایی برای پیشرفت قابلیت ها و استعدادهای كارمندان حمایت می كند.سیستم های منابع انسانی به منظور تحقق اهداف راهبردی و برنامه های كسب و كار بلند مدت،به مدیریت عالی در شناسایی احتیاجات نیروی انسانی كمك می كند.مدیریت میانی از سیستم های منابع انسانی برای نظارت و تحلیل استخدام،تخصیص اعتبار و پاداش برای كارمندان استفاده می كند.مدیریت عملیاتی از این سیستم ها برای پیگیری استخدام و جایابی كارمندان بهره می گیرد.سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی نیز می تواند از شیوه های منابع انسانی مانند برنامه ریزی نیروی كار،كارگزینی[1]،برنامه های پاداش،پیش بینی دستمزد،پرداخت بودجه و روابط كار با كارمند حمایت كند.

در این تحقیق بمنظور ارزیابی اثر بخشی و كاربرد سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی در سازمان ها،پرسشنامه های درك و رضایت از این سیستم ها به كارمندان منابع انسانی داده شد.

78 پرسشنامه از كارمندان منابع انسانی شاغل در بخش های مختلف دریافت شد.نتایج تحقیق، بینشی ارزشمند در زمینه موفقیت و اثر بخشی این سیستم ها در سازمان ارائه می كند.درضمن این نتایج در چارچوب پس زمینه نظری و تجربی سیستم اطلاعاتی مدیریتو سیستم های اطلاعاتی منابع انسانی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.



[1] -staffing

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت مرحله ورودی در مدیریت استراتژیک (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
14:04
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات94
حجم فایل897 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت مرحله ورودی در مدیریت استراتژیک

دسته: مدیریت (مدیریت استراتژیک)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 94 اسلاید

این فایل با فرمت پاورپوینت در 94 اسلاید با عنوان " مرحله ورودی در مدیریت استراتژیک " بصورت بسیار زیبا طراحی شده که میتواند به عنوان کار ارائه کلاسی درس مدیریت استراتژیک مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

چارچوب جامع تدوین استراتژی(CFSF)

چارچوب مباحث مرحله ورودی

نوع شناسی محیط

بررسی عوامل خارجی

الگوی بررسی محیط خارجی

اجزای محیط خارجی شرکت 

لایه های محیط

محیط کلان یا عمومی

مهمترین عوامل اقتصادی

عوامل اجتماعی-فرهنگی

مهمترین عوامل اجتماعی - فرهنگی

اثرات پیشرفت های فن آوری

مهمترین عوامل تکنولوژیکی

 عوامل سیاسی-قانونی/حقوقی

مهمترین عوامل سیاسی ، حقوقی و قانونی

عوامل جهانی

الگوی پنج نیروی رقابتی مایکل پورتر

برخی موانع ورودی که در خیلی از صنایع وجود دارد

ماتریس ارزیابی عوامل خارجی

فرصت ها و تهدیدهای محیط (کلان و خرد)

گام های تهیه ماتریس ارزیابی عوامل خارجی

تحلیل نتایج ماتریس ارزیابی عوامل خارجی

کاربرگ های بررسی عوامل خارجی

شناسایی فرصت ها و تهدیدها

تشکیل ماتریس ارزیابی عوامل خارجی

بررسی عوامل داخلی

دسته بندی قوت ها

فرآیند بررسی عوامل داخلی

رویکرد وظیفه ای برای بررسی عوامل داخلی

مواردی که در رویکرد وظیفه ای مورد بررسی قرار می گیرند

ماتریس ارزیابی عوامل داخلی

مراحل بررسی عوامل داخلی

تعریف ماتریس ارزیابی عوامل داخلی

قوت ها و ضعف‌های اصلی در داخل سازمان

گام های تهیه ماتریس ارزیابی عوامل داخلی

تحلیل نتایج ماتریس ارزیابی عوامل داخلی

کاربرگ های بررسی عوامل داخلی

شناسایی قوت ها و ضعف ها

تشکیل ماتریس ارزیابی عوامل داخلی

ماتریس بررسی رقابت (CPM)

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir