بررسی مقایسه ای سلامت روانی بین سالمندان ساکن خانه سالمندان و سالمندان ساکن در منزل (روانشناسی و علو

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:46
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات62
حجم فایل47 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ترقی و پویایی و اعتلای هر جامعه ای جز در داشتن عناصر و اعضایی سالم و کارآمد در آن اجتماع نمی باشد افرادی که علاوه بر وضعیت جسمانی مناسب از لحاظ وضعیت روحی و روانی نیز در حد متعادل و مطلوبی باشند. بدون تردید تقارن سلامتی جسمانی و روانی اصلی ترین نتیجه اش داشتن جامعه ای شکوفا و با آتیه است. سلامت روانی مقوله ای بسیار حائز اهمیت است چرا که تأثیر روح و روان بر عملکرد جسمانی بر هیچ کس پوشیده نیست. در این راه بزرگان مذهبی ما و همچنین دانشمندان علوم پزشکی از دیر باز بر مبحث سلامت روان تأکید داشته اند.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی سلامت عمومی و خودکارآمدی در بین دانشجویان با عقاید مذهبی بالا و دانشجویان با عقاید مذهبی پایین

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:46
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات109
حجم فایل117 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

چکیده

هدف اصلی مطالعه ی حاضر بررسی سلامت عمومی و خودکارآمدی در بین دانشجویان با عقاید مذهبی بالا و دانشجویان با عقاید مذهبی پایین است. برای نیل به این هدف 100 نفر را به عنوان نمونه انتخاب نمودم، که 50 نفر  از دانشجویان با عقاید مذهبی بالا و 50 نفر با عقاید پایین بودند. برای تعیین نتایج از روش آماری T-TesT استفاده شده است. نتایج به دست آمده نشان داد که دانشجویان با عقاید مذهبی بالا در دو مقیاس سلامت عمومی و خود کارآمدی وضعیت بهتری نسبت به دانشجویان با عقاید مذهبی پایین داشتند و به طور کل تاثیر مثبت عقاید و باورهای دینی را در سازوکاری بهتر با زندگی شان می دهد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت آنتروپومتری دست (تربیت بدنی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:45
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات21
حجم فایل1.563 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

استخوانهای ساعد

شامل زند زبرین یا استخوان رادیوس و زند زیرین یا استخوان اولنا است. زند زیرین، زایده‌ای به نام آرنج دارد که با استخوان بازو مفصل می‌شود ولی زندزبرین از پایین به مچ مفصل می‌شود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود مقاله علت افزایش سن ازدواج (علوم اجتماعی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:45
جمشید راد
دسته بندیعلوم اجتماعی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات13
حجم فایل32 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود مقاله علت افزایش سن ازدواج

دالنود مقاله به روش تحقیق کیفی(گرند تئوری) علت افزایش سن ازدواج

موضوع تحقیق : علت افزایش سن ازدواج

رشته تحصیلی : کارشناسی ارشد جامعه شناسی

نوع تحقیق : گراند تئوری

سالتحصیلی :1393- 1392

ازدواج جوانان, افزایش سن ازدواج جوانان, علت افزایش سن ازدواج جوانان, تاخیر در ازدواج جوانان, ساختار ازدواج, تمایل به ازدواج,افزایش سن ازدواج,دانلود مقاله افازیش سن ازدواج,دانلود مقاله گرند تئوری,دانلود مقاله علوم اجتماعی,دانلود مقاله رایگان افزایش سن ازدواج

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

بیان مسأله:

ازدواج بعنوان یکی از رویدادهای مهم وحیاتی در زندگی روزمره افراد جامعه می باشد و ازجنبه های مختلف می توان آن را مورد بررسی قرار داد. یکی از این زوایا سن شروع و به اصطلاح وارد شدن به ازدواج است.ازدواج علاوه بر پاسخگویی به نیازهای جنسیتی وعاطفی فرد،نیازهای اقتصادی،ارتباطات اجتماعی وفرهنگی او رانیز تنظیم می کند و بخاطر اهمیت و تاثیری که دارد،بعنوان هنجاری پذیرفته شده در تمامی کشورهای دنیا به حساب می آید. به لحاظ اجتماعی و فرهنگی بی توجهی والدین نسبت به ازدواج امری ناپسند به شمار می آید چرا که بقای خانواده در گرو بقا و ساماندهی ازدواج است (آزاد ارمکی،99:1386). در سالهای اخیر،پدیده ازدواج که منشاء وقوع ولادت و باروری، و بعنوان عامل بسیار موثر بر ساخت سنی و جنسی جمعیت و افزایش آن محسوب می شود، در کشور ما دستخوش تحولات قابل توجهی شده است. ازدیاد جمعیت دختر وپسر واقع در مدار ازدواج که بیش از یک سوم جمعیت کشور را تشکیل داده اند و حاصل افزایش شدید موالید دهه 60 می باشند از یکسو،و از سویی دیگر بازتاب تحولات واقع شده در حوزه های مختلف  اقتصادی،اجتماعی و فرهنگی جامعه،نظیر افزایش شهرنشینی و باسوادی و به ویژه تحصیلات زنان،وتمایل به کسب درآمد و شغل مناسب در قبل از ازدواج که از نشانه های حرکت جامعه به سوی مدرنیزه شدن می باشد،افزایش سن ازدواج در کشور برای دولتمردان و جامعه محققین نگران کننده گردیده است (کاظمی پور،107:1385)

تاخیر در سن ازدواج می تواند تبعات اجتماعی زیادی به همراه داشته باشد. از جمله آسیبها ومضرات دیر ازدواج کردن می توان به عدم مسئولیت پذیری و بی توجهی به آن در سایر زمینه های زندگی، گرایش به ارتباطات غیر متعارف دختر و پسر،هدر رفتن سنین جوانی و طراوت،بدخلقی در زندگی به دلیل عدم ارضای نیازهای فرد،دل نگرانی والدین از دیر ازدواج کردن فرزندان،افسردگی و اختلالات جنسی،پناه بردن به مواد مخدر وبسیاری از آسیبهای دیگر اشاره نمود. لذا با توجه به مسائلی که ذکر گردید، پژوهش حاضر درصدد بررسی عوامل مؤثر بر پدیده تأخیر در سن ازدواج جوانان از دید دختران وپسران جوان با تکیه بر روش گراندد تئوری می باشد .

رویه های تحقیق

تحقیق حاضر به روش گراند تئوری یا روش نظریه ی زمینه ای می باشد که ماهیت این روش مستلزم آن است که محقق موضوع تحقیق وسئوال های مرتبط با آن رادرحین تولید وتحلیل اطلاعات پالایش وتهذیب کند (استربرگ ،2001وسیلورستین ،2003)واین به آن معنا است که رهیافت نظریه ی زمینه ای مانند روش شناسی کمی یا اکثر روشهای کیفی خطی والگو مند نیست .بلکه یک فرایند بسیار انعطاف پذیر ،غیر خطی وشناور را دنبال می کند با ورود محقق به میدان مطالعه وانجام یک سری مطالعات اکتشافی ،فرایند گردآوری داده ها آغاز می شود .در خلال گرد آوری داده ها از راهبرد نمونه گیری هدفمند برای انتخاب مطلعین یا دروازه بانان تحقیق ، فضاها ،زمان هاودیگر ابعاد پدیده مورد مطالعه استفاده می شود .دراین تحقیق نیز از نمونه گیری هدفمند استفاده شده است .لذا دراین روش مصاحبه های عمیق مهم ترین فن گرد آوری داده هاست با این حال از روش های مشاهده ،مشاهده مشارکتی وگرد آوری اسناد ومدارک نیز به عنوان روش های مکمل وملازم استفاده شده است .یعنی پس از گرد آوری داده ها از طریق مصاحبه های عمیق یا ساخت نیافته ،محقق داده های مشاهده ای یا اسناد ومدارک مرتبط را گرد آوری کرده وبعنوان ادبیات فنی وغیر فنی در ایجاد حساسیت نظری ،ارائه بینش ها وایده های سازنده در زمینه ساخت مفاهیم ومقوله ها ،پالایش مدل نظری نظریه زمینه ای ،توضیح وتشریح بهتر نظریه ومعرفی میدان مطالعه مورد استفاده قرار میدهد .وگرد آوری داده ها را تا زمانی ادامه میدهند که به اشباع نظری برسند یعنی اینکه هیچ داده جدیدی وجود نداشته باشد یا به اصطلاح داده ها تکراری باشند .

فهرست مطالب:

مقدمه :

 بیان مسأله:

رویه های تحقیق

کد گذاری باز

کد بندی سطح دوم یا متمرکز :

کد بندی محوری

کد بندی گزینشی

بحث ونتیجه گیری :

راهکارها

منابع وماخذ:

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

شاخص های آنتروپومتریک (تربیت بدنی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:45
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات8
حجم فایل40 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب:

1-انسان سنجی جسمانی

2-تعریف قامت

3-قد و قامت قبل از تولد

4-قد ایستاده

5-قد نشسته

6-عوامل موثر بررشد قامت

7-فعالیت بدنی و رشد قامت

8-طول ظاهری و حقیقی پا

9-استعداد یابی و شاخص های پیکر سنجی

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:45
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات25
حجم فایل117 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان

تاثیر بازاریابی اجتماعی بر تعهد و وفاداری مشتریان بانک صادرات ایران

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

بیان مسئله

مفهوم بازاریابی اجتماعی بر این پایه استوار است كه هر سازمان باید نخست نیازها، خواسته‌ها و منافع بازارهای هدف خود را تعیین كند؛ سپس در مقایسه با رقبا این نیازها و خواسته‌ها را به صورت كارآمدتر و مؤثرتری تأمین كند به نحوی كه بقا و بهبود رفاه مشتری و جامعه هر دو فراهم گردد.علیرغم این كه این حوزه در مقایسه با بازاریابی تجاری بسیار نو پا است، اما نقش و اهمیت آن در توسعه اجتماعی موجب شده است تا شدیداً مورد توجه و اقبال عمومی قرار گیرد. بازاریابی اجتماعی در دهه 1970 به عنوان یك حوزه علمی كامل و مستقل پا به عرصه گیتی نهاد. فیلیپ كاتلر و جرالد آلتمن دو تن از اندیشمندان و صاحبنظران مشهور بازاریابی، این حوزه علمی جدید را معرفی كردند. آنها عقیده داشتند كه مفروضات و مفاهیم بازاریابی تجاری می تواند برای فروش اعتقادات، باورها، نگرش ها و رفتارهای انسانی مورد استفاده قرار گیرد. اصرار كاتلر و آلتمن بر این نكته بود كه تفاوت عمده و اساسی بازاریابی اجتماعی با سایر حوزه های بازاریابی در اهداف و مقاصد بازاریابی اجتماعی و تشكیلات آن متجلی است. رسالت اصلی بازاریابی اجتماعی تاثیر گذاری بر رفتارهای اجتماعی و انسانی است. (خورشیدی و مقدمی، 1382)

مسئله قابل بحث در محدوده مفهوم بازاریابی اجتماعی این است: در عصر مشكلات زیست ـ محیطی، كمبود منابع، رشد فزاینده جمعیت، تورم جهانی و فراموشی خدمات اجتماعی آیا بازاریابی محض كافی است! و پرسشی كه مفهوم بازاریابی اجتماعی مطرح می‌كند این است: چنانچه شركتی خواسته‌های فعلی را درك و تأمین نماید، آیا در بلند مدت نیز همواره بهترین روش را برای مصرف كنندگان و جامعه به كاربرده است؟ بنا بر مفهوم بازاریابی اجتماعی، مفهوم بازاریابی محض، تضادهای ممكن بین خواسته‌های كوتاه مدت مشتری و رفاه بلند مدت او را از نظر دور می‌دارد.یك سیستم بازاریابی باید نیازهای مصرف كننده را درك كند و بدان پاسخ دهد. همچنین سیستم بازاریابی باید در جهت بهبود زندگی مصرف كنندگان تلاش كند. بازاریابان حین انجام وظیفه برای تأمین نیازهای مصرف كنندگان ممكن است دست به اقداماتی بزنند كه برای بعضی‌ها خوشایند یا سودمند نباشد. مدیران بازاریابی باید بدانند چه انتقادات عمده‌ای بر بازاریابی وارد می‌شوند.

در اکثر تحقیقات صورت گرفته به وسیله‌ی بسیاری از  نویسندگان پیشنهاد شده است تا مشتریان وفادار به عنوان یک دارائی رقابتی حفظ شوند. بسیاری از پژوهشگران بازاریابی بر نقش حیاتی میان‌فردی بین مشتری و فروشنده در رضایت مؤثر مشتری، ایجاد نگرش‌های مطلوب به برند و تقویت پیوند میان مشتریان و برند تأکید می‌کنند وفاداری مشتریان، کلید موفقیت تجاری قلمداد می‌شود .مشتریان وفادار اهمیت بسیاری یافته‌اند با 5 درصد افزایش در وفاداری مشتریان، سود به میزان 25 تا 85  افزایش می‌یابد که به این نرخ هزینه وفاداری گفته می‌شود. موضوع وفاداری مشتری به یک محصول یا نشان تجاری خاص حائز اهمیت فراوانی است، چرا که می توان گفت با اهمیت ترین دارایی بسیاری از شرکتها مشتریان وفادار آنها می باشند. تحقیقات تجربی نشان می دهد که هزینه جذب یک مشتری جدید 25 تا 400 درصد بیشتر از هزینه های حفظ مشتریان فعلی است. بنابراین با افزودن 5 درصد به هزینه های مربوط به حفظ مشتریان فعلی خود می توان تا 75 درصد به میزان سودآوری شرکت افزود. البته تجزیه و تحلیل مذکور بر این فرض استوار است که مشتریان فعلی سودآور باشند. یا به عبارت دیگر، ارزش چرخه حیات آنها (درآمدی تحقق یافته از محل خریداری آنها طی مدت زمانی که از شرکت خریداری می کنند منهای هزینه های لازم برای حفظ آنها) مثبت است. (هوروتیز3، 1380، ص98-97) ریچارد اولیور4، تعریف از وفاداری را به این صورت مطرح کرده است «وفاداری به یک تعهد قوی برای خرید مجدد محصول یا خدمت برتر در آینده اطلاق می‌شود، تا همان مارک یا محصول علی‌رغم تلاش‌های بازاریابی بالقوه رقبا و تأثیرات آنها، خریداری گردد (حیدر زاده،1387). تحقیق در مورد وفاداری مشتریان به طور عمده‌ای بر روی وفاداری در مورد محصول یا مارک تمرکز داشته است.

فرضیه ‏های تحقیق:

فرضیه اصلی:

بازاریابی اجتماعی برتعهد و وفاداری مشتریان بانک صادرات ایران تاثیر مثبت و مستقیم دارد.

فرضیه فرعی:

بازاریابی اجتماعی بر وفاداری رفتاری مشتریان بانک صادرات ایران تاثیر مثبت و مستقیم دارد.

بازاریابی اجتماعی بر وفاداری نگرشی مشتریان بانک صادرات ایران تاثیر مثبت و مستقیم دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال تاثیر آموزش ضمن خدمت بر میزان عملکردکارکنان (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:44
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات26
حجم فایل157 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال تاثیر آموزش ضمن خدمت بر میزان عملکردکارکنان

تاثیر آموزش ضمن خدمت بر میزان عملکرد کارکنان شرکت ملی نفت

 

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

بیان مسئله

توجه به کارکنان به عنوان بزرگترین و مهمترین سرمایه و دارایی سازمان پدیده ای است که در دو دهه اخیر رشد فراوان داشته است. امروزه با رشد روزافزون اطلاعات و پیچیده تر شدن مشاغل . بر اهمیت آموزش کارکنان نیز افزوده شده است . تافلر، مهمترین فعالیت و راه رویارویی با تحولات عظیم در زندگی آینده را برای پذیرش تغییر، آموزش می داند. آموزش مؤثر و پرمایه به افراد كمك می كند تا آنها بتوانند به رشد و توانایی كافی در شغل خود دست یابند و با كارایی بیشتری كار كنند. بدیهی است كه افراد هر چقدر از دانش و آموزش بهتر در مورد كار خود برخوردار باشند فرآیند یادگیری آنها بهتر است و به ارائه اندیشه ها و نظریات مفید تری برای بهبود كار می پردازند (الحسینی، 1379، ص103).

  آموزش و بهسازی منابع انسانی به عنوان یكی از استراتژی های اصلی سازمان ها برای سازگاری مثبت با شرایط تغییر قلمداد می شود. حیات سازمان ها تا حدود زیادی به دانش و مهارت های مختلف كاركنان بستگی دارد هر چه این زمینه ها به موقع و بهتر باشد قابلیت سازگاری سازمان با محیط متغیر نیز بیشتر می شود (سام خانیان، 1384، ص 12-13). اهمیت و نقش آموزش های ضمن خدمت بر هیچ سازمانی پوشیده نیست و هر سازمانی به تناسب اهمیتی كه به این مهم داده است وقت و سرمایه ای را به تربیت نیروی انسانی خود اختصاص می دهد. آموزش ضمن خدمتی كه با دوره های حساب شده ادامه یابد و ضمن كوشش در افزایش توان مهارت و دانش كاركنان، در حل مسائل و مشكلات محیط كار نیز چاره ساز باشد می تواند به بقای سازمان خود مطمئن باشد. از این رو تلاش مستمر در بهبود كیفیت آموزش ضمن خدمت می تواند منافع قابل ملاحظه ای به همراه داشته باشد.

  مقاله حاضر کوششی است جهت روشن ساختن مفاهیم و ضرورت و اهمیت آموزش های ضمن خدمت و رابطه آموزش ضمن خدمت با افزایش کیفیت و کارآیی کارکنان مورد بحث قرار خواهد گرفت . هدف نظام آموزش و بهسازی در یک سازمان به عنوان یکی از کارکردهای مهم مدیریت منابع انسانی فراهم آوردن زمینه ای است که بر اساس آن توانایی های بالقوه افراد به فعل در آید و استعدادهای آنان شکوفا گردد . این هدف از طریق ایجاد فرصتهای آموزشی جهت کارکنان تحقق می یابد . آموزش کارکنان فرایندی است که انطباق و سازگاری کارکنان را به محیط متحول سازمانی و سازمان را با محیط بیرونی فراهم می آورد . در نتیجه کارکنان آموزش دیده نسبت به کارکنان آموزش ندیده به تغییرات سازمانی و همچنین تغییرات جامعه آگاهانه تر واکنش نشان می دهند و از آن جا که حیات و ادامه زندگی سازمان تا حدود زیادی به دانش و مهارت کارکنان آن بستگی دارد ، افراد ماهرتر و آموزش دیده تر نقش مؤثرتری در کارآمدی و بهره وری سازمانی خواهند داشت . از طرف دیگر آموزش با افزایش میزان اطلاعات ، دانش ، مهارت ها و قابلیت های کارکنان ، آنان را برای ایفای وظایف و قبول مسئولیت های جدیدتر ، آماده تر و مجهزتر می کند.

  این مقاله تأثیر آموزش ضمن خدمت بر افزایش عملکرد کارکنان شرکت ملی نفت را مورد توجه و ارزیابی قرار می‌دهد و در پی پاسخگویی به این پرسش اصلی هستند که آیا گذراندن دوره‌های آموزش ضمن خدمت کارآیی کارکنان را افزایش می‌دهد؟ همچنین آیا آموزش ضمن خدمت قادر است نیروی انسانی را برای انجام بهتر وظایف محوله پرورش دهد؟ گذراندن این دوره‌ها، چگونه برنامه‌ریزی مدیریت، تخصص، خلاقیت، رضایت شغلی و طرز برخورد کارآموزان با ارباب رجوع را تحت تأثیر قرار می‌دهد؟ آیا عملکرد کارکنان را افزایش می‌دهد؟به منظور پاسخگویی به پرسشهای یاد‌شده، آثار و نتایج آموزش ضمن خدمت مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت و به این منظور ابتدا رابطه بین مولفه های توامندی کارکنان مشخص می‌گردد. سپس میزان تأثیر این مولفه ها بر توامندی کارکنان سنجیده می‌شود و از این طریق معیار ارزیابی دقیقی در اختیار مدیران قرار می‌گیرد. معیاری که دقت عمل مدیران در تصمیم‌گیری و اختصاص بودجه به آموزش را بهبود می‌بخشد.

فرضیه ‏های تحقیق:

فرضیه اصلی:

آموزش ضمن خدمت بر میزان عملکرد کارکنان شرکت ملی نفت تاثیر مثبت دارد.

فرضیات فرعی:

١- بین آموزشهای ضمن خدمت با عملکرد شغلی کارکنان شرکت ملی نفت رابطه معناداری وجود دارد.

2-بین میزان تحصیلات کارکنان شرکت ملی نفت با عملکرد شغلی آنان رابطه معناداری وجود دارد.

3-بین میزان سابقه خدمت کارکنان شرکت ملی نفت با عملکرد شغلی آنان رابطه معناداری وجود دارد.

4- بین آموزشهای ضمن خدمت با مهارتهای ارتباطی و کار گروهی کارکنان شرکت ملی نفت رابطه معناداری وجود دارد.

5- بین آموزشهای ضمن خدمت با مهارتهای خلاقیت و حل مسأله کارکنان شرکت ملی نفت رابطه معناداری وجود دارد.

6- بین آموزشهای ضمن خدمت با تعهد و احساس مسئولیت کارکنان شرکت ملی نفت رابطه معناداری وجود دارد.

7- بین آموزشهای ضمن خدمت با شناخت و دانش تخصصی کارکنان شرکت ملی نفت رابطه معناداری وجود دارد.

8- بین آموزشهای ضمن خدمت با مهارت فنی و عملی کارکنان شرکت ملی نفت رابطه معناداری وجود دارد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال بکارگیری صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی (حسابداری)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:44
جمشید راد
دسته بندیحسابداری
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات28
حجم فایل152 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال بکارگیری صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی

بکارگیری صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 

بیان مسئله

 

حسابداری یك سیستم پردازش اطلاعات می‌باشد كه رویداد‌های مالی موثر بر سازمان‌ها را شناسایی و اثرات اینگونه رویداد‌ها را به تصمیم‌ گیرندگان گزارش می‌كند.

اطلاعات ارائه شده توسط سیستم حسابداری، بستری جهت اتخاذ تصمیمات آگاهانه را فراهم می‌سازد. از این رو می‌بایست مربوط و قابل اتکا باشند. از آنجا که پول وسیله مبادله و مقیاس مشترک اندازه گیری در کلیه مبادلات اقتصادی است ، در حسابداری نیز معاملات و عملیات مالی برحسب واحد پول اندازه گیری شده و اطلاعات مالی برحسب پول گزارش می شود . ارزش واقعی پول و قدرت خرید آن در گذر زمان کاهش می یابد. در چنین شرایطی حسابداری تورمی، صورتهای مالی را تعدیل و آنها را به ریال های همگن شده‌ای تبدیل نموده و میزان اثرگذاری (مربوط بودن) اطلاعات را تا میزان زیادی ارتقا می‌بخشد .[1]

تورم، تغییرات پایدار در قیمت‌های نسبی است که موجب ایجاد تغییر در سطح عمومی قیمت های یک اقتصاد می‌گردد و در نتیجه ی آن، برخی افراد فعال در آن اقتصاد متضرر خواهند شد. بنابراین می توان افزایش سطح عمومی قیمت ها (کاهش قدرت خرید عمومی پول ) را در اصطلاح تورم نامید. درمقابل می‌توان کاهش سطح عمومی قیمت ها ( افزایش قدرت خرید عمومی پول ) را نیز رکود تلقی کرد]2[.

ماهیت تغییرات قیمتها معرف ارزش مبادله کالا و خدمات در اقتصاد است . این کالاها و خدمات شامل عوامل تولید و اقلام لازم در مراحل واسطه ساخت ، اقلام نگهداری شده برای انتفاع از افزایش قیمت و اقلامی است که به قصد مصرف تحصیل شده اند

فرضیه ‏های تحقیق:

1- تهیه صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی موجب بهبود تصمیم‌گیری های مدیریتی و راهبردی در سازمان توسعه منابع انرژی می‌گردد .

2- تهیه صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی موجب بهبود تصمیم‌گیری‌های عملیاتی می‌گردد .

3- تهیه صورتهای مالی بر مبنای حسابداری تورمی موجب بهبود تصمیم‌گیری‌های سرمایه‌گذاری می‌گردد .

همچنین تأثیر کلی استفاده از حسابداری تورمی در اتخاذ تصمیمات مذکور بررسی می‌گردد.

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود بیزینس پلن رستوران شاطرعباس (طرح های توجیهی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:44
جمشید راد
دسته بندیطرح های توجیهی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات20
حجم فایل117 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود بیزینس پلن رستوران شاطرعباس

طرح اقتصادی راه اندازی رستوران

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

دانلود طرح کسب و کار خدمات کامپیوتری, دانلود طرح کسب و کار خدماتی, دانلود طرح کسب و کار خیاطی, دانلود طرح کسب و کار درس کارآفرینی, دانلود طرح کسب و کار رایگان, دانلود طرح کسب و کار رستوران, دانلود طرح کسب و کار ساختمانی, دانلود طرح کسب و کار سال 91, دانلود طرح کسب و کار عکاسی, دانلود طرح کسب و کار مرغداری, دانلود طرح کسب و کار مهد کودک, دانلود طرح کسب و کار یک شرکت, دانلود طرح کسب و کار یک صفحه ای, دانلود طرح کسب و کار پرورش شتر مرغ, دانلود طرح کسب و کار پرورش شترمرغ, دانلود طرح کسب و کار پرورش قارچ, دانلود طرح کسب و کار پرورش ماهی, دانلود طرح کسب و کار پرورش مرغ گوشتی, دانلود طرح کسب و کار کار آفرینی, دانلود طرح کسب و کار کار افرینی, دانلود طرح کسب و کار کارآفرینی, دانلود طرح کسب و کار کافی نت, دانلود طرح کسب و کار کامل, دانلود طرح کسب و کار کشاورزی, دانلود طرح کسب و کار کوچک, دانلود طرح کسب و کار گلخانه, دانلود طرح کسب و کار+پروژه کارآفرینی, دانلود فایل word طرح کسب و کار کافی نت, دانلود فرم آماده تدوین طرح کسب و کار, دانلود فرم تهیه طرح کسب و کار, دانلود فرم خام طرح کسب و کار, دانلود فرم طرح توجیهی کسب و کار, دانلود فرم طرح کسب و کار, دانلود فرم پر شده طرح کسب و کار, دانلود فرمت طرح کسب و کار, دانلود مقاله در مورد طرح کسب و کار, دانلود مقاله درباره طرح کسب و کار, دانلود مقاله طرح توجیهی کسب و کار, دانلود مقاله طرح کسب و کار, دانلود نرم افزار طرح کسب و کار, دانلود نمونه آماده طرح کسب و کار, دانلود نمونه تکمیل شده طرح کسب و کار, دانلود نمونه طرح کسب و کار

طرح کسب و کار یک صفحه ای

چشم انداز:

چشم انداز ما ارائه غذاهایی با کیفیت بالا و خوشمزه و ارزان می باشد.

ماموریت:

هدف از تاسیس این رستوران ایجاد محیطی شاد و دوستانه جهت گذراندن وقت و همکاری مشتریان جهت آماده کردن سفارشات خویش است.

اهداف:

هدف از راه اندازی رستوران شاطرعباس،ایجاد مکانی است که با توجه به ذائقه و خواست مشتری و به صورت کاملاً سفارشی به سرو غذاهایی با کیفیت بالا و خوشمزه و ارزان می پردازد.

استراتژی:

استراتژی ما در راستای رسیدن به اهدافمان عبارت اند از : 1- استفاده از مواد غذایی تازه 2- استفاده از برندهای معروف برای مواد اولیه 3- بکارگیری افرادی که در زمینه آشپزی حرفه ای هستند 4- سخت کوشی و همکاری شرکا 5- به وجود آوردن محیطی مفرح و سرگرم کننده .

خلاصه‌ی طرح

  هدف از راه اندازی رستوران شارعباس،ایجاد مکانی است که با توجه به ذائقه و خواست مشتری و به صورت کاملاً سفارشی به سرو غذاهایی با کیفیت بالا و خوشمزه و ارزان می پردازد. نبود و خلاء چنین غذاهایی من را بر آن داشت تا به راه اندازی رستورانی زیبا در مکانی مناسب با کیفیت خوب اقدام کنم. این رستوران در محدوده‌ی خیابان فرشته افتتاح خواهد شد، پاسخگوی نیاز مشتریانی خواهد بود که علاوه بر بهرمند شدن از غذای خوب، اوقات خوشی را در کنار دوستان و آشنایان تجربه خواهند کرد . هدف از راه اندازی این کسب و کار به شرح زیر می باشد :

 1- راه اندازی رستوران شاطر عباس با محیطی دوستانه و شاد در محدوده‌ی خیابان فرشته

 2- افتتاح چند شعبه‌ی دیگر در تهران

 3- اعطای نمایندگی فروش جهت زدن شعبات این رستوران در شهرستان‌ها

 4- باب میل بودن و سلیقه ای شدن غذاها

این گونه به نظر می رسد با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قدرت و استفاده از فرصت ها می توانم این کسب و کار را با موفقیت انجام دهم.

مشتریان بالقوه‌ی این رستوران به سه بخش اصلی تقسیم می شوند : 1- افرادی که مایلند در کنار صرف غذا به سرگرم شدن و تفریح و گذراندن وقتشان بپردازند. 2- افرادی که مایلند نحوه درست کردن غذا را از نزدیک ببینند و به سلیقه ی خود غذاشان را سفارش دهند. 3- افرادی که مایلند نحوه درست کردن غذا را آموزش ببینند .

چارت سازمانی رستوران

برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود پرسشنامه استعمال دخانیات در بین دانش آموزان (پرسشنامه)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:44
جمشید راد
دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات2
حجم فایل11 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پرسشنامه استعمال دخانیات در بین دانش آموزان

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

 

دانش آموز،اعتیاد،مدرسه،آموزش و پرورش,سیگار,دانش آموزان, دانش , سیگار ,افزایش دانش‌آموزان سیگاری در چین, پاكت سیگار,تلفن گویای ترك سیگار, اولین تلفن گویای ترك سیگار در كشور, مشاوره تلفنی ترك سیگار, اخبار سیگار

 

شامل 11سوال برای دانش آموزان که اعتیاد به سیگار دارند و 13 سوال برای سایر دانش آموزان می باشد. این پرسشنامه ممحقق ساخته می باشد.

 

ابزار تحقیق و روش جمع آوری اطلاعات:

برای رسیدن به اهداف تحقیق و کسب اطلاعات لازم ابتدا بخشنامه ای از طرف رئیس محترم آموزش و پرورش منطقه خورش رستم به مدارس راهنمائی منطقه (تمام مناطق) ارسال شد و از مدیران و دبیران علوم پرورشی مدارس فوق خواسته شد که همکاری و مساعدت لازم را در زمینه تحقیق معمول دارند. که در این راستا لازم به تشکر و قدردانی می باشد . پرسشنامه ها و کلیه اطلاعات از طریق دبیران پرورشی تکمیل و ارسال گردیده است که توصیه های لازم و چگونگی تنظیم پرسشنامه ها در برگهای جداگانه توضیح داده شده بود.

متغیرهای پرسشنامه:

در این پژوهش سعی شده است تا این متغیرها در قالب عناوین کلی که در ذیل ذکر می شود درآیند و تنظیم و ارائه نمائیم.

1- عوامل شخصی

2- عوامل خانوادگی

3- عوامل عصبی – روانی

4- عوامل اجتماعی

5- عوامل مذهبی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir