پروژه کارورزی معلمی (گزارش کارورزی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
9:54
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارورزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات70
حجم فایل104 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

پروژه کارورزی معلمی

 

امروزه و به خاطر آنکه واژه کارورزی کاربردهای فراوانی دارد، گاهی اوقات به سختی می‌توان منظور گوینده را از واژه کارورزی استنباط کرد. در حقیقت می‌توان هر تجربه آموزشی را که با شغل ترکیب شود، کارورزی نامید و همین ترکیب است که کارورزی را به ابزاری منحصر به فرد برای کنکاش شغلی تبدیل می‌کند.  اصل کلمه کارورزی به واژه کارورز برمی‌گردد و به فردی گفته می‌شود که در حین تحصیل در آموزش عالی و یا بلافاصله بعد از پایان دوران تحصیل و تنها با هدف کسب تجربه و مهارت کاری و عملی در مؤسسه‌ای مشغول بکار می‌شود ‌ کارورزی می‌تواند برای افراد حالت اجباری یا اختیاری داشته باشد. یعنی کارورز گاهی اوقات باید برای گذراندن دو یا سه واحد درسی در دانشگاه به دوره کارورزی روی بیاورد و یا اینکه خودش به طور داوطلبانه در یک واحد صنعتی یا اداری مشغول کاربدون دستمزد شود. دوره کارورزی امکان و فرصتی برای آشنایی دانشجویان با محیط کار محسوب می‌شود که نه تنها باعث افزایش قابلیت‌های آنان برای اشتغال در آینده می‌شود بلکه به کارورزان قدرت انتخاب بیشتری در انجام وظایف ارائه شده می‌دهد تا بتوانند بهتر به علاقمندی‌ها و گرایش‌های خود در زمینه‌های مختلف پی برده و نقاط ضعف و قوت کار خود را ارزیابی کنند. مثلاً حضور در کتابخانه برای کارورز، برخورد با واقعیت‌ها را به دنبال دارد. در واقع می‌توان اصول نظری که اساس یک مصاحبه خوب در بخش مرجع را تشکیل می‌دهند به بهترین شکل در کلاس درس تدریس کرد اما روش‌های ارتباطی واقعی را فقط از طریق تمرین و برخورد با مراجعه‌کننده می‌توان کسب کرد و در مرحله عمل است که کارورز قادر به برقراری ارتباط گفتاری یا کلامی و افزایش مهارت‌های ارتباطی گفتاری و غیر گفتاری خواهد شد.

تاریخچه آموزش وپرورش در ایران

سوابق تعلیم وتربیت آدمی نشان میدهد که به علت ناچیز بودن مجموعه‌ی میراث اجتماعی و ساده بودن ارتباطات انسانی آموزش وپرورش به وسیله خانواده‌ها و بیشتر به صورت غیرعمدی انجام گردیده است. با گسترده شدن دامنه دانش‌ها و مهارت‌های بشری و توسعه فرهنگ و تمدن‌های مختلف افزایش جمعیت تراکم نفوس در شهرها و روستاها رفته رفته نوعی دخالت آگاهانه در جریان انتقال فرهنگ وتمدن به کودک و نوجوانان ضروری شمرده شده و ضمن توجه به تربیت غیرعمدی پدید آمد و سالمندان با توجه به مقاصد معین به پرورش خردسالان پرداختند و برای انجام دادن وظایف تعلیم و تربیت به صورت رسمی و عمدی طبق ضوابطی به تدریج سازمان‌های متعددی را ایجاد کردند. بهترین سازمان‌ها از صدر اسلام تا کنون عبارتند از خانواده. مسجد. مکتب و مدرسه.

اهمیت آموزش و پرورش در جامعه

بی شك آموزش و پرورش اساسی ترین نهاد اجتماعی در شكل دهی، هدایت و كنترل افكار افراد هر جامعه بشری است و داشتن یك آموزش و پرورش توانمند لازمه ی هر توسعه ی اجتماعی است. در بعضی از كشورهای جهان حكومتها مستقیماً آموزش و پرورش را به كنترل خود در می آورند تا بتوانند آنرا در جهت پیشبرد اهداف خود بكار برند. در این كشورها تمامی هزینه های آموزشی از طریق دولت تأمین می گردد. در بعضی دیگر ازكشورها آموزش و پرورش از طریق اعمال قوانین كنترل كننده به خدمت گرفته می شود. در این كشورها قسمت عمدة هزینه های آموزشی از طریق بخش خصوصی تأمین می گردد؛ گاه بخش خصوصی به تنهایی همه فعالیتهای آموزشی و پرورشی را عهده دار می گردد و گاه فعالیتهای مربوط به آموزش و پرورش به تناسب بین بخش خصوصی و دولتی تقسیم می شود و متناسب با نوع و میزان فعالیتها و همچنین وضعیت اجتماعی اقتصادی جامعه هزینه های آموزشی بین بخش خصوصی و دولت تقسیم می گردد. در این كشورها بخش خصوصی آموزش و پرورش از طریق اعمال قوانین كنترل می شود. میزان مشاركت بخش خصوصی در اداره آموزش و پرورش با میزان مشاركت بخش خصوصی در دیگر فعالیتهای اجتماعی رابطه مستقیم دارد و به عوامل متعددی چون میزان پایبندی حكومت مركزی به اصول مردم سالاری، میزان توسعه فرهنگی، وضعیت اقتصادی آحاد جامعه، وضعیت نیروی انسانی متخصص در امر تعلیم و تربیت، میزان رشد اقتصادی بخش خصوصی و قوانین حاكم بر نهاد آموزش و پرورش ( این قوانین منطبق با قانون اساسی و در جهت خواست حكومت مركزی تدوین می گردد ) بستگی دارد.

فهرست مطالب

عنوان                                                                                       صفحه

مقدمه                                                                                                               1

کارورزی چیست؟                                                                                            1

تاریخچه آموزش وپرورش در ایران                                                                  2

اهمیت آموزش و پرورش در جامعه                                                                  2

تعریف کارآموزی                                                                                            3

موقعیت و مشخصات مدرسه                                                                                 4

اهداف‌ کلی‌ آموزش‌ وپرورش‌ جمهوری‌ اسلامی‌ ایران‌                                     4

الف‌ - اهداف‌ اعتقادی‌                                                                                     4

ب‌ ـ اهداف‌ اخلاقی‌                                                                                          5

پ‌ - اهداف‌ علمی‌آموزشی‌                                                                              5

ت‌ - اهداف‌ فرهنگی‌ هنری‌                                                                               6

ث‌ - اهداف‌ اجتماعی‌                                                                                       6

ج‌ - اهداف‌ زیستی‌                                                                                           7

چ‌ - اهداف‌ سیاسی‌                                                                                           7

ح‌ - اهداف‌ اقتصادی‌                                                                                        7

شرح وظایف یک معلم                                                                         8

شرح وظایف                                                                                                    8

شرح وظایف مدیر آموزشگاه                                                                            10

١-وظایف آموزشی وپرورشی                                                                          10

2-وظایف اداری                                                                                              13

شرح وظایف معاون آموزشی آموزشگاه                                                           16

انجام سایرامورارجاعی مربوط عنداللزوم                                                           18

شرح وظایف معاون اجرایی آموزشگاه                                                              18

وظایف و حدود اختیارات انجمن اولیاء و مربیان                                                21

گزیده هایی از آیین نامه های اجرایی مدارس و انجمن اولیا و مربیان                  21

الف) تركیب اعضای انجمن اولیا و مربیان مدرسه                                              21

ب) شرح وظایف انجمن های اولیا و مربیان واحدهای آموزشی             22

ج) چگونگی انتخاب اعضا و تشكیل انجمن اولیا و مربیان                                  23

د) شرایط عضویت اولیا در انجمن اولیا و مربیان مدرسه                         24

تعریف انجمن اولیاء و مربیان                                                                             24

اهداف و وظایف انجمن اولیا ومربیان واحدهای آموزشی                                  25

اركان مدرسه                                                                                                      25

انجمن اولیا ومربیان                                                                                           25

 الف – ترتیب اعضا                                                                                          26

ب- شرح وظایف انجمن اولیا و مربیان آموزشگاه                                             26

چگونگی انتخاب اعضا و تشكیل انجمن اولیا و مربیان                                        27

نحوه انتخاب اعضا و تشكیل انجمن اولیا و مربیان                                               28

شرایط عضویت اولیا در انجمن اولیا و مربیان مدرسه                                          28

شورای دانش آموزی                                                                                       29

اهداف شورا                                                                                                     29

زمان ونحوه ی انتخابات شورای دانش آموزی                                                        31

ترکیب اعضای شورای دانش آموزی درمقطع ابتدایی                                       32

چگونگی تشکیل جلسات شوراهای دانش آموزی                                             32

چگونگی تشکیل جلسات                                                                                  32

نکات مهم                                                                                                        33

((شرح وظایف کلی کمیته های شورای دانش آموزی مدارس))                       34

((کمیته فرهنگ وقرآن ومعارف اسلامی))                                                        34

((کمیته بهداشتی))                                                                                           34

((کمیته علمی –آموزشی وپژوهشی))                                                               34

((کمیته هنری))                                                                                                35

((کمیته سیاسی اجتماعی))                                                                               35

((کمیته تعاون وفعالیتهای گروهی))                                                                   35

((کمیته ورزشی))                                                                                             36

کلاسهای جبرانی راهی برای تقویت آموخته های دانش آموزان                       36

بررسی وضعیت دانش آموزان تجدیدی                                                            37

مسائل مربوط به سنجش و ارزشیابی (امتحانات )                                               42

مقررات مربوط به ثبت‌نام دانش‌آموزان                                                             44

ثبت‌نام دانش‌آموزان با توجه به موارد زیر انجام مى‌شود                                    44

شرایط سنى ثبت‌نام شوندگان آموزش همگانى به‌شرح زیر است                       45

دستورالعمل اجرایی ثبت نام دانش آموزان سال تحصیلی ۹۴-۱۳۹۳                 48

نکات قابل توجه و مدارک لازم جهت ثبت نام                                     49

مدارک لازم برای پایه اول متوسطه                                                                   50

مدارک لازم برای پایه دوم متوسطه              &nb

برچسب‌ها: <-TagName->

نانو لوله های کربنی (زیست شناسی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
9:53
جمشید راد
دسته بندیزیست شناسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات21
حجم فایل467 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نانو لوله های کربنی

مقدمه

در مقاله‏ های قبلی از سری مقالات «ساختار نانولوله‏ های کربنی»، شاخصی به نام کایرالیتی برای تمایز انواع نانولوله‏ ها از یکدیگر معرفی شد. همان‏گونه که گفته شد، این شاخص در تعیین خواص نانولوله‏ های کربنی نقشی تعیین کننده دارد. اصطلاح کایرالیتی تنها در مورد نانولوله‏ های کربنی مصداق ندارد و در علم شیمی، به عنوان یکی از مباحث فعال، مطرح می‏ باشد. در این مقاله به توضیح این اصطلاح، اهمیت آن در شیمی و توصیف مولکول‏ های کایرال خواهیم پرداخت.استفاده از نانولوله های کربنی در کامپوزیت هایی با ساختار پلیمری فواید مشخص و روشنی دارد. تقویت کنندگی با نانولوله به خاطر جذب بالای انرژی طی رفتار انعطاف پذیر الاستیک آن ها میزان سفتی کامپوزیت را افزایش می دهد

فهرست مطالب

عنوان                                                                                         صفحه

مقدمه                                                                                         1

کایرال و کایرالیتی                                                                          1

نانولوله‏ های کربنی کایرال                                                                 6

کاربرد نانو لوله های کربنی                                                                8

انواع نانولوله های کربنی                                                                   10

کاربرد نانولوله های کربنی                                                                 11

تهیه الیاف از نانو لوله های کربنی                                                        12

نانو کامپوزیت های کربنی                                                                 12

کاربردها در صنعت نفت                                                                            13

کاربردهای مکانیکی نانولوله های کربنی                                                 13

نانولوله های کربنی                                                                          14

مقاومت نانولوله ها                                                                          14

نانولوله های کربنی و کامپوزیت های پلیمری                                           16

نتیجه گیری                                                                                   18

منبع                                                                                           18

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت سوخت موتور (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
9:53
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات24
حجم فایل675 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

 

پاورپوینت سوخت موتور

¢سوخت عبارت است از مواد قابل اشتعال که درون سیلندر به وسیله ی جرقه منفجر شده ، انرژی مکانیکی تولید می کند و باعث حرکت پیستون و دوران میل لنگ و به صورت کلی باعث روشن شدن موتور خودرو و حرکت آن می شود.

¢سوخت های اصلی موتور را اکثرا بنزین ، گازوییل و گاز تشکیل می دهند.

¢سوخت عبارت است از مواد قابل اشتعال که درون سیلندر به وسیله ی جرقه منفجر شده ، انرژی مکانیکی تولید می کند و باعث حرکت پیستون و دوران میل لنگ و به صورت کلی باعث روشن شدن موتور خودرو و حرکت آن می شود.
¢سوخت های اصلی موتور را اکثرا بنزین ، گازوییل و گاز تشکیل می دهند.
 
 
لیست اسلایدها
تعریف
انواع سوخت های مصرفی موتور و روش تهیه آن
بنزین
کنگراکینگ
کراکینگ حرارتی
گازمایع
گازطبیعی
تکنولوژی پیل سوختی – آینده­ای با آلاینده­های صفر
سوخت هیربدی احتراق زودرس و خود سوزی
علل احتراق همراه خودسوزی
احتراق زودرس و عوامل آن
درجه اکتان سوخت
درجه اکتان بنزین را به روش های شیمیایی افزایش می دهند
اتیل الکل OH5H2C و بنزن یا بنزن 6H6C
گاز مایع L.P.G
بنزل 6H6C
عوامل مؤثر در احتراق بنزین
نسبت سوخت و هوا
معادله کلی احتراق
راندمان مکانیکی
 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

گذری بر تحول نظام آموزشی در ایران دوره ی قاجار (تاریخ و ادبیات)

سه شنبه 10 بهمن 1396
9:53
جمشید راد
دسته بندیتاریخ و ادبیات
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات16
حجم فایل71 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

گذری بر تحول نظام آموزشی در ایران دوره ی قاجار

A review on transformation of the Educational System in Iran during the Qajar age

 

این مقاله با هدف بررسی چگونگی آشنایی ایرانیان با غرب در دوره قاجار انجام گرفته است و شرایط و ویژگی های آموزش و پرورش را در مکتب خانه های دوران قاجار و مدارس جدید را مورد واکاوی قرار می دهد. پژوهش از نوع مطالعات توصیفی ـ تاریخی و اطلاعات از طریق سند کاوی جمع آوری شده است و نشان می دهد که هیئت هایی از غربیان با مطامع گوناگون وارد ایران شدند و از ایران نیز علاوه بر هیئت های دولتی، تجار، جهانگردان و اندیشه گران، کسانی برای تحصیل به آن دیار عزیمت کردند که پس از بازگشت کوشیدند ایرانیان را با مظاهر تمدن غرب آشنا کنند. این آشنایی در شرایطی انجام پذیرفت  که دنیای غرب به پیشرفت های علمی و فنی دست یافته بود و ایران نیز محتاج تحول بود. بنابراین عده ای از روشنفکران بر اثر همان رفت و آمدها با دنیای غرب در صدد چاره جویی برآمدند و چاره را در تحول نظام آموزش و پرورش دانستند و در این شرایط بودکه دارالفنون و مدرسه ی میرزا حسن رشدیه تاسیس شد. از محاسن این تحول، تغییر در شیوه و محتوای آموزش مانند،آموختن الفبا با شیوه ای کاراتر نسبت به گذشته و وارد شدن علوم جدیدی چون فیزیک، شیمی و هندسه به برنامه های آموزشی، رایگان و اجباری شدن آموزش و به طور کلی نظام مند شدن آموزش توسط دستگاه حاکم و از معایب آن، می توان به ایجاد جریان سکولار در نظام آموزش و پرورش و اجرا شدن مقاصد کشورهای استعمارگر در ایران اشاره کرد.

 مقدمه

نهاد تعلیم‌ و تربیت‌ از جمله‌ نهادهایی‌ است‌ كه‌ در زمینه ی  تأثیرپذیری‌ و حتی‌ تأثیرگذاری‌ بر تحولات اجتماعی، میدان‌ گسترده‌ای‌ را پیش‌ رو می‌نهد. تعلیم و تربیت هم عامل ایجاد تحولات اجتماعی است و هم از تحولات اجتماعی تاثیر می پذیرد. تحولات‌ تاریخ‌ معاصر ایران‌ و جریان‌های‌ اجتماعی‌ مربوط‌ به‌ آن، برخلاف‌ گوناگونی‌های‌ بسیار و افت‌ و خیزهای‌ فراوان، در این‌ جهت‌ اشتراك‌ دارند كه‌ همه ی این‌ تغییرات‌ در ذیل‌ مواجهه ی یك‌ تمدن‌ بومی‌ با یك‌ تمدن‌ وارداتی‌ (یا مهاجم) پدید آمده‌اند. البته‌ برای‌ ایران‌ دیگر امكان‌ به‌سر بردن‌ با شیوه‌های‌ كهن‌ زندگی‌ و گسستن‌ از وقایع‌ و حوادث‌ جهانی‌ نیز وجود نداشت، چون‌ رقابت‌های‌ سیاسی‌- اقتصادی‌ روسیه، فرانسه‌ و انگلیس، روابط‌ گریزناپذیری‌ را بر طرف‌ ایرانی‌ تحمیل‌ می‌نمودند. ویژگی‌های‌ جامعه ی ایران، علاوه‌ بر غفلت‌ و خوش‌باوری‌ ناشی‌ از ناآگاهی‌ نسبت‌ به‌ دگرگونی‌های‌ جامعه ی غرب، شامل‌ ركود و احساس‌ ضعفی‌ بود كه‌ ریشه‌ در ورطه ی هولناك‌ تاریخی‌ و دوره ی قرون‌ وسطایی‌ قرن‌ ششم‌ تا دوازدهم‌ داشت. یعنی، توقف‌ حركت‌های‌ اقتصادی‌ و اجتماعی‌ و ركود علمی‌ در آن‌ دوره ی تاریك، ریشه ی خود باختگی‌ جامعه ی ایران‌ در مواجهه‌ با پیشرفت‌های‌ صنعتی‌ - علمی‌ غرب‌ بود.

شكست‌های‌ پی‌ در پی‌ ارتش‌ ایران‌ از مهاجمان‌ روسی‌ و انگلیسی، اسباب‌ تشدید احساس‌ عقب‌ ماندگی‌ در جامعه ی  ایران‌ را فراهم‌ آورد. احساس‌ عقب‌ ماندگی‌ از یك‌ سو و شور و وجد وصف‌ناپذیر در برابر رویه‌های‌ سطحی‌ تمدن‌ غرب‌ از سوی‌ دیگر، ضرورت‌ اخذ تمدن‌ و علم‌ جدید را بر اندیشه ی مردم‌ به‌ طور عام‌ و حاكمان‌ ایرانی‌ به‌ طور خاص، تحمیل‌ نمود. در حقیقت‌ ضرورت‌ اخذ تمدن‌ و فرهنگ‌ غرب، سوغات‌ روانیِ‌ مسافرین‌ فرنگ‌ بود. كارگزاران‌ حكومتی‌ قاجار، اولین‌ مسافران‌ فرنگ‌ بودند كه‌ ضمن‌ آشنایی‌ با ظواهر تمدنی جدید از جمله‌ كارخانه‌ها، مدرسه‌ها، قطار، نیروی‌ برق‌ و بخار، مراكز تفریحی، تجهیزات‌ نظامی، قانون، پارلمان‌ و پلیس، مراكز پزشكی‌ و غیره‌ به‌ تحلیل‌های‌ سطحی‌ از دیده‌ها و شنیده‌های‌ خود می‌پرداختند. آنها بدون‌ توجه‌ به‌ روابط‌ عمیق‌ درونی‌ میان‌ نهادها و دگرگونی‌های‌ اجتماعی‌ و همچنین‌ فارغ‌ از حركت‌ موازی‌ تغییرات‌ بخش‌های‌ گوناگون‌ تمدن‌ غرب‌ و مراحل‌ اساسی‌ طی‌ شده‌ در این‌ تمدن، بدون‌ كمترین‌ ارزیابی‌ نسبت‌ به‌ مبانی، اقتضائات‌ و پیامدهای‌ تمدن‌ جدید، "اخذ بدون‌ تصرف‌ فرهنگ‌ و تمدن‌ غرب" را تبلیغ‌ می‌نمودند. حیرت‌ و شیفتگی‌ در برابر تمدن‌ غرب‌ همراه‌ با احساس‌ انزجار و تنفر نسبت‌ به‌ فرهنگ‌ بومی‌ بود و چون‌ ركن‌ اساسی‌ فرهنگ‌ بومی، دین‌ بود، اندیشه ی ضرورت‌ اخذ تمدن‌ مدرن‌ نیز با اندیشه ی ضرورت‌ حذف‌ مذهب‌ از متن‌ جامعه‌ همراه‌ گشت‌ و در نهایت، ایمان‌ به‌ اصلاح‌ و تغییر جامعه‌ در جهت‌ هم‌ شكلی‌ با غربِ‌ بعد از رنسانس‌ را نتیجه‌ داد Alamolhoda, 2001) ).

آشنایی‌ با غرب‌ پس‌ از صفویه، در دوران‌ افشارها و زندیه، افت‌ و خیزهای‌ فراوان‌ داشت. ولی‌ بالاخره‌ در زمان‌ حكومت‌ ناصرالدین‌ شاه‌ قاجار گسترش‌ یافت و پایه های نخستین نظام آموزشی امروز ما بیش از یک صد سال پیش و در این دوران گذاشته شد. و فرنگی مآبی و غرب دوستی رفته رفته در كشور هوادارانی یافت و جنبه‌هایی از فرهنگ غرب، از جمله آموزش و پرورش آن، الگویی برای ایرانیان شد. بنیاد های نظام آموزشی کهن اندک اندک و در رویارویی با روشنگران و طرفداران نظام نوین آموزشی در هم ریخت و سرانجام جای خود را به نظام جدید آموزشی داد. نظامی که از آن زمان تا کنون با تغییراتی چند، نظام آموزش رسمی را تشکیل می دهد(Haeri, 1988) .

 در این مقاله بر آنیم تا نقش اروپاییان را در تحولات آموزش و پرورش ایران دوره ی قاجار از مکتب خانه به مدارس جدید مورد واکاوی قرار دهیم.

فهرست مطالب

چکیده

مقدمه

دگرگونی‌های اجتماعی و فرهنگی اروپا در روزگار قاجار

شرایط اجتماعی, سیاسی و فرهنگی ایران در دوره ی قاجار

چگونگی آشنایی ایرانیان با غرب

آموزش و پرورش در مکتب خانه ها

پیدایش مدارس به سبک اروپایی

بازتاب آموزش و پرورش جدید در ایران

بحث و نتیجه گیری

منابع

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه سوخت موتور ها (مکانیک)

سه شنبه 10 بهمن 1396
9:52
جمشید راد
دسته بندیمکانیک
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات15
حجم فایل394 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پروژه سوخت موتور ها

سوخت عبارت است از مواد قابل اشتعال که درون سیلندر به وسیلهی جرقه منفجر شده ، انرژی مکانیکی تولید می کند و باعث حرکت پیستون و دوران میل لنگ و به صورت کلی باعث روشن شدن موتور خودرو و حرکت آن می شود.

سوخت های اصلی موتور را اکثرا بنزین ، گازوییل و گاز تشکیل می دهند.

 

 

انواع سوخت های مصرفی موتور و روش تهیه آن:

1)بنزین

بنزین معمولا مایع بی رنگی است که از تقطیر نفت خام در برج تقطیر بدست می آید ونیز از روش کراکینگ ، پلیمریزاسیون هیدروکربورها و یا الکیلاسیون حاصل می شود.

کراکینگ

کراکینگ یعنی شکستن مولکول های درشت و تبدیل آن به مولکول های کوچک تر .

کراکینگ حرارتی

در این در روش در حرارت بالا و معین مولکول های درشت را می شکنند و به مولکول های کوچک تر تبدیل می کنند.

کراکینگ کاتالیزوری

...

تعریف

 

روش تهیه سوخت

 

انواع سوخت مصرفی در موتورهای احتراق داخلی

 

درجه اکتان سوخت

 

احتراق بنزین

 

فراریت و کیفیت تبخیر

 

احتراق زودرس و خودسوزی

 

روشهای بهسازی کیفیت سوخت

(بهبود درجه اکتان)

 

معادله درجه احتراق

 

هوای مورد مصرف و مواد پس ماند از احتراق بنزین

 

نسبت سوخت به هوا

 

ضریب غلظت

 

نقطه شبنم

 

راندمان احتراق و عوامل موثر در آن

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقاله آسیب شناسی روانی (روانشناسی و علوم تربیتی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
9:52
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات68
حجم فایل49 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

مقاله آسیب شناسی روانی

فشار روانی ، شماری از اختلال ها را که با علایم جسمی واقعی مشخّص می شوند ، به وجود می آورد یا می تواند شدیدتر کند و شامل اختلال هایی است که در این فصل به آنها می پردازیم ؛ اختلال های قلبی – عروقی (شامل پرفشاری خون اساسی و بیماری کرونروی قلب) ، آسم ، و ایدز ، و همین طور بیماری های دیگر مانند سردرد و التهاب معده ، که شاید کمتر خطرناکند امّا بی اندازه شایع اند. به این اختلال ها ، اختلال های روانی – فیزیولوژیابی نیز می گویند. این اصطلاح را امروزه بر اصطلاح اختلال های روان تنی که زمانی به کار می رفت ، تریجح می دهند ؛ هدف از کاربرد اصطلاح اختلال های روانی تنی بیان این عقیده بود که ذهن (روان) تأثیر نامطلوبی بر بدن (تن) می گذارد.

اختلال های روانی – فیزیولوژیایی به معنی دقیق کلمه در DSM-IV-TR وجود ندارند. در عوض ، DSM-IV-TR این اختلال ها را زیر عنوان عوامل روان شناختی مؤثر بر وضعیّت پزشکی در بخش کلّی «شرایط دیگری که ممکن است کانون توجّه بالینی باشند» ، پوشش می دهد. عوامل روان شناختی یا رفتاری که ممکن است در تشخیص دخیل باشند ، اختلال های محور I و محور II ؛ صفات شخصیت ، مانند روان رنجورخویی ؛ سبک های کنار آمدن ، مانند فرو خوردن و خشم به جای ، ابراز آن ، و عوامل رفتاری ، مانند کوتاهی در ورزش منظّم ، را شامل می شود.

رویکرد تشخیصی جدید در DSM-IV-TR دامنه گسترده تری در مقایسه با نسخه های پیشین DSM دارد. در گذشته ، عموماً تصوّر می شد که اختلال های روانی – فیزیولوژیایی فقط برخی بیماری ها (مانند زخم ها ، سردردها ، آسم ، و پرفشاری خون) را شامل می شود. رویکرد جدید ، این تشخیص را برای هر نوع بیماری قابل کاربرد می سازد ، زیرا اکنون می دانیم که عوامل روان شناختی می توانند بر هر نوع بیماری تأثیر بگذارند. افزون بر این ، این تشخیص شامل مواردی است که در آن عوامل روان شناختی یا رفتاری بر سیر یا درمان اختلال تأثیر می گذارند ، نه فقط مواردی که در آن بر شروع درمان تأثیر می گذارند ، که باز هم کاربرد آن را گسترده تر می کند. برای مثال ، اگر شخص دچار فشارخون بالا به خوردن الکل ادامه دهد در حالی که می داند الکل فشارخون را افزایش می دهد ، یا اگر بیمار در خوردن منظّم داروی تجویز شده کوتاهی کند ، اختلال او ممکن است روانی – فیزیولوژیایی تشخیص داده شود.

شواهد فراوان برای نقش فراگیر عوامل روان شناختی در سلامت ، زیربنای رشته های پزشکی رفتاری و روان شناسی سلامت را می سازد. از دهه 1970 به بعد ، این رشته ها با نقش عوامل روان شناختی در تمام جنبه های سلامت و بیماری سر و کار داشته اند. محقّقان در این رشته ها ، علاوه بر بررسی نقشی که فشار روانی می تواند در شروع یا شدّت بیماری داشته باشد ، درمان های روان شناختی (برای مثال ، پس خوراندن زیستی برای سردرد) و خود نظام مراقبت بهداشتی (برای مثال ، شیوه بهتر برای عرضۀ خدمات به اقشار محروم) را نیز مطالعه می کنند (اَپل و همکاران ، 1997 ؛ استون ، 1982).

پیشگیری نیز یکی از موضوعات اصلی روان شناسی سلامت است. وقتی که قرن بیستم سپری شد و بیماری های عفونی بهتر مهار شد ، مردم دیگر بیشتر بر اثر بیماری هایی مانند بیماری کرونری قلب (CHD) از پا در می آمدند. رفتار – سبک زندگی شخص – مانند مصرف سیگار ، پرخوری ، و مصرف بیش از حد الکل ، در زمره علل CHD است. بنابراین ، اعتقاد بر این است که تغییر دادن سبک های زندگی ناسالم می تواند از بسیاری از موارد CHD پیشگیری کند. روان شناسان سلامت در صف مقدم این اقدامات پیشگیرانه اقدام دارند ، که برخی از آنها را در همین فصل شرح خواهیم داد.

روان شناسی سلامت و پزشکی رفتاری به مجموعه ای از فنون یا اصول خاص تغییر رفتار ، محدود نمی شوند. متخصّصان بالینی در این حوزه از فنون بسیار گوناگون – از مدیریت وابستگی و کاهش فشار روانی تا شیوه های شناختی رفتاری – که همه آنها در هدف تغییر دادن عادت های ناسالم در زندگی ، حالت های روان شناختی آشفته ، و فرآیندهای فیزیولوژیایی نابهنجار سهیم اند ، برای دستیابی به سلامت بهره می گیرند.

ما ابتدا یافته های عمومی دربارۀ رابطه بین فشار روانی و سلامت ، و همین طور نظریه هایی را که بیان می کنند فشار روانی چگونه می تواند ناخوشی را ایجاد کند ، بررسی می کنیم. سپس سه نوع از اختلال ها – اختلال های قلبی و عروقی ، آسم و ایدز – را به طور عمیق وارسی می کنیم. پس از آن ، ارتباط بین سلامت و جنسیّت ، وضع اجتماعی – اقتصادی و قومیّت را بررسی می کنیم. در پایان به رویکردهای مختلف دربارۀ درمان اختلال های روانی – فیزیولوژیایی می پردازیم.

فهرست مطالب

فشار روانی و سلامت

مورد بالینی: مارک

فشار روانی (تنیدگی) چیست؟

کنارآمدن و سلامت:

پژوهش با استفاده از ارزیابی تجارب روزانه (ADE):

پژوهش با استفاده از مقیاس COPE:

حمایت اجتماعی و سلامت:

نظریّه های رابطۀ فشار روانی ناخوشی:

نظریه هایی که بر عوامل زیستی تمرکز دارند:

اضافه بار شبه ایستا: مواجهه طولانی با هورمون های فشار روانی:

فشار روانی و دستگاه ایمنی:

مروی کوتاه بر دستگاه ایمنی:

نظریه هایی که بر عوامل روان شناختی تمرکز دارند:

نظریه های روان تحلیلی:

نقش شناخت و شخصیت:

پرفشاری خون اساسی:

توصیف بالینی:

نقش فشار (تنیدگی) روان شناختی:

الگوی رفتاری سنخ A:

واکنش پذیری قلبی عروقی:

بیماری کرونری قلب:

انفارکتوس ماهیچه قلب:

فشار روانی و انفارکتوس ماهیچه قلب:

سایر عوامل خطرساز روان شناختی:

عوامل خطرساز زیستی:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقاله با عنوان اعتصاب (علوم اجتماعی)

سه شنبه 10 بهمن 1396
9:52
جمشید راد
دسته بندیعلوم اجتماعی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات28
حجم فایل37 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

مقاله با عنوان اعتصاب

مقدمه

اعتصاب از پیامدهای احتمالی اختلاف های جمعی میان کارگران و سازمانهایشان با کارفرمایان است.اعتصاب معمولا از آخرین اقدامات طرفین است.

از آنجا که کارفرمایان معمولا شرایط کار را یک جانبه تغییر می دهند و کارگران که چنین امتیازی ندارند برای تغییر شرایط به اعتصاب متوسل می شوند.البته کارفرمایان اعتصاب را اقدامی مخرب و خلاف منافع جامعه میدانند.

حق اعتصاب نیز مثل اکثر موازین حقوق بشر برای مدتی طولانی مورد نقض بوده و به عنوان جرم برای آن مجازات هایی نیز در نظر گرفته می شد.با گذشت زمان از حالت جرم به نقض قرداد تغییر حالت داده.در برخی از نظام ها در همین حد باقی مانده اما در برخی نظام ها با مواضع مردم سالارتر به عنوان یک حق و آزادی عمومی در نظر گرفته می شود.

تعریف اعتصاب

فرنچ وساورد اعتصاب را خودداری گروهی از کارکنان از کارکردن برای فشار وارد آوردن به کارفرمایان و وادار کردن آنها به تغییر جنبه خاصی از شرایط شغلی آنان تعریف می کنند.

خانم دکتر زاهدی اعتصاب را عبارت از خوداری ارادی و دسته جمعی از کار که کارگران به منظور نیل به اهداف خاصی انجام می دهند ،بدون آن که معمولآ به سقوط دایمی قرارداد کار بی انجامد، تعریف کرده است.

تعریف کلی : اعتصاب اقدامی نمایشی و گروهی از جانب کارگران است که اولآ به منظور بیان مشکلات و نارساییهای اقتصادی و اجتماعی و شغلی و ثانیآ برای اعتراض به سوء رفتار شغلی کارفرما . ثالثآ برای کنترل اعمال قدرت یک جانبه ی وی در فرایند  تولید صورت می گیرد.این اقدام را ممکن است گروهی بزرگ متشکل یا عده ای معدود کارگر برای مدتی کوتاه یا طولانی انجام دهند.

 

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                  صفحه

مقدمه                                                                                                                                       1

تعریف اعتصاب                                                                                                                        2

تاریخچه اعتصاب                                                                                                                     3

انواع اعتصاب                                                                                                                           4

الف) از نظر محدوده اعتصاب                                                                                                   4

ب) از نظر شدت اعتصاب                                                                                                         5

ج) از نظر میزان خسارت                                                                                                           6

د) از نظر دامنه سیاسی                                                                                                              7

ه) سایر اشکال اعتصاب                                                                                                 7

تئوری های اعتصاب                                                                                                                 8

دیدگاه مبتنی بر پیشرفت تاریخی جوامع صنعتی است                                                                8

تئوری های مبتنی بر ساختار                                                                                                       9

تئوری مبتنی بر اقتصاد                                                                                                               9

تئوری مبتنی بر سیاست                                                                                                              10

عوامل موثر بر وقوع اعتصاب                                                                                                    10

تعطیل کارگاه                                                                                                                           12

حق اعتصاب                                                                                                                             12

انواع اعتصاب                                                                                                                           12

علت های اعتصاب                                                                                                                   13

رایج ترین علتهای اعتصاب                                                                                                       14

اعتصاب و نظریه های تخصص و همکاری                                                                                15

اعتصاب نظریه بهره کشی و ستیز                                                                                               15

اعتصاب و مشروعیت بازار                                                                                                        15

نظریه های اعتصاب و کاربرد آن در کشورهای صنعتی                                                              15

فرانسه                                                                                                                                       16

نکات برجسته از رهیافت شورتر وتیلی                                                                                      18

سوئد                                                                                                                                        18

ایراد باتستون به نتیجه گیریهای کورپی و شالف                                                             20

ایالات متحده آمریکا                                                                                                                21

بریتانیا                                                                                                                                       22

پیشگیری از اعتصاب                                                                                                                 23

پایان اعتصاب                                                                                                                           24

منبع                                                                                                                                          25

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقاله راهكارهای افزایش بهره وری درسازمانها (مدیریت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
9:52
جمشید راد
دسته بندیمدیریت
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات49
حجم فایل75 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

مقاله راهكارهای افزایش بهره وری درسازمانها

 

 ‌ ‌توجه‌ به‌ انسان‌ به‌عنوان‌ بزرگترین‌ سرمایه‌ سازمان‌ و مطالعه‌ رفتار وی، سابقه‌ کوتاهی‌ دارد. رشته‌ علمی‌ جدیدی‌ که‌ دارای‌ نگرش‌ سیستمیک‌ به‌ رفتار انسان‌ در سازمان‌ است‌ و از یافته‌های‌ علوم‌ رفتاری‌ و مطالعات‌ و تجربیات‌ رفتار سازمانی‌ بهره‌گیری‌ می‌کند، عبارت‌ است‌ از بهسازی‌ نیروی‌ انسانی‌ و سازمان‌ که‌ با تلاش‌ و پیگیری‌ بی‌وقفه‌ صاحبنظران‌ مدیریت‌ روبه‌ توسعه‌ و تکامل‌ است. این‌ رشته‌ علمی‌ نوین‌ توانسته‌ است‌ با انجام‌ تغییرات‌ برنامه‌ریزی‌ شده، عوامل‌ انسانی‌ را با محیط‌ خارجی‌ سازگار کند، تعارضات‌ درون‌ سازمانی‌ را از بین‌ ببرد و باایجاد گروههای‌ منسجم‌ و مولد و مشارکت‌ دادن‌ کارکنان‌ در کلیه‌ فعالیتها و تلاشها، بهره‌وری‌ سازمان‌ را به‌نحوی‌ مطلوب‌ افزایش‌ دهد.

‌مدیران‌ از بدو پیدایش‌ سازمان‌ تاکنون‌ همواره‌ برای‌ بهسازی‌ آن‌ تلاش‌ و کوشش‌ بی‌وقفه‌ای‌ به‌عمل‌ آورده‌اند تا با بهره‌گیری‌ از تجارب‌ علمی‌ گذشته‌ و فنون‌ و روشهای‌ علمی‌ حاضر که‌ حاصل‌ پیشرفت‌ نظریه‌های‌ علمی‌ و دستاوردهای‌ مکاتب‌ مدیریت‌ است‌ بتوانند کارایی‌ و اثربخشی‌ سازمان‌ را افزایش‌ دهند.

‌هدف‌ اکثر مکاتب‌ مدیریت‌ افزایش‌ کارایی‌ و اثربخشی‌ سازمان‌ است. البته‌ تعدادی‌ از آنها به‌سبب‌ نگرش‌ محدود و مفروضاتی‌ که‌ درباره‌ سازمان‌ و انسان‌ دارند نتوانسته‌اند به‌ هدف‌ خود نائل‌ شوند. برای‌ نمونه‌ مکتب‌ کلاسیک‌ با فرض‌ عقلایی‌ - اقتصادی‌بودن‌ انسان‌ استفاده‌ از اصول‌ و کارکرد مدیریت‌ علمی، تبعیت‌ از مدل‌ بوروکراتیک‌ را برای‌ بهسازی‌ و افزایش‌ کارایی‌ سازمان‌ تجویز کرده، به‌ انسان‌ با دید مکانیکی‌ نگریسته، روابط‌ غیررسمی‌ افراد را در محیط‌ کار نفی‌ کرده‌ و اصولاً‌ ساختار سازمان‌ رسمی‌ واجرای‌ بی‌چون‌ وچرای‌ قانون‌ و مقررات‌ را مدنظر قرار داده‌ است.

‌به‌طور کلی‌ «بهبود وبازسازی‌ سازمان» فرایندی‌ است‌ که‌ از طریق‌ آن‌ دانش‌ و عملکردهای‌ علوم‌ رفتاری‌ برای‌ کمک‌ به‌ سازماندهی‌ در دستیابی‌ به‌ اثربخشی‌ بیشتر، از قبیل‌ بهبود شرایط‌ زندگی‌ (بالارفتن‌ رفاه) افزایش‌ بهره‌وری‌ و بهبود کیفیت‌ کالا و خدمات‌ مورد استفاده‌ قرار می‌گیرد. هدف‌ از بهبود و بازسازی‌ سازمان‌ بهبود تواناییها و امکانات‌ سازمان‌ برای‌ ارزیابی‌ و حل‌ مشکلات‌ سازمانی‌ است. از سوی‌ دیگر بهبود و بازسازی‌ سازمان‌ برای‌ بهبود کل‌ سیستم، یعنی‌ خود سازمان‌ و بخشهای‌ تابعه‌ آن‌ و ارتباط‌ با محیط‌ پیرامون‌ طراحی‌ می‌گردد.    

 

 هدف از تحقیق:

هدف ازاین تحقیق بررسی وتوصیف نحوه افزایش بهره وری مطلوب وبهینه درادارات وسازمانهای ایران بااستفاده از روشهای مختلف ودخالت دادن كاركنان در این خصوص باتوجه به تعهد وتوان

آنان، برآوردكردن نیازهای اساسی آنان، برقراری اعتماد متقابل میان مدیران وكاركنان ، ایجاد تعهد دركاركنان،توجه به كاركنان ازطریق ایجاد انگیزه وتوانایی درآنها باپرداخت پاداش مالی وارتقاء،سهیم كردن كاركنان در بهره وری حاصل ازكارشان ، تشخیص واستفاده ازاستعدادهای فردی افراد در جهت ارتقاء سازمان وبهره وری حاصله میباشد .  

·       انگیزه ا نتخاب تحقیق

         علل عدم موفقیت  طرحهای بهره وری درادارات وسازمانهای ایران بخصوص ادارات وسازمانهای دولتی وجلب توجه مدیران ومسئولین مربوطة درجهت ارتقاء‌بهره وری ازطریق راهكارهای علمی ، اصولی ومنطقی با استفاده ازتجربیات اندیشمندان .

·       اهمیت تحقیق

ü     گامهای شناسایی مشكل عدم بهره وری وراه حل آن، بهبود بهره وری ، شناسایی منابع بهبود بهره وری  درجهت تحقق اهداف وپیشرفت سازمانها

·       قلمروزمانی ومكانی تحقیق

ü     وضعیت فعلی  روشهای افزایش بهره وری در ادارات وسازمانهای ایران

·       فرضیات تحقیق

1-    كارآیی بیشتر در افزایش بهره وری تاثیر دارد

2-   استفاده از روندهای موثر بربهره وری مثل روند (فردی – سازمانی – تكنولوژیك – فرهنگی ) موجب بهره وری مطلوب میباشد

3-  ایجاد تعهد در كاركنان  موجب ارتقاء بهره وری میشود

4-   توجه به كاركنان درمیزان  بهره وری سازمان تاثیر دارد

5- استفاده از استعدادها ی كاركنان موجب روند روبه رشد بهره وری در سازمان است

 6- استفاده صحیح از انگیزه كاركنان باعث  افزایش بهره وری میباشد

 7- باایجاد رضایت شغلی در كاركنان به بهره وری مطاوب خواهیم رسید

8-‌كارآیی،اثربخشی و نوآوری‌كاركنان وارتقاءكیفیت بهره وری موجب افزایش بهره وری میشود

9- استفاده از چرخه بهره وری  موجب كاهش دو باره كاریها وكاهش ضایعات میشود

10- سنجش بهره وری از طریق ارزش افزوده موجب ارتقاء تولید وپرداخت دستمزدهای بالا و افزایش بازدهی سرمایه می شود

11- ارتقاءكیفیت كار درافزایش میزان بهره وری موثر است

12- سهیم كردن كاركنان در بهره وری حاصل لز كارخود وایجاد انگیزه درآنان باپرداخت پاداش مالی باعث ارتقاء وافزایش بهره وری میشود . 

·       روش تحقیق

·         روش تحقیق،‌دراین تحقیق  بصورت توصیفی میباشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مقاله انواع سوختها و انتخاب بهترین سوخت (حمل و نقل)

سه شنبه 10 بهمن 1396
9:51
جمشید راد
دسته بندیحمل و نقل
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات7
حجم فایل25 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

مقاله  انواع سوختها و انتخاب بهترین سوخت

در این بخش به معرفی انواع سوختهای رایج و مورد مصرف در خودروها و نیز گزینه های تحت مطالعه و تحقیق پرداخته و آنها را از جهات مختلف مورد بررسی و مطالعه قرار دهیم . سپس با توجه به اطلاعات و داده های به دست آمد ه برای هر سوخت و معیارهایی که سوختها را با آن می سنجند، بهترین سوخت را برای استفاده در خودرو معرفی  می کنیم.
قبل از این کار، به توضیح مفهوم «چاه تا چرخ» که در بررسی سوختها از آن استفاده می شود،
می پردازیم:
در یک سوء تفاهم همگانی، عموم مردم به انرژی مربوط به سوخت یا آلایندگی آن، فقط هنگام سوختن در موتور و وسیله نقلیه توجه می کنند. همین سوء تفاهم درباره ایمنی و هزینه های سوخت نیز وجود دارد. در حالی که ممکن است سوختهایی که انتشار آلایندگی کمی در خودروها دارند، در مرحله تولید به شدت آلودگی ایجاد نمایند و یا حمل ونقل و ذخیره سازی سوختهایی که برای موتورهای درون سوز بسیارمناسب اند، دشوار و پر هزینه باشد.
در مقایسه سوخت خودروها، برخلاف این وضعیت، باید تمام پیشینه سوخت از مواد خام مصرفی تا استفاده از انرژی آن مد نظر قرار بگیرد.

فهرست مطالب

بنزین

گازوئیل

گاز مایع (C3H3)

  گاز طبیعی)CH4(  )

متانول(CH3OH)

اتانول(C2H5OH)

بیو دیزل

هیدروژن(H2)

دی متیل اتر  DME

انتخاب بهترین سوخت برای مصرف در خودرو

نتیجه گیری

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پرسشنامه راهكارهای افزایش بهره وری درسازمانها (پرسشنامه)

سه شنبه 10 بهمن 1396
9:51
جمشید راد
دسته بندیپرسشنامه
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات1
حجم فایل11 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

پرسشنامه راهكارهای افزایش بهره وری درسازمانها

 

این پرسشنامه شامل 11 سوال می باشد

این پرسشنامه محقق ساخته می باشد.

هدف ازاین تحقیق بررسی وتوصیف نحوه افزایش بهره وری مطلوب وبهینه درادارات وسازمانهای ایران بااستفاده از روشهای مختلف ودخالت دادن كاركنان در این خصوص باتوجه به تعهد وتوان آنان، برآوردكردن نیازهای اساسی آنان، برقراری اعتماد متقابل میان مدیران وكاركنان ، ایجاد تعهد دركاركنان،توجه به كاركنان ازطریق ایجاد انگیزه وتوانایی درآنها باپرداخت پاداش مالی وارتقاء،سهیم كردن كاركنان در بهره وری حاصل ازكارشان ، تشخیص واستفاده ازاستعدادهای فردی افراد در جهت ارتقاء سازمان وبهره وری حاصله میباشد .  

 علل عدم موفقیت  طرحهای بهره وری درادارات وسازمانهای ایران بخصوص ادارات وسازمانهای دولتی وجلب توجه مدیران ومسئولین مربوطة درجهت ارتقاء‌بهره وری ازطریق راهكارهای علمی ، اصولی ومنطقی با استفاده ازتجربیات اندیشمندان .

گامهای شناسایی مشكل عدم بهره وری وراه حل آن، بهبود بهره وری ، شناسایی منابع بهبود بهره وری  درجهت تحقق اهداف وپیشرفت سازمانها

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir