پاورپوینت اصلاح آفتابگردان زراعی 24 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
20:29
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات24
حجم فایل5.504 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 24 صفحه

 

اصلاح آفتابگردان زراعی Helianthus annus آفتابگردان زراعی.
عنا وین ویژگی های گل دورگ گیری مصنوعی وخود گرده افشانی دورگ گیری طبیعی اهداف اصول اصلاح و دو رگ گیری در آفتابگردان 1- ویژگی های گل آفتابگردان یك نبات بسیار دگرگرده افشان می باشد.
علت این امر وجود پدیده ای بنام عدم آمادگی همزمان اندام های نر و ماده گل برای تلقیح که اصطلاحا Dichogamy گفته می شود، می باشد.
گل های بشقابی منفرد، به طور موثری پروتاندر (یعنی حالتی که پرچم زودتر از مادگی آماده تلقیح است) هستند و وضعیت كلاله در بالای بساك ها، عمل خود باروری را مشكل می سازد.
كنترل شدة ژنتیكی خود ناسازگاری در لینه های معین؛ از سوراخ شدن خامه توسط گرده جلوگیری كرده و باروری را انجام می دهد.
*ساختمان گل در آفتابگردان* آفتابگردان اساساً به وسیلة حشرات، گرده افشانی می شود.
زنبوران، بیشترین بازدید كنندگان گل در روزهای گرم و آفتابی محسوب می شوند.
گرده افشانی كمی به وسیلة باد صورت می گیرد.
گردة آفتابگردان نسبتاً سنگین و چسبنده است و اكثر گرده ها به صورت توده های پنج تایی یا بیشتر روی برگ ها و یا روی زمین می افتد.
به همین دلیل نمی توانند توسط باد منتقل شوند و عامل اصلی گرده افشانی حشرات به ویژه زنبور های گرده افشان می باشند.
گرده افشانی به وسیله حشرات گل در آفتابگردان از نوع کلاهپرک می باشد که در زراعت اصطلاحا به آن طبق(head) می گویند.
گل ها در آفتابگردان به دو شکل دیده می شوند : 1 ـ زبانه ای شکل 2- لوله ای شکل گلهای زبانه ای شکل در حاشیه طبق و عمدتا زرد رنگ و تولید دانه ندارند.
چون فاقد پرچم اند و مادگی آنها نیز تحلیل رفته است و نقش انها جلب حشرات می باشد.
گلهای لوله ای شکل گلهای کاملی هستند و تولید دانه می کنند.
گلدهی از حاشیه طبق شروع شده و به سمت مرکز ادامه پیدا می کند به عبارتی در مراحل دانه بندی گیاه دانه های رسیده تر در بخش های کناری طبق دیده می شود.
طبق آفتابگردان، یك گل آذرین مركب تركیب شده از گلهای منفرد در یك صفحه بزرگ می باشد، كه به وسیلة گلهای شعاعی احاطه می شود.
گلهای شعاعی طبیعت

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت اسپانیا (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
20:29
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات34
حجم فایل4.025 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 34 صفحه

  

اسپانیا پرچم ملی اسپانیا نشان ملی اسپانیا نام رسمی كشور: پادشاهی اسپانیا “Kingdom of Spain  ”  یا “Reino de Espana” نوع حکومت پادشاهی مشروطه پادشاه خوان کارلوس نخست وزیر خوزه لوئیز رودریگز زاپاترو روز ملی: 12  اكتبر (20 مهر (  روز قانون اساسی: 6 دسامبر  (15 آذر (  پایتخت: مادرید “ شهر مادرید تقریباً در مركز جغرافیائی كشور قرار گرفته است”.
شهرهای مهم: مادرید، بارسلون، سویا، مالاگا، گرانادا، ثاراگوثا، كوردوبا، والنسیا، بیلبائو.
بنادر مهم: بارسلون، بیلبائو، كارتاخنا، آلخسیراس، مالاگا، سانتاندر، والنسیا.
بخش اعظم حمل و نقل كالاهای صادراتی و وارداتی اسپانیا ازطریق دریا است.
پرچم: پرچم اسپانیا از سـه نوار افقی به رنگ های قرمز، زرد و قرمز تشكیـل شـده به طوری كه پهنـای رنـگ زرد آن دو برابر هر كـدام از رنگ های قرمز است.
آرم رسمـی كشـور در سمت چپ پرچم بر نوار زرد منقش است.
هر یك از ایالات هفده گانه خود مختار اسپانیا نیز پرچم مخصوص خود را دارند كه در كنار پرچم ملی اسپانیا می افرازند.
  زبان رسمی: زبان رسمی كشـور، اسپانیائی)كاستیا (Castilla, است.
زبان های محـلی كاتالان، باسكی وگالیسیائی عمده ترین گویش های محلی می باشند.
دین: حسب قانون اساسی، هیچ مذهبی دین رسـمی كشـور نمی باشــد ولی آزادی مذهبـی تا حدودی كـه نظم اجتماعی شناختـه شده در این قانون را به خطر نیندازد، تضمیـن گردیـده است.
بیش از %96  از مردم كشوركاتولیك هستند.
خوزه لوئیز رودریگز پادشاه اسپانیا خوان کارلوس  تاریخ : اسپانیا دارای تاریخی بسیار كهن و قدیمی است كه اعصار پیش از تاریخ را نیز در برمی‌گیرد.
اسپانیای تحت تصرف امپراطوری روم نیز از مهمترین مناطق امپراطوری محسوب می‌شد.
در قرون وسطی اسپانیا تحت تسلط ژرمن‌ها در آمد و چند قرن بعد به طور كامل توسط مسلمانان فتح شد.
در سال 1492 دوره حاكمیت مسلمانان در اسپانیا خاتمه یافت و در همین سال كریستف كلمب با استعانت نیروی دریایی اسپانیا قاره آمریكا را كشف كرد.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت استفاده کارآمد از ویندوز XP2 کامپیوتر 100 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
20:29
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات100
حجم فایل568 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 100 صفحه

 

1 استفاده کارآمد از ویندوز XP 2 کوچک کردن اندازه یک پنجره باز.
دکمه minimize را در نوار عنوان کلیک نمایید 3 بزرگ کردن اندازه یک پنجره باز دکمه maximize را در نوار عنوان کلیک نمایید.
4 برگرداندن اندازه یک پنجره باز به حد طبیعی دکمهrestore down را در نوار عنوان کلیک کنید.
5 بستن یک پنجره باز دکمه close را در نوار عنوان کلیک نمایید.
6 نمایش دادن یک پنجره دکمه نوار وظیفه پنجره را کلیک نمایید.
7 باز کردن منوی start دکمه start را کلیک نمایید.
8 الصاق یک برنامه به منوی start برنامه انتخاب شده را در منوی start پیمایش نمایید.
نام برنامه را کلیک راست کنید، و در منوی میانبر pin to start menu را کلیک کنید.
9 حذف یک برنامه از محل برنامه های الصاق شده اتصال برنامه را کلیک راست کنید ، و در منوی میانبرnpin form start menu را کلیک نمایید.
10 نمایش دادن نوار ابزار Quick Launch محلی خالی ازنوار وظیفه را کلیک راست نمایید، در منوی میانبربهToolbars اشاره نمایید، وسپس Quick Launch را کلیک نمایید 11 ایجاد میانبر در میز کار برای فایل یا پوشه 1 .
محلی خالی از میز کار را کلیک راست نمایید.
2.
در منوی میانبر به new اشاره و سپس Shortcut را کلیک نمایید.
3.
Browse را برای باز کردن کادر محاوره ای Browse for folder را کلیک نمایید 4.
فایل یا پوشه را پیمایش نموده و سپس OK را کلیک نمایید.
5 .
Next را کلیک کنید 6 .
نام میانبر را وارد نمایید، و سپس Finish را برای بستن ویزارد کلیک کنید.
12 ایجاد میانبر برای یک وب سایت محلی خالی از میز کار را کلیک راست نمایید ، به new در منوی میانبر اشاره نموده، و سپس Shortcut را کلیک کنید.
URL وب سایت مورد نظر را در کادر Type the location of the item

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت استرس 16 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
20:29
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات16
حجم فایل111 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 16 صفحه

 

فصل 12 – رفتار سازمانی – استرس.
25 سال مطالعه و بررسی بر روی کارکنان نشان داد که بزرگترین دلیل استرس در محل کار ؟
مدیریت نا شایست و ضعیف است.

هنگامی که مدیران استرس را تجربه می کنند تمایل دارند که .
.
.
.
.
.
.
.
.
1-به گونه ای گزینشی اطلاعات را درک کنند و تنها آن بخشی از اطلاعات را مشاهده کنند که خطاها و انحراف های قبلی آنان را تصدیق کند.
2- سرعت گذشت زمان را زیاد برآورد کرده ،بنابر این عجله دارند که کارها را سریع انجام دهند.
3- در رابطه به وجود بحران دیدگاهی کوتاه مدت پیدا می کنند و به مفاهیم بلند مدت توجهی نمی کنند.
4-پیچیدگی ها و اختلاف های جزئی را متوجه نمی شوند.
5-برای موفقیت در موقعیت های جاری به عادت های قدیم خود متوسل می شوند.
6- با توجه به وجود استرس کمتر می توانند برای حل مشکلات ،فکرهای خلاق و راه حل های منحصر به فرد ابداع کنند و.
.
.
.
عوامل استرس زا کدامند؟
1- عوامل استرس زای زمان.

(ازنظر نداشتن زمان کافی و از نظر نداشتن کنترل بر زمان خود) 2-عوامل استرس زای رویارویی ( که در اثر مراودات و ارتباطات بین فردی حاصل می شود) که این عامل از سوی پژوهشگران به عنوان کانون اغلب اختلاف های سازمانی شناخته شده است.
روابط سست و ضعیف با دیگران سطح بالایی از استرس را موجب می شود.
3- عوامل استرس زای موقعیتی (از محیط زندگی فرد و شرایط شخصی نشأت می گیرد) مانند ساعات طولانی کار،جدا بودن از همکاران،کوچک کردن یا سازماندهی مجدد.
4- عوامل استرس زای ناشی از انتظار(مانند انتظار نا

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت استراتژی به اصطلاحات عملیاتی 40 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
20:29
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات40
حجم فایل5.638 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 40 صفحه

  

ترجمه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی.
شكل 3-1 اصول سازمان استراتژی محور اصل1- توجه استراتژی به اصطلاحات عملیاتی نقشه های استراتژی زیربنای برپایی روش ارزیابی متوازن مرتبط با استراتژی یك سازمان را فراهم میكند.
-ساختن نقشه های استراتژی -نقشه استراتژی عبارت است از یك ساختار عمومی برای توصیف استراتژی -نقشه های استراتژی به سازمان ها كمك میكنند تا استراتژی خود را به شكلی منسجم یا یكپارچه سیستماتیك مشاهده كنند.
استراتژی گامی است در یك پیوستار -استراتژی گامی است در یك پیوستار منطقی كه یك سازمان را از رسالتی سطح بالا (ماموریت) به كارهای انجام شده توسط كاركنان خط مقدم آن می رساند.
-استراتژی در طول زمان شكل می گیرد و توسعه می یابد.
تا شرایط متحول تحصیلی بوسیله دنیای واقعی را پاسخ گوید.
شكل 2-3 توجه یك ماموریت به نتایج مورد انتظار استراتژی یك فرضیه است -مایكل پورتر زیربنای استراتژی را به عنوان فعالیت هایی توصیف میكند كه یك سازمان انتخاب میكند تا در آنها برتری یابد.
-جوهره ی استراتژی عبارت است از گزینش اجرای متفاوت فعالیت ها نسبت به رقبا، به طوری كه موجب موقعیت ارزشی منحصر به فرد گردد.
-روش ارزیابی متوازن به این پیش فرض استوار است كه استراتژیك یك فرضیه است.
-استراتژی به حركت یك سازمان از جایگاه فعلی آن به جایگاهی مطلوب ولی نامطمئن در آینده دلالت دارد.
-كلید پیاده سازی استراتژی: هر فردی در سازمان فرضیه های اتخاذ شده را بفهمد، منابع را با فرضیه ها همسو كنیم، فرضیه ها را به طور مستمر مورد آزمایش قرار دهیم، در زمان مقتضی سازمان را با آنها سازگار گردانیم.
شكل 4-3 تعریف روابط علت و معلولی استراتژی استراتژی از مضامین استراتژیك مكمل تشكیل میشود -مدیران ارشد تقریباً همیشه، استراتژی هایشان را به مضامین محوری متعددی تفكیك میكنند.
-مضامین استراتژیك روشی جهت بخش بندی استراتژی به چند مقوله عمومی فراهم میسازد: 1-ایجاد امتیاز 2-افزایش ارزش های مورد نظر مشتری 3-كسب برتری عملیاتی 4-شهروند خوب بودن هر یك از مضامین استراتژیك یك ستون برای استراتژی می سازد.
شكل 5-3 معماری یك نقشه استراتژی استراتژی بین نیروهای متضاد توازن ایجاد میكند منظر مالی یك شركت معمولاً هدف غالب واحدی را به عنوان شاخص بلند مدت موفقیت انتخاب میكند.

 

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت ارزیابی موجودیها.PPT (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
20:28
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات5
حجم فایل7 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 5 صفحه

 

ارزیابی موجودی ها موجودی کالا: اقلامی از دارایی مشهود متعلّق به یک موسسه انواع موجودی کالا 1- مواد اولیه 2- کالای در جریان ساخت 3- محصول 4- ابزارآلات و قطعات 5- ضایعات روش های محاسبه قیمت تمام شده تعیین قیمت تمام شده واحد مشخص کالا محاسبه میانگین FIFO LIFO اقل قیمت روز یا قیمت تمام شده 1-غیر واقعی بودن و عدم تطبیق آن با قیمت موجودی كالا در بازار روز 2- غیر منطقی بودن آن به مناسبت آنكه در این رویه فرض شده است كه تمام موجودی ها به طور متناسب با حجم كلیه خرید های مختلف به عمل می آید .
1- در مواقعی كه قیمت ها مرتباً و به میزان قابل ملاحظه ای در نوسان باشند ، استعمال این روش گاهی تفاوت های عجیبی بین شماره كارتهای مختلف ایجاد می كند.
2- اگر عملیات انبار نسبتاً متعدد باشد ، به كار بردن این روش پرزحمت بوده و احتمال بروز اشتباه در آن زیاد است.
1- اتخاذ این روش با جریان طبیعی ورود و صدور كالا در موسسات تطبیق نمی كند 2 - مبلغی كه در این روش در قسمت دارایی ترازنامه به عنوان موجودی كالا نمایش داده می شود دور از حقیقت است معایب روش میانگین معایب روش FIFO معایب روش LIFO روش اقل قیمت روز یا قیمت تمام شده: ابتدا با یکی از روشهای قبل قیمت تمام شده محاسبه شده وقیمت آن را در بازار به دست می آورند و از بین این دو مبلغ هر کدام کمتر بود به عنوان بهای موجودی کالا انتخاب می گردد.
1ـ ارزیابی موجودی كالا با این روش ، احتیاج به محاسبات زیادی دارد.
2ـ این روش مخالف اصل ثبات رویه است.
3ـ با به كار بستن این روش ، غالباً حجم فروش و سود دوره مالی با یكدیگر متناسب نیست .
معایب .

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت ارزیابی عملكرد (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
20:28
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات57
حجم فایل1.644 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 57 صفحه

 

.
ارزیابی عملكرد.
فمن یعمل مثقال ذره خیرا یره و من یعمل مثقال ذره شرا یره فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات كشوری ماده 81: دستگاههای اجرایی مكلفند بر اساس آئین نامه ای كه با پیشنهاد سازمان به تصویب هیات وزیران می رسد ، با استقرار نظام مدیریت عملكرد مشتمل بر ارزیابی عملكرد سازمان، مدیریت و كارمندان ، برنامه های سنجش و ارزیابی عملكرد و میزان بهره وری را درواحد های خود به مورد اجرا گذاشته و ضمن تهیه گزارش های نوبه ای و منظم نتایج را به سازمان گزارش نمایند فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات كشوری ماده 82: سازمان موظف است استقرار نظام مدیریت عملكرد را در سطح كلیه دستگاههای اجرایی پیگیری و نظارت نموده و هر سال گزارشی از عملكرد دستگاههای اجرایی و ارزشیابی آنها در در ابعاد شاخص های اختصاصی و عمومی و نحوه اجرای احكام این قانون را بر اساس آئین نامه ای كه با پیشنهاد سازمان به تصویب هیات وزیران می رسد ، تهیه و به رئیس جمهور و مجلس شورای اسلامی ازائه نماید.
فصل یازدهم قانون مدیریت خدمات كشوری ماده 83: سازمان موظف است هر ساله بر اساس شاخص های بین المللی و گزارش های دریافتی از دستگاههای ذیربط ، پس از انطباق با چشم انداز ابلاغی ، جایگاه و میزان پیشرفت كشور را در مقایسه با سایر كشورهای جهان تعیین و گزارش لازم را به رئیس جمهور و مجلس ارائه نماید و از نتایج آن در تدوین راهبردهای برنامه های توسعه استفاده نماید اهداف یادگیری این فصل تعریف ، مفهوم و ارتباط واژه های نظارت ، سنجش ، عملكرد ، ارزیابی عملكرد و مدیریت عملكرد پیشینه و تاریخچه ارزیابی عملكرد رویكردهای سنتی و نوین در ارزیابی عملكرد فرایند و گام های ارزیابی عملكرد نظارت چیست؟
سنجش و اصلاح عملكرد یك سازمان برای به دست آوردن این اطمینان كه اهداف سازمان و طرح های اجرایی آن با كامیابی به انجام رسیده است سنجش چیست؟
سنجش عملكرد ابزاری برای كمی كردن كارایی و اثر بخشی فعالیت هاست وتلاشی روشمند است برای دانشتن این كه خدمات سازمان تا چه حد جوابگوی نیازهای مردم بوده و توانایی سازمان در برآوردن آنها تا چه اندازه است عملكرد چیست؟
عملكرد یك ساختار چند بعدی است كه ارزیابی آن بسته به انواع عوامل متفاوت است حاصل ضرب دو عامل انگیزه و توانایی است چیزی است كه فرد یا سازمان به جا می گذارد وغیر از هدف است ارزیابی عملكرد فرایندی است كه در طی آن با ایجاد شاخص هایی میزان دستیابی سیستم را به خروجی های مورد انتظار می سنجد و فرایند تصمیم گیری راپشتیبانی می كند مدیریت عملكرد فرایندی راهبردی و یكپارچه است كه با بهبود عملكرد افرادی كه در سازمانها كار می كنند و با توسعه قابلیت های فردی و گروهی موفقیت پایدار سازمان را فراهم می نماید چرخه مدیریت عملكرد چرخه بهبود عملكرد اجرای عملكرد ارزیابی عملكرد برنامه ریزی بهبود عملكرد بهبود عملكرد بهبود عملكرد مستلزم ارتقای توامان سطوح انگیزه و توانایی است و هیچ كدام به تنهایی به بهبود عملكرد منجر نمی شود اهمیت ارزیابی عملكرد نظارت مستمر ، روشمند و علمی بر عملكرد افراد در همه سطو

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت ارزشیابی آموزشی 188 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
20:28
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات188
حجم فایل316 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 188 صفحه

 

ارزشیابی آموزشی كرنباخ(1963) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و كاربرد اطلاعات به منظور داوری ارزشی در خصوص یك طرح یا برنامه است.
فرایند نظامدار مبتنی بر اطلاعات است نه باورها و احساسات ارزشیابی آموزشی بیبای(1978) فرایند نظامدار جمع آوری اطلاعات و تفسیر شواهدی است كه منجر به داوری ارزشی می شود و در نهایت به عمل می انجامد.
منظور از نظامدار بودن: اطلاعات باید با دقت تعریف شوند.
با برنامه ریزی درست و علمی جمع آوری شوند.
منظور از تفسیر شواهد: اطلاعات به گونه ای صحیح مرتب، طبقه بندی، تجزیه و تحلیل و تفسیر شوند.
منظور از داوری ارزشی: ارزشیابی را ازتوصیف صرف فعالیت های آموزشی فراتر می برد.
سنجش عملكرد یادگیرندگان و مقایسه نتایج حاصل با هدفهای آموزشی از پیش تعیین شده به منظور تعیین میزان رسیدگی به اهداف.
ارزشیابی پیشرفت تحصیلی بلوم(1971) ارزشیابی مرحله ای عبارتست از کاربرد ارزشیابی منظم در فرایند تدوین برنامه درسی و در فرایند های تدریس و یادگیری به منظور اصلاح هر یک از این سه فرایند.
بنابراین، این نوع ارزشیابی نه نتها برای تدوین برنامه های درسی، بلکه برای امر تدریس و یادگیری دانش آموزان مفید خواهد بود.
آزمون : وسیله یا روشی نظامدار برای اندازه گیری نمونه ای رفتاراست(گرانلاند،1990) اندازه گیری: تخصیص اعداد به پدیده ها ( پیشرفت) بر اساس ملاك معینی ( نمره صفر تا بیست) تعریف بعضی از مفاهیم رایج در سنجش تعریف گیج و بر لاینر از آزمون: توجه به آزمون یک روش نظام دار برای اندازه گیری نمونه ای از رفتار فرد است برای اینکه بتوان آن رفتار را با معیار یا هنجار ارزشیابی کرد.
مستلزم بكارگیری فنون گوناگونی است كه بر مشاهده عملكرد متكی بوده و شامل تركیبی از اطلاعات گوناگون برای تصمیم‌گیری است.
سنجش سنجش تکوینی فرآیند جمع آوری اطلاعات به منظور شناخت فراگیران و برنامه ریزی و تصمیم گیری برای رشد و پیشرفت آنها چرخه سنجش تکوینی روشهای مختلف اندازه گیری ویژگی های روانی و رفتاری: علاوه برآزمون که معروفترین روش می باشدمی توان ازمشاهده ، مصاحبه و پرسشنامه نیز نام برد.
سنجش آغازین سنجش تکوینی سنجش تشخیصی سنجش تراکمی دسته بندی روش های سنجش ( زمان اجرا و هدف) سنجش و پاسخگویی مجموعه وسیعی از مفاهیم و انتظارات گوناگون را در بر می گ

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری 14 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
20:28
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات14
حجم فایل265 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 14 صفحه

 

ارتقاء و حفظ کرامت مردم در نظام اداری.
بسمه تعالی هفت برنامه مصوب بمنظور تحول اداری مشتری گرائی چیست؟
نوعی از فرهنگ سازمانی است كه به كارامدترین و موثرترین شكل رفتارهای لازم به منظور خلق ارزش برای خریداران را ایجاد می كند مجموعه باورهایی كه منافع مشتری را نسبت به سایر ذینفعان نظیر صاحبان سازمان، مدیران و كاركنان به منظور ایجاد شركتی سودآور در صدر قرار می دهد.

مشتری كیست؟
مشتری كسی است كه نیازش را خود تعریف می كند، كالاها و خدمات تولیدی ما را مصرف می كند و حاضر است بابت آن هزینه مناسبی را بپردازد .

باید توجه داشت كه زمانی مشتری این هزینه را تقبل می كند كه در كالاها و یا خدمات تحویلی ارزشی را ببیند كه پرداخت آن هزینه را توجیه می كند ارباب رجوع كیست؟
ارباب رجوع مانند مشتری حالت تعاملی و طرفینی ندارد، بلكه خدمات یك جانبه را شامل می شود كه در آنها فروشنده ها، اطلاعات مشتری نسبت به مورد معامله را دارند ولی خریدار نمی تواند به سادگی آن اطلاعات را به دست بیاورد در حالی كه سخت به آنها نیازمند است، مثل خدمات درمانی، خدمات علمی، خدمات آموزشی و پرورشی و .

.
.
.
رضایت مشتری چیست؟
رضایت مشتری عبارت است از مقدار احساسی كه بر اثر رفع انتظارات او و یا افزودن به انتظارات او به دست می دهد.

مشتریان(ارباب رجوع) سازمانی به دودسته تقسیم می شوند : الف ـ مشتریان (اربابان رجوع) برون سازمانی : به افرادی كه به عنوان اربابان رجوع از بیرون سازمان به منظور اخذ یك ارزش و یا مطلوبیت متـــناسب با حوایج و نیازهای شخصی یا گروهی و یا سازمانی به دستگاه ذیربط مراجعه می كنند .
ب ـ مشتریان (اربابان رجوع) درون سازمانی : كاركنان سازمان بعنوان مشتریان (اربابان رجوع) داخلی محسوب می شوند ، بطوریكه هر فرد درون سازمان مشتری بوده و او نیز به نوبه خود مشتریانی دارد و چنانچه برون دادی كه بین كاركنان یك ســـازمان مبادله می شود ، ناقص باشد ، سازمان قادر به تامین نیازهای مشتریان (اربابان رجوع) بیرونی نخواهد بود.
ویژگیهای نظام خدماتی مطلوب اطلاع رسانی سریع، دقیق و دردسترس تسریع عملیات مورد نظر مراجعین سهولت در انجام كارها و گردش امور پایبندی به ضوابط وقوانین وعدم تبعیض زیبایی و نظم محل مراجعه ، امكانات، مكاتبات، انتشارات واقدامات رفتار مناسب ومشفقانه با مراجعین وانعطاف پذیری در نحوه اجرای مقررات صحت نتایج كارهای انجام شده اهم مشكلات ارباب رجوع در نظام اداری براساس نظر سنجیها تعدد مرجعه برای دریافت خدمت مشخص عدم اطلاع رسانی

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت ارتباط بین سود و قیمت سهام 22 اسلاید (پاورپوینت)

شنبه 7 بهمن 1396
20:27
جمشید راد
دسته بندیپاورپوینت
فرمت فایلzip
تعداد صفحات22
حجم فایل364 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

نوع فایل:  ppt _ pptx

( قابل ویرایش )

 


 قسمتی از محتوی متن پاورپوینت : 

 

تعداد اسلاید : 22 صفحه

 

ارتباط بین سود و قیمت سهام .
در بورس اوراق بهادارتهران.
فصل اول.
1-1- مقدمه: 2-1- تعریف موضوع: 3-1- اهمیت تحقیق : 4 -1- سوابق مربوط : 5-1- فرضـیات تحقیق : 6-1- قلمرو مكانی تحقیق : 7-1- قلمرو زمانی تحقیق : 8-1- روش تحقیق : 9-1- سـاختار تحقیق : فصل دوم.
1-2- مقدمه : 2-2- کلیات : 3-2- مزایای وجود بورس اوراق بهادار : از دیدگاه کلان : از دید شرکتهای پذیرفته شده در بورس : از دید افراد و سرمایه گذاران : 4-2- استفاده کنندگان گزارشهای مالی : 5-2- هدفهای گزارشگری مالی : 6-2- انتخاب نظریه سود : 1- نظریه دارایی ها – بدهی ها 2- نظریه درآمد و هزینه 3- نظریه استقلال تراز نامه و سود و زیان 7-2- مکاتب فکری پیرامون اندازه گیری سود : 1- مکتب کلاسیک ها : 2- مکتب نئو کلاسیکها : 3- مکتب رادیکالها : 8-2 سود تحققی و غیر تحققی : سود بر مبنای ارزش فعلی .
سود بر مبنای بهای تمام شده تاریخی یا سود حسابداری .
9-2 حلقه های ارتباطی سود و قیمت سهام 1-ارتباط بین قیمت اوراق بهادار و سود پرداختنی آتی 2-ارتباط بین سود پرداختنی آتی و سودهای آتی 3-ارتباط بین سودهای آتی و سودهای جاری 19-2- مروری بر تحقیقات انجام شده در خصوص رابطه سود – قیمت سهام : فصل سوم.
1-3- مقدمه 2-3- انواع روشهای تحقیق 3-3-ویژگیهای روش توصیفی 4-3- مراحل مختلف تنظیم تحقیق توصیفی 5-3- فرضیات تحقیق 6-3- جامعه آماری 7-3- نمونه و نمونه گیری به طوری كه: N : اندازه جامعه n : اندازه حجم نمونه P : نسبت موفقیت q : نسبت عدم موفقیت Z : متغیر استاندارد توزیع نرمال : خطای برآورد 8-3- نحوه جمع آوری داده ها و روشها و تكنیك های آماری و محاسبات آنها : 9-3- آماره تست فرضیات 10-3- ضریب تشخیص یا ضریب تعیین 11-3- محاسبه ضریب خط رگرسیون : .
SST = SSR + SSE فصل چهارم 1-4- مقدمه 2-4- تجزیه و تحلیل یافته ها ضریب هـمـبـستـگـی بـیـن سود هر سهم و قیمت سهام برای سال81=3269% ضریب هـمـبـستـگـی بـیـن سود هر سهم و قیمت سهام برای سال82=523% ضریب هـمـبـستـگـی بـیـن سود هر سهم و قیمت سهام برای سال83=6238% t (81) = 2.
241 t (82) = 3.
9766 t (83) = 5.
1724 (1) برای محاسبه t جدول چون فاصله اطمینان آزمون 95/0 انتخاب گردیده است لذا : خلاصه آزمون ضریب همبستگی .
3-4- ضریب تعیین یا ضریب تشخیص : برای سال 81 معادل 10% است برای سالهای 82 و

دریافت فایل بعد از پرداخت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir