بررسی امنیت در فضای رایانش ابری (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 10 بهمن 1396
11:35
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات75
حجم فایل1.149 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 بررسی امنیت در فضای رایانش ابری

بررسی و تحلیل امنیت در فضای رایانش ابری و ارائه راهکار

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

 

چکیده:

محاسبات ابری به برنامه و سرویسهای اشاره دارد که در یک شبکه توزیع شده اجرا می شود و از منابع مجازی استفاده میکند، همچنین از طریق پروتکلهای رایج اینترنت و استانداردهای شبکه قابل دستیابی میباشند. برای درك محاسبات ابری از تمامی جنبه ها لازم است انواع مختلف ابرراطبقه بندی کنیم. مدل اول ابر بر این مبناست که ابر کجا مستقر شده است )مدل استقرار( و مدل دوم بر این مبناست که چه نوع سرویسی را عرضه میکند )مدل سرویس.( محاسبات ابری مزایای بسیاری دارد و در صنعت و در بین عموم محبوبیت بالایی کسب کرده است و معایبی دارد که در ادامه به بررسی آن میپردازیم.

«پردازش ابری» یا «پردازش انبوه» یک فناوری جدید است که به‌تازگی از طرف شرکت‌های مختلف از جمله: مایکروسافت، گوگل، آمازون و آی بی ام عرضه شده است. در این سیستم به جای نصب چندین نرم‌افزار بر روی چند رایانه، تنها یک نرم‌افزار، یک بار اجرا و بارگذاری می‌شود و تمامی افراد از طریق یک خدمات بر خط (online services) به آن دسترسی پیدا می‌کنند. به این پروسه «پردازش ابری» یا در اصطلاح Cloud Computing می‌گویند.

کلید واژه : پردازش ابری ،  پردازش شبکه ای ، مجازی سازی ، امنیت پردازش ابری

مقدمه:

پردازش ابری به نرم افزار های اینترنتی به صورت سرویس و سخت افزارهای و سرور هایی كه در مراكز داده (دیتا سنتر) آن نرم افزار ها را اجرا می نمایند، اشاره دارد. سخت افزار دیتا سنتر و نرم افزار را ابر می نامیم. پردازش ابری یك مفهوم نسبتا جدیدی در عرصه ی فناوری اطلاعات است و در حال گسترش می باشد. ابر در حال نفوذ به تكنولوژی شبیه سازی است. اصل پردازش ابری بر مبنای جدا سازی منظقی بین گره ها است كه هر گره به صورت یك ماشین فیزیكی خواهد بود بر خلاف پردازش شبكه ای (Grid Computing) كه چند كامپیوتر را به هم متصل می كند تا بتواند یك كامپیوتر بزرگ را برای استفاده در پردازش های حجیم داده ها شبیه سازی كند، در پردازش ابری تكنولوژی شبیه سازی این امكان را می دهد كه هر گره به صورت یك ماشین فیزیكی مستقل به كاربر اجازه بدهد تا نرم افزار و سیستم عامل مورد نظر خودش را در آن اجرا كند و برای هر گره سرویس های دلخواه اش را تنظیم نماید.

ایده ی پردازش ابری همان تكامل یافته ی پردازش موازی، پردازش توزیع شده و پردازش شبكه ای است. شباهت مختصری بین این ها وجود دارد. پردازش ابری یک پدیده ی نوظهور در علم کامپیوتر است و دلیل این نامگذاری آن است که داده ها و برنامه ها در میان ابری از سرور های وب قرار گرفته اند. ساده تر بگوییم، پردازش ابری یعنی استفاده ی اشتراکی از از برنامه ها و منابع یک محیط شبکه برای انجام یک کار بدون این که مالکیت و مدیریت منابع شبکه و برنامه ها برای ما مهم باشد. در پردازش ابری منابع کامپیوترها برای انجام یک کار استفاده می شوند و داده های مربوط به پردازش در هیچ کدام از کامپیوتر های شخصی ذخیره نمی شوند، بلکه در جای دیگری ذخیره می شوند تا در زمان و مکان دیگری قابل دسترسی باشند.

شرح مسأله

محاسبات ابری یا Cloud مدتهاست که در محدوده فن آوری اطلاعات خود نمایی میکند اما اکنون قصد دارد جای پای خود را در حیطه تجاری محکم نماید.

مسلما در دنیای امروز برای استفاده از وسایل الکترونیکی در هر خانه ای یک کارخانه یا ژنراتور برق وجود ندارد! و تنها یک اداره برق یا کارخانه تولیدکننده وجود دارد و فرد در مقابل پرداخت هزینه از مزایای برق تولید شده بهرمند می گردد.

می توان در محاسبات ابری نمونه مشابهی را مشاهده کرد بدین معنا که افراد و شرکتها در ازای نرم افزار، سخت افزار یا شبکه، پولی را نمی پردازند و در قبال محاسبه و سرویس های نرم افزاری، موارد مورد استفاده خود را خریداری و استفاده می کنند. این امر موجب صرفه جویی و استفاده بهتر از IT  می گردد.

در این پروژه سعی داریم مفاهیم ، معایب ، مزایا و امنیت پردازش ابری را بررسی نماییم.

آیا پردازش ابری می تواند در آینده تمام انتظارات را بر آورده نماید ؟

تا چه اندازه  می توان به این فناوری اطمینان کرد؟

 

فهرست مطالب

 

عنوان                                                                                                                                        صفحه

 


برچسب‌ها: <-TagName->

رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
11:35
جمشید راد

فصل اول.................................................................................................................

1

  1. مقدمه................................................................................................................................................

 

1-2- شرح مسئله.......................................................................................................................................

 

  1. انگیزه های پژوهش......................................................................................................................

 

فصل دوم: پردازش ابری..........................................................................................

 

2-1- مقدمه................................................................................................................................................

 

2-2- پردازش ابری چیست.......................................................................................................................

 

2-4- آشنایی بیشتر با پردازش ابری.......................................................................................................

 

2-5- مقیاس و کشش...............................................................................................................................

 

2-6- پایش و اندازه گیری.........................................................................................................................

 

2-7-مزایای پردازش ابری در شرکتها.................................................................................................

 

2-8-کاهش هزینه های سخت افزاری....................................................................................................

 

2-8-1- کاربرد در رسانه های اجتماعی.............................................................................................

 

2-8-2-مطابق با تمایلات مصرف کننده...........................................................................................

 

2-8-3-نقص و خرابی کمتر...................................................................................................................

 

2-8-4-سازگاری با هر نوع برنامه ای....................................................................................................

 

2-9- نتیجه گیری فصل....................................................................................................................

 

 

3-1- مقدمه..............................................................................................................................................

 

3-2-معماری پردازش ابری :تعاریف......................................................................................................

 

3-3-زیر ساخت پردازش ابری.................................................................................................................

 

3-3-1- مجازی سازی..........................................................................................................................

 

3-3-2-پردازش شبکه ای....................................................................................................

 

3-3-3-تفاوت های عمده پردازش ابری و پردارش شبکه ای.......................................................

 

3-3-4-وب   2 .................................................................... ............................................................

 

3-4-لایه های معماری پردازش ابری ....................................................................................................

 

3-4-1-لایه اول:کاربر.........................................................................................................................

 

3-4-2-لایه دوم: نرم افزار به عنوان سرویس.........................................................................

 

3-4-3-لایه سوم: بستر به عنوان سرویس...................................................................................

 

3-4-4-لایه چهارم: زیرساخت به عنوان سرویس...........................................................................

 

3-4-5-لایه پنجم:سرور......................................................................................................................

 

  3-5-نتیجه گیری فصل....................................................................................................................

 

فصل چهارم : انواع ابر....................................................................................

 

4-1- مقدمه........................................................................................................................................

 

 4-2-انواع ابر ها در پردازش ابری..................................................................................................

 

4-2-1-   ابر عمومی.............................................................................................................................

 

 4-2-2-ابر گروهی.....................................................................................................................................

 

4-2-3-ابر خصوصی.............................................................................................................................

 

4-2-4- هیبریدی.........................................................................................................................................

 

4-3-سیستم عاملهای پردازش ابری.......................................................................................................

 

4-4-دلایل ایجاد سیستم عامل...............................................................................................................

 

4-5-وظایف سیستم عامل..........................................................................................................................

 

 4-6-سیستم عاملهای فعلی......................................................................................................................

 

   4-7-تاریخچه سیستم عامل...........................................................................................................

 

4-9-سیستم عامل تک پردازنده...............................................................................................................

 

 4-11- سیستم عامل توزیع شده............................................................................................................

 

4-12-سیستم عامل بی درنگ......................................................................................................

 

4-13-مزایا و نقاط قوت رایانش ابری.................................................................................................

 

4-14- نقاط ضعف پردازش ابری........................................................................................................

 

4-15-چه کسانی باید از پردازش ابری استفاده کنند.....................................................

 

4-16-چه کسانی نباید از پردازش ابری استفاده کنند.....................................................

 

4-16-نتیجه گیری فصل...............................................................................................

 

فصل پنجم : امنیت در پردازش ابری...................................………………

 

5-1- مقدمه................................................................................................................................................

 

5-2- تعریف امنیت....................................................................................................................................

 

5-3-ضرورت امنیت....................................................................................................................................

 

5-3-1-ارزش سرمایه گذاری روی تجهیزات سخت افزاری وبرنامه های نرم افزاری................

 

5-5- امنیت اطلاعات............................................................................................................................

 

5-5-1- مفاهیم پایه.................................................................................................................................

 

5-5-2- یکپارچه بودن............................................................................................................................

 

5-5-3-قابل دسترس بودن....................................................................................................................

 

5-5-4-قابلیت عدم انکار انجام عمل.....................................................................................................

 

5-5-6-اصل بودن.......................................................................................................................................

 

5-5-7- کنترل دسترسی........................................................................................................................

 

5-5-8- احراز هویت.................................................................................................................................

 

5-5-9- تصدیق هویت...........................................................................................................................

 

5-6-کنترل امنیت اطلاعات......................................................................................................................

 

5-6-1- رمزنگاری....................................................................................................................................

 

5-7- تهدیدات امنیتی خدمات پردازش ابر............................................................................................

 

5-8- نگرانی های امنیتی در پردازش ابری........................................................................................

 

5-8-2-بقاء ارائه دهنده ابر......................................................................................................................

 

5-8-4-حوادث امنیتی..........................................................................................................................

 

5-8-5-شفاف سازی..................................................................................................................................

 

5-8-6-از دست دادن کنترل فیزیکی...................................................................................................

 

5-8-7- خطرات جدید، آسیب پذیری های جدید............................................................................

 

5-9-استانداردهای امنیت و سیاست در پردازش ابری...................................................................

 

5-10- سیاست امنیتی در پردازش ابری......................................................................................

 

5-11-استانداردهای امنیتی برای یک ابر……………………………………….

 

5-12-مقایسه و ارزیابی تاثیر چالشهای امنیتی بر مزایای رایانش ابری.......................................

 

5-14-مسائل مرتبط با امنیت ابر.............................................................................................................

 

5-14-2-حمله از طریق كدهای مخرب................................................................................................

 

5-14-4-سرقت اطلاعات........................................................................................................................

 

راه حل حمله از طریق كدهای مخرب..................................................................................................

 

راه حل حملات سیل آسا.........................................................................................................................

 

راه حل سرقت اطلاعات.....................................................................................................................

 

5-14-6-معرفی یک ساختار امنیتی....................................................................................................

 

5-14-7-نتیجه گیری فصل....................................................................................................................

 

فصل ششم : الگوی امنیت در پردازش ابری......................................................

 

6-1- مقدمه.............................................................................................................................................

 

6-2-الگوهای امنیت در پردازش ابری...............................................................................................

 

6-2-1- دفاع در عمق.............................................................................................................................

 

6-2-2-استراتژی های دفاع در عمق..................................................................................................

 

6-2-2-1- فناوری.....................................................................................................................................

 

6-2- 2-2- عملیات....................................................................................................................................

 

6-2-3-1-محدوده حفاظتی....................................................................................................................

 

6-2-3-1-ابزارها و مکانیزم ها................................................................................................................

 

دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات90
حجم فایل251 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

چکیده

 این پژوهش با هدف بررسی رابطه‌ی بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی در بین اساتید متأهل شهر انجام شده است که پژوهشی از نوع همبستگی می باشد.جامعه آماری شامل کلیه بین اساتید متأهل و حجم نمونه 120 نفر از این جامعه می باشد. یافته های پژوهش نشان می دهد که بین بلوغ عاطفی و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل شهر رابطه معنادار وجود دارد. با توجه به تحلیل یافته ها بوسیله همبستگی ،بین مولفه های بلوغ عاطفی (ثبات عاطفی ،بازگشت عاطفی وسازگاری اجتماعی) و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل  رابطه مثبت معنادار وجود دارد.همچنین بین فروپاشی شخصیت و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل رابطه معكوس (منفی) معنادار وجود دارد. یعنی هر اندازه فروپاشی شخصیت بالا باشد احتمال رضایتمندی زناشویی كمتر است و بالعكس همچنین نتایج نشان دادکه بین فقدان استقلال و رضایتمندی زناشویی بین اساتید متأهل  رابطه معنادار وجود ندارد. با توجه به ارتباط بالای بلوغ عاطفی با رضایتمندی زناشویی پیشنهاد می‌گردد سازمان‌های متولی امور آموزش در کشور، بیشتر به مقوله آموزش مهارتهای لازم جهت افزایش بلوغ عاطفی بپردازند تا باعث بهبود روابط زناشویی و محکمتر شدن بنیان خانواده گردد.

کلید واژه: بلوغ عاطفی، رضایتمندی زناشویی، بین اساتید متأهل

بیان مسئله

 با شروع زندگی مشترک و ایجاد رابطه زناشویی، رضایت زناشویی به متغیری مهم در رابطه با کیفیت زندگی بدل میشود. رضایت زناشویی یک متغیر نگرشی است و بنابراین یک خاصیت فردی زن و شوهر محسوب می شود. رضایت زناشویی فرآیندی است كه در طول زندگی زوجین به وجود می‌آید و لازمه‌ی آن انطباق سلیقه‌ها، شناخت ویژگی‌های شخصیتی،ایجاد قواعد رفتاری و شكل‌گیری الگو‌های مراوده‌ای است.( خدابخش احمدی و همكاران،1384).

بدین ترتیب می‌توان گفت: زوجینِ دارای رضا‌مندی، در حیطه‌های گوناگون زندگی با همدیگر توافق دارند.‌این چنین زن و شوهر‌هایی از نوع و سطح روابط عاطفی‌شان راضی‌ هستند،پای‌بندی‌های مذهبی مشتركی دارند، وقت و مسائل مالی خودشان را به خوبی برنامه‌ریزی ومدیریت می‌كنند، در مسائلی كه اختلاف نظر دارند، مصلحت زندگی و خانواده را بر مصلحت خود ترجیح داده، از انعطاف‌پذیری بالایی برخوردارند، از نوع و كیفیت گذران اوقات فراغت و رفت‌وآمد با اقوام و دوستان رضایت دارند و در نهایت، در تعداد و نوع تربیت فرزندان با هم اشتراك نظر دارند. اهمیت كیفیت زندگی‌زناشویی یا همان رضا‌مندی و نارضا‌مندی زناشویی، در تأثیر آن بر سلامت روانی و جسمانی پدیدار می‌شود. مطالعات نشان داده است كه رضا‌مندی و یا نارضا‌مندی زناشویی، بر بسیاری از ابعاد زندگی فردی و اجتماعی تأثیر می‌گذارد، برای مثال، نتایج مطالعات در محدوده تأثیر جسمانی نشان داد، افراد متأهل كه زندگی‌شان پایدار بوده و استحكام بیشتری داشته، عموماً عمر طولانی‌ دارند، از نظر جسمانی سالم‌ترند، شاد هستند و بیشتر احتمال دارد كه از سرطان نجات یابند. ( خدابخش احمدی و همكاران،1384).افراد متأهل ی كه زندگی‌شان پایدار بوده و استحكام بیشتری داشته و از رضا‌مندی زناشویی بالایی برخوردارند. بیشتر عاطفی‌اند و در مقایسه با افراد ناسازگار، كمتر دچار مشكلات روان‌شناختی می‌شوند.

بلوغ عاطفی را می توان به توانایی کنترل خود در مقابل ناکامی ها، احساس مسئولیت در قبال تصمیمات و اعمال شخصی و سطح مطلوبی از آگاهی نسبت به عواطف خود توصیف نمود. مواری (1997) بلوغ عاطفی را به توانایی عشق دادن و عشق گرفتن، توانایی رو به رو شدن با واقعیات زندگی و تجزیه و تحلیل جزئیات آن وقایع، توانایی تعبیر مثبت داشتن از رویدادها و تجربیات ناگوار زندگی، توانایی یادگیری از شکست ها و تجارب تلخ زندگی، توانایی پذیرش شکست ها و ناکامی ها، توانایی کنترل خشم و رهایی از رفتار های تکانشی توصیف کرده است.عوامل گوناگونی بر رضایت زناشویی تاثیر گذارند که هر کدام از این عوامل نیز در جایگاه خود به طور مستقیم یا غیر مستقیم از بلوغ عاطفی تاثیر می گیرد و ...

فرضیات تحقیق

1-      بین میزان رابطه بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی بین اساتید متأهل  رابطه معنا داری وجود دارد.

2- بین رضایت زناشویی مردان و زنان تفاوت معناداری وجود دارد.

3- مولفه ها و شاخص های بلوغ عاطفی می توانند رضایت زناشویی بین بین اساتید متأهل مرد و زن را پیش بینی کنند.

فهرست مطالب

عنوان                                                        صفحه

فصل 1-    کلیات تحقیق…………………….. 1

1-1-    مقدمه............ 2

1-2-    بیان مسئله. 2

1-3-    اهمیت و ضرورت انجام تحقیق.. 4

1-4-    اهداف تحقیق.. 5

1-5-    سوالات تحقیق.. 5

1-6-    فرضیات تحقیق.. 5

1-7-    نعاریف واژه ها 5

فصل 2-   ادبیات و مستندات تحقیق... 7

2-1-    تعریف بلوغ.................. 8

2-2-    تعریف عاطفه. 8

2-3-  مفهوم بلوغ عاطفی.. 9

2-4-    بلوغ عاطفی از دیدگاه روان شناسان.. 10

2-5-  عوامل مؤثر بر بلوغ عاطفی.. 12

2-6-    ویژگی های افرادی که به بلوغ عاطفی نرسیده اند. 14

2-7-    نیازهای عاطفی فرد و اهمیت آن ها 15

2-8-    تعادل عاطفی و روانی زوجین.. 16

2-9-  رضایت‌مندی زناشویی.. 18

2-10- تاریخچه‌ی رضایت‌مندی زناشویی.. 19

2-11-  رضایت‌مندی زناشویی از دیدگاه اسلام. 21

2-12-  عوامل تعیین کننده موفقیّت ازدواج و رضایت زناشویی.. 23

2-13- نقش هوش عاطفی در روابط زوج‌های جوان.. 30

2-14-  نظریه‏های مرتبط با آسیب شناسی رضامندی زناشویی.. 32

2-15- عوامل نارضایتی زوجین در زندگی مشترک... 36

2-16- ادراک عاطفی و روابط زوجین.. 40

2-17- تأثیر عواطف و هیجانات در رضایتمندی زناشویی.. 42

2-18- اهمیت بلوغ عاطفی در تحکیم پیوندهای زناشویی.. 45

2-19- مدیریت عواطف و تأثیر آن بر رضایتمندی زناشویی.. 47

2-20-    عوامل جدائی عاطفی و نارضایتی های زناشویی زوجین.. 49

2-21-  روش هایی برای بهبود بلوغ عاطفی و رضایتمندی زناشویی.. 51

2-22- تحقیقات انجام شده 52

فصل 3-   روش شناسی تحقیق... 55

3-1-       روش تحقیق.. 56

3-2-       جامعه آماری.. 56

3-3-       نمونه و روش نمونه گیری.. 56

3-4-       روش گردآوری اطلاعات... 57

3-5-       ابزار گرد آوری اطلاعات... 57

3-6-       روش های تجزیه و تحلیل داده ها 59

فصل 4-   تجزیه و تحلیل اطلاعات... 60

4-1-   یافته های توصیفی مربوط به متغیر های تحقیق...................... 61

4-2-    یافته های مربوط به فرضیه های تحقیق........................ 65

فصل 5-   نتیجه گیری و پیشنهادات... 74

5-1-    نتیجه گیری.. 75

5-2-    پیشنهادات... 78

فهرست منابع.. 79

فهرست جداول

3-1-    نحوه ی امتیازدهی به پرسشنامه مقیاس بلوغ عاطفی (EMS) 58

4-1-    توزیع سنی بین اساتید 62

3-2-    میزان تحصیلات بین اساتید 62

4-3-    مقایسه انحراف معیارو میانگین نمرات بلوغ عاطفی و ابعاد آن در بین اساتید متأهل بر حسب جنسیت... 65

4-4-    میانگین و انحراف معیار شاخص های بلوغ عاطفی در بین اساتید متأهل 65

4-5-    مقایسه میانگین نمره رضایتمندی زناشویی و ابعاد آن در نمونه های مورد مطالعه بر حسب جنس... 66

4-6-    شاخص های توصیفی رضایت زناشویی و بلوغ عاطفی و مؤلفه های آن در آزمودنیهای پژوهش... 67

4-7-    ارتباط نمره بلوغ عاطفی و مؤلفه های رضایتمندی زناشویی.. 68

4-8-    مقایسه میانگین رتبه نمره ابعاد هوش هیجانی در نمونه های مورد مطالعه بر حسب جنس... 69

4-9-    جدول ضرایب همبستگی بلوغ عاطفی و مؤلفه های آن با رضایت زناشویی در زنان پژوهش و همسرانشان. 69

4-10-  جدول خلاصه نتایج همبستگی چندگانه مؤلفه های بلوغ عاطفی زنان پژوهش و همسرانشان و رضایت زناشویی در زنان پژوهش.... 69

4-11-  خلاصه نتایج همبستگی چندگانه مؤلفه های بلوغ عاطفی زنان پژوهش و همسرانشان و رضایت زناشویی در همسران  70

4-12-  خلاصه نتایج همبستگی چندگانه بلوغ عاطفی زنان پژوهش و همسرانشان و رضایت زناشویی در زنان پژوهش و همسرانشان.. 71

4-13-  میزان همبستگی بین موفقیت شغلی با بلوغ عاطفی و رضایت زناشویی.. 71

فهرست شکل­ها

4-1-       توزیع سنی بین اساتید زن.. 63

4-2-       توزیع سنی بین اساتید مرد. 63

4-3-       میزان تحصیلات بین اساتید زن.. 64

4-4-       میزان تحصیلات بین اساتید مرد. 64

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال رابطه بین استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
11:35
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات25
حجم فایل73 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه بین استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان

رابطه بین استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان 

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

بیان مسئله

 

امروزه چالش اصلی سازمان ها درک مدیریت دانش و چگونگی پیاده سازی آن است. بزرگترین هدف سازمان ها تعریف یک سیستم مدیریت دانش مناسب و اداره آن به یک روش موفق در جهت اهداف استراتژیک سازمان است. استقرار مدیریت دانش فرصت مناسبی را برای بهسازی در عملکرد کارکنان و مزیت رقابتی در اختیار سازمان ها قرار می دهد. سازمان های امروزی پایه های مزیت رقابتی پایدار خود را بر دارایی های ناملموس و سرمایه های فکری و دانشی خود بنا نهاده اند. بنابراین یکی از مهم ترین و حیاتی ترین منابعی است که سازمان می تواند در مدیریت راهبردی خود از مزیت های آن بهره مند شوند و در حال حاضر این سرمایه سازمانی بیش از هر زمان دیگری حائز اهمیت شناخته شده است.

بخش بهداشت و درمان به عنوان سازمانی كه نیازمند كاركنان ماهر و با دانش است، به علت ارتباط با سلامت جامعه، نیازمند استفاده از روشهایی كارآ در ارائه خدمات جهت بهبود كیفیت، كاهش هزینه‌های بهداشتی و رفع به موقع نیازهای مراجعین است كه تنها در سایه استفاده از روشهای نوین مدیریت اطلاعات و تخصیص زمان مناسب به امر مدیریت دانش امكانپذیر است(میرغفوری،2010). عدم رضایت از خدمات بهداشتی درمانی عواقب نامطلوبی را بدنبال دارد. ناخرسندی مردم منجر به قطع ارتباط آنان با نظام بهداشتی و یا حداقل عدم مشاركت آنان در ارائه خدمات می شود. به علاوه ناخوشایندی مردم منجر به احساس عدم كفایت و ناخوشنودی پرسنل و به تبع آن كاهش كارآیی نظام بهداشتی می گردد. و بالاخره آنكه رضایت، یكی از وجوه سلامتی فرد است و درصورت عدم توجه به رضایت مردم، نظام بهداشتـی بر خلاف رسالت خود كه پاسخ به نیاز مردم برای سلامتی است، عمل كرده است(ابوالحسنی،1375).

در سازمان های بهداشتی و درمانی مشابه سازمانهای دیگر، دانش زیادی در ورای فرایندها تولید می‌شود. تفاوت هایی نیز بین سازمان های بهداشتی و درمانی با سایر سازمان ها وجود دارد. یكی از این وجوه اختلاف، داشتن اهدافی علاوه بر سازمان های دیگر یعنی ارتقای محافظت از بیمار و كاهش خطاهای پزشكی است. تفاوت دیگر، استفاده فزاینده از فناوری های پیشرفته در خدمات بهداشتی است كه به كارگیری كاركنان آموزش دیده و متخصص را ضروری می‌سازد. از طرف دیگر لزوم انجام كارها به صورت گروهی و حول محور بیمار، به اشتراك هر چه بیشتر دانش و سازمان دهی و مدیریت آن در این سازمانها اهمیت به‌سزایی می بخشد( پیری،آصف زاده،2006). كدگذاری بالینی نیز یكی دیگر از كاربرد های مهم مدیریت دانش درسازمان های بهداشتی است.(کرامتی،پیری،2007).

هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان می باشد.یكی از ابزارهایی كه می تواند سازمان را در تامین این اهداف یاری رساند، مدیریت دانش است. مدیریت دانش خلق دانش،كسب دانش،ذخیره سازی دانش،انتشار دانش،به اشتراك گذاری دانش و بالاخره به كارگیری دانش است .

فرضیات تحقیق

فرضیه اصلی:

بین استقرار مدیریت دانش در سازمان با رضایت مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

فرضیات فرعی:

1. بین وضعیت نظام فناوری اطلاعات با استقرار مدیریت دانش و رضایت مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

2. بین وضعیت ساختار سازمانی با استقرار مدیریت دانش و رضایت مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

3. بین وضعیت فرهنگ سازمانی با استقرار مدیریت دانش و رضایت مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

4. بین وضعیت منابع انسانی با استقرار مدیریت دانش و رضایت مشتریان رابطه معناداری وجود دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی رابطه جهت گیری های مذهبی و تفکرانتقادی در دانشجویان (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
11:35
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات108
حجم فایل135 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی رابطه جهت گیری های مذهبی و تفکرانتقادی در دانشجویان

بررسی رابطه جهت گیری های مذهبی و تفکرانتقادی در دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی

همراه  پرسشنامه 84 سوالی جهت گیری مذهبی و پرسشنامه تفکر انتقادی دانشجویان

چکیده

هدف اصلی پژوهش حاضر بررسی تأثیر رابطه جهت گیری های مذهبی و  تفکر انتقادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ... است.همان طوری که ملاحظه می کنید جامعۀ آماری کلیۀ دانشجویان علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ... است و نمونۀ آماری 100 نفر است که از میان این جامعۀ آماری به صورت تصادفی ساده انتخاب شده است . روش گردآوری اطلاعات در این پژوهش پرسشنامه جهت گیری های مذهبی و تفکر انتقادی خودساخته است که در اختیار گروه نمونه قرار گرفته و بعد از پاسخ جمع آوری شده و اطلاعات مورد بررسی قرار گرفت . در تجزیه و تحلیل اطلاعات از دو روش توصیفی و استنباطی  استفاده شد و جداول و نمودارهای آماری ارائه شد.

نتایج این پژوهش به شرح ذیل است :

  1. بین جهت گیری های مذهبی و تفکر انتقادی رابطۀ معناداری وجود دارد.

  2. بین جهت گیری های مذهبی مثبت و تفکر انتقادی رابطۀ معناداری وجود دارد.

  3. بین جهت گیری های مذهبی منفی و تفکر انتقادی رابطۀ معناداری وجود دارد.

بیان مسأله :

    با توجه به این که میان دانشجویان نگرش های متفاوتی ( مثبت و منفی ) نسبت به دین وجود دارد و هم چنین دارای درجات متفاوتی از تفکر انتقادی هستند ، بنابراین در رابطه با این که آیا با  مثبت و منفی ) بودن نگرش دانشجویان تفکر انتقادی آنها مثبت و منفی می شود ؟ می خواهم در این رابطه اطلاعاتی به دست آورم و بررسی کنم .

اهداف پژوهش :

    هدف از پژوهش حاضر این است که رابطۀ جهت گیری های مذهبی و تفکر انتقادی دانشجویان را مورد  بررسی قرار داده و تعیین شود که چه نوع رابطه ای بین این دو متغیر وجود دارد ، که جهت گیری های مذهبی  را به دو قسمت مثبت و منفی تقسیم کرده و تأثیرات آن ها بر روی تفکر انتقادی مورد بررسی قرار می گیرد .

هدف کلی :

          1)  تعیین رابطۀ بین جهت گیری های مذهبی ( مثبت و منفی ) و تفکر انتقادی دانشجویان

هدف جزئی

2)تعیین رابطۀ بین جهت گیری های مذهبی مثبت و تفکر انتقادی رابطه وجود دارد .

3)تعیین رابطۀ بین جهت گیری های مذهبی منفی و تفکر انتقادی رابطه وجود دارد .

 فرضیات تحقیق :

  به طور کلی با توجه به سوابق و پیشینه‌ی که در دست است می توان فرضیاتی به این صورت ارائه داد .

1)بین جهت گیری های مذهبی و تفکر انتقادی رابطه وجود دارد .

2)بین جهت گیری های مذهبی مثبت وتفکر انتقادی رابطه وجود دارد .

3)بین جهت گیری های مذهبی منفی و تفکر انتقادی رابطه وجود دارد . 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت انضباط، اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان ( فصل دوازدهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت) (

سه شنبه 10 بهمن 1396
11:34
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات20
حجم فایل166 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان: دانلود پاورپوینت انضباط، اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان ( فصل دوازدهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت)

رشته: مدیریت (مدیریت منابع انسانی)

فرمت: پاورپوینت

تعداد اسلاید: 20 اسلاید

کتاب مدیریت منابع انسانی اسفندیار سعادت از جمله مهمترین منابع درس مدیریت منابع انسانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دوازدهم این کتاب با عنوان (انضباط، اصلاح رفتار نامطلوب کارکنان) می باشد که می تواند به عنوان کار کلاسی ( سمینار و ارائه در کلاس) مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای زیر است:

مقدمه

تعریف انضباط

تغییر رفتار

تقویت مثبت

تقویت منفی

خاموشی

تنبیه

فرایند انضباط

انواع تخلفات

مهمترین دلایل غیبت کارکنان

بررسی و ارزیابی تخلفات

نکاتی که باید در رسیدگی به تخلفات اداری رعایت نمود:

اثربخشی مجازات

کوتاهی در مجازات

ویژگیهای سیستم انضباطی مؤثر

انضباط مثبت(انضباط بی مجازات)

مراحل انضباط مثبت

انواع اقدامات انضباطی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود رایگان پرسشنامه نگرش مذهبی (پرسشنامه)

سه شنبه 10 بهمن 1396
11:34
جمشید راد
دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات2
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود رایگان پرسشنامه نگرش مذهبی

پرسشنامه نگرش مذهبی

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

این پرسشنامه شامل 39 سوال می باشد

این پرسشنامه محقق ساخته می باشد.

 

هدف از انجام این پژوهش ساخت و اعتباریابی پرسش‌نامه‌ای به منظور «سنجش نگرش معنوی» است. بر این اساس، 39سؤال 5 گزینه‌ای به روش «نمره‌گذاری لیکرت» طرّاحی شد. روایی صوری و محتوایی سؤالات از طریق نظرخواهی از 19 نفر از استادان متخصص مورد بررسی قرار گرفت و پایایی آن نیز از طریق اجرا بر روی 40 نفر از دانشجویان به روش «بازآزمایی» و به فاصلة زمانی 5 هفته،61/0 محاسبه شد.

سپس پرسش‌نامه بر روی 235 نفر از دانشجویان دانشگاه اجرا شد و با استفاده از تحلیل عوامل با روش «چرخشی» از نوع «واریماکس» 2 عامل با مقدار ویژة بالاتر از 5 به شرح ذیل مشخص گردید: «نگرش معنوی»، «توانایی معنوی». همچنین همسانی درونی پرسش‌نامه از طریق محاسبة آلفای کرونباخ، 91/0 به دست آمد. با توجه به نتایج به دست آمده، پرسش‌نامة «سنجش نگرش معنوی» از اعتبار و روایی مناسب برخوردار است و می‌توان از آن به عنوان ابزاری مناسب برای پژوهش در زمینة معنویت و رشد معنوی استفاده کرد.

 

عکس بخشی از پرسشنامه

دانلود پرسشنامه,دانلود رایگان پرسشنامه,مقیاس جهت گیری مذهبی,پرسشنامه جهت گیری مذهبی,مقیاس جهت گیری مذهبی ,پرسشنامه جهت گیری مذهبی ,پرسشنامه رایگان

روائی پرسشنامه

به منظور روائی پرسشنامه تعدادی از پرسشنامه ها به همراه اهداف و فرضیات تحقیق‌ دربین برخی از اساتید و کارشناسان توزیع گردید که پس از دریافت نقطه نظرات ، در تعدادی از سوالات اصلاحات لازم به عمل آمد و اطمینان حاصل شد که سوالات مطرح شده در پرسشنامه دقیقاً همان خصوصیات مورد نظر محقق را در تحقیق‌ اندازه گیری کرده است .

مشخصات پرسشنامه:

تعداد سوال: 39

تعداد بعد: ۵

شیوه نمره گذاری: ندارد

تفسیر نتایج: ندارد

روایی و پایایی: ندارد

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت مدیریت حقوق و دستمزد ( فصل یازدهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت ) (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
11:34
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات18
حجم فایل159 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت مدیریت حقوق و دستمزد ( فصل یازدهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت )

تعداد اسلاید:18 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر اسفندیار سعادت از جمله منابع مهم درس مدیریت منابع انسانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل یازدهم این کتاب با عنوان مدیریت حقوق و دستمزد می باشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

مقدمه

تفاوت میان حقوق و دستمزد

ویژگی های سیستم حقوق و دستمزد

طراحی سیستم حقوق و دستمزد به عهده کیست؟

مراحل مختلف طراحی سیستم حقوق و دستمزد

1. تجزیه و تحلیل شغل

2. شرح شغل

3. ارزشیابی شغل

4. بررسی نرخ حقوق و دستمزدهای متداول در صنعت

5. تعیین نرخ پرداخت

6. تعدیل و ترمیم سیستم پرداخت

7. ارزیابی تفاضلی حقوق و دستمزد

8. بررسی قوانین و مقررات درون سازمانی

9. بررسی قوانین و مقررات دولتی حاکم بر پرداخت

10. تعیین حقوق پایه

نتیجه گیری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت سیستم پاداش (فصل دهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت) (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
11:34
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات18
حجم فایل167 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت سیستم پاداش (فصل دهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت)

دسته: مدیریت ( مدیریت منابع انسانی)

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 18 اسلاید

کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر اسفندیار سعادت از جمله منابع مهم درس مدیریت منابع انسانی در سطح کارشناسی میباشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل دهم این کتاب با عنوان سیستم پاداش می باشد که می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(کنفرانس و سمینار) مورد استفاده قرار گیرد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

مقدمه

پاداشهای درونی و بیرونی

انواع پاداش

مبنای اعطای پاداش

ویژگیهای سیستم پاداش موثر

نظریه برابری

طرحهای جدید اعطای پاداش

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد (فصل نهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت) (علوم انسانی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
11:33
جمشید راد
دسته بندیعلوم انسانی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات22
حجم فایل168 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت ارزیابی عملکرد (فصل نهم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت)

دسته: مدیریت ( مدیریت منابع انسانی)

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 22 اسلاید

کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر اسفندیار سعادت از جمله منابع مهم درس مدیریت منابع انسانی در سطح کارشناسی می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل نهم این کتاب با عنوان ارزیابی عملکرد می باشد که می تواند به عنوان کار ارائه کلاسی(کنفرانس و سمینار) مورد استفاده قرار گیرد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

مقدمه

کاربردهای ارزیابی عملکرد

شاخص های ارزیابی

مراحل ارزیابی عملکرد

نکات مهم در طراحی سیستم ارزیابی عملکرد

عوامل موثر در تعیین نوع سیستم ارزیابی

انواع ارزیابی

روشهای ارزیابی

روش مقیاسی

 روش عامل سنجی

روش ثبت وقایع حساس

روش توصیفی

روش قیاسی

انتخاب اجباری

ارزیابی بر اساس مدیریت بر مبنای هدف.

مشکلات ارزیابی عملکرد

ویژگی سیستم های ارزیابی کارآمد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پاورپوینت فرایند آموزش کارکنان ( فصل هشتم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت ) (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
11:33
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات26
حجم فایل168 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پاورپوینت فرایند آموزش کارکنان ( فصل هشتم کتاب مدیریت منابع انسانی سعادت )

تعداد اسلاید:26 اسلاید

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

کتاب مدیریت منابع انسانی دکتر اسفندیار سعادت از جمله منابع مهم درس مدیریت منابع انسانی در سطح کارشناسی میباشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل هشتم این کتاب با عنوان فرایند آموزش کارکنان میباشد و بخشهای عمده آن شامل موارد زیر است:

مقدمه

مزایای آموزش

مسئولیت طراحی و اجرای برنامه های آموزشی به عهده کیست؟

وظایف واحد آموزش اداره امور کارکنان

روشهای تعیین نیازهای آموزشی

نظریه های یادگیری

نظریه رفتاری

نکات مهم در طراحی برنامه های آموزشی بر اساس نظریه رفتاری

نظریه یادگیری اجتماعی

نکات مهم در طراحی برنامه های آموزشی بر اساس نظریه یادگیری اجتماعی

نظریه شناختی

نکات مهم در طراحی برنامه های آموزشی بر اساس نظریه یادگیری شناختی

مراحل مختلف فرایند آموزش

1. تشخیص نیازهای آموزشی؛

2. تعیین اهداف آموزشی؛

3. انتخاب روش آموزش؛

4. برنامه ریزی برای برگزاری دوره آموزشی؛

5. ارزیابی دوره آموزشی.

روشهایی که منظور از آنها دادن اطلاعات است؛

روشهای شبیه سازی؛

روشهای ضمن خدمت

مراحل دوره های آموزش ضمن خدمت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir