کارآموزی طرح توجیهی تولید سیمان (جزوه)

دوشنبه 18 دی 1396
12:37
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات19
حجم فایل17 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

طرح توجیهی

 

تولید سیمان

 

 

در منطقه قیر و كارزین استان فارس

توسط شركت سیمان سپهر قیر و كارزین

 

 

سال

میزان تولید

میزان واردات

جمع

مصرف سرانه

1376

19470

371

37/19471

314

1377

20100

5/2

5/20102

320

1378

21795

8/3

8/21798

340

1379

23929

15/4

15/23933

369

1380

26645

42/5

42/26650

400

1381

28455

97/5

97/28460

431

1382

30466

42

30508

450

1383

32198

337

32535

471

1384

326403

661

33304

475

1385

34406

280

34686

496

1386

40003

آمار منتشر شده

40003

555

 

 * روزنامه صنعت سیمان شماره 125 به نقل از آمار ارائه شده از سوی وزارت صنایع و معادن

** با احتساب جمعیت عنوان 72 میلیون نفر در سال 1386

مقدار واقعی تقاضا و مصرف سرانه سیمان در كشور

1-  بموجب آمارهای ارائه شده از سوی وزیر محترم صنایع و معادن در روزنامه ابرار مورخ 19/2/1387 و در روزنامه دنیای اقتصاد مورخ 19/2/1387 با متعادل شدن تولید و عرصه سیمان، بازار سیمان متعادل خواهد شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت صنایع و معادن، محرابیان وزیر صنایع و معادن اعلام نمود كه ظرفیت تولیدسیمان در كشور تا پایان خرداد ماه به 55 میلیون تن و تا پایان سال به 64 میلیون تن خواهد رسید وزیر صنایع ومعادن تصریح نمود: با قرار گرفتن طرحهای جدید تولید سیمان در مدار تولید و افزایش ظرفیت تولید و نیز اجرای نظام توزیع مناسب، بازار سیمان متعادل خواهد شد. نظر به اینكه طبق آمارهای اعلام شده ظرفیت تولیدی مكفی سیمان در سال 1387 مقدار 64 میلیون تن اعلام گردیده است با احتساب 35/7 میلیون نفر جمعیت در سال یاد شده پیش بینی می گردد.كه در حال حاضر مصرف سرانه واقعی كشور حدود 880 كیلو می باشد.

2-  موجب آمارهای ارائه شده از سوی دبیر انجمن صنعتی كارفرمایان سیمان بیست و دومین سمینار دوره جدید كنترل سیمان مورخ14 و 15 اسفند ماه سال 1387 در بندرعباس (كه متن كامل سخنرانی در مجله شماره 125 صنعت سیمان درج گردیده است ) در جمع كلیه مدیران كارخانجات سیمان كشور اعلام نمود.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت گروههای غذایی (فصل هفتم کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی ) (تربیت بدنی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:37
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات23
حجم فایل3.393 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت گروههای غذایی (فصل هفتم کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی ) سال سوم دوره آموزش متوسطه فنی و حرفه ای، در قالب 23 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx







بخشی از متن :

 

مواد غذایی مورد مصرف روزانه ما از مواد مغذی نظیر پروتئین ها ، کربوهیدراتها ، چربی ها ، آب و املاح تشکیل شده اند، اما خود مواد غذایی نیز بر حسب موادمغذی موجود در آنها دسته بندی می شوند. شش گروه اصلی مواد غذایی را می توان نام برد که عبارت اند از :

1- شیر و فرآورده های آن

2- گوشت و حبوبات

3- میوه ها

4- سبزی ها

5- نان ، غلات و فرآورده های آن ها

6- گروه متفرقه (روغنها ، شیرینی ها ، چاشنی ها)



 عناوین اسلایدها


مقدمه

شیر و فرآورده های آن

گوشت و حبوبات

گروه میوه ها

گروه سبزی ها

گروه نان , غلات و فراورده های آن ها

گروه متفرقه ,روغن,چربی ها,شیرینی ها و چاشنی ها



پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کارآموزی طرح توجیهی تولید رنگهای صنعتی و ساختمانی شركت مهررنگ (گزارش کارورزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:37
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارورزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات224
حجم فایل137 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فصل اول

كلیاتی در راستای شناسائی محصول و ارتباط منطقی آن با زنجیره تولید.

طرح تولید رنگهای صنعتی و ساختمانی :

تمركز روز افزون جمعیت جهان در شهرها و همچنین رشد عظیم جمعیت و افزایش فعالیتهای اجتماعی و اقتصادی مربوط به آنها ، رشد پروژه های عظیم اقتصادی ، عمرانی و . . . كه ملزم این تحولات است . الزاماً باعث رشد مصرف مصالح ساختمانی انواع رنگهای صنعتی و ساختمانی نیز می شود ، خواهد بود.

رنگهای صنعتی و ساختمانی در گروه كالاهای مصالح ساختمانی ، صنعتی قرار می گیرند ، بنابراین بازار مصرف بالقوه بسیار بالایی برای آنها وجود دارد ، لذا احداث واحدهایی جهت رفع نیازهای مربوطه ضروری بنظر می رسد .

رنگهای صنعتی و ساختمانی محدوده وسیعی از كالاها را در بر می گیرد كه تنوع این تولیدات تفاوتهای بسیاری را در جنس ،‌شكل و خصوصیات آنها ایجاد می كند كه بالطبع روشهای ساخت گوناگونی را طلب می كند .

از آنجا كه تولید تمامی انواع رنگ صنعتی و ساختمانی به دلیل تفاوت روشهای ساخت آنها در یك واحد تولیدی صنعتی بویژه درچهارچوب صنایع كوچك امكان ندارد ، طرح حاضر احداث واحدهایی كه عمده ترین انواع اینگونه كالاها را تولید می نمایند مد نظر دارد .

مهمترین ویژگی های تولید رنگهای صنعتی و ساختمانی ماهیت كارگاهی ، ناپیوسته و سیكلی بودن آن است . محصولات از مواد مختلفی تشكیل شده كه هر یك از این مخواد به فراخور نیاز به روش مناسبی تهیه می گردد و در نهایت با Mix كلیه مواد با یكدیگر محصول نهایی آماده می گردد ، مواد به صورت ناپیوسته اما مداوم و سیكلی در یك یا چند مرحله تولید می شود و پس از ساخته شدن انبار می گردد .

در طرح حاضر جهت انجام محاسبات نمونه با توجه به حیطه فراگیری محصولات واحد ، هدف بهره گیری از حداكثر تنوع تولیدات به منظور برخوردار بودن واحد از حداكثر انواع ماشین آلات و تجهیزات تولیدی در چهار چوب حیطه فعالیت آن بوده است و بدینوسیله واحد بالقوه قادر به تولید طیف گسترده ای از رنگهای صنعتی و ساختمانی بر حسب انواع تقاضا خواهد بود ، اما در نهایت سرمایه گذاری های علاقمندان در این صنعت می تواند برای انواع محصولات و ظرفیت تولیدی مورد نظر خود به افزایش یا كاهش و یا حذف انواع و یا تعداد برخی از ماشین آلات و تجهیزات تولیدی اقدام نمایند این امر اگر با دقت كارشناسی انجام گیرد تاثیر بسیار ناچیزی در كارائی و شاخصهای اقتصادی واحد خواهد داشت .

تعیین ظرفیت واحد برای انواع مختلف محصولات نمونه انتخاب می شود ، بر اساس استفاده بهینه از توانایی های ماشین آلات و تجهیزات تولیدی موجود انجام گرفته و تضمین می كند اقتصادی ترین طریقه عملكرد واحد باشد .

مطالعات مالی و اقتصادی طرح با توجه به برآورد هزینه ها انجام خواهد شد و بر اساس نرخهای متداول موجود و استعلام بعمل آمده از صاحبان صنایع و سازندگان ماشین آلات انجام می شود وبا كمك نرم افزار كامپیوتری جمع بندی شده و ارائه خواهد شد كه نتایج طرح حاكی از سودآوری بالای طرح ، حالت پایدار و شاخصهای مطلوب اقتصادی آن خواهد بود .

ـ مشخصات فنی محصول شكل ـ طبقه بندی ـ فرمول و . . .

ـ اصول اساسی

قدرت پوشانندگی و محافظت زمینه و یا تزئین زمینه دو خاصیت مهم یك روكش می باشد . بسته به اینكه كاربرد نهایی روكش كجاست یكی از دو ویژگی فوق ممكن است مهم تر از دیگری باشد . برای مثال ، حفاظت یك پل فولادی چندین میلیون دلاری در مقابل خوردگی خیلی مهمتر از عامل          تزئین كنندگی آن است .

روكشهای تبدیل پذیر و تبدیل ناپذیر :

روكشها بسته به ماهیت خود معمولاً به حالت مایع بكار رفته وسپس به صورت یك فیلم جدید با درجه چسبندگی معین بر روی زمینه زیرین در       می آیند . روكشها به دو گروه اصلی تقسیم می شوند : تبدیل پذیر و تبدیل ناپذیر .

روكشهای تبدیل ناپذیر آنهایی هستند كه در طی فرآیند تشكیل فیلم در آنها برخی تغییرات شیمیائی اتفاق می افتد . تغییرات شیمیائی مزبور موجب تبدیل          رنگپایه های پلیمری به یك شبكه سه بعدی می شوند . تغییرات فوق دائمی بوده و با حرارت و با اغلب حلالها نمی توان آن را به حالت اولیه برگرداند . شبكه شدن رنگپایه های پلیمری فوق ممكن است از طریق مكانیسم اكسیداسیون ( مثل روغنها با رنگهای الكیدی ) یا از طریق كاتالیزور ( مثل روكشها اوره ـ فرمالدئید ) و مواد پخت كنده آمینی ( مثل سیستهای اپوكسی ) و یا بطور ساده توسط پرتوهای UV انجام گیرد . در آینده همه انواع فیلمهای سخت مورد بحث قرار خواهند گرفت .

تشكیل فیل لاتكس :

روكشهای تبدیل ناپذیر آنهایی هستند كه تشكیل فیلم آنها بوسیله واكنشهای شیمیائی یا هر گونه تغییر دیگری انجام نمی گیرد بلكه آنها از طریق تبخیر حلال یا مایعی كه در آن پخش شده اند فیلم تشكیل می دهند و رنگپایه پلمیری را به صورت فیلم برروی زمینه بر جا می گذارد . تشكیل چنین فیلمهایی عموماً ماهیت پلاستیكهای گرما نرم را دارد . از لحاظ قدمت ، لاكهای نیتروسلولز مثالی از این روكشها هستند كه با تبخیر حلال فیلم تشكیل می دهند . هر چه حلال بیشتر گردد غلظت رزین افزایش می یابد . در این مورد برای اینكه فیلم ماهیت یكوانختی داشته باشد سازگاری حلال باقیمانده با رزین مهم است ( رزین نباید در محلول رسوب كند ) . به مرور زمان و با تبخیر حلال یك فیلم نازك سفت و غلظ تشكیل می گردد . اینكه چه موقعی فیلم حاصل به آخرین حد سختی خواهد رسید به تمایل حلال برای ماندن در فیلم بستگی دارد . تشكیل فیلمی هموژن با مدت خشك شدن مناسب مشروط به انتخاب صحیح حلال است . بعداً گفته خواهد شد كه حلالهای مختلف سرعتهای تبخیر و خواص حلالیتی متفاوتی دارند . 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

طرح تفصیلی احداث کارخانه نساجی 57 ص (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:36
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات57
حجم فایل39 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

تاریخچه نساجی

پارچه ایرانی که امروز نا مرادی گریبانش را گرفته روزی برای خود سرور و سالاری بوده است

 .ایرانیان نخستین ملتی هستند که به صنعت نساجی (پارچه بافی ) پی بردند و در هیچ جا بهتر از صنعت نساجی نمی توان که روح کنجکاوی  تازه جو و پیشرفت خواه ایرانی را دید.

برای اگاهی از تاریخ پیدایش صنعت ریسندگی و بافندگی بایستی به همراه باستانشناسان و محققین به درون غارها برویم و از روی اثار بازمانده از قرون و اعصار پیشین و بازیافته های باستانی به واقعیتها و اطلاعاتی دست یابیم .کند و کاوی که در سال ۱۹۵۰ در غار کمربندی در نزدیکی دریای خزر به وسیله پروفسور کارلتون کون انجام شده روشن می سازد که ایرانیان پشم گوسفند و بز را در همان دوره غارنشینی به صورت پارچه می بافتند و دیرینگی این پارچه را با آزمایش با کربن ۱۴ چیزی در مرز ۶۵۰۰ سال پیش از میلاد با ۲۰۰ سال کم و بیش تعیین شده است.

 در کند و کاوهای پسین که در کرانه های گوناگون ایران انجام شده؛ لنگر ها و دوک های نخ تابی به دست آمده که گواه بر وجود کارگاه های نساجی در ایران آن زمان می باشد. ایرانیان نخستین مردمی هستند که نمد و گلیم و پس از آن قالی بافی را آغاز کردند

در كتاب معروف ایران از اغاز تا اسلام به تالیف پروفسور گیریشمن دانشمند وایران شناس معروف،ابراز شده است تاریخ هجاری نقوشی كه به3000سال قبل از میلاد مسیح می رسد وپادشاه لولوبی كه یكی از حكام بخر ایران بوده است با لباس كوتاه بر تن و كلاهی مدور برسر نشان میدهد،به این معناست كه در ان زمان از پیدایش فن ریسندگی و بافندگی چیزی حدود چند هزار سال گذشته بود.  وجود پرز و شرابه بر لباس مذكور نشان می دهد كه تنوع در بافت پارچه و تفكیك پارچه به نوع پشمی وغیر پشمی وهمچنین به كارگرفتن تزیینات مخصوص (شرابعه) در ان زمان معمول بوده است بلاخص كوتاهی و بلندی لباس ها را می توان به عنوان نوعی مد اختصاصی پذیرفت همین مساله نیز به نوبه خود گویای واقعیت تكامل در امر بافندگی پوشاك است . با همه این تفاسیر می توان نتیجه گرفت كه كه اغاز كار ریسندگی و بافندگی در ایران به حدود هشت تا ده هزارسال قبل از میلاد مسیح بر می گردد

همچنین میتوان به كشفیات سیلك بر روی ظروف گلی بدست امده كه پروفسور گیریشمن قدمت انرا به پیش از قرن هشتم قبل از میلاد مسیح تخمین می زند این دانشمند در تعریف نقوش حك شده بر روی ظروف گلی سیلك می نویسد :در ظروف سیلك تصاویری از مردان كه پیاده می جنگند و دارای كلاه خود و نیم تنه كوتاه وچسبان هستند نقش شده

 .قدیمیترین مجسمه ی انسانی در فلات ایران پیدا شده است و متعلق به 4200سال قبل از میلاد مسیح می باشد لباس این مجسمه در كاشان به دست امده است.این لباس از پارچه ای است كه به صورت لنگ و كمر بسته شده است.وجوداین پارچه خود دلیل ان است كه ساكنین ان روزگار فلات ایران از پوست حیوانات به طور طبیعی استفاده نمی كردند بلكه از پشم پارچه هایی می بافتند

اولین پارچه ی بافته شده در ایران به 4000هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد كه در حفاریات شوش بدست امده است قسمت هایی از این قطعه پارچه هم اكنون در موزه های لووروبافلو موجود است اخیرا نیز ایران در كشفیات خود كه فسمتی از ان روشنگر دوران ما قبل از اریایی است بقایای دوك هاو سنگ هایی به دست امده است كه نشان میدهد ریسندگی در دوره ی افسانه ای ایران معمول بوده است

همچنین سیری اجمالی در شاهنامه حكیم ابوالقاسم فردوسی نشان می دهد كه پیشدادیان نخستین ایرانیانی بوده اند كه كار ریسندگی و بافندگی و خاصه دوخت به انان منسوب بوده است  نویسندگان كتابهای تاریخ طبری و نوروزنامه نیز بر این مساله متفق القول هستند

اکنون که قالی های روزگار هخامنشی در( پازیریک ) به دست آمده پیشگام بودن ایران را دراین صنعت به گونه ای کامل روشن می سازد همه هنرمندان جهان هم رای هستند که قالی های ایرانی به عنوان زیباترین چیزی که تاکنون به دست بشر ساخته شده به خوبی مورد پزیرش است. در یکی از تالارهای کاخ کسری؛ فرش (بهارستان) گسترده شده بود که 26 متر درازا و ۲۴ متر پهنا داشت و با گوهر های گرانبها انواع گل ها را روی آن بکار برده بودند که برگ گل ها از زمرد؛ غنچه ها از مروارید و یاقوت و دیگر گوهر ها ساخته و بافته شده بود.

 ایرانیان در صنعت نخستین فن رنگرزی؛ صباغی رنگرزی پارچه ها؛ سرامیک و لعاب و در فن بوجود آوردن رنگ های زیبا بر سفال و کاشی پیشگام و استاد و صادر کننده این صنایع و هنر به جهان بوده اند (تاریخ ایران از ماد تا پهلوی و تاریخ تمدن و فرهنگ ایران و سهم ایران در تمدن جهان و بررسی های تاریخی شماره مخصوص ).

 تا زمان روی كارآمدن مغولان نساجی همیشه یكی از صنایع پر رونق ایران بوده در مقطعهایی از تاریخ منسوجات ایرانی جنبه صادراتی قوی هم داشته  .

پس از حمله مغولان به ایران؛ به دلیل انكه مغولان اصرار به رواج كالا های چینی در متصرفات خود داشتند منسوجات چینی در ایران رایج شد.به دلیل تنوع رنگ و ارزان بودن قیمت پارچه های چینی مصرف كنندگان استقبال خوبی از انها به عمل اوردند

.پس از به قدرت رسیدن صفویان به دلیل تغییر روحیه مصرف تولیدات بیشتر به پارچه های گران قیمت منحصر شد و باتوجه به تلاشی كه دولت صفویه در جهت گسترش تجارت خارجی داشت پارچه های ارزان قیمت توسط بازرگانان  وارد می شد.

 سالها بعد كریم خان زند هنگام فرمانروایی خود به فكر احیای صنعت بومی نساجی افتاد و در این رابطه كوشید تا بر خلاف پیشینیان خود كه عادت به لباس های تجملی داشتند لباسهای بسیار ساده بپوشد

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت تعادل انرژِی در برنامه غذایی (فصل هشتم کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی ) (تربیت بدنی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:36
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات13
حجم فایل3.882 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت تعادل انرژِی در برنامه غذایی (فصل هشتم کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی ) سال سوم دوره آموزش متوسطه فنی و حرفه ای، در قالب 18 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx







بخشی از متن :

 

بدن ما روزانه به بیش از 40 ویتامین و ماده معدنی نیاز دارد که هر یک به نسبتهای متفاوتی در مواد غذایی توزیع شده اند.

برای برنامه ریزی و تنظیم یک برنامه غذایی سالم و متناسب که حاوی میزان متعادلی از همه مواد مغذی باشد رعایت 3 اصل مهم و ضروری است:

 

 

عناوین اسلایدها

 

تنوع در مصرف مواد غذایی

تعادل در مصرف مواد غذایی

اعتدال در مصرف با در نظر گرفتن کفایت کالری یا انرژی دریافتی

رهنمودهای غذایی

10رهنمود غذایی ایران به ترتیب زیر می باشند



پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

طرح تاسیس مدرسه 2 زبانه (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:36
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات86
حجم فایل722 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

پیشگفتار

اندیشه مشارکت مردم درضمن برخورداری ازپشتوانه های متین درآموزشهای درسی در دوران ابتدائی و راهنمائی امری پذیرفته شده در مدیریت جامعه کنونی که همواره باپیچیدگی روبه افزایش است به شمارمی آید.

بر خلاف آنچه درتصوراولیه به نظرمی آیدشرکت دادن افراد درسرنوشت خویش نه لطف ومحبت و موهبتی است که دولت هابه مردم عطا می کنند ونه منت گذاشتن برگردن آنان است بلکه حق آنان وضرورت جامعه است .

درجهان امروزتوسعه درابعادمختلف آن هدف اصلی سیاستگذارای هاوبرنامه ریزی دولت هاست نیروی انسانی متخصص ازجمله عوامل اصلی توسعه پایداراست .

ارائه آموزش های عمومی ونیمه تخصصی به  افراد  7 تا 19 ساله کشورهدف اصلی نظام آموزش و پرورش کشورهاست ازلحاظ کمی بااحتساب هیجده ونیم ملیون نفردانش آموز اولیای آنهاوهم چنین یک ملیون نفرمعلمان وسایردست اندرکاران نظام آموزشی  بیش ازدوسوم ازجمعیت کشورما به طور مستقیم یاغیرمستقیم باآموزش وپرورش سروکاردارند.به همین دلیل ازجمله ویژگی های سازمان آموزش وپرورش ومدیریت آن حضور گسترده  وفراگیرآن  به صورت مدرسه وآموزشگاه درسطح جامعه واقصی نقاط مملکت است .ازلحاظ کیفی باتوجه به نقشی که آموزش وپرورش درتوسعه و بهروزی فردی واجتماعی افرادداردجامعه نسبت به اهداف آموزش وپرورش وچگونگی تحقق آنهاحساسیت واهمیت خاصی قائل است لذادراهمیت آموزش وپرورش  گفته شده که اگرمی خواهید جامعه ای را اصلاح کنید ابتدا آموزش و پرورش آن را اصلاح کنید و چنانچه می خواهید آموزش و پرورش را اصلاح کنیدابتدا مدیریت آن را اصلاح کنید.

مدیریت مدرسه محوریاتصمیم گیری مشارکتی ازویژگی های بارزنظام آموزشی دردهه اخیربه شمارمی رود. این مهم به ویژه درکشورهای پیشرفته جهان دگرگونی های مهمی درروش های اداره وراهبری مراکز آموزشی وآموزشگاهی به وجودآورده است .آشنایی بااین شیوه ها رهبران آموزشی وآموزشگاهی راقادرمی سازد تا تب رهبری سازمان خودرا بسنجد و به عنوان قطب نمای علمی حرکت خودراازبرنامه روزی به برنامه ریزی تغییر داده وهم چنین به رفع ابهامات عملکرد بپردازد درنتیجه اهداف ورسالت های مدارس رامحقق سازند .

مدرسه محوری به این امر اشاره داردکه درفرآیندتصمیم گیری  جامع وفراگیرهمه اعضای گروه به طوربرابر شرکت داشته باشندلازم است اقتدارگروههایی که درمدرسه تصمیم گیری می کنند بوسیله سطوح سازمانی و سلسله مراتب آن حمایت شود و مورد احترام قرارگیرد. دراین تحقیق برآنیم با ارائه مدیریت مدرسه محوربه ترتیب تعاریف ومفاهیم اهداف مفروضه های اساسی ، الگوها ،ملاحظات اساسی مدیریت مدرسه محور،تحلیل وتبیین شودودرپایان نیزبه جمع  بندی نتایج بپردازیم.

کوشش برای تصمیم گیری درآموزش وپرورش به عنوان محوراصلاحات امری جدید نیست .تاریخچه تمرکززدایی درآموزش وپرورش فرازونشیب هایی داشته ولی هیچگاه  متوقف نشده است .دراین زمینه مالن ،اوگاوا و کرانز می گویندپیشنهاد تفویض اختیارتصمیم گیری ازمناطق آموزش وپرورش به مدارس وپیشنهادتوزیع اختیارات تصمیم گیری به شورایی مرکب مدیرمدرسه ،اولیای دانش آموزان وشهروندان محلی طی دهه های متوالی  مکرراً به تصویب رسیده به اجرادرآمده متوقف یالغوشده مجدداًبه تصویب رسیده است واجرانشده است . درروندتمرکززدایی درآموزش و پرورش  ابتداعدم تمرکزمالی واعطای اختیاراتی درزمینه اداری ومالی به مدارس صورت می گیرد وسپس به زمینه های دیگرمثل امورپرسنلی وبرنامه درسی آموزشی تعمیم می یابد.بخش عمده ای ازپیشینه ای که طی دهه های اخیردرمدیریت آموزشی گردآمده وتدوین شده ،مربوط به تحقیقات ،طرح های اجرایی وتجربیاتی است  که درکشورهای مختلف درزمینه تفویض اختیاروانتقال قدرت به مدارس صورت گرفته است .درکشورماتجربه ای که درشورای آموزش وپرورش مناطق واستان هاومقررات مربوطه داشته ایم ، موید این تجربه جهانی است .

چکیده

درگذشته اصلاحات درآموزش وپرورش ،معمولاً به صورت طرح وبرنامه ریزی به طورمتمرکزازطرف وزارت آموزش وپرورش تدوین وجهت اجرا ابلاغ می شد،صورت می گرفت .باتوجه به تاثیرعمیقی که مدرسه درتحقق هدف اصلی آموزش وپرورش ،یعنی تدریس ،آموزش ویادگیری ،داردبه تدریج دراصلاح آموزش وپرورش تمرکززدایی دراولویت ودستورکارقرارگرفت .ازدهه 1980میلادی به بعددرهربرنامه اصلاحی برای آموزش وپرورش ،مدرسه موردتوجه وتاکیدقرارگرفته است .به همین رو،درحال حاضرمدرسه تنهامجری سیاست هاوبرنامه ملی تلقی نمی شود،بلکه خودیک واحدتصمیم گیری،برنامه ریزی ومدیریت است لذا،امروزمدرسه محوری راهبردی برای انجام اصلاحات درآموزش وپرورش است .ونمونه ای فراگیرازیک روندجهانی به سوی تمرکززدایی درآموزش وپرورش می باشد.کشورمانیزدرحال تجربه این روندجهانی است ،زیرادرآئین اجرایی مدارس مصوب تابستان 1379شورایعالی آموزش وپرورش ،آمده است که اختیارات جدیدی درراستای سیاست مدرسه محوری به مدارس واگذارمی شودتابسترمناسبی برای تحقق شعارمدرسه محوری یامدیریت مدرسه محورفراهم گردد. مدرسه محوری یاتصمیم گیری مشارکتی درمدرسه یک بازنگری درمدارس به ویژه مدارس دولتی که اعضاقدرت تصمیم گیری راازیک ناحیه مرکزی به یک مدرسه به منظوربهبودعملکردآن مدرسه بدنبال دارد.سوگیری این فرآیندبه سمت افزایش دادن سطح دخالت ودرگیری مدرسه دراداره مدیریت خوداست .همچنین تعاملی دراین راستا پدیدمی آیدبرای ایجادوتحقق اهداف اثربخشی درمدرسه است .بدین ترتیب مدرسه محوری بدنبال تمرکززدایی درنظام آموزشی وانتقال اختیاروقدرت تصمیم گیری به مدرسه بوجودمی آید. فرآیند مدرسه محوری به افرادی که درآن مدرسه کارمی کننداجازه می دهدتاجنبه های گسترده تری از موضوعات مدرسه که درآن کارمی کنند را درنظرگرفته ازانرژی خودبه منظوربهبودوتوسعه مدرسه بیشتر استفاده  کنند. به این ترتیب فهم تاُمل این که چگونه مدرسه محوری می تواند سودمند باشد نیازمند مشخص کردن شرایط موردنیازبرای برانگیختن وتواناکردن مدارس به منظوراستفاده ازقدرت تصمیم گیری خودوهمچنین سازگارکردن نوآوری های متناسب وتوسعه دهنده عملکردمدرسه است.

اهداف مدرسه سازی

1-افزایش عملکردمدرسه وکیفیت آموزش

افزایش عملکردمدرسه وکیفیت آموزش مهیاشده برای دانش آموزان به منظورتقویت پیشرفت تحصیلی آنها ازاهداف  اساسی مدرسه محوری است .

تفکردرآموزش توجه خودرابرتوسعه عملکردکلیه دانش آموزان باارائه طرح هایی برای استفاده ازبرنامه های آموزشی ودرسی متمرکزکرده است که برحل مسئله ومهارت های تفکردرسطح بالا تاکیدمی کند.این امربرآن تاکیدداردکه هدف اصلی مدرسه محوری بهبودکیفیت برنامه های آموزشی ودرسی درمدارس است .

2-افزایش مسئولیت پذیری

هدف اصلی مسئولیت پذیری مشارکت دادن افراددرموضوعاتی است که باعث پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می شودکسانی که برای یک مدرسه تصمیم می گیرندودرآن مدرسه نیزکارمی کنندبه وضوح پیامدهای تصمیم گیری خودرامی بینندومی کوشنددرقبال تصمیم های خودمسئول باشندوتصمیم هایی گیرندکه باعث  پیشرفت  مدارسشان شود.

3-اختیارواقتدارتصمیم گیری

متخصصان بسیاری واگذاری اختیارواقتدارملی به یک مدرسه رانتیجه اصلی مدیریت محوری می داننداین هدف ازاین عقیده حمایت می کندکه آن هایی که درمدارس مسئول هستند باید درتعیین شرایط واعمال آموزش نقش داشته باشند.

4-بهره مندی سیاسی

بهره مندی سیاسی به روشی اشاره می کندکه طی آن موسسات بزرگ باعث محدودکردن تعارض هاومنابع شده وانتظارات افرادرابرآورده می کنند.گرچه برای آن هایی که قدرت بیشتری برای اعمال کنترل به کسانی که درسلسله مراتب پایین ترقدرت قراردارنداین امرمحتمل تراست اما مدیریت مدرسه محوراجازه می دهدتا تعارض  به نواحی ای که می توانداین تعارض راحل کند انتقال یابدوازمدیریت مرکزی بکاهد.بهره مندی سیاسی  همچنین مالکیت بویژه مالکیت روانی تدریس رابربخشی ازمدارس که معلمان و والدین به آن نزدیک ترهستندافزایش می دهد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

طرح تأسیس کارخانه سنگبری (طرح های توجیهی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:36
جمشید راد
دسته بندیطرح های توجیهی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات40
حجم فایل44 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست مطالب

 

عنوان 

تقدیر تشکر

چکیده

مقدمه

نگرشی به بازار جهانی سنگ

صادرات سنگ

تاریخچه صنعت سنگ ایران

کم توجهی مسئولین به ارزش سنگ

مراحل تولید سنگ

کارگران

مشکلات کارگران

بازاریابی

مراحل ساخت کارخانه سنگبری

پرسشنامه جواز کسب

برآورد انرژی مورد نیاز

برآورد سرمایه ثابت

نام ومیزان مواد اولیه قطعات مصرفی

مشخصات ماشین آلات وتولیدات

صفحه

4

4

5

6

7

7

8

9

10

10

11

11

12

15

15

20

21

مشخصات وسایل جانبی،تاسیساتی و اداری

صورت حساب سود وزیان

صورت حساب درآمد

صورت حساب دستمزد ماهیانه

صورت حساب هزینه ها

کروکی کارخانه

مشخصات سنگهای تزئینی گرانیتی

بهای تمام شده یک متر مربع سنگ گرانیت زاهدان

نتیجه گیری

منابع

 

 

 

 

 

 

 

 

 

22

23

24

24

25

26

27

30

37

39

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تقدیر و تشکر:

ما برخود لازم میدانیم که از مدیریت کارخانه نیایش آقای حمیدرضا حاج هاشمی واستادکار آقای احسان رجبی وحسابدار کارخانه آقای رحمتی که از انجام هرکوششی در جهت ارتقا و بهبود کیفیت این پروژه مارا یاری نمودند سپاس گذاری نمائیم.

 

چکیده:

درحال حاضر استخراج سنگهای تزئینی نرم و متوسط (از لحاظ موقعیت در برش)با روشهای مناسب فنی و اقتصادی مانند  قله برهای سی تیغه  وساخت ایتالیا انجام میشود. برش سنگهای سخت (گرانیت) به علت سایندگی ومقاومت بالایشان با مشکلاتی همراه است  و باعث شد ه که تولید اینگونه سنگها نسبت به سایر سنگهای تزئینی افزایش یابد در این تحقیق قبل از  هر کار نگاهی به بازار جهانی  سنگ و مشکلات مر بوط به ان  شده است  و همچنین سنگ را از مرحله قله بر با تاثیر هزینه ها همچون الماس.برق ودستمزد مورد بررسی وحسابداری قرار داده ونشان داده شده است که در این مرحله قله بر (1) بیشترین هزینه را به خود اختصاص می دهد وبعد مراحل طولی بر (2) وکله بر عملیات شبیه به هم دارند وتقریبآ به یک نسبت مشابه هزینه ها در ان صرف شده است.در مرحله ساب (4) هزینه الماس حذف شده.به جای ان هزینه لقمه (برای عمل صیقل دادن) جایگزین شده است وبعد از مرحله قله بر بیشترین هزینه در مر حله ساب است. در اخر (نتیجه گیری) به وجود عواملی مانند( 1) سفارش کار (2) دستگاه های اتوماتیک(3) وجود یک استاد کار با تجربه که می توانند بر بهای تمام شده یک متر مربع تاثیر بسزائی داشته باشند اشاره شده است.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مقدمه :

بی شک نقش تاریخی .قذمت وگستردگی استفاده از سنگهای ساختمانی بر کسی پوشیده نیست به خصوص برای ساکنین  کشوری با تاریخی بس کهن .چه کمتر منطقه ای در سرزمینهائی یافت می شود که از اثار باستانی بی بهره با شد و اولین وشاید تنها مصالح ساختمانی قابل مشاهده .سنگهای عظیم به جا مانده میباشد .به طور مثال کاخ داریوش کبیر. پاسارگاد. مقبره کوروش ومعبد عظیم چغا زنبیل وهزاران ابنیه .البته این امر تنها به کشور ما محدود نمی شود ودر سایر نقاط جهان مانند مصر. یونان وایتالیا نیز چنین  اثاری مشاهده میشود .استفاده از سنگ توسط بشر به بیش از دوازده هزار سال پیش بر می گردد.استفاده از سنگ با بلوک های بزرگ شروع وبا پیشرفت علم به تدریج از وزن انها کاسته شد ولی در عوض توجه به رنگ.صیقل پذیری و استحکام سنگ بیشتر شده واکنون  بیشتر از پلاک های زیبا با رنگ. صیقل. جلا و قطر اندک  بهره برداری می گردد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کارآموزی طرح پرورش قارچ (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:36
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات17
حجم فایل20 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

عنوان پروژه: پرورش قارچ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

از نظر تاریخچه،پرورش قارچ در هاله ای از ابهام به سر برده.قبلاً از قارچ ها به عنوان مواد توهم زا درفالگیری استفاده میکردندوقارچ راگوشت خدا می نامیدند،ولی بدون شک معلوم شده است که قارچ برنج که درچین تقریباًاز2000سال قبل با ساده ترین روش والهام از طبیعت برروی چوب درختان کشت می شده است وتکنولوژی روش کاشت این قارچ ها جزءهنرهای خیلی قدیمی و محرمانه ی این سرزمین ها بوده است،فقط تاریخ مشخص درپرورش قارچ دکمه ای بدست آمده است که طبق آن کاشت این قارچ درحدود 700سال قبل ازمیلاد درحومه ی پاریس بوسیله ی یک باغبان ناشناس فرانسوی صورت گرفت.کشت قارچ درگلخانه ها برای اولین بار درحدود سال 1754درسوئد ابداع شد وسپس به انگلستان وسایرنقاط اروپا گسترش یافت. درسال 1901 درایالات متحده ی آمریکا،سالنهای استاندارد پرورش قارچ ساخته شد.توسعه تجربه ی  تکنولوژی، ازیک سو ویاری جستن از دانشمندان ازسوی دیگرزمینه ی بوجود آمدن ایزوله های خالص-درنهایت تهیه ی بذر خالص-امکان تولید صنعتی قارچ را درسطح وسیع فراهم آورد ودرانستیتو پاستورفرانسه،روش های علمی کشت وجوانه زدن اسپور وتولید آسان درشرایط تبدیل ابداع نمودند وتا سال 1905به صورت یک راز دراختیار انستیتوپاستور باقی ماند.

 

 

تهیه بذر قارچ 

سیندن:درسال1932تهیه ی بذرقارچ روی غلاّت را ابداع کرد وسبب تحویل انقلاب صنعتی در تهیه ی کمپوست مصنوعی برای صنعت پرورش قارچ های خوراکی را بوجود آورد. درطی 20 سال گذشته به دلیل ماشینی شدن تکنولوژی پرورش قارچ وانجام تحقیقات بنیادی بسیاری از مسائل ومشکلات صنعتی حل شد ومسائل علمی مختلف مورد بررسی وتجزیه تحلیل قرار گرفته است تا حاکثر تولید محصول در واحد سطح به دست آید.

نکته ی جالب: پرورش قارچ تروفل  بر روی نهال های جوان درخت بلوط  صورت می گیرد،که این بستر کاشت درخت بلوط را قبل ازکاشت با قارچ تروفل آلوده کرده و سپس به مدّت 2 تا 3 سال در گلخانه به طورموقت کشت می شوند.

 

 

پروتئین

میزان پروتئین قارچ های خوراکی ازحداقل 1.8تا 5.9 درصد  وزن قارچ گزارش شده است. بهترین عوامل مؤثر در میزان پروتئین قارچ عبارتند از:

گونه خوارقارچ،شرایط زراعی اندام مورد آزمایش،مرحله ی رشدی قارچ، میزان آب موجود،دریافت چرخه ی باردهی وفاصله ی زمانی بین زمان برداشت و زمان اندازه گیری پروتئین.

درمقایسه با سایرغذاها پروتئین قارچ تازه درحدود دوبرابرپروتئین اغلب سبزیجات (به استثناء نخود سبزوکلم)وحبوبات(نخود،لوبیا،عدس)است.امّا قارچ خوراکی ازلحاظ پروتئین نسبت به منابع پروتئینی استاندارد مانندگوشت(20-14درصد)، ماهی(20-15درصد)، تخم مرغ(13 درصد)، پنیر(25درصد) در درجه ی دوم اهمیت قرار دارند.قابلیت هضم پروتئین قارچ خوراکی،عامل بسیارمهم درتعیین ارزش غذایی آن میباشد.درحدود  %71 تا  %90 پروتئین قارچ قابل هضم است که این مقدار تا حدودی کمتراز میزان هضم پروتئین گوشت(%99)است.

 

اهمیت قارچ در رژیم غذایی

پس ازجنگ جهانی دوم میزان کل تولید قارچ خوراکی در جهان افزایش یافته است.

درسال 1986میزان کل تولید جهانی 2182000 تن گزارش شده است. کشورهای اصلی تولید کننده درجهان عبارتند از:

چین، فرانسه، هلند، ایتالیا، ژاپن،انگلستان، آمریکا.

کشورآلمان بالاترین  مصرف سالانه ی جهان را دارا می باشد.

 

قارچ های خوراکی مصرفی 

کشت و پرورش قارچ های خوراکی صدفی بسیار ارزان وکم هزینه است،انتخاب وپرورش این قارچ درصنایع تولید غذایی برای کشاورزان، با درآمد های محدود  می توانند منبع درآمد مناسبی باشد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق طرح پرواربندی جوجه شترمرغ (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:36
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات17
حجم فایل46 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه :‌

          طرح پرورش آهو و پرورش شترمرغ طرحهایی هستند كه در بحث كارآفرینی مطرح بوده و توسعه آنها از اهداف دولت جمهوری اسلامی بوده و دولت همواره توجه خاص و حمایت نسبت به آن را ابراز داشته حال آكه پروژه پرواربندی جوجه شترمرغ مد نظر این طرح پروژه بوده در قسمت های بعدی به بحث مفصل این طرح پرداخته شده است و یكی از معایبی كه شروع این طرح دارد این است كه دولت هیچ نوع تسهیلات بانكی در اختیار كارآفرینان قرار نداده و هركار آفرینی باید علاوه بر ریسك و خصوصیات دیگر كار آفرینان از سرمایه نیز برخوردار باشد . شترمرغ حیوانی است استرالیایی اما پرورش و زندگی این حیوان تنها به یك كشور و محدوده جرافیایی خاص محدود نمی شود و در هر نقطه آب و هوایی گرم ( استرالیا )‌ و سرد كانادا و روسیه قابل زیست و تولید مثل بوده زیرا ساختار بدنی این حیوان بگونه ای است كه بین پر و پوست این حیوان لایه ای وجود دارد كه هر نوع آب و هوا را تحمل كرده چه گرم و چه سرد می تواند سریعا خود را با آب و هوای محیط وفق دهد .

در این طرح بحث پروار بندی مدنظر است نه پرورش و تكثیر .

جوجه شترمرغ كه 20% حسیاسیت جوجه مرغ معمولی را دارد برای پرواربندی خریداری شده و پس از 9 ماه پروارشده آماده فروش می گردد. پرورش شتر مرغ خواهان سرمایه گذاری بلند مدت بوده حال آنكه در پروار بندی زودتر به سوددهی خواهیم رسید . شترمرغ حیوانی است بیابانی و برای پرورش نیاز به مكانی است محصور شده برای جلوگیری از فرار این پرنده و بصورت چریدن رشد و نمو می نماید خوراك این حیوان متشكل از جو ،‌سبوس و ذرت می باشد .

در معرفی محصول این حیوان می توان گفت هیچ چیز این پرنده دور ریختنی نیست : پر ،‌ گوشت ،‌ چرم ، كود و حتی چشم این حیوان خواص دارویی دارد ، چرم این حیوان در نوع خود بی نظیر و گرانبهاست .

برای استفاده از این محصول هیچ رده سنی نیاز نبوده و كلسترل كمتری نسبت به گوشت قرمز دارد و از نظر جمعیت مشتری در ایران هر روز به جمعیت مشتریها افزوده می شود .

از نظر رقبا این محصول در بازارهای داخلی تقریبا هیچ رقیبی نداشته و تمام كسانی كه در این راستا فعالیت چشمگیر داشته با سایر تولید كنندگان جنبه همكاری برای پیداكردن بازار بهتر و زیادتر شدن محصول دارند شاید در آینده تولید این محصول و ارائه آن بصورت رقابتی شود .

در بحص معیار های انتخاب مكان بدلیل كاهش هزینه این طرح چون مورد توجه دولت می باشد از طریق منابع طبیعی می توان بصورت رایگان در محدوده هایی كه جزء حریم شهری نبوده دریافت و شروع به كار نمود.

 

 

 

 

خلاصه طرح :

موضوع طرح : پروار بندی جوجه شترمرغ

نوع تولیدات :‌شتر مرغ

تعداد شاغلین : 8 نفر

مشخصات سرمایه گذاری طرح ( ارقام به میلیون ریال)

سرمایه گذاری كل طرح :‌ 8/7546

سرمایه گذاری ثابت :‌ 8/7285

سرمایه در گردش :‌ 3/76

درآمد سالیانه :‌ 000/90

سود ویژه :‌ 5162.5

دروه بازگشت سرمایه :‌ 20 ماه

نرخ بازدهی سرمایه :  48%

 

 

 

 

 

 

1- سرمایه گذاری ثابت طرح :

1-1- زمین محل اجرای طرح :

متراژ زمین

قیمت واحد (ریال)

قیمت كل (میلیون ریال )

12000

300000

3600

 

1-2- محوطه سازی :

ردیف

شرح

مساحت

(متر مربع)

هزینه واحد (ریال)

هزینه كل (میلیون ریال)

1

خاكبرداری و تسطیح

1500

70000

105

2

حصاركشی

450

80000

36

3

فضای سبز ،‌ خیابان كشی

 

 

14

جمع

 

 

155

 

3-1-ساختمانها :

ردیف

شرح

مساحت زیربنا

هزینه واحد

هزینه كل (میلیون ریال)

1

سالن تولید

1000

800000

800

2

انبارها

900

800000

720

3

ساختمان اداری و سرویسها

50

1000000

50

4

نمازخانه

30

1000000

30

5

آزمایشگاه

 

 

 

6

نگهبان و سرایدار

30

1000000

30

 

سایر

 

 

 

جمع

 

 

1630

 

4-1 : تاسیسات و تجهیزات :

ردیف

شرح

مشخصات فنی

هزینه كل

( میلیون ریال)

1

برق رسانی ( حق انشعاب نصب تابلوها و ترانس كابل كشی و سیم كشی های مربوطه)

 

30

2

آبرسانی (حق انشعاب و لوله گذاری و . . . )

 

20

3

گازرسانی (حق انشعاب و ولوله گذاری و . . .)

 

 

4

امتیاز خط تلفن

 

10

5

ایمنی و اطفا حریق

 

200

6

وسایل سرمایش و گرمایش

 

50

7

مخازن ذخیره سوخت و آب

 

 

8

سیستم بخار : برآورد تعداد و ظرفیت دیگهای بخار

 

 

9

تهویه و هوای فشرده

 

 

10

سایر

 

 

جمع

 

310

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

طرح ایجاد مجتمع خدمات فناوری اطلاعات 23 ص (جزوه)

دوشنبه 18 دی 1396
12:35
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات23
حجم فایل40 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

فهرست عناوین

 

 

صفحه

1-مقدمه

4

2-عنوان طرح

5

 

2-1 امتیازات استثنایی طرح

5

3-محدوده جغرافیایی اجرای طرح و جمعیت هدف

5

4- اهداف كلی طرح

5

5-خدمات قابل ارائه در مجتمع خدمات فناوری اطلاعات 

5

 

5-1 ایجادكارگاه تولید نرم افزار برای تهیه نرم افزارهای كاربردی مورد نیاز مشتریان

6

 

 

5-1-1تعریف كارگاه تولید نرم افزار

6

 

 

5-1-2 وظایف و فعالیت های برنامه نویسان در كارگاه تولید نرم افزار

6

 

 

5-1-3 عمده محصولات تولیدی در كارگاه تولید نرم افزار

6

 

 

5-1-4 مشتریان نرم افزارهای تولید شده در كارگاه تولید نرم افزار

6

 

5-2 ایجاد مركز تحقیقات IT جهت ارائه خدمات به پژوهشگران IT

7

 

 

5-2-1هدف

7

 

 

5-2-2  خدمات قابل ارائه در این مركز به پژوهشگران

7

 

 

5-2-3  عضویت

7

 

 

5-2-4 اخذ مجوزهای لازم

7

 

5-3 راه اندازی واحد سخت افزار ، شبكه و فروش برای ارائه خدمات به مشتریان

8

 

 

5-3-1 طراحی و پیاده سازی شبكه های LAN , MAN ,  WAN , WireLess

8

 

 

5-3-2 تعمیرات سخت افزار

8

 

 

5-3-3 فروش كامپیوتر

8

 

5-4 راه اندازی واحد خدمات كامپیوتری

8

 

 

5-4-1 خدمات قابل ارائه  در این واحد

8

 

5-5 راه اندازی كافی نت

9

 

 

5-5-1 تعریف

9

 

 

5-5-2 خدمات قابل استفاده در كافی نت

9

 

 

5-5-3 مزیت استفاده از اینترنت در كافی نت نسبت به اتصال به اینترنت از منزل

9

 

 

5-5-4 ضرورت راه اندازی كافی نت مجهز در شهرستان آزادشهر

9

 

5-6 راه اندازی گیم نت

10

 

 

5-6-1 تعریف

10

 

 

5-6-2 ضرورت راه اندازی گیم نت مجهز و حرفه ای در شهرستان آزادشهر

10

6- برآورد مالی و اشتغالزایی طرح

11

 

6-1 واحد مدیریت و حسابداری

11

 

 

6-1-1 اشتغالزایی

11

 

 

6-1-2 هزینه ها

11

 

6-2 راه اندازی ISP  دیجیتال E1

12

 

 

6-2-1 اشتغالزایی

12

 

 

6-2-2هزینه ها

12

 

6-3- کارگاه تولید نرم افزار

13

 

 

6-3-1 اشتغالزایی

13

 

 

6-3-2 هزینه ها

13

 

6-4 مرکز تحقیقات IT   

14

 

 

6-4-1 اشتغالزایی

14

 

 

6-4-2 هزینه ها

14

 

6-5 واحد سخت افزار ، شبکه و فروش

14

 

 

6-5-1 اشتغالزایی

14

 

 

6-5-2 هزینه ها

15

 

6-6 واحد خدمات کامپیوتری

16

 

 

6-6-1 اشتغالزایی

16

 

 

6-6-2 هزینه ها

16

 

6-7 کافی نت

17

 

 

6-7-1 اشتغالزایی

17

 

 

6-7-2 هزینه ها

17

 

6-8 گیم نت

18

 

 

6-8-1 اشتغالزایی

18

 

 

6-8-2 هزینه ها

18

 

6-9 هزینه های مشترک واحد های مختلف

19

 

6-10 جمع بندی هزینه ها  و میزان اشتغالزایی

19

7- پیش بینی هزینه های جاری  

21

8- پیش بینی درآمد ماهانه

21

9-مدت زمان لازم برای راه اندازی و رسیدن به سود دهی

22

 

 

 

 

 

 

1- مقدمه

امروزه در ابتدای هزاره سوم میلادی ، موجی در جامعه بشری در حال شكل گیری و تكامل  است كه برای اولین بار در دنیا ، پدر IT  ایران  جناب آقای دكتر جلالی در سال 1995 میلادی  از آن به عنوان موج چهارم (عصر مجازی)  یاد كردند.

تحولات تكنولوژیكی در جامعه بشری  با ظهور كامپیوتر و اینترنت سرعت بیشتری به خود گرفت و این شبهه              را در افكار عمومی  ایجاد كرد كه فناوری اطلاعات و كامپیوتر موجب جایگزینی تكنولوژی بجای نیروی كار انسانی گشته و موجبات بیكاری تعداد زیادی را فراهم نموده است.آیا واقعاً اینچنین است؟

حقیقت این است كه  پدیده ظهوركامپیوتر و اینترنت باعث ایجاد سهولت در كارهای دستی شد و نه تنها موجب      بالا رفتن  درصد بیكاران نشد بلكه حتی صنعت ها و مشاغل جدیدی را بوجود آورد  همچون صنعت تولید نرم افزار ،‌ كافی نت ،‌گیم نت و ده ها شغل مرتبط دیگر .

افراد زیادی هم اكنون در زمینة IT (فناوری اطلاعات) مشغول به فعالیت هستند و فرصت های شغلی بسیاری نیز            در انتظار علاقمندان و متخصصان كامپیوتر و اینترنت می باشد.

خوشبختانه در سالهای اخیر در كشور اسلامی ما نیز با به موازات جامعه جهانی بسترهای مناسبی برای فعالیت در    زمینه IT فراهم شده است و حمایتهای خوبی از مشاغل مرتبط با فناوری اطلاعات صورت می گیرد. امروز در ایران             فارغ التحصیل و یا حتی دانشجوی رشته های مرتبط با IT به ندرت بیكار می باشد زیرا با كمی همت و تدبیر می توان با تشكیل شركت های خصوصی و یا تعاونی در بخش IT كشور فعالیت كرد و اتفاقاً درآمد خوبی را هم كسب كرد.

بخش های دولتی و سازمانها و نهادها نیز بطور حتم برای پیشبرد اهداف خود در زمینه IT نیاز به متخصصان IT دارند.

در این طرح سعی برآن است كه ضمن معرفی مجری طرح كه شركتی تعاونی است كه بیش از نیمی از اعضای آن فارغ التحصیلان و یا دانشجویان مهندسی كامپیوتر هستند،ایده‌ ایجاد مجتمع خدمات فناوری اطلاعات از لحاظ اقتصادی، فنی و اشتغالزایی توجیه شود .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2- عنوان طرح :‌

ایجاد مجتمع خدمات فناوری اطلاعات

 

2-1- امتیازات استثنایی طرح

الف) تعداد نفرات بالای اشتغالزایی

ب) اشتغالزایی برای افراد تحصیلكرده و متخصص IT

پ) اولین بودن در سطح استان

ت) مدت زمان نسبتاً كوتاه رسیدن به بهره برداری وسود دهی

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir