نام شیمیایی مواد (شیمی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:29
جمشید راد
دسته بندیشیمی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات1
حجم فایل12 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

در این جدول  نام  عامیانه و علمی برخی از ترکیبات مهم شیمیایی آورده شده است .

 

پیشنهاد می کنم حتما دیدن کنید چون بسیار مفید هستند

 

مثال :

نام معمول

نام شیمیایی

استن

دی متیل کتون

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تست خود شناسی پاورپوینت (روانشناسی و روانپزشکی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:29
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و روانپزشکی
فرمت فایلzip
تعداد صفحات18
حجم فایل99 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


اعتقاد ات تبتی ها به شناخت درون بسیار جالب است

تا جایی كه اگر كسی زمان تولد خود را بدقت حتی به ساعت و ثانیه بداند

تسلسل روح وی را در كالبد ها ی گذشته و آینده تشخیص خواهند داد.


این ؛ یكی از آزمونهای دلای لاما( از كاهنان برجسته آنهاست ) است

برای این آزمون زمان بگذارید


از آن لذت خواهید برد


 دلای لاما توصیه میكند كه آن را بخوانید چرا كه برایتان مفید است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت ومپ سرور (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:28
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلppt
تعداد صفحات31
حجم فایل3.276 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 
 
در این مقاله قصد داریم نحوه اجرای فایل ها و اسکریپت های نوشته شده با زبان php را به صورت لوکال آموزش
 
 دهیم و به معرفی نرم افزار شبیه سازی هاست  یعنی wamp server بپردازیم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت لیزر چیست؟ (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:28
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلppt
تعداد صفحات18
حجم فایل2.692 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 
لیزر یك منبع نور خاص است و بطور كلی با نور لامپهای معمولی ،  چراغ برق ، نور فلورسانت
 
 
و غیره تفاوت  عمده ای دارد و در مقایسه با سایر منابع نور : در رده‌ای با مشخصات فوق‌العاده 
 
 
نوری قرار دارد . 
 
 لیزر امروزه در زمینه‌های گوناگونی از قبیل بیولوژی ، پزشكی ،  مدارهای كامپیوتر ، ارتباطات ، سیستم‌های
 
اداری ، صنعت و … بكار برده می‌شود که در این مقاله به آن ها می پردازیم.
 
فهرست
 
مقدمه                  ........................................                     4
 
تاریخچه                ........................................                     5
 
لیزر چیست؟          ........................................                     6
 
کاربردهای لیزر         ........................................                   7
 
دستگاه های لیزری ........................................                    10
 
تکنیک تمام نگاری   ........................................                    17
 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت پادکست چیست؟ (کامپیوتر و IT)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:28
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلppt
تعداد صفحات23
حجم فایل1.783 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 
 
پادكست جدیدترین تكنولوژی تولید و نشر محتوای صوتی در اینترنت است .
 
 به وسیله  پادكست می توان صدای خود را در اینترنت منتشر كرد 
 
و می‌توان یك رادیو آماتوری شخصی ساخت.
 
پادکست در حقیقت راه فرار از رادیوهای پر حرف و از قبل برنامه ریزی شده 
 
قدیمی است...
 
 
فهرست 
 
 1. مقدمه
 
2 .  تاریخچه 
 
3 . پادکست چیست؟
 
4 . ویژگی های پادکست
 
5 . روند گسترش پادکست
 
6 . ساخت پادکست
 
7 . نتیجه پایانی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بازی های کامپیوتری (آموزشی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:28
جمشید راد
دسته بندیآموزشی
فرمت فایلppt
تعداد صفحات33
حجم فایل5.376 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تاریخچه بازی های کامپیوتری
 
 
در اوایل دهه 60 میلادی رایانه‌ وسیله‌ای خاص و تا حدودی تجملی به شمار می‌آمد
 
 که در دسترس همگان نبود، راسل از دانشجویان دانشگاه ام آی تی نخستین بازی 
 
رایانه‌ای را با نام  اسپیس‌وار نوشت که روی رایانه‌ای به نام 1PDP که اندازه‌ای در حدود 
 
یک اتومبیل داشت اجرا می‌شد و داستان بازی همان جنگ سفینه‌ها بود که شما باید 
 
سفینه طرف مقابل را نابود می‌کردید.
 
 
 بعد از آن شرکت آتاری در سال 1973 بازی پونگ را ساخت که یک بازی ساده متشکل
 
 از تعدادی مستطیل سیاه و سفید بود که چندان خلاقیتی در آن وجود نداشت.
 
در همان سال شرکت مگناوکس (Magnavox) به عرضه مجموعه بازی و یدئو یی
 
 به  نام  اکتیو یژن (Activision) پرداخت که با اتصال دستگاه به تلویزیون های خانگی، امکان
 
 بازی فراهم می شد...
 
فهرست 
 
 1. مقدمه
 
2 .  تاریخچه مختصری از بازی های رایانه ای
 
3 . سبك های بازی های را یا نه ای 
 
4 . اسامی چند بازی رایانه ای كه از فیلم های سینمایی تاثیر گرفته اند . 
 
5 . نگاهی به وضعیت بازی سازی در ایران
 
6 . آسیب های روانی و جسمی ناشی از بازی های رایانه ای
 
7 . معجزه بازی های رایانه ای 
 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

بررسی رابطه بین مهارت مذاكره مدیران بازرگانی با فروش شركت (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:27
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات133
حجم فایل883 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بررسی رابطه بین مهارت مذاكره مدیران بازرگانی با فروش شركت 

 

در این تحقیق 133صفحه ای تمام نکات روش تحقیق رعایت شده و تحقیق با ویرایشی کامل ارائه میگردد و با استفاده از نمودار و اعداد اماری و پرسشنامه تدوین شده است.

 

توجه:

تخفیف 75درصدی این مقاله فقط تا پایان مردادماه میباشد و بعد از ان به قیمت واقعی بفروش میرسد.

 

مخاطبان اصلی این مقاله چه کسانی هستند؟

مدیران-حسابداران-اساتید دانشگاهها-معلمان-دانشجویان و تمام کسانی که به نحوی برای ارتباطات خود سرمایه گذاری کرده اند.

 

هدف از تعیین مبلغ بسیار ناچیز: خواندن این مقاله توسط همه دوستداران این رشته.

 

 

هر فردی, در هر شغلی و در هر نقطه از جهان تلاش دارد دیگران را با گفتار و رفتار خود تحت تاثیر قرار دهد تا بتواند خدمات، محصولات، اطلاعات ، تفکرات ، هنر ، تخصص و ....  خود یا سازمان خود را ارائه کند و به اصطلاح آن را به فروش برساند.

به عبارتی افراد متخصص و مسئول هر صنفی که بازدهی و پیشرفت تعداد زیادی از فعالیت‌های حرفه‌ای و اهداف سازمانی ایشان به تکنیک و مهارت‌ های فروش وابسته می باشد .

بنابراین، همه فروشنده‌ایم، و طیف وسیعی از متخصصین و اصناف مختلف می‌توانند از مطالب این کنفرانس بهرمند شوند

اگر شما به شرایط حرفه‌ای فروش رسیده باشید می‌توانید به صورتی هوشمندانه طوری رفتار كنید كه مشتری همان چیزی كه شما انتظار داشتید را از شما بخواهد. برای این كار باید ضمن تسلط بر ویژگیها و امتیازات محصول خود با اصول روانشناسی و تحلیل رفتار خرید نیز آشنا باشید.

در پایان لازم به توضیح است كه مذاكرات فروش با توجه به نوع محصول و شرایط خریدار باید صورت گیرد. با این وجود در اكثر مواقع اصول گفته شده راهگشا خواهد بود. شما نیز با مطالعه مجدد اصول طلایی مذاكره فروش، آنها را با شرایط و محصولات خود منطبق ساخته و بكار گیرید. شاید از امروز به بعد، فروش برای شما نیز تبدیل به فعالیتی جذاب، هنرمندانه و حرفه‌ای شود. و به جای فشار روحی و عصبی برای شما لذت و اشتیاق به ارمغان آورد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دوره آموزشی بازرسی جوش خطوط و شبکه های گاز (پاورپوینت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:27
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات207
حجم فایل11.283 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تعریف استاندارد(STANDARD):

 

 

تعریف كد(CODE):

 

تعریف مشخصه های فنی پیمان (SPECIFICATION):

 

 

  باید                     . . . . . . . . . . . . . . . SHALL   

 

 

  پیشنهادی / بهتر    . . . . . . . . . . . . . . . SHOULD

 

 

  ممكن                  . . . . . . . . . . . . . . . . .   MAY

 

 

فهرست مطالب جوشکاری

1- كلیات

2- جوشكاران و ارزیابی آنها

3- الكترود‌های جوشكاری

4- آماده نمودن سرلوله‌ها برای جوشكاری

5- پخ زدن لوله

6- ردیف كردن (جفت كردن لوله ها) برای جوشكاری

 7- روش كلی جوشكاری

8- جوشكاری فلنج و اتصالات

 9-   تعمیر جوش ها

 10- دوبله كردن لوله ها

 11- بازرسی جوش  ها

 12- استاندارد قبولی جوش ها

مواردی كه باید بوسیله بازرس كنترل كیفیت و بازرس جوش چك شود:

بیش از 30 آیتم که هر ایتم در چهار بخش معرفی شده است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تاثیر روش تدریس در میزان یادگیری دانش آموزان (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:27
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات139
حجم فایل1.014 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

این پایان نامه زیر نظر اساتید برجسته کامل شده است و از پرسشنامه میدانی و نمودار استفاده شده است...

 

این پروژه ارزشمند به مبلغ 90000تومان بوده است ولی بدلیل تخفیف به قیمت فقط 12000 تومان به فروش میرسد.

 

فقط برای 200 نفر اول

 

 

در یک نگاه

انچه در این مقاله سرمایه گذاری میکنیم؟؟؟؟

فصل اول (كلیات پژوهش)

مقدمه....................................................................................................1

چکیده...................................................................................................3

بیان مسئله وطرح سوال های تحقیق.......................................................4

ضرورت واهمیت پژوهش.......................................................................6

هدف كلی..............................................................................................7

اهداف جزیی..........................................................................................8

فرضیه های آماری.................................................................................9

تعریف اصطلاحات وكلید واژه ها...........................................................10

فصل دوم (ادبیات پژوهش)

تاریخچه تعلیم وتربیت.............................................................................11

یادگیری..................................................................................................11

قوانین یادگیری.........................................................................................16

موانع یادگیری........................................................................................ 18

ویژگیهای تدریس فعال...............................................................................19

اهداف درفرایندیاددهی – یادگیری.................................................................20

رویکردهای فرایندیاددهی – یادگیری وآسیب شناسی آن...................................22

ویژگیهای رویکردنوین درفرایندیاددهی – یادگیری............................................23

ویژگیهای رویکردسنتی درفرایند یاد دهی –یادگیری..........................................24

تقسیم بندی روش تدریس..............................................................................25

روش های نوین تدریس...............................................................................27

روش چندحســـی ( مختلط ).........................................................................27

روش اکتشافی...............................................................................................27

محاسن روش اکتشافی....................................................................................28

معایب روش اکتشافی.....................................................................................28

روش حل مسئلــــه.......................................................................................28

راه های حل مسئله......................................................................................29

روش پـــــروژه ای......................................................................................29

روش تدریس بارش مغزی...........................................................................29

مزایای روش تدریس بارش مغزی.........................................................................................................32

معایب روش تدریس بارش مغزی.........................................................................................................33

روش تدریس سنتی......................................................................................34

روش شاگــــردـاستــــادی...............................................................................34

شیــــــوه سخنــــــرانی....................................................................................35

مراحل اجرای روش سخنرانی........................................................................35

محاسن ومحدودیت های روش سخنرانی........................................................37

روش پرسش وپاسخ....................................................................................38

نکات اجرایی...............................................................................................38

فرصت سؤال...............................................................................................41

محاسن فرصت سؤال....................................................................................41

انواع پرسش................................................................................................42

الگــــوی تفکـــــراستقرایــــی...........................................................................44

شیــــوه نمایشــــی.........................................................................................44

مراحل اجرای روش نمایشی..........................................................................45

محاسن ومحدودیت های روش نمایشی.............................................................45

الگــــــــوی ایفای نقش...................................................................................46

شیــــوه آزمایشـــی ( روش اجراکردن یایادگیری بوسیله عمل ).........................46

محاسن ومحدودیت های روش آزمایشی...........................................................51

روش کارگاهـــــــی........................................................................................52

الگـــــوی دریافت مفهـــــوم.............................................................................54

الگـــوی پیش سازمـــان دهنـــده......................................................................54

الگوی یادسپاری...........................................................................................55

الگوی رشدعقلی...........................................................................................55

الگوی کاوشگری علمی.................................................................................56

الـگــــوی تدریس غیـــــرمستقیم......................................................................56

الگـــوی بدایع پــــردازی ( افـــزایش تفکــــرخلاق )........................................57

روش تدریس بحث گروهی........................................................................................................58

مقایسه تدریس درکشورهای آلمان،ژاپن،آمریکاوایران..........................................62

جمع بندی....................................................................................................65

فصل سوم(روش پژوهش)

روش تحقیق.................................................................................................66

معرفی جـامعه مورد مطالعه...........................................................................66

معرفی نمونه های آماری وشیوه ی گزینش آن................................................66

ابزارجمع آوری اطلاعات...............................................................................66

ابزاراندازه گیری اطلاعات.............................................................................66

فصل چهارم(تجزیه و تحلیل یافته ها)

مقدمه...........................................................................................................68

روش تحقیق.................................................................................................69

جامعه ونمونه آماری تحقیق............................................................................69

متغیرهای تحقیق............................................................................................69

متغیرهای مستقل............................................................................................69

متغیرهای وابسته...........................................................................................69

روش گرد‌آوریداده‌هاوابزاراندازه ‌گیری............................................................70

توضیحات درمورد ارائه وجمع‌آوری..............................................................70

آمارتوصیفی................................................................................................71

جدول شماره (1)آمارتوصیفی روش تدریس پرسش وپاسخ...............................71

شکل شماره (1)نمودارفراوانی روش تدریس پرسش وپاسخ..............................72

جدول شماره (2)آمارتوصیفی روش تدریس بارش مغزی.................................73

شکل شماره(2)نمودارفراوانی روش تدریس بارش مغزی...................................74

جدول شماره (3)آمارتوصیفی روش تدریس آزمایشی........................................74

شکل شماره (3)نمودارفراوانی روش تدریس آزمایشی........................................75

جدول شماره (4)آمارتوصیفی روش تدریس نمایشی...........................................76

شکل شماره (4)نمودارفراوانی روش تدریس نمایشی..........................................77

جدول شماره (5)آمارتوصیفی روش تدریس سخنرانی.........................................77

شکل شماره(5)نمودارفراوانی روش تدریس سخنرانی..........................................78

جدول شماره (1)آزمون کای دوبرای تاثیرروش تدریس پرسش وپاسخ بریادگیری.79

جدول شماره( 2)آزمون کای دوبرای تاثیرروش بارش مغزی بریادگیری.............80

جدول شماره (3)آزمون کای دوبرای تاثیرروش تدریس آزمایشی بریادگیری.......81

جدول شماره (4)آزمون کای دوبرای تاثیرروش تدریس نمایشی بریادگیری..........82

جدول شماره (5)آزمون کای دوبرای تاثیرروش تدریس سخنرانی بریادگیری.......82

 

فصل پنجم(بحث و نتیجه گیری)

نتیجه گیری.................................................................................................84

محدودیت های تحقیق....................................................................................85

منابع و ماخذ.........................................................................................

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
10:27
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل161 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان

بررسی رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان آموزش و پرورش

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

رفتار شهروندی سازمانی,عدالت سازمانی,شخصیت سالم سازمانی,سلامت سازمانی,سازمان نظامی,رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی,رابطه عدالت سازمانی و رضایت کارکنان آموزش و پرورش,پروپوزال رابطه عدالت سازمانی و رفتار سازمانی,دانلود پروپوزال رفتار سازمانی,دانلود پروپوزال عدالت سازمانی,دانلود رایگان پروپوزال

بیان مسئله

جهان معاصر با سرعت شگفت انگیزی در حال تحول است. اگرچه این تحول در تمام دوران وجود داشته است لیكن امروزه این تحول چه به لحاظ محتوا و چه به لحاظ سرعت بی سابقه است. پژوهشگران سازمانی از تلاشهایی كه فراتر از وظایف تعریف شده كاركنان باشد، تحت عنوان « رفتارشهروندی سازمانی » یاد می كنند. ( مقیمی ، 1384 )

سازمانها بدون تمایل داوطلبانه افراد به همكاری قادر به توسعه اثربخشی خرد جمعی خود نیستند. تفاوت همكاری داوطلبانه و اجباری از اهمیت فراوان برخوردار است. در حالت اجباری ، شخص وظایف خود را در راستای مقررات و قوانین و استانداردهای قابل قبول یك سازمان و صرفاً در حد رعایت الزامات انجام می دهد. ولی در همكاری داوطلبانه ، مقوله ای ورای وظایف مطرح است و افراد كوشش و انرژی و بصیرت خود را برای شكوفایی توانایی های خود و به نفع سازمان ابراز می كنند. در این حالت افراد معمولاً از منابع شخصی خود می گذرند و مسئولیت پذیری در راستای منافع دیگران را در اولویت قرار می دهند. ( زارعی متین و احمدی ، 1388 )

مفهوم رفتار شهروندی سازمانی اولین بار توسط باتمن وارگان در اوایل 1980 به دنیای علم ارائه شد. ارگان ( 1988 ) معتقد است كه رفتار شهروندی سازمانی ، رفتار فردی و داوطلبانه است كه مستقیماً بوسیله نظام های رسمی پاداش در سازمان طراحی نشده، اما با وجود این باعث ارتقاء اثربخشی و كارآیی سازمان می شود. ( زارعی متین و همكاران ، 1388 )

پادساكف و همكاران ( 1990 ) پنج بعد رفتار شهروندی سازمانی را مورد شناسایی قرار دادند كه عبارتند از :

1- نوعدوستی

2- وظیفه شناسی ( وجدان )

3- ادب و نزاكت

4- جوانمردی

5- فضیلت مدنی

هرچند این فرض كه رفتار شهروندی سازمانی به اثربخشی گروههای كاری و سازمانها كمك می كند، موضوعی است كه بطور شهودی نیز معقول بودن آن قابل باور است ، لیكن بازهم نیاز است تا از طریق پژوهش های تجربی نیز موردتأیید قرار گیرد. نتایج مطالعات پادساكف و همكاران ( 2000 ) نشان می دهد كه تحقیقات ناچیزی در این زمینه صورت گرفته است.

رفتار شهروندی در سه دهه اخیر موضوع بسیاری از تحقیقات بوده است. یك دسته از تحقیقات به عوام ایجاد كننده رفتار شهروندی سازمانی متمركز بوده است. در این زمینه عواملی از قبیل هویت سازمانی ، عدالت سازمانی و رابطه رهبر و پیرو بعنوان عوامل ایجاد كننده رفتار شهروندی سازمانی مطرح شده اند.دسته دیگر روی مفهوم رفتار شهروندی سازمانی متمركز بوده و تلاش كرده اند تا ابعاد آن را شناسایی و مقیاس های استانداردی برای سنجش آن ایجاد كنند. دسته سوم نیز بر پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی از قبیل عملكرد سازمانی، اثربخشی سازمانی، موفقیت سازمانی، رضایت کارکنان ، وفاداری کارکنان  و سرمایه اجتماعی متمركز شده اند. ( ملی پور و پورعزت 1387 )

مورمن و همكاران 1995 ) ضمن تأیید آثار مثبت رفتار شهروندی سازمانی اعتقاد داشتند كه مشكل مدیران فراهم سازی زمینه بروز چنین رفتارهایی در سازمان است. چراكه این رفتارها داوطلبانه و قراردادهای كار و سیستم ارزیابی عملكرد رسمی سازمان قرار نمی گیرند. این رفتارها با وجود اینكه در ارزیابی های سنتی عملكرد شغلی بطور ناقص اندازه گیری می شدند و یا حتی گاهی اوقات مورد غفلت قرار می گرفتند، اما در بهبود اثربخشی سازمانی مؤثر بودند. ( مرادی ، 1387 )

وانر و نیهوف ( 2000 ) نیز به این نتیجه رسیدند كه رفتارهای شهروندی گوناگونی با حداقل برخی از شاخص های عملكرد سازمانی ارتباط دارند. ( زارع ، 1383 )

بطور كلی مفهوم عدالت ، برانگیزاننده مهمی برای كاركنان است و زمانیكه افراد احساس بی عدالتی كنند زمینه بروز رفتارهایی مانند كم كاری ، كاهش تعهد و تمایل به ترك خدمت و حتی مقابله با سازمان در آن فراهم می شود. در عوض رفتار مناسب و عادلانه با آنها موجب پرورش استعدادها و افزایش تعهد و تمایل به ماندن در سازمان یا همان اموزش و پرورش می شود و كمك بارزی بر بروز رفتارهای فراتر از الزامات شغلی مورد نظر سازمان در كاركنان می شود. ( مرادی چالشتری )

مطالعه در مورد عدالت با كار آدامز ( 1963 ) روی تئوری برابری آغاز شد. گسترش نقش نظریه برابری انگیزش در تشریح نگرشها و رفتارهای كاركنان ، قلمرویی از پژوهش به نام عدالت در سازمان را بدنبال داشت. نظریه برابری تأكید می كند كه افراد همواره در متن جامعه و سازمان مربوطه ، خود را در مقایسه با دیگران ارزیابی می كنند. اگر در این ارزیابی احساس كنند كه با آنها ناعادلانه برخورد شده است برانگیخته می شوند تا عدالت را برقرار سازند. عدالت اولین عامل سلامتی سازمانها و مؤسسات اجتماعی مربوطه محسوب می شود و متخصصان علوم اجتماعی از سالها پیش به اهمیت عدالت سازمانی بعنوان پایه ای اساسی برای اثربخشی فرآیندهای سازمانی و خشنودی ورزشكاران پی برده اند. عدالت سازمانی متغیری است كه برای توصیف عدالت در موقعیت های مختلف بكار می رود . بخصوص در عدالت سازمانی مطرح می شود كه به چه شیوه ای با مراجعین رفتار شود تا احساس كنند بصورت عادلانه ای با آنها رفتار شده است. ( مرادی ، 1387 )

به عقیده چولادوری ( 2006 ) عدالت سازمانی از سه منظر دارای اهمیت است :

اول به لحاظ اخلاقی ، جامعه انتظار دارد كه یك سازمان از معیارهای عدالت كه مورد توافق كل جامعه است تبعیت كند. چرا كه از مدیران بعنوان مسئولین مؤسسات اجتماعی انتظار می رود كه این معیارها را رعایت كنند. به لحاظ تجاری ، اگر مردم تصور كنند سازمانی با آنها بطور منصفانه رفتار نمی كنند ممكن است آن سازمان و خدماتش را تحریم نمایند. بطور مشابه كاركنان نیز تمام تلاش و همكاری خود را در سازمان بكار نمی گیرند و نارضایتی آنان به كاهش بهره وری سازمان منجر خواهد شد.

عدالت سازمانی شامل سه حیطه است :

عدالت توزیعی كه بر ادراك انصاف از پاداشها و پیامدهای سازمانی اشاره دارد.

عدالت رویه ای كه شامل عدالت درك شده از فرآیندی است كه برای تهیه و توزیع پاداشها استفاده می شود.

عدالت تعاملی كه شامل رعایت عدالت توسط سرپرستان در روابط با زیردستان است.

در بیشتر تحقیقات انجام شده پیامدهای رفتار شهروندی سازمانی را مورد بررسی قرار داده اند و بر نقش مثبت رفتارهای شهروندی در عملكرد مربوطه صحه گذاشته اند. لیكن پژوهش های اندكی به بررسی پیشایندها و عوامل تشكیل دهنده آن پرداخته اند.

رضایت کارکنان  با نتایج عملكردی مثبت متعددی در ارتباط بوده است. ( هنری ، 2002 )

رضایتمندی ، مقدار احساسی است كه در اثر رفع انتظارات و یا افزودن به انتظارات ، به انسان دست می دهد. ( خوش دهان ، 1382 )

برای متولیان فضاهای ورزشی ، مشخص نمودن عواملی كه بر روی رضایت کارکنان هدف، تأثیر می گذارند، از اهمیت برخوردار است. برای ایجاد رضایتمندی، برآورده ساختن نیازهای کارکنان از وظایف مهم مدیران است.(زانت ، 2004 )

رضایتمندی عامل اصلی برای فرآیند بازاریابی است. ( طیبی ، 1385 )

فراهم ساختن خدماتی كه منجر به رضایتمندی کارکنان  می شود، بطور كلی سوددهی هر سازمانی را افزایش خواهد داد. ( هنری ، 2002 )

رضایت کارکنان  را می توان پیش شرط تمام موفقیت های بعدی سازمان دانست. هر سازمان موفقی مایل است خدماتی را ارائه كند كه رضایت کارکنان را فراهم سازد. ( پوگیو ، 2009 )

آفتینوس و همكارانش ( 2006 ) و نیز رمضانی ( 1387 ) در بررسی انتظارات کارکنان دریافتند كه کارکنان مراكز آمادگی جسمانی خصوصی بشتر به تجهیزات مدرن، تمایل كاركنان به همكاری با کارکنان  و امنیت بیشتر رضایت داشتند و رضایت کارکنان مراكز دولتی به راحتی رفت و آمد به اماكن ورزشی بود. بر اساس یافته های یی چین ( 2008 )، ارتباط مثبت و معنی داری در همه ابعاد رضایت کارکنان  و اعتماد و وفاداری کارکنان وجود دارد. بطوریكه هرچه سطح رضایتمندی کارکنان  بیشتر شود، اعتقاد و وفاداری آنها نسبت به سازمان بیشتر خواهد بود.

اهداف تحقیق

هدف كلی

بررسی رابطه عدالت سازمانی و رفتار شهروندی با رضایت کارکنان آموزش و پرورش

اهداف اختصاصی

1- تعیین میزان عدالت سازمانی ( توزیعی، رویه ای و مراوده ای ) در کارکنان آموزش و پرورش

2- تعیین رابطه میان عدالت سازمانی و رفتار شهروندی در کارکنان آموزش و پرورش

3- تعیین رابطه میان یكپارچگی مسئولین و رفتار شهروندی در کارکنان آموزش و پرورش

4- تعیین رابطه میان سازگاری مسئولین و رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش

5- تعیین رابطه میان عدالت توزیعی و مؤلفه های رفتار شهروندی سازمانی در کارکنان آموزش و پرورش

6- تعیین رابطه میان عدالت مراوده ای و مؤلفه های رفتار شهروندی در کارکنان آموزش و پرورش

7- بررسی ارتباط رضایت کارکنان  با عدالت سازمانی و مؤلفه های آن

8- بررسی ارتباط رضایت کارکنان  با رفتار شهروندی و مولفه های آن

9- پیش بینی رضایت کارکنان  از روی عدالت سازمانی و رفتار شهروندی

دانلود رایگان پروپوزال,دانلود پروپوزال رضایت کارکنان آموزش و پرورش,دانلود پروپوزال مدیریت,دانلود رایگان پروپوزال,نمونه پروپوزال عدالت سازمانی,دانلود نمونه پروپوزال عدالت سازمانی

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، كتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir