کار آفرینی و تاثیر آن بر مدیران و سازمانهای ارگانیک 29 ص (جزوه)

دوشنبه 18 دی 1396
12:43
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل47 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

کار آفرینی و تاثیر آن بر مدیران و سازمانهای ارگانیک

مقدمه

بسیاری از مدیران منابع انسانی و مدیران ارشد سازمانهای اداری ، آموزشی ، صنعتی و بازرگانی در ارتباط با كاهش عملكرد و كارآیی كاركنان و سازمان ، همواره خود را بامشكلاتی مواجه می بینند و طبعا سوالاتی برایشان مطرح می شود:

* چگونه می توان عملكرد كاركنان و به تبع آن كارآیی و اثربخشی سازمان را افزایش داد؟

* چگونه می توان به نیازهای انسانی كاركنان در راستای افزایش رضایت شغلی آنان پاسخ گفت ؟

* چگونه می توان ناسازگاری میان خود و كاری كه انجام می دهد كاهش داد؟

* راههای مقابله با مشكلات انسانی - كه در كاهش عملكرد آنان و سازمان موثرند -مانند غیبت كاری و ترك خدمت ، كیفیت ضعیف كار، ناخشنودی و... كدامند؟

* آیا افزایش حقوق راه حل است ؟ یا آنكه باید به دنبال راههای دیگری چون تجدیدسازمان و تشكیلات ، ایجاد محیط مناسب كار، بهبود مدیریت یا اساسا بهبود ماهیت مشاغل در راستای پاسخ به نیازهای كاركنان بود؟

باتوجه به اینكه زیرمجموعه های نظام مدیریت منابع انسانی در هرسازمان و موسسه به طور زنجیروار و نظام مند به یكدیگر مرتبط بوده و تعامل مستمر دارند لذا هریك ازفرآیندهای مربوط به شغل و شاغل باید به طور متناسب و متوازن درنظر گرفته شوند، درغیر این صورت حتی اگر نیروی انسانی جذب شده ، آموزش دیده ، مهارت یافته و خوب نگهداری شده براساس ویژگیهای شغلی و عوامل انسانی به كار گرفته نشوند، تمام كوششهای مدیران منابع انسانی و سازمانها بیهوده بود و تمام دلسوزیها نقش بر آب خواهد شد.

می دانیم مشاغل سنگ زیربنای هر سازمان و پیونددهنده سازمان و منابع انسانی آن هستند. مشاغل باید نمایانگر منابع درآمدی كاركنان و ابزار پاسخگویی به سایر نیازهای انسانی آنان نیز باشد. برای اینكه سازمان و كاركنان به این منافع دست یابند باید مشاغل ،كیفیت زندگی كاری بالا را فراهم سازند. حصول كیفیت زندگی كاری بالا مستلزم آن است كه مشاغل به خوبی طراحی شوند. طراحی مجدد شغلی اثربخش كه هم بر كارآیی و هم بر كیفیت زندگی كاری اثر می گذارد باید منطبق بر نیازهای عامل انسانی و ویژگیهای رفتاری باشد، در این صورت نقش متخصصان و مدیران منابع انسانی - كه پیچیده تر ومهمتر از مدیریت مواد خام یا مدیریت مالی است - آن است كه تصمیم بگیرند چه ویژگیها، نیازها و تفاوتهای رفتاری كاركنان بر عملكرد آنها و سازمان اثر می گذارند وبتوانند توازنی مطلوب بین عوامل شغلی و عوامل رفتاری منطبق بر نیازهای كاركنان برقرار سازند.

 

 

 طراحی شغل چیست ؟

این مطلب كه آیا طراحی شغل می تواند راه حل نیرومندی برای مشكلات سازمانی ومنابع انسانی آن باشد و به عنوان یك راهبرد قوی از آن بهره گرفته شود، محتاج شناخت همه جانبه عوامل شغلی و ماهیت كار - كه در تجزیه و تحلیل شغل شناسایی می شوند -است . لذا قبل از تعریف طراحی شغل و همینطور طراحی مجدد شغل ذكر چندنكته ضروری است :

اول اینكه - ماهیت كار بستگی به تعامل با محیط و دیگر شرایط سازمان و شرایطفردی كاركنان دارد.

دوم آنكه - ماهیت كار شامل : (1) محتوی كار; یعنی فعالیتها، رفتارها، وظایف ،روابط و مسئولیتها (2) صلاحیتهای مورد نیاز انجام كار یعنی مهارتها، توانائیها و تجارب (3) مزد و عایدی جهت انجام كار یعنی حقوق ، ترفیع و رضایت حقیقی و مطلوب می شود.(1)

الف - طراحی شغل : طراحی شغل ، محتوی كار (فعالیتها، وظایف ، روابط)،صلاحیتهای مورد نیاز انجام كار (مهارتها، دانش ، معلومات و تواناییها) و مزد (واقعی وغیرواقعی ) را به طریقی كه احتیاجات كاركنان و سازمان را برآورده سازند، تلفیق می كند.(2)

طراحی شغل را می توان فرآیندی دانست كه طی آن ، وظایف خاص هر شغل ،روشهای انجام آن وظایف و چگونگی ارتباط آن شغل با سایر فعالیتهای سازمان تعیین می شود.(3)

براساس تعاریف فوق ، بااستفاده از اطلاعاتی كه از تجزیه و تحلیل شغل حاصل می شود و عوامل شغل مورد شناسایی قرار می گیرد، طراحی شغل بدین صورت انجام می شود كه وظایف و مسئولیتهای یك شغل یا گروهی از مشاغل وابسته به یكدیگرتنظیم و روابط بین آنها و سایر فعالیتهای سازمان مشخص می گردد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

كارآفرینی در سایر کشورها (گزارش کارورزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:43
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارورزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات40
حجم فایل132 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

مفهوم کارآفرینی

کارآفرینی مفهومی است که تاکنون از دیدگاه‌های مختلف مورد بررسی قرار گرفته است و همه بر این باورند که کارآفرینی (Entrepreneurship) موتور محرکه‌ی توسعه‌ی اقتصادی کشورهای توسعه یافته و در حال توسعه است. سه دلیل مهم کشورها برای توجه به مقوله کارآفرینی، تولید ثروت، توسعه‌ی تکنولوژی و اشتغال مولد است. در حالی که در کشور ما به اشتباه این مفهوم صرفا با اشتغال‌زایی مترادف شده و فقط برای حل مشکل اشتغال به سمت کار آفرینی پیش می‌رویم. در اواخر دهه‌ی 70 در بسیاری از کشورهای پیشرفته به علت تغییر در ارزش‌ها و گرایش‌های جامعه و البته تغییرات جمعیت شناختی، موجی از کسب و  کارهای کوچک و افراد خوداشتغال به وجود آمد. به علت تاثیرات عمیق این پدیده مطالعات زیادی از چهار دیدگاه اقتصاد، مدیریت، جامعه‌شناسی و روان‌شناسی انجام شده است. باوجود قدمت بررسی کارآفرینی و تلاش محققین فراوان، مانند سایر مفاهیم علوم انسانی ارائه‌ی تعریفی قطعی و مشخص برای آن، کاری دشوار و حتی غیرممکن است. توجه به سیر تکاملی این مفهوم، خود شامل نکات جالبی است. در سیر تکاملی مفهوم کارآفرینی، عوامل زیادی مانند ریسک‌پذیری، نوآوری و ... به این مفهوم اضافه شده است. در بخش حاضر، برای درک بهتر کارآفرینی، سیر تاریخی تعریف کارآفرینی و تغییر نگرش به آن از ابتدا تاکنون مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سیر تاریخی مفهوم کارآفرینی

ریشه‌ی واژه کارآفرینی از کلمه‌ی فرانسوی Entreprendre، اصطلاحا به معنای واسطه یا دلال، مشتق شده است. این واژه در طول زمان همراه با تحول شیوه‌های تولید و ارزش‌های اجتماعی دچار دگرگونی و افزایش مفاهیم در بر گیرنده شده است. از آن‌جا که بررسی این تحولات و موارد کاربرد این واژه تا حد زیادی در راستای توسعه‌ی نظریه‌ی کارآفرینی حرکت کرده است، مروری داریم به پنج دوره دگرگونی، در مفهوم کارآفرینی.

دوره‌ی اول: قرون 15 و 16 میلادی «صاحبان پروژه‌های بزرگ»

اولین تعاریف کارآفرینی در این دوره ارائه می‌شود. این دوره همزمان با دوره‌ی قدرتمندی ملاکین و حکومت‌های فئودالی در اروپا است. کارآفرین کسی است که مسئولیت اجرای پروژه‌های بزرگ را بر عهده می‌گیرد و البته در این راه مخاطره‌ای را نمی‌پذیرد، زیرا عموما منابع توسط حکومت محلی تامین می‌شود و او صرفا مدیریت می‌کند. نمونه‌ی بارز کارآفرین در این دوره معماران مسئول ساخت کلیسا، قلعه‌ها و تاسیسات نظامی هستند.

دوره‌ی دوم: قرن 17 میلادی «مخاطره‌پذیری»

در این دوره همزمان با شروع انقلاب صنعتی بعد جدیدی به کارآفرینی اضافه شد: مخاطره. کانتیلون یکی از اولین محققین این موضوع، کارآفرینی را این گونه تعریف می‌کند: «کارآفرین کسی است که منابع را با قیمت نامشخص می‌خرد، روی آن فرایندی انجام می‌دهد و آن را به قیمتی نامشخص و تضمین نشده می‌فروشد، از این رو مخاطره‌پذیر است.» کارآفرین در این دوره شامل کسانی نظیر بازرگانان، صنعتگران و دیگر مالکان خصوصی می‌گردید.

دوره‌ی سوم: قرون 18 و 19 میلادی و اوایل قرن بیستم «تمایز کارآفرینان از دیگر بازیگران صحنه‌ی اقتصاد»

در این دوره ابتدا کارآفرین از تامین‌کننده‌ی سرمایه متمایز می گردد. یعنی کسی که "مخاطره" می‌کند، با کسی که سرمایه را تامین می‌کند، متفاوت است. ادیسون به عنوان یکی از کارآفرینان این دوره پایه‌گذار فناوری‌های جدید شناخته می‌شود، ولی او سرمایه‌ی مورد نیاز فعالیت‌های خود را از طریق اخذ وام از سرمایه‌گذاران خصوصی تامین می‌کرد. همچنین در این دوره میان کارآفرین و مدیر کسب و کار نیز تفاوت گذارده می‌شود. کسی که سود حاصل از سرمایه را دریافت می‌کند با شخصی که سود حاصل از توانمندی‌های مدیریتی را دریافت می‌کند، تفاوت دارد.

دوره‌ی چهارم: دهه‌های میانی بیستم میلادی «نوآوری»

مفهوم نوآوری در این دوره به یک جزء اصلی تعریف کارآفرینی تبدیل می‌شود. از تعاریف برآمده از این دوره می‌توان موارد زیر را نام برد. کارآفرین فردی نوآور و توسعه‌دهنده‌ی فناوری‌های به کار گرفته نشده است (جوزف شومپیتر 1934). کارآفرینان کسب و کاری جدید را شروع می‌کنند در حالی که دیگران برخلاف آنان تغییرات اندکی در محصولات موجود می‌دهند.(ویکلن، 1979). مفهوم نوآوری می‌تواند شامل همه چیز، از خلق محصولی جدید تا ایجاد یک نظام توزیع نوین یا حتی ایجاد یک ساختار سازمانی جدید برای انجام کارها باشد. اضافه شدن این مفهوم به خاطر افزایش رقابت در بازار محصولات و تلاش در استفاده از نوآوری برای ایجاد مزیت رقابتی در کسب و کارهای موجود و بقای آنهاست.

دوره‌ی پنجم: دوران معاصر (از 1980 تاکنون) «رویکرد چند جانبه»

در این دوره همزمان با موج جدید ایجاد کسب و کارهای کوچک و رشد اقتصادی و شناخته شدن کارآفرینی به عنوان تسریع‌کننده‌ی این ساز و کار، توجه زیادی به این رشته جلب شد. تا این زمان کارآفرینی فقط از دیدگاه محققان اقتصادی مورد بررسی قرار می‌گرفت، ولی در این دوره توجه جامعه‌شناسان و روان‌شناسان نیز به این رشته معطوف گردید. عمده توجه این محققین بر شناخت ویژگی‌های کارآفرینان و علل حرکت فرد به سوی کارآفرینی است. از تعاریف شناخته شده‌تر این دوره می‌توان به مورد زیر اشاره کرد: کارآفرینی روند پویایی در جهت ابجاد و افزایش سرمایه است، این کار توسط کسی انجام می‌شود که مخاطره‌ی از دست دادن زمان یا فرصت‌های شغلی دیگر را با هدف ایجاد ارزش برای یک محصول یا خدمت می‌پذیرد (رابرت رونستات، 1983).

امروزه واژه‌ی کارآفرینی مفاهیم زیر را به ذهن متبادر می‌سازد:

نوآوری

مخاطره‌پذیری

ایجاد یا تجدید ساختار یک واحد اقتصادی، اجتماعی

رضایت شخصی و استقلال‌طلبی

کارآفرین ایده‌ای را یافته و آن را تبدیل به فرصتی اقتصادی می‌کند. در فضای کسب و کار، فرصت، فکر نویی است که قابلیت تجاری شدن دارد. آگاهی از محیط، بازار و نیازهای مشتری و نگرش کارآفرین او را در یافتن فرصت و پرداختن به آن یاری می‌دهد. سپس کارآفرین یک طرح تجاری می‌نویسد که در آن مسائلی چون بازار محصول یا خدمت، مسائل حقوقی و قانونی شرکت، تأمین سرمایه‌ی راه‌اندازی و رشد، سازمان‌دهی و مدیریت کسب و کار را بررسی می‌نماید. در واقع کارآفرین مانند یک رهبر ارکستر وظیفه دارد که مهارت‌ها و توانایی‌های مختلف را در کنار هم جمع نماید و برنامه‌ای تدوین شده ارائه دهد. همان طور که صدا باید دلنشین باشد، طرح نهایی کارآفرین نیز باید زیبا باشد.

دو رویکرد متفاوت به کارآفرینی وجود دارد: رویکرد شخصیتی و رویکرد رفتاری. در رویکرد شخصیتی، تمرکز بر کارآفرین و شناسایی ویزگی‌های فردی اوست. در واقع این رویکرد تقدم زمانی دارد چرا که اول کارآفرینان وجود داشتند و بعد کارآفرینی به عنوان یک مفهوم مستقل به وجود آمد. در رویکرد رفتاری تکیه بر رفتارهای کارآفرین در فرآیند راه‌اندازی یک کسب و کار است. البته قابل ذکر است امروزه کارآفرین تنها یک جزء از فرآیند کارآفرینی است. در انتها، شاید بهترین تعریفی که می‌توان ارائه کرد این است که کارآفرینی عبارت است از فرآیند نوآوری و بهره‌گیری از فرصت‌ها، با تلاش و پشتکار بسیار و همراه با پذیرش ریسک‌های مالی، روانی و اجتماعی که با انگیزه‌ی کسب سود مالی، توفیق‌طلبی، رضایت شخصی و استقلال صورت پذیرد (هیسریچ، 1985).

انواع کارآفرینی

علاوه بر کارآفرینی فردی، در دهه‌های اخیر دو واژه‌ی کارآفرینی درون سازمانی و کارآفرینی شرکتی نیز در ادبیات کارآفرینی به میان آمده‌اند. علت رواج این مفاهیم، هماهنگی با تغییرات محیط اجتماعی و اقتصادی بوده است. پینگات، کارآفرینی درون سازمانی را این چنین تعریف می‌کند: «کارآفرین درون سازمانی، رؤیاپردازی است که مسئولیت به ثمر رساندن یک نوآوری را در درون سازمان بر عهده می‌گیرد.» او ادامه می‌دهد «کارآفرین درون سازمانی ممکن است مبتکر یا مخترع باشد، اما همیشه فردی است که می‌داند چگونه یک ایده را به واقعیتی سودآور تبدیل کند.» کارآفرینی شرکتی شامل فعالیت‌های رسمی و غیررسمی است که با هدف ایجاد کسب و کار جدید، محصول و فرآیندهای جدید و توسعه‌ی بازار صورت می‌گیرد. 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود كار‏آفرینی چاپ (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:42
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات63
حجم فایل26 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

اهداف پروژه :‌

در طی این تحقیق ما قصد داریم راه های ایجاد كار را بشناسیم تا پس از پایان درس ، توجه به قوه خلاقیت فردی و در نظر گرفتن استعدادهای موجود و پی بردن به نیازهای جامعه و شناخت امكانات موجود در گروه های چند نفره و اقدام به اشتغال زایی كردن تا این نسل جوان جویای كار در جامعه صاحب كار شوند . برای شروع كار از تجربیات كار آفرین محترم آقای یادگاری جهت راه اندازی چاپخانه استفاده نمودیم . 

 

پیشگفتار

صنعت چاپ در كشورها سابقه ای دیرینه دارد شاید پیش تر از بسیاری صنایع جدید ، صنعت چاپ به كشورها وارد شد بنا بر این انتظار می رود از نظر نیروی كار متخصص و رعایت استاندارد های حرفه ای نیز نسبت به صنایع دیگر از موقعیت بهتری برخوردار باشد اما با نخستین مراجعه به چاپخانه و پایگیری یك  كار چاپی به آسانی فهمیده می شود كه این صنعت از نظر ترتیب نیروی كار ماهر و انتقال دانش فنی بس فقیر است و در این زمینه هیچ كار اساسی و قابل اعتنایی صورت نگرفته است . نبود آموزش عالی معتبر چاپ و حتی دوره های كوتاه مدت آموزش فنی و حرفه ای در كشور انتقال دانش فنی را به طور عمده به آموزش استاد شاگردی محدود ساخته ، بنابراین نیروی كار دوره دیده هیچ سطحی (‌عالی تكنسین و كارگری ) تربیت نشده است . بخت خابیده آموزش چاپ به تازگی بسیار شده و طی چند سال اخیر آموزش ، نقل مجلس خانواده چاپ بوده و حركت هایی در این زمینه صورت گرفته است . اما هنوز تا تحقق آموزش هدفمند و برنامه ریزی شده و كار بست آموخته ها در عمل و رعایت استاندارد های حرفه ای راه درازی در پیش داریم و تلخی تجربه های گذشته در كام ها از خوش بینی  بر خدر مان می دارد . گستردگی و تنوع رشته ها چاپ و مواد مصرفی و روش های آن به گونه است كه كسب تخصص در همه شاخه های آن نا ممكن می نماید . بنابراین آموزش چاپ در هه رشته ها و شاخه های آن مستزم برنامه ریزی دقیق ، سرمایه گذاری قابل توجه و ایجاد فضاها ، امكانات ، كارگاه ها و آزمایشگاه های مناسب و همچنین توجیه مدیران و دست اندر كاران چاپ است و انجام چنین كار بزرگی تنها با مشاركت فعال خانواده بزرگ چاپ نهادهای صنعتی و مسؤلان دولتی این رشته مسیر می شود اما تازمانی كه چنان موافقت و همیاری و اقدام بنیانی صورت نگرفته است ، نمی توان دست روی دست گذاشت باید عطش تشنگان دانش را در خانواده چاپ حتی به قدر جرعه ای یا قطره ای فرو نشاند .

 

مقدمه چاپ افست

چاپ افسد ( چاپ لیتو گرافی ) از زمانی كه به عنوان یك روش كار آمد مطرح شد هیشه به عنوان یك روش چاپی مخصر به فرد كه نیاز به مهارت هایی بخصوص و یادگیری سیستم های جداگانه ای دانسته تلقی شده است با معرفی چاپ افسدت اپراتورها مجبور به یادگیری مهارت های تازه ای شده در سال های اخیر پیشرفت هایی كه در تكنولوژی های تولید زینگ و تجهیزات و ملزومات مختلف چاپی به وجود آمده است امكاناتی برا چاپ افست به وجود آورده كه عملا آن را به عنوان مهمترین روش چاپ موجود مطرح ساخته است.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

مهد (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:42
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات10
حجم فایل1.032 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

كسب و كار خدماتی است.

مهد كودك و آمادگی محراب یك نوع مؤسسه خدماتی است كه برای رفع نیازهای اجتماعی جامعه و مالی ایجاد شده است و خدماتی را برای خانواده‌هایی است كه مادر شاغل دارند و برای بالا بردن سطح فكری كودكان نیز می‌باشد.

خدماتی چون : آموزش نقاشی

                        حفظ و روخوانی قرآن

                                شعر خوانی و قصه گویی

                                        نگهداری از فرزندان شیرخوار

                آموزش مفاهیم اولیه برای ورود به دبستان در مقطع آمادگی


 محل :

یك خانة ویلایی به مساحت 300 متر مربع به طول 33 و عرض 14 متر. دارای یك سالن پذیرایی 44 متری سه كلاس 19 متری و یك كلاس 29 متری به انظمام یك اتاق 12 متری برای مدیر و مربی‌های مهد و یك آشپزخانه یك هال 20 متری. 3 سرویس بهداشتی یك حیاط با تعدادی وسایل ورزشی و تفریحی و باغ كوچك 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت چگونگی حفظ و نگهداری اماکن ورزشی (فصل نهم کتاب شناخت تاسیسات و اماکن ورزشی) (تربیت بدنی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:42
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات98
حجم فایل6.866 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت چگونگی حفظ و نگهداری اماکن ورزشی (فصل نهم کتاب شناخت تاسیسات و اماکن ورزشی) سال سوم آموزش متوسطه فنی و حرفه ای، در قالب 98 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx






بخشی از متن :

 

یکی از نکات مهم و قابل توجه در طراحی و ساخت اماکن و تاسیسات ورزشی، تعیین ضوابط و شیوه های حفظ و نگهداری روزانه ، هفتگی ، ماهانه و سالانه ی این گونه تاسیسات است . معماران ، طراحان و مهندسانی که در طراحی و احداث اماکن و تاسیسات ورزشی مسئولیت دارند، قطعا به مسئله ی نگهداری بعد از ساخت و احداث نیز، توجه لازم را مبذول خواهند داشت و فضای لازم را برای ارائه ی خدمات نگهداری در طراحی و احداث پیش بینی خواهند کرد.

 


عناوین اسلایدها


مقدمه

حفظ و نگهداری فضاهای ورزشی

زمان بندی برنامه اماکن

زمان بندی فواید زیادی دارد، از جمله

زمان بندی فصلی

زمان بندی ماهانه و هفتگی

زمان بندی روزانه

نظارت بر اماکن

وظایف رایج ناظر در اماکن ورزشی عبارت اند از:

مدیریت و نگهداری اماکن

نقش برنامه ریز در کار نگه داری

نحوه ی تعیین امور مربوط به تعمیر و ترمیم

حفظ و نگهداری استخر

تصفیه آب استخر

تصفیه (فیلتراسیون)

صافی ها (فیلترها) سه گونه اند

نحوه و زمان شست و شوی صافی ها

گندزدایی و بهداشتی نمودن آب استخر

خصوصیات شیمیایی آب استخر

ابزار و تجهیزات آزمایش آب استخر

زمان افزایش مواد شیمیایی و سرویس های روزانه

توصیه های بهداشتی

حفظ و نگهداری وسایل و تجهیزات

وسایل و تجهیزات ورزشی و مواد سازنده آنها

نکات کلی در باره ی حفظ و نگه داری وسایل و تجهیزات ورزشی

اداره اتاق وسایل و تجهیزات

توزیع وسایل

توزیع فصلی

توزیع روزانه

استفاده از وسایل و تجهیزات

نشانه گذاری وسایل و تجهیزات

حفظ و نگهداری انواع ویژه ای از وسایل و تجهیزات

توپ های چرمی

توپ های پلاستیکی

پارچه های منسوج

وسایل چرمی

وسایل و تجهیزات چوبی

تورها و راکت ها

توپ شاتل های بدمینتون

تشک ها


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود كارافرینی (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:42
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات30
حجم فایل31 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه مقدمه

 

روند تغییر و تحولات در جامعه امروزی آنچنان سریع و شتابان شده است كه پیشبینی آینده مقدور نیست .

حركت كشورها به سوی یكپارچگی در زمینه های اقتصادی و فرهنگی و پدیده جهانی شدن ، بر اقتصاد و الگوهای كسب و كار در سرتاسر دنیا تآثیر گذاشته است ..

در سایه این تغییر و تحولات ، روند استخدام و معیارهای آن نیز در كشورها در حال تغییر است ؛ به طوریكه افراد مثل گذشته به دنبال استخدام مدام العمر و دائمی در یك شغل نیستند .

همچنین در شركت ها و سازمان ها نیز دیگر چنین فرصت هایی وجود ندارد .

ماهیت تغییر و تحولات در دنیای مشاغل و حرفه ها طوری است كه نیاز مستمر به كسب دانش و مهارت جدید در هر شغلی ضروری به نظر می رسد . از طرف دیگر ، جهانی شدن و انتشار سریع دانش و اطلاعات در عرصه اقتصاد موجب رقابت بیشتر بین شركت ها شده است . بهمین دلیل ، دولت ها به این نتیجه رسیده اند كه برای كسب موفقییت اقتصادی در عرصه ء ملی و بین المللی در عرضهء خدمات و تولید محصولات در سازمان ها و شركت ها نیاز مبرم به توسعه كارآفرینی است كه بعنوان عامل اصلی تغییر و محرك اصلی توسعه ، یعنی لوكوموتیوران توسعه ، حركت ها یی را آغاز كند كه منجر به خلاقیت و نوآوری مستمر شود .

این نوآوری ها بوجود نخواهد آمد ، مگر آنكه نهادهای  مختلف ، زمینه و بستر آن را فراهم آورند .

كارآفرینی فرایندی است كه با نگاه فرصت گرایانه ء كارافرین آغاز می شود و نتیجه آن عرضهء خدمات و محصولات جدید و ایجاد اشتغال و رفاه در سطح جامعه و در واقع ، ایجاد یك چیز ارزشمند از هیچ چیز است.

برای افزایش میزان كارافرینی در افراد جامعه می توان آگاهی ها و توانائی های آنان را در این زمینه بالا برد.

به این ترتیب ، راه اندازی كسب و كارهای تازه نیز رونق خواهد گرفت . یكی از عوامل مؤثر بر توسعه كارآفرینی ، توجه خاص به تقویت نظام آموزشی است .

امروزه تقریباً در تمام پایه های تحصیلی همهء كشور های توسعه یافته و در حال توسعه ، آموزش و ترویج كارآفرینی جای ویژه ای دارد .

 

 

                                                    

  فصل اول                                                                             (شناخت افراد موفق ، مفهوم موفقیت ، هدفگذاری به سوی موفقیت )

 

شناخت افراد موفق؛ افراد بشر را كه در مسابقه زندگی شركت دارند می توان به سه گروه تقسیم كرد :

1)     گروه اول :كه در اكثریت اند ، تماشاچیان این مسابقه را تشكیل می دهند . آنان فقط نظاره كنندگان حوادث اند و از بیم ضربه های احتمالی ، خود را كنار می كشند و فقط به كف زدن برای بازیكنان اكتفا می كنند .

2)     گروه دوم : كه اینان نیز قشر وسیعی از افراد را تشكیل میدهند بازندگان این مسابقه اند . البته منظور از بازندگان تنها میلیونها انسان فقیر و بینوا نیستند ، بلكه آنان هم كه از رفاه اجتماعی نسبی برخوردارند ، از بازندگان محسوب می شوند زیرا این گروه فقط به گذراندن روزمرهء زندگی ، یعنی پوشیدن لباس خوب ، برخورداری از تفریح مناسب ، خانه و درآمد متوسط قانع اند .

3)     گروه سوم : این گروه را برندگان و افراد موفق تشكیل می دهند . تعداد این افراد در زندگی كم است و آنچه را كه اراده كنند ، به دست می آورند . آنها برای خود اهداف مهمی را تعیین می كنند و به آنها نیز می رسند و در نتیجه ء رسیدن به این اهداف ، به خود و دیگران بهره می رسانند .

حال تصمیم با شماست می خواهید جزء كدام گروه باشید ؟

 

معنی و مفهوم موفقیت :

تعریف زیادی موجود است كه مهم ترین آنها عبارتند از :

1)     با لفعل كردن استعدادهای نهانی كه در وجود هر كس نهفته است ، آدمی با این استعدادها به دنیا می آید ، بزرگ می شود و باید آنها را تمام و كمال در راه هدف و منظوری كه او را شاد و خرسند می كند ، به كار ببرد .

2)     دستیابی به هدفی كه در نظر انسان است و با رسیدن به آن هدف ، برای خود موقعیت و اعتباری كسب می كند .

3)     رسیدن فرد به مقام چهارم در صورتی كه پیش از ان در مقام پنجم باشد .

4)     شیوه درست فكر كردن و زندگی كردن است .

اما به طور كلی می توان گفت كه فرد موفق ، كسی است كه به آرزوهای خود برسد و در درون ، رضایت خاطر احساس كند كه این امر، خود حاصل تلاش و كوشش مداوم در زندگی است .

 

در كل موفقیت را می توان در دو بعد بررسی كرد :

1)     بعد فردی : یعنی این كه شخص به تنهایی و بدون در نظر گرفتن عوامل بیرونی به برتری هایی برسد . عامل این نوع موفقیت بیشتر تلاش و كوشش خود فرد است .

2)     بعد سازمانی : كمی پیچیده تر از موفقیت فردی است . عامل این نوع موفقیت تنها تلاش خود فرد نیست بلكه علاوه بر كوشش او اطرافیان و همكارانش در موفقیت او سهیم اند . شاید بتوان گفت در این بعد عامل اصلی موفقیت یك نفر است اما نتیجه این موفقیت تنها به خود فرد بر نمی گردد ، بلكه متوجه همكاران یا سازمان او نیز می شود .

چگونگی تعیین هدف : رسیدن به هدف یكی از معیارهای اصلی موفقیت به شمار می آید .

منظور از هدف همان نقطه و موقعیتی است كه می خواهیم به آن برسیم . انسان بی هدف كاملاً تابع حوادث و پیشامد هاست . كسی كه هدف روشنی در زندگی دارد ، پس از رسیدن به كامیابی ، احساس خوشبختی و آرامش می كند .

اما افرادی كه هدف معینی ندارند ، به هر مقامی كه برسند ، باز هم ناراضی اند .

پس از تعیین اهداف مهمی برای خود ، برای رسیدن به آنها طراحی و برنامه ریزی كنید .

برنامه ریزی بدان معناست كه راهها و روشهای ممكن را برای رسیدن به اهداف مشخص كنید و بدانید كه به چه ابزار یا امكاناتی در این راه نیاز دارید .

برای رسیدن به موفقیت ، نكات زیر را رعایت كنید :

1)     الگو برداری از افراد موفق

2)     تعیین اهداف بزرگ

3)     پرورش خلاقیت : برای پرورش و افزایش خلاقیت ، راهها و روشهای مختلفی وجود دارد :

الف ) آگاه بودن از مجموعه ء موقعیت كنونی

 ب  ) در نظر گرفتن تمام راه حل های جایگزین

4) حداكثر استفاده از زمان

5) اشتیاق ، نقطه ء شروع همه ء فعالیتها

6) پشتكار

7) اعتماد به نفس

8) نهایت استفاده از هوش و استعداد

9 ) استفاده از فرصت ها

10) خواستن ، رمز موفقیت

11) راضی نبودن به وضع موجود

                 *** ساعت زندگی فقط یك بار كوك می شود ***

 

 

 فصل دوم

                                                                                  (ضرورت تعین اهداف شغلی ، كارآفرینی به عنوان یك شغل ، مسائل راه اندازی كسب و كار)

 

 

ضرورت تعیین اهداف شغلی :

گامی هوشمندانه به سوی موفقیت است . در واقع هدف نهایی تمام فعالیتهایی است كه شما در حال حاضر به آنها دست می زنید .

با توجه به تغییر و تحولاتی كه در دنیای امروز به وقوع می پیوندد ، شغلی را انتخاب كنید كه در آن موفق باشید و بتوانید از تمام مهارت ها و توانا یی هایتان استفاده كنید .

 

كارآفرینی به عنوان یك شغل :

امروزه مشاغل مختلفی در جامعه وجود دارد و با نگاهی به گذشته متوجه می شویم كه بسیاری از شغلهایی كه در قدیم وجود داشتند ، امروزه وجود ندارند و به جای آنها مشاغل جدیدی ایجاد شده اند. به خاطر تغییر و تحولات و انتشار سریع اطلاعات ، عصر حاضر به اطلاعات و جامعه ء اطلاعاتی معروف شده و مشاغلی نیز متناسب با آن به وجود آمده است .

 

تغییر و تحولات مشاغل درجدول ذیل نمایش داده شده است :

 

 

  مشاغل دوران قدیم

 مشاغل دوران صنعتی

 مشاغل عصر اطلاعات

مسگر ، آسیابان ، درشكه چی ، برزگر ، دامدار ،……

مهندس مكانیك ، مهندس ساختمان ، مهندس نساجی ،..

كارشناس بیوتكنولوژی ، مهندس كامپیوتر(با گرایشهای مختلف ) طراح سایت ، بازاریاب اینترنتی ، كارشناس جرایم اینترنتی ،…..

 

مسائلی كه در راه اندازی كسب و كار باید به آنها توجه كنید :

  1. ممكن است برای سودآوری در كسب و كار تازه راه اندازی شده ، به زمان زیادی نیاز داشته باشید و درآمدتان در سالهای اول كم باشد . همچنین ممكن است درآمدتان در نوسان و متغیر باشد .
  2. اگر در راه اندازی كسب و كارتان اشتباهی مرتكب شوید ، كس دیگری مسئولیت آن را بر عهده نمی گیرد و تمام مسئولیتها متوجه صاحب كسب و كار است .
  3. به طور كلی صاحبان كسب و كار ( به خصوص كسب و كارهای جدید ) در مقایسه با صاحبان دیگر مشاغل ، باید زمان بیشتری را به كار خویش اختصاص دهند . اكثر كارآفرینان این مورد را عامل اصلی موفقیتشان خوانده اند .
  4. با رشد و توسعه ء كسب و كارتان ، باید یاد بگیرید بخشی از مسئولیتها و وظایفتان را به دیگران بسپارید ، زیرا اداره تمام  امور به كسب و كار توسعه یافته برای یك نفر مقدور نیست .

 

 ***عاقل ترین مردم كسی است كه به آیندهء كارها بیندیشد .***

                                                                           (امام علی ع)  

 

 

 

 فصل سوم                                                 

                                

( كسب و كار خانگی ، كسب و كار اینترنتی )

 

كسب و كار خانگی :

به هر نوع فعالیت اقتصادی در محل سكونت شخصی كه با استفاده از وسایل و امكانات منزل راه اندازی شود ، كسب و كار خانگی می گویند .

دلایل انتخاب كسب و كار خانگی :

1)      بالا بردن كیفیت زندگی

2)      توسعه فن آوری

مزایای كسب و كار خانگی نسبت به دیگر كسب و كارها :

1)     آزادی و استقلال عمل بیشتر

2)     ساعات كاری انعطاف پذیر

3)     ایجاد تعادل و موازنهء بیشتر بین كار و زندگی

4)     پائین بودن هزینهء راه اندازی

5)     پائین بودن میزان ریسك

6)     امكان كار كردن پاره وقت

7)     راحت تربودن تربیت بچه ها

8)     داشتن فرصت و زمان بیشتر

9)     تناسب با ویژگیهای جسمی افراد معلول و كم توان

10) احتمال موفقیت بیشتر

11) تناسب با فشار مختلف

12) احساس راحتی بیشتر

13) عدم نیاز به مجوز

 

 

برای راه اندازی كسب و كار در منزل ، موارد زیر را در نظر بگیرید :

1-     دربارهء كسب و كارتان تحقیق كنید .

2-     دربارهء بازار محصول یا خدمتتان نیز اطلاعات كسب كنید .

3-     محل كار خود را تعیین كنید .

4-     مشاركت دیگر اعضای خانواده را جلب كنید .

5-     اسم خوبی برای كسب و كارتان انتخاب كنید .

6-     اسباب و تجهیزات مناسبی برای كسب و كارتان تهیه كنید .

7-     پوشش مناسب و در خور برای كسب و كارتان فراهم كنید .

8-     یك صندوق پستی به كسب و كارتان اختصاص دهید .

9-     با دوستان و همسایگانتان رك و صادق باشید .

10- حساب بانكی برای كسب و كارتان باز كنید .

11- ارتباطات بیشتری با افراد و گروههای مختلف برقرار كنید.

12- از داشتن كسب و كار در منزل خجالت و واهمه ای نداشته باشید ، بلكه به آن افتخار كنید .

 

كسب و كار اینترنتی چیست ؟

به فروش محصولات یا خدمات در اینترنت گفته می شود . این نوع كسب و كار به سرعت در اقتصاد امروز رشد و پیشرفت كرده است . 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود كارآفرینی - مهد 10 ص (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:42
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات10
حجم فایل1.032 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

كسب و كار خدماتی است.

مهد كودك و آمادگی محراب یك نوع مؤسسه خدماتی است كه برای رفع نیازهای اجتماعی جامعه و مالی ایجاد شده است و خدماتی را برای خانواده‌هایی است كه مادر شاغل دارند و برای بالا بردن سطح فكری كودكان نیز می‌باشد.  

خدماتی چون : آموزش نقاشی

                        حفظ و روخوانی قرآن

                                شعر خوانی و قصه گویی

                                        نگهداری از فرزندان شیرخوار

                آموزش مفاهیم اولیه برای ورود به دبستان در مقطع آمادگی


 

 

مشخصات مدیر و همكاران

عنوان سمت

تاریخ تولد

سابقة كاری

تحصیلات

مدیر

6/2/1322

20 سال

فوق لیسانس

مربی آمادگی

13/2/1360

10 سال

لیسانس

مربی

16/2/1362

8 سال

لیسانس

كمك مربی

10/10/1361

5 سال

فوق دیپلم

مستخدم

8/9/1348

16 سال

زیر دیپلم

نظافت چی

5/1/1350

10 سال

زیردیپلم

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

كارآفرینی كارخانه تولید كنسانتره میوه 35 ص (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:41
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات35
حجم فایل68 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

(طرح کسب و کار)

 

 

 

عنوان طرح:

احداث و راه‌اندازی كارخانه تولید كنسانتره میوه به ظرفیت 7000 تن در سال

 

نام استاد:‌

جناب آقای دكتر بزرگ زاده

 

نام طراح:

سید ابراهیم حسینی

 

 

سال تحصیلی 1387
خلاصه طرح

ـ درخواست كننده تسهیلات :         شركت كشت و صنعت در سبلان (سهامی خاص)

ـ موضوع طرح                    :    احداث و راه‌اندازی كارخانه تولید كنسانتره میوه به ظرفیت 7000 تن در سال

ـ محصول اجرای طرح          :         كیلومتر 5 جاده مشكین‌شهر به اهر ـ استان اردبیل

ـ سرمایه‌گذاری قبلی

(ریالی)                            :          620/655/2 هزار ریال

(ارزی)                             :   -

ـ سرمایه‌گذاری جدید

(ریالی)                            :   047/921/24 هزار ریال (با احتساب سرمایه در گردش و سود دوران مشاركت مدنی)

                                         047/241/19 هزار ریال (بدون احتساب سرمایه در گردش و سود دوران مشاركت مدنی)

(ارزی)                      :       482/887/3 یورو بدون سود دوران مشاركت

ـ تسهیلات بانك

(ریالی)                              :  000/000/12 هزار ریال از محل اعتبارات SME (سود دوران مشاركت مدنی: 000/680/1 هزار ریال)

(ارزی)                              :         000/400/3 یورو از محل اعتبارات صندوق ذخیره ارزی (سود دوران مشاركت مدنی: 000/102 یورو)

ـ سرمایه‌ در گردش             :                   000/000/4 هزار ریال

ـ سهم سرمایه‌گذاری جدید متقاضی

 (ریالی)                           :                    047/241/7 هزار ریال

 (ارزی)                           :                    482/487 یورو

ـ مدت تسهیلات               :          یكسال دوران مشاركت مدنی و 6 سال بازپرداخت با اقساط سالانه

ـ سود مورد انتظار:

(ریالی)                             :            14 درصد در سال

(ارزی) :                           با توجه به امتیازات منطقه محروم، 3 درصد در سال (2 درصد سهم بانك و 1 درصد سهم دولت)

نرخ بازده سرمایه‌گذاری      : 44/24 درصد نتیجه‌گیری شده است.

 

1) درخواست‌كننده تسهیلات و مجری طرح:

شركت كشت و صنعت در سبلان (سهامی خاص) كه تحت شماره 227387 و تاریخ 11/5/83 نزد اداره ثبت شركت‌ها و موسسات غیرتجاری به ثبت رسیده است.

سرمایه ثبت شده شركت برابر سه میلیارد ریال و موضوع شركت عبارت است از تولید انواع كنستانتره و مواد اولیه برای تولید و بسته‌بندی انواع آبمیوه و توزیع آن، تولید و توزیع انواع نوشابه‌های غیر الكلی و آب و تولید انواع نكتار و پوره و صادرات و واردات كلیه كالاهای مجاز بازرگانی.

ـ صاحبان سهام و درصد سهام:

1ـ آقای محمد درخشان دارنده   90% سهام

2ـ خانم زهرا صمدی امیر كندی 5% سهام

3ـ خانم نسترن درخشان                   5/2% سهام

4ـ خانم نازنین درخشان          5/2% سهام

جمع:                                درصد 100

ـ مدیران شركت به استناد آگهی شماره 13377/32 مورخ 20/4/85 عبارتند از:

1ـ آقای محمد درخشان به سمت مدیرعامل و رییس و عضو هیات‌مدیره

2ـ خانم زهرا صمدی امیر كندی به سمت نایب رییس هیات‌مدیره

انتخاب گردیدند و كلیه اسناد و اوراق بهادار و تعهدآور شركت از قبیل چك، سفته، بروات، قراردادها و عقود اسلامی اوراق عادی و اداری با امضای مدیرعامل به تنهایی همراه با مهر شركت معتبر است.

 

ـ دفتر مركزی شركت:

تهران ـ بزرگراه بعثت ـ چهارراه فرح‌آباد ـ خیابان شهید امیرحسین اسدی ـ بلوك 2 طبقه 3 پلاك 20

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

علل موفقیت ساندویچ هایدا (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:41
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات8
حجم فایل53 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

گفت و گو با مدیر رستوران های زنجیره ای هایدا  (آقای علی فرزامی)

به 10سال قبل برگردیم، به یاد می‌آوریم كه هیچ خبری از این همه رستوران‌های رنگارنگ نبود، حتی در پایتخت بزرگ‌و‌گاهی دوست‌داشتنی چند ساندویچ فروشی خیلی معمولی با تنوع غذایی محدود به چشم می‌خورد. حتی در خیابان‌های اصلی شهر كه این‌روزها به دلیل تعدد رستوران‌ها در شب‌های تعطیل به پاركینگی مبدل می‌شوند هم اثری از رستوران‌های زرد، نارنجی و بنفش با تابلوهای نقاشی رنگارنگ نبود. قصه از اینجا شروع می‌شود كه 10سال پیش كه هنوز خبری از این تعداد رستوران جورواجور نبود، یك جوان بیست و چند ساله به تنهایی و بدون كمك خانواده همراه با یك شریك شعبه اول ساندویچ هایدا را افتتاح كرد. حالا بعد از گذشت چند سال تعداد شعبه‌ها و تنوع غذاهای آن افزایش پیدا كرده است.

علی فرزامی 37 ساله و اهل اردبیل مدیركل شعبه‌های هایدا است. طرح‌ها وبرنامه‌های زیادی برای آینده دارد كه بیشتر در راستای اشتغال آفرینی و توسعه كارش است. او به مدرن‌تر و بهداشتی‌تر شدن می‌اندیشد و به امید روزی است كه بتواند غذایی با كیفیت و طمعی بهتر از امروز به مشتریان خود ارایه كند. علی فرزامی در راستای شغل خود مدرك كارشناسی را در رشته صنایع غذایی از دانشگاه راچ‌ویل آمریكا گرفته است. باوجود مشغله زیاد او مدت زیادی را برای گفت‌وگو منتظر ماندیم، به‌دلیل اینكه پیشرفت و رشد كارش می‌تواند الگوی خوبی برای دیگران باشد.

• آخرین بار كی غذای هایدا را خوردید؟

دو روز پیش ناهار.

 

• چی خوردید؟‌

ژامبون مرغ تنوری هایدا.

 

• كالباس از كجا آمده؟‌

در ایران كالباس را به نام ارمنی‌ها می‌شناسند. اما اینطور نیست. بیشتر از این نمی‌دانم.

 

• شنیده‌ایم هایدا كلاس‌هایی برای طرز برخورد با مشتری و آداب‌معاشرت برگزار می‌كند. چه كسی معلم است؟‌

بله. مهندس كنترل كیفیت داریم كه این كارها برعهده اوست.

 

• چند سال پیش كلنگ هایدا را زدید؟‌

10 سال.

 

• با چند شعبه؟‌

با یك شعبه در خیابان شریعتی مقابل یخچال.

 

• آن موقع خیابان شریعتی به اندازه الان رستوران نداشت؟‌

بله. 10 سال پیش خیلی تعداد رستوران كم بود، اما الان هم همان اندازه مشتری داریم.

 

• قبل از افتتاح هایدا مشغول به چه كاری بودید؟‌

شغل پدری ما تره‌بار است.

 

• سرمایه اولیه را از كجا آوردید؟‌

هیچ سرمایه‌ای از پدرم نگرفتم. بارفروشی و تره‌بار، را به همراه برادرانم شروع كردیم. شغل اصلی پدرم كشاورزی است از 40 سال پیش 6 ماه اول سال را در اردبیل كشاورزی می‌كرد و 6 ماه دوم سال را در تهران در كار تره‌بار بود. هنوز هم ما آن كار را ادامه می‌دهیم.

• جالب است كه بدانم چه شد كه به فكر ارایه این نوع ساندویچ افتادید؟‌

وقتی سرباز بودم به خیابان لویزان كه می‌رفتم آنجا دو ساندویچ‌فروشی كاری شبیه هایدا ارایه می‌دادند. چون ژامبون خیلی دوست دارم همیشه از غذای آنجا می‌خورم. آنجا فكر هایدا به ذهنم رسید.

 

• ظاهرا[SP]ً‌ژامبون خیلی دوست دارید؟‌

من عاشق ژامبون هستم. هر روز صبح، ظهر، شب.

 

• اضافه وزن پیدا نكردید؟‌

چرا، دكتر گفت یا باید ژامبون نخوری یا ورزش كنی.

 

• كدام را انتخاب كردید؟‌

ترجیح می‌دهم ورزش كنم.

 

• این علاقه شما به نفع هایدا است؟‌

بله، بهترین آزمایش برای كیفیت غذا، خوردن آن است، اگر احساس رضایت داشته باشم احتمالاً‌مشتریان هم از غذا راضی هستند.

 

• ولی شاید شما به نوع غذای خودتان عادت كردید؟‌

نه، فكر نمی‌كنم برای عادت باشد. سیگار كه نیست.

 

• شما تضمین صددرصد می‌كنید كه غذای شما بهداشتی است؟

بله، صددرصد.

 

• یعنی هیچ مورد تخلفی ندیدید یا كسی ناراضی نبوده است؟

تا به حال خیر، اما خب احتمال دارد. سس را به‌صورت روزانه تهیه ‌می‌كنیم. بنابر این هیچ‌وقت مسموم نمی‌شود. كاهو هم همیشه با مواد ضدعفونی شسته می‌شود. به هر حال ممكن است ایرادهایی هم وجود داشته باشد. سعی می‌كنیم از نظر بهداشتی بهترین باشیم.

 

• چه اقداماتی از نظر بهداشتی انجام می‌دهید؟‌

مهندس بهداشت داریم كه هفته‌ای سه بار شعبه‌های مختلف را كنترل می‌كند.

 

• از بازدهی كارتان راضی هستید؟‌

صددرصد. بیشتر از آن خدا را شكر می‌كنم كه این تعداد مشتری خوب دارم. همه آنها آدم‌های خوبی هستند.

 

• از 10 سال پیش كار هایدا شروع شد، این روند چگونه ادامه پیدا كرد؟‌

كار رفته‌رفته گسترش پیدا كرد. اما سال اول ضرر دادیم.

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت نحوه ایمن سازی فضاها و وسایل بازی (فصل دهم کتاب شناخت تاسیسات و اماکن ورزشی) (تربیت بدنی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:41
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات52
حجم فایل4.812 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت نحوه ایمن سازی فضاها و وسایل بازی (فصل دهم کتاب شناخت تاسیسات و اماکن ورزشی) سال سوم آموزش متوسطه فنی و حرفه ای، در قالب 52 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx






بخشی از متن :

 

باید پذیرفت که تامین ایمنی و امنیت کامل تاسیسات امکانات و وسایل ورزشی کاری مشکل پیچیده و وقت گیر است. ولی بدون شک با پیش بینی های صحیح و منطقی می توان این کار را به نحو احسن اجرا کرد. بدیهی است در حوزه ی فعالیت های حرکتی و ورزشی تقریبا ممکن است که بتوان کلیه ی عوامل خطر زا را از بین برد.

 


عناوین اسلایدها


مراحل ایمن سازی فضاهای ورزشی

به منظور ایمن سازی بهتر فضاها و اماکن باید مراحل زیر را به خوبی رعایت کرد

رعایت اصول و ضوابط ایمنی و حفاظتی اماکن و فضاهای ورزشی

عوامل ایمنی در انتخاب محل

ایمنی در ساختمان های ورزشی(اماکن سرپوشیده)

ایمنی آتش

انبار کردن وسایل وتجهیزات قابل اشتعال

انباشت زباله

مسیرهای فرار

آژیر و سیستم ارتباطی

سرویس های اضطراری

آسیب های برخوردی و کمک های اولیه

هم سطح کردن

شیشه کاری

اتاق لباس

ابزار و وسایل

ذخیره ی مواد شیمیایی

کف سازی

دسترسی به دستگاه ها

خرابی و امنیت

محافظت از اشیای قیمتی

جلوگیری از ورود اخلال گران (افراد خاطی)

محافظت در مقابل خرابکاری

ایمنی درفضاهای تربیت بدنی(اماکن روباز)

ایمنی وسایل وتجهیزات بازی


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir