پاورپوینت تاریخ باغ سازی (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
21:43
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات26
حجم فایل407 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 26 صفحه

 

کارگاه آموزشی : خلاصه ای از تاریخ باغ سازی تاریخ تحولات باغسازی 1- بین النهرین 2- مصر 3- یونان 4- روم 5- توسعه باغسازی در قرون وسطی 6- دوران انسانگرایی 7- دوره باروک 8- عصر روشنفکری بین النهرین : در دوران باستان این سرزمین مبین نوع ارتباط انسان با طبیعت پیرامونش بوده و ویژگی های این رابطه را عناصر زیر تشکیل می داده است.
1- احترام به محیط طبیعی و تقدیس آن ، انسان را موظف می ساخت که تمامی فعالیتش را با طبیعت هماهنگ سازد.
2- تقدیس طبیعت ، موجب می شد که انسان خود را نگهبان آن بپندارد و تمامی عملیاتش را با عناصر آن (خطوط ، نور و رنگهای طبیعت) همگون و هماهنگ سازد.
3- زمین به عنوان "زمین مادر" منبع و منشا تمامی خوبی ها و زایش ها و بقای هستی تلقی می شد.
4- آب نیز عنصری برای تولید و بقا محسوب می شد و برای رویاندن و ایجاد خنکی به کار می رفت و اهمیتی تمثیلی و معنوی داشت.
نگرش و اعتقادات موجود در این زمینه ، در باغهای معلق یا پردیس های بابل تجلی یافته.
مشخصات باغهای معلق بابل: 1- دارای محوری بودند که با دو رد یف درخت احاطه می شده و از میان آنها جوی آبی می گذشت.
2- از قدیمی ترین باغهای کهن جهان می باشد ، قبل از میلاد مسیح و همزمان با شروع سلسله پادشاهان پارسی احداث شده است ، و یکی از عجایب هفتگانه جهان محسوب می شود.
3- باغ مذکور به شکل هرم ساخته اند و این هرم را تراس بندی کرده و طبقات و تراسها را از وسط پلکانهای عظیم به یکدیگر مربوط ساخته بودند.
4- در هر تراس درختان و درختچه ها و درختان گلدار فراوان کشت نموده بودند تا باغ به شکل یک کوه پر درخت درآید.
5- این باغ نه تنها به خاطر زیبایی بلکه به خاطر پیچیدگی ساختمان و نحوه آبیاری آن حائز اهمیت می باشد.
مصر ویژگیهای سرزمین مصر : 1- طبیعت پایه الهام معماری بنای معابد مصری به شمار می رفت.
به نحوی که مونومانها (اهرام ، معابد و .
.
.
) تقلیدی از کوه و جهت نزدیکی به خورشید است ستونها تقلیدی از نخل و سر ستونها تقلیدی از گلهای نیلوفر(Lotus) و پاپیروس (Papyrus) .
2- معبد دیرالبحری ، نمونه ی بارزی از مهماری این دوره است که تر

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت تأثیر فیتو کمیکالهای موجود در میوه و سبزی.PPT (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
21:43
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات18
حجم فایل925 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 18 صفحه

 

بسم الله الرحمن الرحیم موضوع : تأثیر فیتو کمیکالهای موجود در میوه و سبزی بر روی سلامتی و نقش محرکهای پس از برداشت .
فیتوکمیکال چیست؟
فیتوکمیکالها مواد شیمیایی غیرمغذی گیاهی هستند که نقش محافظت کننده دارند ومانع از بیماری میشوند.

ماهیت فیتوکمیکالها : فیتوکمیکالها بر اساس ساختار شیمیایی و عملکرد فیزیولوژی گروه بندی شده اند و شامل: کاروتنوئیدها - ترکیبات فنولی - گلوکوزینولیتها - ساپونین ها - سولفیدها - فیتوسترولها - فیتواستروژنها - منوترپن ها و آنزیمهای بازدارنده می باشند.
فیزیولوژی تغذیه ای فیتوکمیکال ها : فیتوکمیکال ها به عنوان آنتی اکسیدان در بهبود سلامت انسان موثر است وفشار خون و قند خون تحت تاثیر مواد موثره آن قرار می گیرند.
دلایل مصرف میوه و سبزیجات در بیماریهای مزمن : میوه و سبزیجات به واسطه دارا بودن بیشترین پتانسیل در حفاظت از بیماری سرطان و بیماریهای قلب و عروق و به علت دارا بودن طیف زیادی از فیتوکمیکالها شناخته شده اند.
مطالعات انجام شده : مطالعات نشان میدهد که مصرف زیاد سبزیجات و میوه به خصوص مصرف مداوم آن بروز سرطان را کاهش وارزیابی جدید به وضوح کاهش سرطان ریه را در اثر مصرف نشان داده است.
(Rosaceae)و میوه (Brassicaceae)دو گونه گیاهی سبزیجات اثرات محرکهای پس از برداشت روی فیتوکمیکالها : کاربرد محرکهای پس از برداشت می تواند در متابولیسم ثانویه گیاهان تغییر بیاندازد.
رفتارهای محرکها محتوای مواد شیمیایی گیاهی را افزایش می دهد و شامل محرکهای فیزیکی و شیمیایی می باشد.
محرکهای فیزیکی شامل : 1– دما : دمای انبار (یا نگهداری) اثر واضح روی فیتوکمیکال دارد.
برای مثال محتوای بتاکاروتن در گوجه فرنگی ها افزایشی در طی نگهداری دیده شد و این افزایش بیشتر در دماهای بالاتراز 25ْ سانتی گراد می باشد.
2- ترکیب گازهای دگرگون شده : شده در نتیجه تجزیه PHبالا موجب افزایش CO2 در توت فرنگی ها تجمع اسیدهای آلی افزایش می یابد.
در میوه انار نیز کاهش سطوح آنتوسیانین با مشاهده می گردد که مربوط به کاهش فعالیت فنیل آلانین CO2بالا رفتن آمونیا-لیاز می باشد.
3- اشعه گاما و ماوراء بنفش : بیوسنتز ترکیبات فنولی تحت تاثیر اشعه گاما و ماوراء بنفش موجب افزایش فعالیت فنیل آلانین آمونیا – لیاز می گردد.
این افزایش فعالیت

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بیوشیمی لیپیدها و قندها (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
21:43
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات143
حجم فایل6.347 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 143 صفحه

  

بیوشیمی لیپیدها و قندها مقطع کارشناسی ارشد (2 واحد نظری) کربوهیدرات ها - شیمی کربوهیدرات ها و روشهای نامگذاری - بررسی خواص شیمیایی و فیزیکی و هیدرولیز آنها - روشهای آنالیز قندها - خصوصیات زیستی کربوهیدراتها و بیماریهای مرتبط لیپیدها - شیمی کلی لیپیدهای ساده و کمپلکس و روشهای نامگذاری - روشهای آنالیز شیمیایی لیپیدها - لیپیدهای غذایی و وابستگی سلامت جسمانی به آنها - بررسی فعالیت های زیستی لیپیدها در ارتباط با بیماریها دکتر پوراسماعیل منابع : - بیوشیمی لنینجر (آخرین ویرایش) - روشهای تجزیه دستگاهی دکتر حسن زاده خیاط - جزوه درسی بیوشیمی لیپیدها و قندها دکتر پوراسماعیل Carbohydrate Structure دکتر پوراسماعیل Carbohydrates Cn(H2O)n 70-80% human energy needs (US~50%) >90% dry matter of plants Monomers and polymers Functional properties Sweetness Chemical reactivity Polymer functionality دکتر پوراسماعیل Artificial Sweeteners help keep sugar and energy intake down anything we eat has FDA approval saccharin aspartame acesulfame potassium sucralose neotame دکتر پوراسماعیل کربوهیدراتها (گلیکانها): دارای ساختار پایه ای به صورت زیر هستند مونوساکاریدها: قندهای ساده با چندین گروه OH.
بر اساس تعداد کربن به تریوز، تتروز، پنتوز، هگزوز .
.
.
دی ساکاریدها: از دو مونوساکارید که به صورت کوالان به هم متصل شده اند ساخته شده اند.
الیگوساکاریدها: تعداد محدودی مونوساکارید که به صورت کوالان به هم متصل شده اند ساخته شده اند.
پلی ساکاریدها: پلی مری از واحدهای مونوساکاریدی، بیش از 10 واحد دکتر پوراسماعیل Simple Sugars Cannot be broken down by mild acid hydrolysis C3-9 (esp.
5 and 6) Polyalcohols with aldehyde or ketone functional group Many chiral compounds C has tetrahedral bond angles دکتر پوراسماعیل نامگذاری مونوساکاریدها (قندهای ساده) دکتر پوراسماعیل نامگذاری قندها: مونوساکاریدها آلدوزها و كتوزها: قندهایی كه حاوی گروه آلدئیدی هستند آلدوز (مثل گلیسرآلدئید و گلوكز) و آنهائی كه گروه كتونی دارند كتوز گویند مثل دی هیدروكسی استون و فروكتوز نامگذاری: كربن های قند طوری شماره گذاری می شوند كه گروه كربونیل كمترین عدد را بگیرد.
برای نامگذاری قندهائی كه گروه كربونیل آزاد دارند، ابتدا تعداد كربن به لاتین ذكر و سپس پسوند ose اضافه می گردد.
مثل پنتوز دکتر پوراسماعیل ایزومرها: ترکیباتی با فرمول شیمیایی (ملکولی) یکسان و فرمول ساختاری متفاوت هستند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بیش فعالی (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
21:42
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات54
حجم فایل533 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 54 صفحه

 

عنوان ارائه : بیش فعالی مقدمه آمارها نشان می دهند كه بسیاری از بیماری های روحی هستند.
البته بیشتر افرادی كه به بیماری های روحی و روانی دچار هستند از بیماری خود اطلاعی ندارند.
یكی از این بیماری ها بیش فعالی نام دارد كه البته بیشتر در دوران كودكی رایج است ودر نوجوانی وجوانی كمتر دیده می شود.
گاهی اوقات والدین این توانایی آن را ندارند كه این بیماری را تشخیص دهند،بنا بر این به مشكلاتی از جمله افت تحصیلی و ناتوانی كودك در تمركزرو به رو می شوند.
بیش فعالی دركودكان امروزه‌ بسیاری‌ از مادران‌ و پدران‌ از شیطنت‌ بسیار زیاد كودكانشان‌ شكایت‌ دارند.
آنها اظهار می ‌دارند كه‌ فرزندشان‌ مرتب‌ در حال‌ حركت‌ و فعالیت‌ است‌ و نوعی‌ حالت‌ بی‌ قراری‌ و ناآرامی‌ در او مشاهده‌ می ‌كنند.
برخی‌ از این‌ والدین‌ از فقدان‌ تمركز حواس‌ و ضعف‌ درسی‌ كودك‌ نیز صحبت‌ می‌ كنند.
آنها علت‌ این‌ فعالیت‌ بیش‌ از اندازه‌ را نمی ‌دانند و مرتب‌ فرزندشان‌ را مورد سرزنش‌ قرار می‌ دهند.
این‌ كودكان‌ بعضاً مورد انتقاد و تنبیه ‌ بسیار زیاد قرار می ‌گیرند.
عده‌ای‌ از پدر و مادرها كنترل‌ خود را از دست‌ می ‌دهند و این‌ كودكان‌ را به‌ شدت‌ كتك‌ می‌ زنند یا آنها را تهدید می ‌كنند.
در این‌ نوشتار پدیده‌ بیش ‌فعالی‌ در كودكان‌ توضیح‌ داده شده‌ و راه‌های‌ برخورد مناسب‌ با این‌ حالت‌ ارائه‌ شده است.
بیش ‌فعالی‌ كودكان‌ كودكان‌ بیش ‌فعال‌ - همانگونه‌ كه‌ از این‌ عنوان‌ برمی ‌آید- بسیار پرتحرك اند و نمی ‌توانند یک جا آرام‌ بنشینند.
آنها اضافه‌ بر ناآرامی‌ بسیار زیاد، نوعی‌ اضطرار و اجبار برای‌ خرابكاری‌ نیز دارند.
آنان‌ اشیا را می‌ شكنند یا پرتاب‌ می‌ كنند.
همچنین‌ كنجكاوی‌ بسیار از خود نشان‌ می‌ دهند و نه‌ تنها اسباب‌ بازی‌هایشان‌ را خراب‌ می‌ كنند، بلكه‌ اشیاء و وسایل‌ منزل‌ را نیز دستكاری‌ و خراب‌ می‌ كنند.
كارهای‌ خطرناك‌ را دوست‌ دارند و ابداً احساس‌ خطر نمی ‌كنند.
بنابراین‌ رفتارهایی‌ بی ‌مهابا از آنها سرمی ‌زند.
برخی‌ از بزرگسالان‌ آنها ر

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بیوتكنیك تكثیروپرورش ماهیان دریایی جنوب ایران (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
21:42
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات37
حجم فایل2.467 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 37 صفحه

 

بیوتكنیك تكثیروپرورش ماهیان دریایی جنوب ایران ظرفیت و پتانسیل پرورش ماهیان دریایی درقفس در كل كشور معادل 100هزار تن می باشد.
از این میزان 90هزار تن به استان هرمزگان(50هزارتن متعلق به قشم) اختصاص دارد.
اولین پایلوت پرورش ماهی درقفس(ظرفیت 180 تن)در سال 85 با دوگونه شانك وصبیتی در قشم آغاز به كار نمود اكنون تولید ماهیان دریایی در سطح جهان2/5میلیون تن می باشد.
سرمایه گذاری احداث پایلوت پرورش در قفس:11میلیون ریال به ازای تولید هرتن ماهی می باسد كلیات: به ازای هر 10تن تولید ماهی در قفس 3نفراشتغال زایی مستقیم خواهند داشت طبق بررسی های موجود پرورش ماهی د رقفس تا 10 برابر میزان تولید را افزایش می دهد كشور نروژ با تولید 350هزارتن ماهی در قفس در سال ازپیشتازان این صنعت می باشد كشورهای ایسلند،دانمارك،انگلیس وفرانسه نیز از كشورهای صاحب نام در این زمینه می باشند گونه های ماهیان دریایی مناسب جهت پرورش در ایران ماهیان:شانك، صبیتی، هامور،حلواسفید(زبیدی)،كفال بیوتكنیك تكثیروپرورش ماهیان دریایی عبارتند از: 1- نگهداری مولدین در استخرهای بزرگ 2- تخمریزی(طبیعی) 3- ذخیره سازی تخم ها در انكوباتور 4- انكوباسیون تخم در مخازن پرورش لاروها 5- مراحل پرورش لارو 6- مدیریت پرورش لارو 7- انتقال تخم ها از هچری به مخازن نوزادگاهی 8- درجه بندی 1- نگهداری مولدین در استخرهای بزرگ - مولدین در استخرهای بزرگ نگهداری می شوند .
- این استخرهاباهواده های پدلی،هوادهی میشوند.
- پمپاژآب بطورمستقیم از دریا صورت میگیرد.
- زمانیکه دمای آب دریا به مقدارمناسبی رسید ، ماهی بطورطبیعی تخمریزی می کند.
- عملیات جمع آوری تخم انجام می گیرد.
- آب سایر استخرهایی که در زیرسایه بان قرارگرفته اند با آب فیلتر شده تامین می شوند .
2- تخمریزی : تخمریزی طبیعی جمع آوری تخم ها جمع آوری تخم ها - حمل تخم های جمع اوری شده بوسیله تور پلانکتونی با اندازه چشمه 100 میکرونی انجام می شود.
وبرای محافظت از تخم ها در تمام طول مدت جمع آوری، کسیه پلانکتونی حاوی تخم ها در داخل آب غوطه ور می ماند.
، - به منظور شستشو و آزمایش توانایی زیستی تخمها تخمهای جمع آوری شده به آرامی از کیسه پلانکتونی خارج می شود که دارای 3 مرحله مهم می باشد :

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بهینه سازی الگوریتمهای اجتماع مورچگان (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
21:42
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات29
حجم فایل861 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 29 صفحه

  

بسم الله الرحمن الرحیم Ant colony optimization بهینه سازی الگوریتمهای اجتماع مورچگان مقدمه: یکی از مسائلی که به وسیله ی زیست شنا سان مورد مطالعه قرار گرفته است درك این موضوع است که چگونه موجودات تقریبا کور مانند مورچه ها کوتاه ترین مسیر را از لانه ی خود تا منبع غذا و بر عکس پیدا می کنند.
آنها پی بردند که یک رسانه برای ابلاغ اطلاعات بین تک تک مورچه ها مورد استفاده قرار می گیرد و برای تصمیم گیری درمورد اینکه کدام مسیر را انتخاب کنند به کار می رود که آن رسانه بو(اثر) ماده ای به نام فرومون.
 الگوریتمهای لانه ی مورچه از جمله روشهای مکاشفه ای هستند که برای حل مسایل بهینه سازی سخت پیشنهاد شده اند.
این الگوریتم ها در آغاز از رفتارهای اجتماعی پشت سرهم قرار گرفتن و تعقیب کردن الهام گرفته شد، که در جامعه ی مورچگان مشاهده گردید.
یک اجتماع از عامل های ساده (مورچه ها) به طور غیر مستقیم از طریق تغییرات پویای (دینامیکی) محیط ارتباط برقرار می کنند (رد پاهایی از فرومون) و بنابراین بر اساس تجربه ی اجتماعی آنها، یک راه حل برای یک مسئله ارائه می دهند.
در این مطالعه مدل کاوش مورچه ها Meta-Heurestic انتخاب شده است و درابتدا به مطالعه الگوریتمهای ساده سپس سیستم AS (ant system) و سیستمACS (ant colony system) و MMAS(max-min ant system) شرح داده می شود.
رفتار طبیعی مورچه: یک مورچه در حال حرکت مقداری فرومون دراندازه های گوناگون از خود بر روی زمین باقی می گذارد و بدین ترتیب مسیر را به وسیله ی بوی این ماده مشخص می سازد.
هنگامی که یک مورچه به طور تصادفی  و تنها حرکت میکند با روبه رو شدن با مسیری که توسط مورچه یا مورچه های قبلی انتخاب شده و دارای بوی فرومون است به احتمال زیاد آن را  انتخاب می کند و با فرومونی که خود بر جای می گذارد بوی آن را در مسیر مذکور تقویت می نماید.
وقتی رفتار جمعی پدید میآید، گونه ای از رفتار خود تقویتی است، یعنی هرچه مورچه ها بو(اثر) ماده ی مذکور را دنبال کنند آن بو برای مورچه های پیرو آنها جذاب تر خواهد بود.
فرایند گفته شده به وسیله ی یک حلقه توصیف می شود، یعنی احتمال اینکه یک مورچه یک مسیر را انتخاب کند متناسب باتعداد مورچه هایی که قبلا آن مسیر را انتخاب کرده اند ،افزایش مییابد.
ایده این است که اگر در یک نقطه معین یک مورچه مجبور است از بین مسیرهای مختلف یکی را انتخاب کند، مسیرهایی را که توسط مورچه های قبلی بیش تر انتخاب شده اند، به عبارت دیگر سطح بوی آنها بالاتر است، با احتمال بیشتری انتخاب خواهد کرد.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بلوغ سازمانی در مدیریت پروژه های فناوری اطلاات (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
21:42
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات103
حجم فایل2.734 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 103 صفحه

 

بلوغ سازمانی در مدیریت پروژه های فناوری اطلاات بنام خداوند بخشنده مهربان عوامل شكست پروژه عدم تطابق با نیازها بالا رفتن هزینه تولید عدم تحویل به موقع دلایل شكست پروژه عدم شناخت دقیق از نیازها مدیریت ضعیف تغییر محدوده طولانی شدن درگیرنبودن کاربر مسئولیت‌های مدیر پروژه جوابگوی مدیران شركت مشاور و مشتری هستند و نیروها را ‌باید تأمین نمایند، اهداف پروژه را از دیدگاه های مختلف درك نموده ، مسئولیت بهره ‌وری، كارائی و اثر بخشی نیروها به عهده وی می باشد برخورد بین اهداف مختلف در پروژه را هدایت می نماید و از دخالت آثار منفی مسائل سیاسی و حاشیه ای ، در پروژه اجتناب می نماید.
مسئولیت برنامه‌ریزی، زمانبندی و تأمین منابع، مراقبت و گزارش‌گیری براساس زمانبندی با مدیر پروژه می‌باشد.
مسئولیت دریافت منابع فیزیكی مورد نیاز و تأمین و استخدام نیرو و معاف كردن نیروها با مدیر پروژه می‌باشد.
مسئولیت كیفیت خروجی‌های پروژه و كیفیت اجرای امور در پروژه با مدیر پروژه می‌باشد.
توافق با مشتری در تعیین حدود و اطمینان از باقی ماندن در چارچوب ها و تعریف و تعیین استراتژی‌ها در رسیدن به اهداف پروژه با مدیریت پروژه می‌باشد.
تمامی خروجی‌های كلیدی پروژه بخصوص آنها كه در ابتدای مراحل انجام پروژه تولید می‌شوند را مرور می كند.
چالش های مدیر پروژه مدیر پروژه با دو چالش اساسی روبروست : تصمیم گیری در مورد آنكه چه بایستی انجام دهد ( با توجه به عدم قطعیت، مخاطرات ، یك مقدار زیادی از اطلاعات پنهان مربوط به پروژه ).
اخذ و تحویل و یکپارچگی كارهای انجام شده از افراد مختلف با توجه به آنكه كنترل مستقیم محدودی برروی آنها خواهد داشت.
صفات شخصیتی مدیر پروژه چالش در تصمیم‌گیری به صفات زیر نیاز دارد : ابراز و نشان دادن استفاده از عقل سلیم سازمان یافته بودن تمركز روی آینده استفاده از داوری درنظرداشتن نمایی از اهداف كلیدی صفات شخصیتی درونی چالش به حركت درآوردن دیگران در انجام امور به خصوصیات زیر نیاز دارد: (قدرت در) راهبری تیم‌ها استفاده از قدرت (در مواقع لزوم و به ضرورت و مصلحت) نشان دادن تحرك، استقامت و ثبات در موقع فشار تطابق شیوة مدیریت با موقعیت ( مدیریت اقتضایی ) ارتباط داشتن مؤثر (با دیگران) حساس بودن نسبت به سیاست ها و فرهنگ ها مهارت‌های مدیریت پروژه: [قدرت در ] رهبری [توان در ایجاد] ارتباط مؤثر [قدرت در] بحث كردن [قدرت در] حل كردن مسائل [توان در] ایجاد تأثیر در سازمان مدیریت برخوردها (تضادها) چرا تک روی می کنیم خود خواهی نا امنی ساده لوحی خلق و خو ده نکته اساسی تیم سازی برای تشکیل یک تیم ، مصمم باشید و عزمی راسخ داشته باشید یارگیری ( گرد آوری بهت

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت برنامه سازی پیشرفته 567 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
21:41
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات567
حجم فایل1.907 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 567 صفحه

 

بسم الله الرحمن الرحیم دانشگاه پیام نور دانشكده فناوری اطلاعات تعداد واحد: 3 برنامه سازی پیشرفته زبان C یک زبان همه منظوره است.
دستورالعمل‌های این زبان بسیار شبیه عبارات جبری و نحو آن شبیه جملات انگلیسی می باشد.
این امر سبب می‌شود که C یک زبان سطح بالا باشد که برنامه‌نویسی در آن آسان است ››› مقدمه: ++C که از نسل C است، تمام ویژگی‌های C را به ارث برده است.
اما برتری فنی دیگری هم دارد: C++ اکنون «شی‌گرا» است.
می‌توان با استفاده از این خاصیت، برنامه‌های شی‌گرا تولید نمود.
برنامه‌های شی‌گرا منظم و ساخت‌یافته‌اند، قابل روزآمد کردن‌اند، به سهولت تغییر و بهبود می‌یابند و قابلیت اطمینان و پایداری بیشتری دارند.
اهم مطالب این كتاب : جلسه سوم: «انتخاب» جلسه دوم: «انواع اصلی» جلسه پنجم: «توابع» جلسه چهارم: ‹‹تكرار» جلسه اول: «مقدمات برنامه‌نویسی با C++» جلسه‌ ششم: « آرایه‌ها» جلسه نهم: «شیئ‌گرایی» جلسه‌ هشتم: «رشته‌های‌ كاراكتری و فایل‌ها در ++Cاستاندارد» جلسه‌ دهم: «سربارگذاری عملگرها» جلسه هفتم: «اشاره‌گرها و ارجاع‌ها» جلسه یازدهم: «تركیب و وراثت» جلسه اول مقدمات برنامه‌نویسی با C++ آنچه در این جلسه می خوانید: 1- چرا C++ ؟
2- تاریخچۀ C++ 3- آماده‌سازی مقدمات 4- شروع کار با C++ 5- عملگر خروجی 6- لیترال‌ها و کاراکترها 7- متغیرها و تعریف آن‌ها 8- مقداردهی اولیه به متغیرها 9- ثابت‌ها 10- عملگر ورودی هدف کلی: آشنایی با تاریخچه و مزایای زبان برنامه‌نویسی C++ و بیان مفاهیم بنیادی شی‌گرایی و عناصر مهم برنامه‌های C++ هدف‌های رفتاری: انتظار می‌رود پس از پایان این جلسه بتوانید: - مزایای زبان C++ را بر زبان‌های مشابه ذکر کرده و تفاوت آن را با زبان C بیان کنید.

- شرح مختصری از روند پیشرفت زبان‌های برنامه‌نویسی را بیان کرده و مشکلات هر دوره را به اختصار شرح دهید.
- مزایای شی‌گرایی در تولید نرم‌افزار را برشمارید.
- اصول سه‌گانۀ شی‌گرایی را نام برده و هر یک را به اختصار شرح دهید.
>> - قالب کلی برنامه‌های C++ را بشناسید و بتوانید برنامه‌های کوچک را نوشته و آزمایش کنید.
- عملگر ورودی و خروجی را در C++ شناخته و از آن‌ها در برنامه‌ها استفاده کنید.
- نحوۀ اعلان متغیرها و شیوۀ مقداردهی به آن‌ها را بدانید.
- سه موجودیت «لیترال»، «کاراکتر» و «عدد» را

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بررسی موانع کلی در فرایند یاد دهی یاد گیری درس فیزیک 1 (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
21:41
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات11
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 11 صفحه

  

بسم الله الرحمن الرحمن الرحیم موضوع: بررسی موانع کلی در فرایند یاد دهی – یاد گیری درس فیزیک 1 هدف : بهینه سازی فرایند یاد دهی – یاد گیری درس فیزیک 1 امروزه در آموزش و پرورش به دانش آموز توجه خاصی مبذول می گردد.
بیشترین کوشش روانشناسان و علمای آموزش و پرورش برای آن است که دریابند یادگیری چگونه انجام می پذیرند و موانع کلی در فرایند یاددهی– یادگیری چیست و در جهت تسریع و تأثیر بیشتر یادگیری چه اقداماتی باید صورت گیرد.
در مورد یادگیری و اینکه چگونه می توان بهتر صورت پذیرد باید هدف آموزشی برای دانش آموز کاملاً مشخص و معلوم باشد یعنی بداند که چه مطلبی را برای رسیدن به چه هدفی خواهد آموخت و از نظر جسمانی و روانی آمادگی لازم را داشته باشد تا یادگیری سریعتر صورت پذیرد.
و یکی از عوامل مهم در یادگیری وجود انگیزه در دانش آموز است.
یعنی باید به آنچه که می آموزد علاقمند باشد.
و در جریان یادگیری باید افکار خود را بر روی موضوع تدریس متمرکز کند و در تمام مراحل یادگیری فعالانه شرکت داشته باشد و مطالب درسی باید برای یادگیرنده مفهوم باشدو به صورتی منظم و با معنی به او ارائه شود.
و آنچه که آموخته می شود باید حتماً تکرار و تمرین شود تا اشتباهات برطرف گردد چنانچه اصول و قواعد فوق در یادگیری مراعات شود هم در یادگیری تسریع می شود و هم احتمال افت تحصیلی کاهش می یابد.
چکیده: مقدمه حمد وسپاس، خداوند و درود بی پایان بر بزرگترین مربی بشریت که هر چه داریم از او داریم.
یکی از مهمترین نیازهای اساسی امروز جامعه آموزش است و اهمیت موضوع تا به آن اندازه است که برنامه ریزی در زمینه آموزش پرورش افراد جامعه یکی از مهمترین و سنگین ترین وظایف دولتمردان هر کشور است.
امروزه مدت زیادی از وقت کودکان و نوجوانان صرف تحصیل می شود.
بی تردید دولتها بایستی به آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان توجه و عنایت خاصی داشته باشند زیرا کوچکترین اشتباه و سستی در این زمینه بزرگترین ضربه و صدمه را به آنها خواهد زد.
با این وصف امروزه یکی از مشکلاتی که نظام آموزشی کشور با آن مواجه است، افت تحصیلی و کاهش انگیزه برای تحصیل است که بعضی از عوامل، مانند: موقعیت جغرافیایی و جوی- عدم استفاده از تکنولوژی آموزشی در تدریس- فقر اقتصادی- فقر فرهنگی بعضی از خانواده ها و .
.
.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی در سازمان خدماتی شهرداری تهران (پاورپ

شنبه 7 بهمن 1396
21:41
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات38
حجم فایل244 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 38 صفحه

 

به نام خدا بررسی رابطه توانمندسازی روانشناختی و یادگیری سازمانی در سازمان خدماتی شهرداری تهران دوره کنونی حیات بشری با تحولات و دگرگونی های شگفت انگیز و معجزه آسایی همراه می باشد.
سازمان ها به عنوان زیر مجموعه ای از حیات انسانی و سیستم های باز متاثر از این تغییر و تحولات می باشد.
توانمند سازی یکی از نویدبخش ترین مفاهیم دنیای کسب و کار بوده است که کمتر به آن توجه شده است ولی اکنون به موضوع روز بدل گشته است.
اما به رغم بحث های فراوان درباره فوائد توانمند سازی،بهره برداری از آن اندک و ناچیز است.
(بلانچارد و همکاران،ترجمه امینی:1379) تعاریف توانمند سازی به تفویض اختیار به افراد اشاره دارد كه افراد را قادر می سازد در لایه های پایین سازمان به تصمیم گیری بپردازند.
توانمند سازی، با اعتماد به انگیزش، تصمیم‌گیری، و بخصوص شكستن مرزهای درونی بین مدیریت و كاركنان ارتباط دارد.
توانمندسازی یعنی اجازه دادن به كاركنان تا تصمیم‌هایی را در فرآیند خدمت رسانی خود اتخاذ كنند كه پیش‌بینی همه آنها در قالب رویه‌ها و مقررات مشكل است(رهنورد، 1382) عوامل شناختی (ابعاد) توانمند سازی روانشناختی احساس شایستگی وقتی افراد توانمند می شوند، آنان احساس خود اثر بخشی می كنند، یا اینكه احساس می كنند قابلیت و تبحر لازم را برای انجام موفقیت آمیز یك كار دارند.
افراد توانمند شده نه تنها احساس شایستگی، بلكه احساس اطمینان می كنند كه می توانند كار را با كفایت انجام دهند.
آنان احساس برتری شخصی می كنند و معتقدند كه می توانند برای رویارویی با چالشهای تازه بیاموزند و رشد بیابند.
self-efficacy احساس داشتن حق انتخاب افراد توانمند، همچنین، احساس خودسامانی می كنند.
«خود سامان بودن»، به معنی تجربه احساس انتخاب در اجرا و نظام بخشیدن شخص به فعالیتهای مربوط به خود است.
(دسی، كوئل وریان، 1988) هنگامی كه افراد به جای اینكه با اجبار در كاری درگیر شوند یا دست از آن كار بكشند، خود داوطلبانه و عامدانه در وظایف خویش درگیر شوند، احساس داشتن حق انتخاب در کار می كنند.
فعالیتهای آنان پیامد آزادی و اقتدار شخصی است.
اشخاص توانمند در مورد فعالیتهای خویش احساس مسوولیت و نیز احساس مالكیت می كنند.
choice احساس موثر بودن ا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir