پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 25 اسلاید (پاورپوینت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
7:32
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل89 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

1 مدیریت رفتار سازمانی 2 ارتباطات بدون شك ارتباطات نقش مهمی در اثربخشی مدیریت و سازمان ایفا می كند.
از طرف دیگر،ارتباطات معمولاً بعنوان ریشه های واقعی همۀ مشكلات جهان است.
3 نقش ارتباطات سنتی به عقیدۀ ”هنری فایول“ اگر در یك سازمان فرضی، كانالهای رسمی برای تبادل اطلاعات دنبال شود و طبق نمودار زیر فرد F بخواهد با فرد P ارتباط برقرار كند، از طریق: E-D-C-B-A-L-M-N-O-P بایستی ارتباط برقرار شده و سپس بازگشت نماید.
اما چنانچه F یك پل ارتباطی به P بزند و با یك نشست و صرف احیاناً ساعتهایی می تواند از هدر شدن هفته ها وقت و انرژی جلوگیری بعمل آورد.
4 هفت عامل ویژۀ ارتباطات از نظر ”برنارد“ مجاری ارتباطی بطور دقیق شناخته شوند.
كانال ارتباط رسمی مشخصی برای هر یك از اعضای سازمان موجود باشد.
مجاری ارتباطی تا حد امكان كوتاه و مستقیم باشند.
تمامی مجاری ارتباطی باید بطور طبیعی مورد استفاده قرار گیرند.
5 هفت عامل ویژۀ ارتباطات از نظر ”برنارد“ ستاد ارتباطات دارای صلاحیت باشند.
ضمن فعالیت سازمان،خطوط ارتباطی نباید قطع گردند.
هر ارتباطی بطور رسمی معتبر باشد.
6 تعریف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهیم اطلاعات،كه برای این منظور، سمبلهایی را بكار می برند.
برای مثال نتایج تحقیقات اخیر نشان می دهد كه ارتباطات درك و تفاهم است و غیر قابل رؤیت می باشد.
7 هدف ارتباطات هدف از ارتباطات، بوجود آوردن تغییرات لازم در رفتار یا تغییر در آن دسته شرایطی است كه سازمان بر آنها كنترل دارد.
پس اگر ارتباطات بنحو صحیحی در سازمان وجود نداشته باشد، سازمان هم نمی تواند وظایف محوله را به درستی انجام دهد.
8 ارتباطات یك طرفه و دوطرفه ارتباطات یك طرفه بنحو قابل توجهی وقت كمتری می گیرند.
ارتباطات دو طرفه صحیح تر از ارتباطات یك طرفه است.
دریافت كنندگان در ارتباطات دوطرفه از خودشان و قضاوتشان مطمئن ترند.
فرستنده در ارتباطات دوطرفه مورد حملات بیشتری قرار می گیرد،چون دریافت كننده توجه كامل

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی 24 اسلاید (پاورپوینت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
7:32
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل67 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

فصل اول موضوع رفتار سازمانی تعریف ارتباطات : واژه « ارتباطات » در جوامع نوین به وسیله همه ، به کار می رود.
این واژه برای توضیح خطاهای اجتماع به طور کل و سازمانها به کار می رود .
در ادبیات رفتار سازمانی تعریف ارتباطات عبارت است از انتقال مفاهیم اطلاعات که برای این منظور ، سمبلهایی را به کار می برند .
هدف ارتباطات به طور کلی هدف از ارتباطات به وجود آوردن تغییرات در رفتار یا تغییر در آن دسته از شرایطی است که سازمان بر آنها کنترل دارد .
ارتباطات یک طرفه و دو طرفه در ارتباطات یک طرفه ، فرستنده بدون انتظار یا دریافت بازخورد از طرف گیرنده ، ارتباط برقرار می کند .
ولی هنگامی که گیرنده به فرستنده بازخورد دهد ارتباطات دو طرفه است .
« هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام دادند.
نتایج آزمایشها به قرار زیر بود : 1- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .
2- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .
3- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .
4- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حملۀ بیشتری قرار می گیرد زیرا دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد .
5- با اینکه ارتباط یک طرفه از صحت کمتری برخوردار است ولی منظمتر از ارتباط دو طرفه می باشد که همواره با سر و صدا و آشفتگی همراه است .
در اغلب مواقع ، مدیران جهت اثر بخشتر شدن ارتباطات مجبورند از هر دو نوع ارتباط استفاده کنند « هارولد لیویت » و « رونالد میدلر » در مورد اثرات و اثر بخشی ارتباطات یک طرفه و دو طرفه آزمایشهایی انجام دادند.
1- ارتباطات یک طرفه به نحو قابل توجهی وقت کمتری می گیرد .
2- ارتباطات دو طرفه صحیحتر از یک طرفه است .
3- دریافت کنندگان در ارتباط دو طرفه از خودشان قضاوتشان مطمئنترند .
4- فرستنده در ارتباطات دو طرفه مورد حملۀ بیشتری قرار می گیرد زیرا دریافت کننده توجه کاملی به ابهامها و اشتباههای وی دارد

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت ذهن (پاورپوینت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
7:31
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل154 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

مدیریت ذهن.
تعریف ذهن : فهم – دریافت – یاد – هوش – قوه ی باطنی که مطالب را به یاد نگه می دارد.
ذهن سه بخش دارد : نیمه هوشیار هوشار هوشیاری برتر اندکی در مورد فیزیولوژی اعصاب : قشر مخ یا کورتکس نو : از ویژگی های موجود انسانی و بعضی انواع پستانداران مثل میمون است.
جایگاه فراگردهایی همچون مفهوم سازی ، تعقل و استدلال است.
رینا فسفال : رابط بین قشر مخ و مغز عتیق است و باعث : تنظیم هیجان ها و رفتارهای غریزی است.
فشارها را کنترل میکند.
دفاع بدن را افزایش میدهد.
شفای بیماری تسهیل می کند.
تالاموس و هیپوتالاموس : ( بخشی از مغز عتیق) رفتارهای مادرزادی و عملکردهای فیزیولوژیک ما را اداره میکند.
مغز عتیق ( مغز آرام ) : منشاء تمام توانایی های فوق عادی را باید در ابتدایی ترین قشر مغز جست و جو کرد.
عوامل مؤثر در مدیریت ذهن مقابله با ترس: شناخت ترس : ترس واقعیت دارد و ما مجبور هستیم برای به زانو در آوردن آن در ابتدا وجودش را بپذیریم و بشناسیم.
مهار ترس: از طریق تلاش – کوشش – حرکت امید با عمل: امید ، ایمان و اعتقاد نیروی خلاقه و سازنده اهداف بشرند.
بیشتر ترسها از تخیلات منفی سرچشمه می گیرند.
عوارض ترس: دشمن شماره یک موفقیت تحلیل انرژی و کارایی ابتلا به بیماری کوتاهی عمر ترس نوعی عفونت روانی / ذهنی است .
2) اعتماد به نفس ترس را از میان ببرید تا اعتمتد به نفس حاصی آید.
(هیچکس با اعتماد به از مادر زاده نشده است.
) اعتماد به نفس چگونه به دست می آید : اطمینان بر خود در اعمال خود خالصانه و با اعتماد واقعی باورها را نسبت به خویش عمیق کردن یادآوری این نکته که می توانم از عهده کارها برآیم.
اداره صحیح بانک حافظه فقط افکار مثبت را به ذهن خود راه دهید.
فقط افکار مثبت را از بانک ذهن خود برداشت کنید.
فرق بین افراد موفق و ناموفق : افراد موفق هیچگا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت دولتی نوین (پاورپوینت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
7:31
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات30
حجم فایل151 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 30 صفحه

  

مدیریت دولتی نوین مدیریت دولتی سنتی با ویژگی های خاص خود که ساختاری بوروکراتیک، سلسله مراتبی، بزرگ و متمرکز است، نمی تواند در جریان توسعه نقش موثری ایفا کند و در بعضی موارد حتی به صورت بازدارنده در می آید.
در جهت رفع نارسائی های مدیریت دولتی سنتی یا به عبارتی اداره امور عمومی مدیریت دولتی جدید با و توانمندی های نو، پا به عرصه وجود نهاده است که در پاسخ به نیازهای مختلف توسعه می تواند به طور موثر و کارآمدی عمل کند.
در این مقاله تلاش شده تا سخن معرفی زمینه های پیدایش مدیریت دولتی جدید ویژگی های آن، طی 4 دول ارائه شده و توانایی مدل های مورد نظر در توسعه کمی و کیفی کشور بیان شود .
زمینه های پیدایش مدیریت دولتی جدید: حمله به دولت از جهت ساختار بزرگ و گسترده و غیر مردمی – در اوج حکومت های رفاه در سال های قبل از 1960 در اروپا و آمریکا.
دولت ها به تدریج بزرگ شده و بوروکراسی های دولتی منابع کمیاب جامعه را می بلعیدند.
در چنین رایطی دولت ها مورد انتقادهای فراوانی قرار می گرفتند و لزوم مدیریت دولتی جدیدی مطرح می شود.
گروه دیگری از منتقدان دولت، آن را به علت سازمان های غیر مردمی مورد حمله قرار دادند.
در این سازمان ها، اهداف بوروکراتیک دنبال می شود و مردم ارزش چندانی در مقابل سازمان نداشتند.
ادارات دولتی با اتکاء به تخصص گرایی صرف و حرفه ای بودن، نقش مردم را ناچیز می دانستند و اهمیت چندانی برای ارباب رجوع خود قائل نبودند.
طرح نظریات اقتصادی ضد دولت و تئوری انتخاب عمومی در دهه 70، در نظریات اقتصادی ضد دولت سازوکارهای بازار به علت آن که آزادی انتخاب را برای مشتریان حفظ می کند بر بوروکراسی ها که خدمات انحصاری خود را به جامعه و مشتریان تحمیل می سازند رحجان دارند.
یکی از تئوری های اقتصادی که در مدیریت دولتی جدید بسیار نقش دارد تئوری انتخاب عمومی است.
فرض اصلی انتخاب عمومی، وجود یک دیدگاه جامعه تعقل گرایی است.
در این نظریه فرض بر این است که بوروکراست ها مانند هر کس دیگری به جای اینکه به وسیله منافع عمومی برانگیخته شوند توسط علائق خود خواهانه خود برانگیخته می شوند.
در انتخاب عمومی رقابت مجاز شمرده شده و فعالیت های تصدی دولت باید به بخش خصوصی بازگردانیده شود تا در محیطی رقابتی و کارا تحقق پیدا کند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت ارتباط با مشتری چیست (پاورپوینت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
7:31
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات16
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 16 صفحه

 

1 مدیریت ارتباط با مشتری چیست؟
نوعی استراتژی کسب و کار است که هدفی فراتر ازتوجه به حجم معاملات دارد و نتیجه ان نیل به سود اوری بیشتر برای سازمان و افزایش رضایت مشتری است .

ایجاد ارتباط با تک تک مشتریان ارزشمندازطریق استفاده موثر از اطلاعات حساب او((kotler,2003.
CRMواژه ای برای مجموعه متدولوژیها و فرایند ها و نرم افزارها و سیستم هایی استکه به موسسات و سازمان ها در مدیریت موثر و سازمان یافته ارتباط با مشتریانشان کمک می کند((bernett:2001 2 زمینه های ظهورCRM مشتری به عنوان یکی از کالا های مهم سازمان است.
مشتری عاملی است که می توان ان را تحت کنترل قرار داد.
هزینه جایگزین کردن مشتری بیشترازهزینه برقراری و حفظ رابطه با مشتری است.
مشتری راضی باعث جذب دیگر مشتریان می شود.
3 اهداف CRM افزایش در امد حاصل از فروش.
بهبود میزان موفقیت.
کاهش هزینه های اداری و بازار یابی .
شناسایی ارزشهای خاص هر بخش از مشتریان.
ارایه محصولات صحیح در زمان صحیح از طریق کانالهای صحیح به هر مشتری.
حفظ مشتری و اکتساب مشتری جدید.
(Burrnet:2001) 4 محرک های درونی سازمان که باعث توجه به CRMمی شود 20% مشتریان 80% سود اوری برای سازمان را ایجاد می کنند.
جذب مشتری جدید 5-10 برابر گران تراز تکرار معاملات با با مشتری قدیمی است.
یک مشتری نا راضی تجربیات خود را با 8-10 نفر در میان می گذارد.
5% افزایش در هزینه حفظ مشتری تبدیل به افزایش سود اوری 25% یا حتی بیشتر می شود.
(Gray&byun:2001) 5 اصول CRM هدف گذاری تک تک مشتریان.
اختصاصی سازی رابطه با مشتری در حد امکانات.
از طریق ارتباط مستمر و منظم باید مشتری را وفادار کرد و وفاداری وی را حفظ کرد.
انتخاب مشتریان بر اساس ارزش و طول حیات مشتری و در ا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت پروژه IT 160 اسلاید (پاورپوینت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
7:31
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات160
حجم فایل366 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 160 صفحه

 

1 مدیریت پروژه IT (IT PROJECT MANAGEMENT) 2 مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT) هدف: ارائه اجزای برنامه‌ریزی و روش‌های هدایت برنامه‌های پروژه و ارتباط آنها با یكدیگر به گونه‌ای كه اهداف پروژه حاصل گردد.
مقدّمه: تعاریفی از پروژه (PROJECT) تعاریفی از مدیریت (MANAGEMENT) تعاریفی از مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT) تعریف سیستم (SYSTEM) تعریف سیستم مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT SYSTEM) 3 فعالیت‌های عمده و اصلی سازمان - عملیات دوره‌ای و مداوم - پروژه مجموعه تلاش‌های موقّتی برای تحقق یك تعهّد و ایجاد یك محصول یا ارائه خدمات مشخص است.
موقّتی: پروژه در زمان‌های معین شروع و خاتمه می‌یابد.
مشخّص: خدمت یا محصول مورد نظر كاملاً تعریف شده و روشن بوده و از سایر موارد مشابه متمایز است.
4 تعاریفی از پروژه (PROJECT) مجموعه‌ای از وظایف (task) كه فقط یك بار انجام (كامل) می‌شود.
به عبارت دیگر، هر پروژه منحصر به فرد است.
مجموعه تلاش جدیدی است كه باید در زمانی مشخص، با كیفیت مشخص و با هزینه‌ای مشخص به پایان برسد.
پروژه دارای مشخصات ذیل است: - دارای هدف معین است كه در چهارچوب مشخص باید به آن رسید.
- زمان شروع و ختم مشخص دارد.
- بودجه آن محدود است.
- منابع در دست را مصرف می‌كند.
- جدید است.
5 تعاریفی از مدیریت (MANAGEMENT) برنامه‌ریزی و هدایت به سوی هدف.
پس مشخص می‌گردد كه هدف‌گذاری از فعالیت‌های مدیریت نیست، بلكه در حیطه رهبری (LEADERSHIP) قرار دارد.
فعالیت‌های عمده مدیریت شامل برنامه‌ریزی، سازماندهی، اجرا و كنترل است.
تفاوت بین یك رهبر و یك مدیر در این است كه، رهبر می‌گوید: - چه چیزی درست است؟
(What is the right thing) و مدیر می‌گوید: - چگونه چیزی را درست انجام دهیم؟
(How to do the thing right) 6 تعاریفی از مدیریت پروژه (PROJECT MANAGEMENT) برنامه‌ریزی و هدایت تلاشی (كاری/ فعالیتی) در چهارچوب مشخص زمان، هزینه و كیفیت به سوی هدف.

مدیریت پروژه در برگیرنده برنامه‌ریزی، هدایت (سازماندهی، اجرا، كنترل) در مورد

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت كیفیت جامع (پاورپوینت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
7:30
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات51
حجم فایل325 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 51 صفحه

 

1 بنام خدا مدیریت كیفیت جامع Total Quality Management 2 برنامه ریزی شامل: تعیین هدف و وضع خط مشی تبدیل هدف بصورت برنامه عملیاتی پیش بینی چگونگی اجرای آنها 3 سنجش وضعیت: تحلیل وضع موجود، شناخت نیازها و الویتها و پیش بینی آنچه كه در آینده باید صورت گیرد.
برنامه ریزی برنامه: زمان بندی، تخصیص منابع، بودجه بندی، تقسیم وظایف، تفویض مسئولیتها و اختیار تعیین مقررات و قواعد اجرایی اجرا: هدایت اجرایی، سرپرستی، سنجش، پیشرفت عملیات ارزشیابی: بررسی و تعیین دست آوردها، مقایسه موفقیتها، هدفها 4 تعاریف ارزیابی عملكرد: سنجش و اندازه گیری عملكرد دستگاههای اجرایی در قالب برنامه های اجرایی كارایی: نسبت میزان و ارزش منابع مصرف شده به میزان و ارزش منابع تعیین شده اثر بخشی: نتایج میزان موفقیت دستگاههای اجرایی در دستیابی به اهداف تعیین شده بهره وری: درست انجام دادن كار صحیح بطور مداوم 5 شاخص: معیاری كه فعالیتها و برنامه های دستگاهها براساس آن اندازه گیری می شود.
برنامه های اجرایی: پیش بینی سازو كارهای عملیاتی( تشكیلات، روشها، مقررات، نیروی انسانی، عوامل سیاسی، اقتصادی و اجتماعی و .
.
.
.
) برای تحقق اهداف مقرر در بودجه سالانه و سایر قوانین و مقررات مورد عمل 6 بازدید جامع عملكرد از بیمارستان بازدید جامع عملكرد از مراكز آموزشی درمانی و بیمارستانهای دولتی بازدید جامع عملكرد از درمانگاههای خصوصی بازدید جامع عملكرد از رادیولوژی بازدید جامع عملكرد از فیزیوتراپی بازدید جامع عملكرد ازمطب ها و دفاتر كار بازدید جامع عملكرد از اورژانس بیمارستان دولتی- خصوصی بازدید از اورژانس درمانگاهها ارزشیابی بیمارستانها و مراكز آموزشی درمانی دولتی خصوصی 7 ارزشیابی بخشهای ویژه بیمارستانها و مراكز آموزشی درمانی دولتی و خصوصی تشكیل جلسه ی كمیته ی پرتو( اگر داشته باشد) صدور پروانه جلسه با مسئولین فنی بیمارستانها جلسه با مسئولین فنی درمانگاهها آموزش كاركنان نظارت بر درمان 8 كنترل كیفیت (Quality control) چیست؟
مجموعه عملیاتی نظیر اندازه گیری یا آزمون است كه بر روی یك محصول انجام می گیرد تا مشخص شود كه آیا مشخصات آن محصول با مشخصات فنی یا استانداردها مطابقت دارد یا خیر؟
تعیین تطبیق یا عدم تطبیق یك فرآورده با مشخصات فنی مورد نظر تنها وظیفه كنترل كیفیت در سیستم كنترل كیفیت نیست.

9 وظایف دیگر كنترل كیفیت (Quality control) تعیین منبع یا عامل بوجود آورنده نقص یا اشكال برطرف كردن منبع یا عامل نقص پیش بینی های لازم برای جلوگیری از وقوع مجدد منبع یا اشكال 10 پژوهش در كیفیت مراقبتهای بیمارستانی بیمارستانها مطالعه تطبیقی بیمارستانها مطالعه تطبیقی 11 12 13 سوالاتی كه همیشه ذهن برنامه ریزان و تصمیم گیرندگان سازم

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت بحران 20 اسلاید (پاورپوینت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
7:30
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات20
حجم فایل254 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

 

مدیریت بحران Crisis Management مدیر بحران و ویژگیها فعالیت های مدیر بحران برنامه مدیریت بحران اجزای برنامه مدیریت بحران مدیر بحران و7 نكته كلیدی 6 گام برای مدیریت بهتر در زمان بحران مقدمه واژه شناسی بحران تعریف بحران سطوح بحران طبقه بندی انواع بحران عوامل ایجاد کننده بحران مدیریت بحران چرا مدیریت بحران مطرح شده است؟
محیط متغیر سازمان ها نداشتن برنامه شناسایی تغییرات پیچیدگی جوامع گسترش ارتباطات و وابستگی چند جانبه صنایع اثرات بحران بر اعتبار و منافع آتی سازمان ها بحران های 20 سال گذشته حاكی است : برخی صنایع ظرفیت بالقوه بیشتری برای دچار شدن به بحران دارند.

برای مثال صنایع شیمیایی و پتروشیمی , برق , حمل و نقل هوایی وکشتیرانی علی رغم تفاوت بین بحران ها ,ویژگیهای مشترک زیادی با یکدیگر دارند آمادگی قبلی نقش تعیین کننده ای در کاهش ابعاد خسارت دارد تصمیم گیری های عجولانه براساس اطلاعات ناقص باعث افزایش دامنه خسارت می گردند ارتباطات نقش تعیین كننده ای در کنترل بحران دارند واژه شناسی بحران معادل لاتین krisis معادل انگلیسی crisis ریشه اصلی كلمه بحران علم پزشكی تعریف بحران باتوجه به تعریف آن در علم پزشکی : بحران را می توان شرایط عدم تعادلی دانست كه در آن ضوابط و قوانین و هنجارهای مرسوم كارساز نخواهند بود تعریف بحران با توجه به تعریف سیستم بحران وضعیتی است که نظم سیستم یا قسمت هایی از آن را مختل کرده و پایداری آن را برهم زند.
به بیان دیگر بحران وضعیتی است که تغییری ناگهانی در یک یا چند قسمت از عوامل متغیر سیستم به وجود آورد.
پیدایش نیروهایی در درون سیستم که آن را ازحالت تعادل خارج کرده و باعث تحول می گردند.
آشکار شدن خصومتهای پنهانی که پیش از آن در سایه همکاریها و تفاهمهای آشکار, پنهان شده بود.
افزایش تناقض ها که منجر به افزایش جدال و ستیزه گری درسطح افرادو گروهها می گردد.
افزایش تلاش برای گذراندن این مرحله و سیر به حالت تعادل.
پیدایش راهکارهای اسطوره ای , خیالی و .
.
.
سطوح بحران بحران در سطح جهانی (سوراخ شدن لایه اوزون) بحران در سطح کشور (رکود اقتصادی , بیکاری) بحران در سطح شهر (آلودگی آب و هوا) بحران در سطح سازمان یا شرکت ( اعتصاب , قطع برق ) بحران در سطح خانواده ( بیماری ,مرگ ناگهانی ) طبقه بندی بحران ها : بحران هایی که بوسیله تصمیمات مدیریت و بصورت آگاهانه ایجاد می شوند : بحران ناشی از تعطیل کردن کارخانه بحران ناشی از اخراج کارکنان

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدیریت استراتژیك 20 ص (پاورپوینت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
7:30
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات20
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 20 صفحه

  

مدیریت استراتژیك سیر تكاملی برنامه ریزی : دوران مدیریت فردی دوران محصول گرایی بودجه ریزی دهه1930 برنامه ریزی بلند مدت دهه1950 برنامه ریزی استراتژیك یك كسب دهه1960 برنامه استراتژیك یك بنگاه اقتصادی دهه1970 دوران بازار گرایی مدیریت استراتژیك دهه1980 مدیریت تحول استراتژیك دهه1990 مرجع:كتاب برنامه ریزی استراتژیك و كاربرد آن/ مهندس حسین احمدی/ ص14 فلسفه استراتژی : استراتژی منابع محدود سازمان را بر موضوعات اصلی متمركز می كند.
ماهیت استراتژی ، تشخیص فرصت های اصلی و تمركز منابع در جهت تحقق منافع نهفته در آنها است.
درونمایه اصلی استراتژی، فرصت ها هستند.
بدون دستیابی به فرصت های استراتژیك منافع استراتژیك در كار نخواهد بود.
اولین لازمه فرصت یابی ،حساسیت ذهنی است.
احساس رضایت از وضع موجود و احساس امنیت و پایداری سازمانی مهمترین عامل بازدارنده از درك فرصت هاست.
مرجع:كتاب استراتژی اثر بخش / دكتر وفا غفاریان /ص42و43و125و127 تعاریف : استراتژی: زاییده فضای رقابتی و منابع محدود است.
ماهیت استراتژی تشخیص فرصت های اصلی و تمركز در جهت تحقق منافع نهفته درآنهاست.
برنامه ریزی استراتژیك: برنامه ریزی استراتژیك در عین توجه به قوت و ضعف های داخلی سازمان به محیط خارجی سازمان به شدت اهمیت می دهد.
پارادایم های مدیریت استراتژیك: الف) مكتب تجویزی : این مكتب معتقد به طراحی رسمی و پیش بینی تدابیر تحلیلی برای تحقق هدف های بلند مدت می باشد.
ب) مكتب توصیفی : اقدام به موقع و منطبق با شرایط جاری و تقریبا اعمال تدابیر غیر رسمی است.
ج) مكتب تلفیقی مرجع : كتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیك / دكتر علیرضا علی احمدی فرایند برنامه ریزی استراتژیك : اركان جهت ساز عوامل محیطی عوامل داخلی تعیین گزینه ها و راهكارها انتخاب راهكار بهینه اجرا F.
B مرجع : كتاب نگرشی جامع بر مدیریت استراتژیك / دكتر علیرضا علی احمدی كتاب برنامه ریزی استراتژیك و كاربرد آن/ مهندس حسین احمدی/ ص26 -1تدوین ارکان جهت ساز: ماموریت ((Mission ماموریت فلسفه وجودی هر سازمان است 1 چه چیزی؟

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت مدارهای مرتبه اول (پاورپوینت)

سه شنبه 10 بهمن 1396
7:29
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات111
حجم فایل453 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 111 صفحه

  

مدارهای الکتریکی مدارهای مرتبه اول مدارهای الکتریکی مدار مرتبه اول چیست؟
هر مداری كه شامل تنها یك عنصر ذخیره كنندة انرژی، تعدادی منبع و تعدادی مقاومت باشد مدار مرتبه اول نامیده می‌شود.

عنصر ذخیره‌كنندة انرژی می‌تواند خازن یا مقاومت باشد.
یكی از خواص مدارهای مرتبه اول اینست كه پاسخ مدار دارای تابع دیفرانسیلی درجه اول می‌باشد.
مدارهای الکتریکی مفاهیم مربوط به مدارهای درجه اول معادلة دیفرانسیل و ویژگی‌ها و روشهای حل آن.
پاسخ طبیعی.
ثابت زمانی.
پاسخ گذرا و پاسخ ماندگار مدار.
مدارهای الکتریکی انواع مدارهای مرتبه اول بطور كلی دو نوع مدار مرتبه اول وجود دارد: مدار RC: مدارهایی كه دارای مجموعه‌ای از مقاومتها و منابع هستند و تنها یك خازن نیز در آنها وجود دارد.
مدار RL: مدارهایی كه دارای مجموعه‌ای از مقاومتها و منابع هستند و تنها یك سلف نیز در آنها وجود دارد.
مدارهای الکتریکی همانگونه كه در مبحث مدارهای معادل نورتن و تونن گفته شد، هر مدار شامل منابع و مقاومتها را می‌توان بصورت تركیب سری یك منبع ولتاژ و مقاومت (معادل تونن) یا تركیب موازی یك منبع جریان و مقاومت (معادل نورتن) نمایش داد.
مدارهای الکتریکی 2/13/2003 Liang-Teck Pang 7 مدار RC مدارهای الکتریکی مدار RC مدار RC از یك مقاومت و یك خازن تشكیل شده است.
مجموعة مقاومت و منبع ولتاژ ممكن است معادل تونن یك مدار دیگر باشد.
مدارهای الکتریکی روابط مدار RC رابطة KVL را برای مدار نوشته و سپس آنرا تبدیل به یك معادلة دیفرانسیل كرده و حل می‌كنیم: vr(t) + vc(t) = vs(t) مدارهای الکتریکی مدارهای الکتریکی همانگونه كه دیده می‌شود معادلات دیفرانسیل بدست آمده درجه اول هستند.
برای حل این معادله می‌توان از روشهای حل معادلات دیفرانسیل یا از روش لاپلاس استفاده كرد.
برای حل معادلات دیفرانسیل نیاز به دانستن شرایط اولیه است.
شرایط اولیه با توجه به شكل مدار معلوم می‌شوند.
مدارهای الکتریکی تعیین شرایط اولیة مدار RC یكی از ویژگی‌های خازن اینست كه ولتاژ آن بطور ناگهانی تغییر نمی‌كند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir