تولید پوشاک (جزوه)

دوشنبه 18 دی 1396
12:33
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات25
حجم فایل273 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

دانلود پی دی اف

تولید پوشاک 
دانلود تولید پوشاک 
کارآموزی تولید پوشاک 
پی دی اف تولید پوشاک 

 کارآموزی تولید پوشاک 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت کنترل بهداشتی مواد غذایی (فصل چهاردهم کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی ) (تربیت بدنی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:33
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات72
حجم فایل24.473 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت کنترل بهداشتی  مواد غذایی (فصل چهاردهم کتاب تغذیه و بهداشت مواد غذایی ) سال سوم دوره آموزش متوسطه فنی و حرفه ای، در قالب 72 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx







بخشی از متن :

 

غذاهای وارداتی و آلودگی های ناشناخته ای که به همراه خود به کشور می آورند هریک به نحوی می توانند سلامتی مصرف کننده را به مخاطره بیاندازند. به همین دلیل لازم است سیستم های دقیق و حساب شده ای بر کلیه امور مربوط به غذا و تغذیه در کشور نظرت داشته باشد.

 

 

عناوین اسلایدها

 

کنترل دولتی بهداشت مواد غذایی

کنترل بهداشتی  مواد غذایی در منزل

توصیه های بهداشتی

بهداشت آشپز خانه

غذاهای پخته شده

غذاهای تازه

غذاهای نگه داری شده

نکات مهم بهداشتی، به هنگام تدارکات و تهیه غذا

مرحله اول :تهیه مواد اولیه (خرید)

مرحله دوم : بهداشت در آمادگی  سازی مواد غذایی

مرحله سوم:بهداشت طبخ

مرحله ی 4: نکات بهداشتی  توزیع و مصرف مواد

مرحله ی5 : نکات بهداشتی در نگهداری و دور ریز  غذا



پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تولید آجر فشاری 35 ص (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:33
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات35
حجم فایل6.268 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آموزشکده عالی فنی شهید بهشتی شهرستان اردکان

کار آفرینی و پروژه

 

موضوع:

تولید آجر فشاری

 

 

استاد:

مهندس صدیقیان

 

 

مجریان طرح پروزه:

علی انارکی اردکانی

محمد رضا میر شمسی اردکانی

 

 

زمستان87

آجرنگین كویر اردكان

 

مقدمه :

آجر سنگی است ساختگی (مصنوعی) كه نوع رسی آن از پختن خشت (گل شكل داده شده) و نوع ماسه آهكی آن از عمل آوردن خشت ماسه آهكی (كه از فشردن مخلوط همگن ماسه سیلیسی و آهك در قالب ساخته می‌شود) با بخار تحت فشار زیاد به دست می‌آید، آجرهای بتنی همانند بلوكهای سیمانی تهیه می‌شوند. آجر رسی عمدتاً از سیلیكاتهای آلومینیوم بوده و آجر ماسه آهكی از سنگدانه‌های ریز سیلیسی تشكیل شده است كه توسط خمیری از جنس سیلیكات كلسیم به همدیگر چسبیده‌اند. این آجر معمولاً به رنگ خاكستری است ولی می‌توان با افزودن رنگ مناسب آن را به رنگهای دیگر نیز تولید نمود. آجر به اشكال مكعب مستطیل توپر، سوراخدار، توخالی (مجوف تیغه‌ای و سقفی) و قطعات نازك تولید می‌شود. از آجر در ساختن دیوارهای باربر، تیغه‌های جدا كننده، سقفهای تیرچه بلوك، طاق ضربی بین تیرآهنها و نمای خارجی و داخلی ساختمانها بهره‌گیری می‌شود.

تاریخچه آجر

آجر از قدیمی ترین مصالح ساختمانی است که قدمت آن بنا به عقیده برخی از باستان شناسان به ده هزار سال پیش می رسد.در ایران بقایای کوره های سفال پزی و آجر پزی در شوش و سیلک کاشان که تاریخ آنها به هزاره چهارم پیش از میلاد می رسد پیدا شده است. همچنین نشانه هایی از تولید و مصرف آجر در هندوستان به دست آمده که حاکی از سابقه شش هزار ساله آجر در آن کشور است وازه آجر بابلی و نام خشت هایی بوده که بر روی آنها منشورها  قوانین و نظایر آنها را می نوشتند گمان می رود نخستین بار از پخته شدن خاک دیواره ها و کف اجاق ها به پختن آجر پی  برده اند

کوره های آجر پزی ابتدایی بی گمان از مکان هایی تشکیل می شده که در آن لایه های هیزم و خشت متناوبا روی هم چیده می شده است.

فن استفاده از آجر ازآسیای غربی به سوی غرب مصر و سپس به روم و به سمت شرق هندوستان و چین رفته است در سده چهارم اروپایی ها شروع به استفاده از آجر کردند ولی پس از مدتی از رونق افتاده و رواج مجدد از سده 12 میلادی بوده که ابتدا از ایتالیا شروع شد.

در ایران باستان ساختمان های بزرگ و زیبایی بنا شده اند که پاره ای از آنها هنوز پا بر جا هستند؛ نظیر طاق کسری در غرب ایران قدیم ، آرامگاه شاه اسماعیل سامانی در گنبد کاووس و مسجد اصفهان را که با آجر ساخته اند همچنینی پلها و سد های قدیمی مانند پل دختر  سد کبار در قم از جمله بناهای قدیمی می باشند.

انواع آجر در ایران قدیم

در ایران هر جا سنگ کم بوده و خاک خوب هم در دسترس بوده است آجر پزی و مصرف آجر معمول شده است اندازه آجر ایلامی   حدود 10×38×38 سانیتی متر بوده پختن و مصرف آجر در زمان ساسانیان گسترش یافته و در ساختمان های بزرگ مانند آتشکده ها به کار رفته است اندازه  آجر این دوره جدود 44×44×7تا 8 بوده است و بعد های آن 20×20×3 تا4 سانتی متر کاهش یافت .

در فرش کردن کف ساختمان از آجر بزرگتری به نام ختائی به ابعاد 5×25×25 سانتی متر و یا بزرگتر از آن به نام نظامی در ابعاد 40×4×5 سانتی متر استفاده می شده است از انواع دیگر آجر در گذشته آجر قزاقی می باشد که پیش از جنگ جهانی اول روسها آن را تولید می کردند که ابعاد آن 5×10×20 بوده است آشنایی با آجر و مواد اولیه آن آجر نوعی سنگ مصنوعی است که از پختن خشت خام و دگرگونی آن بر اثر گرما به دست می آید خاک آجر مخلوطی است از خاک رس ماسه فلدسپات سنگ آهک سولفات ها سولفورها فسفات ها کانی های آهن منگنز منیزیم سدیم پتاسیم مواد آلی و…

۲-۱ - انطباق با مشخصات و استانداردها

آجرهای مصرفی در هر پروژه باید از نظر ویژگیهای فیزیكی، شیمیایی و مكانیكی (مانند ابعاد، رنگ و دیگر مشخصه‌ها) با آنچه در نقشه‌ها، دستور كارها، مشخصات فنی خصوصی و سایر مدارك پیمان ذكر شده است منطبق باشد. نمونه آجرهای مصرفی اعم از پشت كار و نما، توپر و سوراخدار مجوف تیغه‌ای و سقفی، انواع رسی و ماسه آهكی باید قبلاً به تصویب دستگاه نظارت برسد.

ویژگیهای فیزیكی، شیمیایی و مكانیكی آجرها و روش آزمایش آنها باید مطابق استانداردهای ایرانی زیر باشد:

ـ استاندارد شماره 7 : آجرهای رسی (مشتمل بر ویژگیها، نمونه‌برداری و روشهای آزمایش)

ـ استاندارد شماره 2909 : استاندارد ویژگیها و روشهای آزمون تیرچه و بلوك سقفی

ـ استاندارد شماره 991 : آجر نسوز جهت طاقهای قوسی

ـ هر استاندارد ایرانی دیگری كه تا زمان انعقاد پیمان در باره آجر تدوین یا تجدید نظر شود

تا زمانی كه استاندارد ایرانی در پاره‌ای موارد تدوین نشده باشد در درجه اول استانداردهای ”سازمان بین‌المللی استاندارد ISO “ معتبر خواهد بود و در صورت نبودن استاندارد مذكور به ترتیب استانداردهای آلمانی DIN ، بریتانیایی BS و آمریكایی ASTM ملاك عمل قرار خواهد گرفت.

مراحل ساخت آجر عبارتند از :

کندن و ستخراج مواد خام

آماده سازی مواد اولیه

قالب گیری

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

دانلود تحقیق كارآفرینی (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:33
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات54
حجم فایل49 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

درس

 

 

 

 

 

 

كارآفـرینی

 

 

 

 

 

      تدوین:

مهندس عبدالرحمن تزری

                                                               پائیز 1377- گرگان

 

 الف. صادرات كشور ما به این كشورها شامل: موادغذایی، كفش و پوشاك، مواد شوینده، لوازم خانگی و منسوجات است و واردات كشور مواد شیمیایی، پنبه، آهن آلات و كود شیمیایی می‌باشد. اطلاع كارآفرینان از عناوین كالاهای وارداتی و صادراتی و میزان حجم معاملات و مبادلات كالاها در تأسیس واحدهای تولیدی و خدماتی و چگونگی توسعه فعالیتهای آنها بسیار مؤثر می‌باشد.

ب. صادرات و واردات با پول: معاملات با كشورهای خارجی با پول و به طور عمده با استفاده از دلار انجام می‌گیرد لیكن كشورهای جهان به علت اینكه از نوسان ارزش دلار آسیب كمتری ببینند علاقه دارند كه مبادلات بازرگانی خود را با احتساب ارزش واقعی بین‌المللی پول چند كشور جهان مانند ژاپن، آلمان، فرانسه، انگلیس و ... انجام دهند. به همین علت كشورهای اروپایی در حال به توافق رسیدن در انتخاب واحد پولی مشترك بین خود می‌باشند[1].

در حال حاضر شركای تجاری جمهوری اسلامی ایران برای كالاهای صادراتی به ترتیب عبارتند از: آلمان، ژاپن، ایتالیا، دبی، بلژیك، تركیه، استرالیا، برزیل و كره جنوبی و همچنین شركای تجاری جمهوری اسلامی ایران برای كالاهای وارداتی به ترتیب عبارتند از: آلمان، ایتالیا، دبی، تركیه، سویس، ژاپن، بریتانیا، فرانسه و كره جنوبی كه بدیهی است به علت تغییرات شرایط سیاسی و اقتصادی طرفین معامله، ترتیبات فوق پایدار نمی‌باشد و كارآفرینان باید با ابتكارات خود بتوانند مطابق شرایط روز نسبت به صادرات و واردات اقدام نمایند و یا خود شرایط جدیدی را به وجود آورند یعنی كالای جدیدی را از كشور جدیدی وارد و یا به كشور دیگری صادر نمایند.

 

بازاریابی

برای فروش كالا و یا ارائه خدمات در داخل و یا خارج از كشور احتیاج به بازاریابی می‌باشد.

بازاریابی عبارتست از «همه تلاشهای نظام‌مند برای شناخت نظام بازار و اقدام نسبت به انواع تقاضاها، با توجه به نظام ارزشی جوامع و هدفهای سازمانی».

مدیران بنگاههای كارآفرینی و شركتهای تولیدی و بازرگانی باید با شناخت بازار و تحلیل آن سهم مناسب از بازار را برای خود بدست آورند و با عرضه محصولی با قیمت مناسب، بكارگیری روشهای مطلوب توزیع، استفاده از تبلیغات آگاه كننده و جهت‌دهنده و شناسایی رقبا، فرصتها و تهدیدهای محیطی، سهم بازار محصول خود را افزایش دهند و با خلاقیت، ابتكار، انعطاف‌پذیری و تطبیق منابع با نیازها، خواسته‌های مشتریان داخلی و خارجی و با رعایت عدالت و ارزشهای اسلامی علاوه بر افزایش سهم بازار، مشتریان خود را نیز حفظ نمایند.

تبلیغات

تبلیغ بازرگانی عبارت است از به كار بستن اقداماتی به منظور جلب توجه افراد به ویژگیهای خوب یك محصول و یا خدمات قابل ارائه و ایجاد تقاضای هر چه بیشتر برای آنها با رعایت تقوا و اخلاق اسلامی.

هدف تبلیغ بازرگانی، شناساندن محصول و تولیدكنندة آن به گروههای مصرف كننده و ایجاد انگیزه برای فروش انبوه است. برای این منظور تبلیغ باید جنبه آگاه‌كنندگی داشته باشد. در تمام مراحل تبلیغاتی لازم است مزایای یك محصول و دلایل برتری آن به طور روشن و واقعی به اطلاع  مشتریان برسد. امروزه مؤسسات تبلیغاتی امر تبلیغ را با استفاده از افراد متخصص و وسایل و امكانات فنی بر عهده دارند.

 

ویژگیهای پیامهای تبلیغی: مهمترین ویژگیهای یك پیام تبلیغی به شرح زیر توصیه می‌گردد:

1- قبل از انتخاب وسایلی كه برای تبلیغ در نظر گرفته می‌شود باید از اثربخشی آن مطمئن شد. این امر به میزان خلاقیت و ابتكار مؤسسه تبلیغاتی و یا واحد تولیدی و خدماتی بستگی دارد.

2- بودجه تبلیغات باید با قدرت مالی واحد تولیدی و خدماتی متناسب باشد.

3- پیام تبلیغ باید واضح و صمیمی باشد.

4- تبلیغات بر اساس یك برنامه مدون، حساب شده و از روی صداقت انجام گیرد.

 

به نام خداوند جان و خرد

پیشگفتار

با توجه به شرایط اجتماعی موجود در دنیا و پیشرفت جوامع در تمامی نقاط جهان ارتباط‌های اجتماعی و اقتصادی بین آنها و نیاز روزافزون بدان موجب داغتر شدن بازار رقابت به منظور كسب درآمد بیشتر می‌شود كه در این میان تولیدكنندگان و دست‌اندركاران ذینفع بر آن می‌شوند كه به مسائل جنبی مربوط به این روند رو به رشد توجه بیشتری بنمایند و بر شما دانشجویان عزیز هم كه بزودی درگیر این نوع مسائل خواهید شد، واجب می‌شود كه تا حدودی با آنها آشنا و از شیوه‌های مطلوبتری كه نتیجة بررسی‌ها و توجه دیگران می‌باشد، آگاهی یابید تا در ادامه راه به موفقیت و نتایج بهتری دست یابید.

بنابراین در این مجموعه بر آن شده‌ام تا حدودی ولو مختصر بر این مهم بپردازم امید است جزوه با تمام نواقص خود انگیزه‌ای برای نگرشهای بیشتر شما عزیزان باشد.

 

انشاءالله....

 

 

تعاریف

چون در صدد هستیم شما را تا حدودی به مسائل مربوط به كار و فعالیت مربوط به مسائل اقتصادی آشنا كنیم و شما را در جهت پیشرفت كاریتان سوق؛ دهیم پس لازمست ابتدا با بعضی از تعاریف آشنا شوید از جمله:

كار: به مجموعه كوشش و فعالیت و خلاقیتی كه موجب آفرینندگی و حتی تلاش برای افزایندگی، كار گفته می‌شود.

 


[1] - (به نقل از روزنامه سلام 10 دی 1377)

یورو پول و احد اروپایی از فردا (اول ژانویه 1999) به طور قانونی وارد بازار اروپا می‌شود.

كارشناسان اقتصادی معتقدند این اقدام اتحادیه اروپا حركتی است در جهت تحكیم و تكمیل پیوندهای سیاسی، اقتصادی گذشته و موجب می‌شود تا بلوك اقتصادی قدرتمندی برای مقابله با قدرت اقتصادی آمریكا به وجود آید.

كشورهای اتریش، بلژیك، آلمان، فنلاند، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، لوگزامبورگ، هلند، پرتغال و اسپانیا با جمعیتی در حدود 291 میلیون نفر یازده كشوری خواهند بود كه از فردا به طور رسمی پول واحد اروپا را پول قانونی خود تلقی خواهند كرد.

البته در ابتدای كار، یورو گردش پولهای رایج ملی را ناگهانی متوقف نخواهد كرد و كشورهای اروپایی یاد شده تا ژانویه 2002 برای جایگزینی كامل یورو به جای پولهای خود فرصت دارند.

كمیسیون اروپا اخیرا اعلام كرده است كه جایگزینی اسكناسها و سكه‌های یورو به جای 12 میلیارد قطعه اسكناس و 70 میلیارد قطعه سكه فعلی رایج در بازارهای اروپا زمان زیادی می‌برد و به همین علت 3 سال برای دوران انتقال تعیین شده است. البته از هفته آینده (چهار ژانویه) بازارهای سهام اوراق بهادار تنها از یورو استفاده خواهند كرد و همچنین در نقل و انتقال وجوه از طریق رایانه نیز كه به پول نیاز نیست می‌توان از یورو استفاده كرد.

رئیس دانشكده اقتصادی دانشگاه علام طباطبایی در پاسخ به سؤالی درباره هدف كشورهای اتحادیه اروپا از جایگزینی یورو به جای پولهای ملی به خبرنگار ما گفت: توافق برای انتشار پول واحد اروپایی در حقیقت ادامه حركت برای اتحاد واقعی اروپا بود كه از تشكیل بازار مشترك و ایجاد اروپای متحد آغاز شد و با رواج پول مشترك اكنون با ایالات متحده اروپا مشابه ایالات متحده آمریكا روبرو هستیم.

وی در پاسخ به این سؤال كه انتخاب یورو به عنوان پول واحد اروپا چه تأثیری به اوضاع مالی و اقتصاد جهان خواهد داشت گفت: قدرت تولید حدود 300 میلیون نفر جمعیت تحت پوشش 11 كشور اروپایی حدود 7 تا 8 هزار میلیارد دلار تخمین زده می‌شود كه این تقریبا معادل قدرت ایالات متحده آمریكا است و طبیعتا پول اروپایی با چنین پشتوانه‌ای می‌تواند به سرعت در كنار پولهای پرقدرتی چون دلار و ین قرار گیرد.

وی در پاسخ به این سؤال كه آیا یورو می‌تواند جایگزین ارزهای پرقدرتی چون دلار، پوند و یا ین شود گفت: این مسأله بستگی به عكس‌العمل كشورهای مختلف دارد از طرفی اكنون دلار مورد استفاده بخش اعظم كشورهای جهان است و كشورها اجازه نخواهند داد تا دلار كه اكنون به عنوان ذخیره بانكهای مركزی تعداد زیادی از كشورهای جهان است سقوط كند، هر چند برخی كشورها به مرور در معاملات خود این پول را جایگزین دلار خواهند كرد اما اقتصاد بزرگ آمریكا نیز در برابر این قبیل اقدامات بیكار نخواهند نشست. نباید از یاد برد كه آمریكا قدرت اقتصادی یكپارچه با سابقه‌ای طولانی است اما اروپا هنوز در ابتدای راه است.

وی در پاسخ به این سؤال كه با جریان افتادن پول واحد اروپا چه تأثیری بر روی اقتصاد ایران خواهد داشت، گفت: من معتقدم اكنون باید از این فرصت استفاده كنید و به قدرت انحصاری دلار در اقتصاد خارجی خود پایان دهیم. همانطور كه برخی از كشورها در جنوب شرقی آسیا به این سو حركت می‌كنند.

رئیس دانشكده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی افزود: كشور ما در سالهای اخیر به علت كاهش ارزش دلار و یا نوسانات آن زیانهای زیادی دیده است زیرا در بافتهای ما عمدتا به دلار است از طرفی ما عمده مبادلات اقتصادی و روابط سیاسی خود را با اروپا انجام می‌دهیم و منطقی است كه پول مورد مبادله را هم از پولهای آنها انتخاب كنیم.

همچنین یك استاد دانشگاه و عضو هیأت علمی سازمان مدیریت صنعتی نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: كشورهای اروپایی از دهه‌های گذشته همواره به دنبال ایجاد یك بلوك قدرتمند اقتصادی برای مقابله و رقابت با قدرت امریكا بوده‌اند و حركت اخیر نیز در جهت اقدامات گذشته می‌باشد.

وی افزود: انتخاب پول و احد اروپا سبب سرعت در مبادلات بازرگانی و كاهش هزینه‌ها در بین كشورهای عضو اتحادیه اروپا (به جز انگلیس) خواهد شد و می‌توان آن را حركت دیگری به سوی یكپارچه‌سازی اروپا دانست. درباره تأثیر پول واحد اروپایی بر اوضاع مالی و اقتصادی جهان گفت: این پول قدرتمند با ورود خود به سبد ارزی جهان احتمالا شوكهایی را وارد می‌كند و برخی معتقدند یورو به تدریج جایگزین دلار خواهد شد. هم اكنون چین اعلام كرده كه كل ذخایر ارزی خود را به یورو تبدیل می‌كند.

این استاد افزود: از طرف دیگر به نظر می‌رسد كه یورو پولی با ثبات و كم نوسان خواهد بود و شاید همین امر سبب روی‌آوری كشورهای بیشتری به این پول بشود.

وی گفت: البته بسیاری از كارشناسان در آمریكا و اروپا با تردید به پول واحد اروپا نگاه می‌كنند اما من فكر می‌كنم چون اقتصاد منطقی و موفق اروپا پشت یورو قرار دارد این پول به مرور قدرت فراوانی پیدا كند و در نهایت به نفوذ دلار دست یابد.

وی در پاسخ به سؤالی درباره تأثیر احتمالی یورو به اقتصاد ایران گفت: چون خریدهای ما از اروپا و از طرفی درآمدها به دلار است اگر به جریان افتادن یورو سبب كاهش ارزش دلار شود با مشكل روبه‌رو می‌شویم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت عوامل موثر برای ادامه حیات موجود زنده،ساختمان یاخته و عملکرد (فصل اول کتاب فیزیولوژی سال س

دوشنبه 18 دی 1396
12:32
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات62
حجم فایل7.064 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت عوامل موثر برای ادامه حیات موجود زنده،ساختمان یاخته و عملکرد (فصل اول کتاب فیزیولوژی  سال سوم دوره آموزش متوسطه فنی و حرفه ای)، در قالب 62 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx







بخشی از متن :

 

فیزیولوژی واژه ای فرانسوی است ، به معنی دانش مربوط به نقش ویژه ی اعضا  و قسمت های مختلف بدن موجودات زنده در فرهنگ معین به علم وظایف الاعضا تعبیر شده است .

در فیزیولوژی سعی بر آن است تا عوامل فیزیکی و شیمیایی که سبب پیدایش و توسعه زندگی است شناخته  و توجیه شوند.

 

 

عناوین اسلایدها

 

تعریف فیزیولوژی

فیزولوژی به شاخه های زیر تقسیم می گردد

نیازهای بدن عبارت اند

اعمالی که موجود زنده به آن ها می پردازد عبارت اند از:

تعادل زیستی (هومئوستاز)

باز خورد منفی ( Negative Feed Back )

رابطه شیمی و فیزیولوزی

یاخته یا سلول (cell)

ساختمان غشاء

هسته

سیتوپلاسم

مهمترین اندامک های آندو پلاسم

میتوکندری

شبکه آندوپلاسمیک

ریبوزوم

دستگاه گلژی

لیزوزوم

سانتریول

تقسیم یاخته ای یا سلولی

تقسیم میتوز

انتقال مواد  از غشای یاخته

تصفیه یا فیلتراسیون

انتشار یا دیفوژیون

اسمز

 انتقال فعال :Active transport

آندوسیتوز Endocytosis

اگزوسیتوز Exocytosis



پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تاثیر آموزش کار آفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید 22 ص (گزارش کارآموزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:32
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارآموزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات22
حجم فایل29 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

تاثیر آموزش کار آفرینی بر رشد کسب و کارهای جدید

مهارت‌های جدید باید منجربه تغییرات رفتاری گردد و یاد گیرنده را در دستیابی به اهدافش یاری رساند.         

هر ساله حدود ۱۰۰ میلیارد دلار سرمایه خالص در ایالات متحده امریکا صرف سرمایه گذاری بر روی کسب و کارهای جدید در بخش خصوصی میشود. تنها ۲ درصد از این مقدار توسط موسسات سرمایه گذاری و یا بانکها تامین میشود.تا ۱۰ درصد دیگر آن نیز از بازار سهام و یا بازارهای عمومی حاصل میگردد. این ارقام نشان میدهد که حداقل ۸۸% از سرمایه خالص مورد و یا منابع غیر رسمی تامین میشود. برخی از اوقات به نقش اعتبارات دولتی در پویایی و رشد یک کسب و کار بیش از اندازه اهمیت داده می شود. مطالعات اخیر نشان می دهد که حتی کسب و کارهای کوچک درسطوح پایین بعد از دریافت یک یا دو وام به سطح ثابتی از رشد می رسند و برای مدتی درآن سطح متوقف میشوند.

در پس هر کسب و کار در حال رشد ایده ای قابل دسترسی نهفته است و هر ایده ای از کارآفرینی با انگیزه و با اطلاعات کافی سربرون می‌آورد. با وجود اینکه در توسعه کسب و کارهای موجود ابزارهای رایگانی نیزوجود دارند اما این مقاله به بهینه سازی استفاده از آموزش که عموما ابزار رایگانی نیست در ترویج و سرعت بخشی به رشد کسب و کار می پردازد. در واقع آموزش فرایندی است که برای ترغیب به یاد گیری مهارتهای جدید سازماندهی شده است. مهارت‌های جدید باید منجربه تغییرات رفتاری گردد و یاد گیرنده را در دستیابی به اهدافش یاری رساند. ارزش این آموزشها به محیط پیرامون آنها بستگی دارد. به طور مثال اخبار نسبتا قدیمی در تلویزیون بعنوان یک رسانه ارزش چندانی ندارد اما در روزنامه ها هنوز خریداران زیادی دارد. ارائه اطلاعات درست به مشتری واقعی آن و در زمان مناسب یکی از فعالیتها یی است که به سرعت در دنیا رواج یافته است.

فراهم نمودن زمینه های مناسب آموزش

بسیاری از آموزشهایی که به افراد مختلف ارائه میشود به دلیل مناسب نبودن برنامه زمانی و یا فقدان زمینه های لازم اتلاف می گردد.

▪ به منظور موثر بودن آموزش سه شرط اصلی باید فراهم باشد:

۱) یادگیرنده باید با یک تغییر شدید مواجه گردد که این تغییر میتواند یک مشکل و یا یک فرصت باشد.

۲) یاد گیرنده باید بداند که این تغییر در حال وقوع است و یا در مدت کوتاهی به وقوع خواهد پیوست.

۳) ذهن یاد گیرنده باید در مقابل یادگیری یک مهارت جدید باز باشد باید خود بخواهد که یاد بگیرد تنها در این صورت است که میتواند مشکل خود را تا حدی رفع نماید و یا از فرصتی که برایش ایجاد شده است بهره جوید. به عبارتی شما می توانید کلاس درس خود را مملو از یادگیرندگان نمایید اما نمی توانید آنها را مجبور کنید که یاد بگیرند. به همین منظور شما باید درآنها انگیزه ایجاد کنید. ایجاد انگیزه همیشه مرتبط با ایجاد نیاز است. این نیاز ها می تواند نیازهای اصلی و اولیه و حیاتی ویا نیاز های پیچیده وبزرگتری باشد که سبب ارضای درونی فرد میگردد. آموزش در صورتی تاثیر گذار است که برخی از نیا زهای یاد گیرنده را مرتفع نماید.

ارزیابی نیازهای آموزشی

هر چقدر احساس نیاز بیشتر باشد آموزش مفیدتر و موثرتر خواهد بود. آموزش فرد برای مواجهه با موقعیت احتمالی درآینده نا مشخص اثر کمتری نسبت به اموزشی دارد که برای موقعیتی معلوم و در آینده ای نزدیک به فرد داده شود. از این‌رو هرچقدر تخمین موقعیت آموزشی در تناسب با نیازها بیشتر و کاربرد آن شفاف ترباشد ایجاد انگیزه بیشتر خواهد بود. معمولا افراد هنگامی پی به نیاز خود میبرند که با مشکلی مواجه میگردند. مطالعاتی در مورد ۵۰۰ موسسه با هدف شناسایی متداولترین مسائلی که کسب وکار ها در طول رشد خود با آن روبرو هستند انجام شده است. بر مبنای این بررسی مشکلات متداول در ۴ زمینه دسته بندی شده است.

۱) بازار یابی و فروش که شامل:

ـ فروش کم

ـ وابستگی به مشتری

ـ افزایش رقابت

ـ مشکلات توزیع

ـ تبلیغات غیر موثر

۲) مدیریت مالی شامل:

ـ سرمایه در گردش نا کافی

ـ مشکلات جریان نقدینگی

ـ نبود کنترل کافی در مورد حاشیه سود وهزینه ها

۳) مدیریت منابع انسانی شامل:

ـ استخدام وگزینش

ـ جابجایی وتغییرکارکنان

ـ کمبود آموزش

۴) مدیریت عمومی شامل:

ـ فقدان تجربه مدیریتی

ـ کار بیش از اندازه مالک ومدیر

مشکلات مربوط به رشد مدیریتی

این مشکلات ممکن است برای کسانی که به امر آموزش مدیریت می پردازند عادی باشد اما برای نو کارآفرینان و تیم‌های مدیریتی که در موقعیت رشد قرار دارند مسئله ایجاد مینماید.بررسی دیگری نیز در سال۱۹۹۲ انجام شد که از کار آفرینان خواسته شد زمینه هایی را که در طول دوران رشد کسب و کارشان توجه آنها را به خود معطوف می‌دارد بیان کنند.

▪ زمینه های اصلی که توسط کار آفرینان مطرح شد عبا رتند از:

ـ تحصیل منابع، شامل منابع مالی ومدیریتی واستعدادهای فنی

ـ توسعه استراتژی جدید بازار یا ارائه محصولی خاص در بازار

ـ ارتباطات

ـ تخصیص منابع که نیاز به استفاده از سیستمهای حسابداری بودجه بندی پیشرفته

ـ گردش کاری وافزایش تقاضا برای تخصصی کردن کارها

ـ روابط انسانی و کم شدن ارتباط مدیران با کارمندان

ـ تخصص فنی و نیاز بیشتر به تخصص در شرکت

ـ قابلیت دسترسی مالی

ارائه آموزش

علاوه بر نیازهای یاد گیرندگان در برنامه‌های آموزشی در بالا اشاره گردیده جنبه مهم دیگری که تاثیر گذاری آموزش را افزایش می دهد نحوه ارائه آن است. این شیوه باید در برگیرنده دو زمینه اصلی باشد.

۱) رساندن اطلاعات کافی به مخاطب به نحوی که تقاضا با عرضه تناسب داشته باشد.

۲) انتخاب روش مناسب آموزش در یک بازار ایده ال باید کلیه اطلاعات در هر زمانی و برای هر فردی قابل دسترسی باشد. این مطلب برای هر کار آفرینی که علاقمند به استفاده از دوره های آموزشی است صدق میکند. متاسفانه این مطلب همیشه و به طور مداوم برای هر مدیر کسب و کار برقرار نیست. از طرفی تنها با داشتن این اطلاعات است که کار آفرین در موقعیتی قرار می‌گیرد که میتواند تصمیمی آگاهانه بگیرد. در بانکداری شرایطی که کارگذار بانک قرض گیرنده را به درستی نمی شناسد و 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه مجتمع توس چینی 29 ص (گزارش کارورزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:32
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارورزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات29
حجم فایل2.823 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

مقدمه ........................................................................................................................................... 3

         کروکی آدرس....................................................................................................................................... 5

         تاریخچه طوس چینی.......................................................................................................................... 6

         اخذ مجوز.............................................................................................................................................. 8

         توجیه اقتصادی..................................................................................................................................... 8

         جذب سرمایه........................................................................................................................................ 9

         بازاریابی و تبلیغات.............................................................................................................................. 9

         جدول زمانبندی.................................................................................................................................... 9

         نیروی انسانی........................................................................................................................................ 10

         مشخصات کارکنان............................................................................................................................... 11

         واحد سنگ شکن................................................................................................................................. 12

         واحد تهیه مواد...................................................................................................................................... 12

         توضیحی مختصر در مورد دستگاه بالمیل......................................................................................... 13

         واحد فرمینگ........................................................................................................................................ 16       توضیحی کوتاه در مورد دستگاه فرمینگ......................................................................................................................................... 16       واحد لعاب   17         واحد کوره لعاب.................................................................................................................................. 19       بازرسی چینی سفید         19                                                                                                       واحد دکور      19    قالبسازی         21                                                                                                       معرفی گچ و قالبهای گچی         22                                                                                                       دلایل اصلی استفاده از گچ     22     مواردی که در ساخت قالب گچی بایستی رعایت شود................................................................. 23       روش ریخته گری گچ در قالبهای مادر................................................................................................................................................... 24       توضیحی کوتاه در مورد انواع قالبها.................................................................................................................................................. 25       مدلسازی      26         واحد چاپخانه....................................................................................................................................... 26       کروکی سالن تولید         28

همراه با عکس های رنگی از مدل های مختلف و تعداد چینی در تیمهای مختلف.

 

 

 

مقدمه:

       عنوان این پروژه مجتمع توس چینی می باشد که اهداف این جانب در نگارش آن به صورت زیر بوده است:

1-          با توجه با آنکه مبحث چینی سازی و صنایع وابسته به آن دارای پیشینه تاریخی و کهن در کشور ما  می باشد و نظر به آنکه این صنعت در حال حاضر نیز از اهمیت و توان بالایی در کشور ما برخوردار است این موضوع را انتخاب کردم.

2-          کشش این صنعت در سرمایه گذاری و کارآفرینی بسیار بالا می باشد که می توان با توجه به آن ایجاد شغل و سود بازگشت سرمایه در صنعت چینی سازی حدود 70% نائل شد  بنابراین انتخاب این موضوع و تحقیق پیرامون آن می تواند بسیار سودمند باشد.

3-          سعی این جانب در انجام این پروژه به این صورت بوده تا بتوانم پس از معرفی شمای کلی از صنعت چینی سازی به بررسی یکی از کارخانجات موفق در این صنعت بپردازم تا علاوه بر جنبه کلی پروژه در زمینه معرفی این صنعت بپردازم جنبه های جزئی تر و تخصصی تر نیز بپردازم تا حاصل آنچه گردآوری شده موضوعی ارزشمند و در خور توجه را حاصل آورد.

4-          در انجام این پدیده پروژه کوشیده ام تا به نتایجی عملی و عینی از کارآفرینی و جنبه های آن در صنعت چینی سازی برسم تا نمودی روشن تر و آینده ای مشخص تر از این صنعت و توانایی های آن در ایجاد شغل پایدار و سودآور برای افراد مشخص شود. اما برای انجام این پروژه این جانب مراحل زیر را طی کردم:

1-   با توجه به آنچه که برای من مهم بود که اطلاعات این پروژه به صورت کلی و جزئی و ارزشمند ارائه شود تا امکان استفاده از آن فراهم آید. سعی نمودم که از اطلاعاتی دقیق و واقعی استفاده نمایم. به همین جهت شرکت توس چینی را به عنوان هدف پروژه انتخاب کردم.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت-پردازش تصویر و ماشین بینایی (کامپیوتر و IT)

دوشنبه 18 دی 1396
12:32
جمشید راد
دسته بندیکامپیوتر و IT
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات60
حجم فایل202 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

در معنای خاص آن پردازش تصویر عبارتست از هر نوع پردازش سیگنال که ورودی یک تصویر است مثل عکس یا صحنه‌ای از یک فیلم. خروجی پردازشگر تصویر می‌تواند یک تصویر یا یک مجموعه از نشانهای ویژه یا متغیرهای مربوط به تصویر باشد. اغلب تکنیک‌های پردازش تصویر شامل برخورد با تصویر به عنوان یک سیگنال دو بعدی و بکاربستن تکنیک‌های استاندارد پردازش سیگنال روی آنها می‌شود. پردازش تصویر اغلب به پردازش دیجیتالی تصویر اشاره می‌کند ولی پردازش نوری و آنالوگ تصویر هم وجود دارند. این مقاله در مورد تکنیک‌های کلی است که برای همه آنها به کار می‌رود. در هر سیستمی و با هر عملکردی برای تصمیم گیری به داده های ورودی احتیاج داریم. این ورودی ها میتوانند از یک سنسور صوتی, سنسور فاصله سنج , سنسور مادون قرمز , میکروفن و با تصاویر ارسالی از یه دوربین باشد.  امروزه پردازش تصویر بهترین ابزار برای استخراج ویژگی ها و تحلیل موقعیت و در نهایت تصمیم گیری صحیح می باشد. در مورد انسان نیز به همین صورت است, اطلاعات از طریق چشم به مغز ارسال می شوند و مغز با پردازش این اطلاعات تصمیم نهایی را گرفته و فرمان را صادر می کند. هدف از پردازش تصویر پیاده سازی عملکرد ذهن انسان در قبال داده ها و انجام پردازش های خاصی برای استخراج ویژگی مورد نیاز برای رسیدن به هدف از پیش تعیین شده می باشد. 
مقدمه تاریخچه پردازش تصویر از سال 1964 تاكنون، موضوع پردازش تصویر، رشد فراوانی كرده است. علاوه بر برنامه تحقیقات فضایی، اكنون از فنون پردازش تصویر، در موارد متعددی استفاده می شود. گر چه اغلب این مسائل با هم نامرتبط هستند، اما عموما نیازمند روش هایی هستند كه قادر به ارتقای اطلاعات تصویری برای تعبیر و تحلیل انسان باشد. برای نمونه در پزشكی شیوه های رایانه ای Contrast تصویر را ارتقا می دهند یا این كه برای تعبیر آسانتر تصاویر اشعه ایكس یا سایر تصاویر پزشكی، سطوح شدت روشنایی را با رنگ، رمز می كنند. متخصصان جغرافیایی نیز از این روش ها یا روش های مشابه برای مطالعه الگوهای آلودگی هوا كه با تصویر برداری هوایی و ماهواره ای بدست آمده است، استفاده می كنند. در باستان شناسی نیز روش های پردازش تصویر برای بازیابی عكس های مات شده ای كه تنها باقی مانده آثار هنری نادر هستند، مورد استفاده قرار می گیرد. در فیزیك و زمینه های مرتبط، فنون رایانه ای بارها تصاویر آزمایش های مربوط به موضوعاتی نظیر پلاسماهای پرانرژی و تصاویر ریزبینی الكترونی را ارتقا داده اند. كاربردهای موفق دیگری از پردازش تصویر را نیز می توان در نجوم، زیست شناسی، پزشكی هسته ای، اجرای قانون، دفع و صنعت بیان كرد. در اوایل دهه 60 سفینه فضایی رنجر 7 متعلق به ناسا شروع به ارسال تصاویر تلویزیونی مبهمی از سطح ماه به زمین کرد. استخراج جزئیات تصویر برای یافتن محلی برای فرود سفینه آپولو نیازمند اعمال تصمیماتی روی تصاویر بود. این کار مهم به عهده لابراتوار (JPL) Jet Propulsionقرار داده شد.  بدین ترتیب زمینه تخصصی پردازش تصاویر رقومی آغاز گردید و مثل تمام تکنولوژی‌های دیگر سریعاً استفاده های متعدد پیدا کرد.     عملیات اصلی در پردازش تصویر فشرده‌سازی تصاویر برای ذخیره‌سازی تصاویر باید حجم اطلاعات را تا جایی که ممکن است کاهش داد و اساس تمام روش‌های فشرده‌سازی کنار گذاردن بخش‌هایی از اطلاعات و داده‌ها است. ضریب یا نسبت فشرده‌سازی است که میزان و در صد کنار گذاشتن اطلاعات را مشخص میکند. این روش ذخیره‌سازی و انتقال اطلاعات را آسان‌تر می‌کند و پهنای‌باند و فرکانس مورد نیاز کاهش می‌یابد. امروزه روش‌هایی متعدد و پیشرفته برای فشرده‌سازی وجود دارد. فشرده‌سازی تصویر از این اصل مهم تبعیت می‌کند که چشم انسان حد فاصل دو عنصر تصویری نزدیک به هم را یکسان دیده و تمایز آنها را نمی‌تواند تشخیص دهد. همچنین اثر نور و تصویر برای مدت زمان معینی در چشم باقی مانده و از بین نمی‌رود که این ویژگی در ساخت تصاویر متحرک مورد توجه بوده‌است. روش JPEG نام این فرم

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

کارآموزی پروژه كارآفرینی 45 ص (گزارش کارورزی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:32
جمشید راد
دسته بندیگزارش کارورزی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات44
حجم فایل60 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

 

 

پروژه كارآفرینی


 
فهرست مطالب

شرح كسب و كار

امكان سنجی

اهداف

ماهیت

كلیدهای موفقیت

محصولات یا خدمات

منابع انسانی

منابع فیزیكی

طرح بازاریابی

طرح مالی / مشخصات

نمودار

جدول

ضمائم

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پروژه پرورش گلهای زینتی 46 ص (جزوه)

دوشنبه 18 دی 1396
12:31
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات46
حجم فایل2.508 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

« فهرست مطالب »

عنوان                                                                      صفحه

تاریخچه و سبکهای گوناگون هنر باغ سازی در جهان                                                                 1

 

فصل اول – توسعه باغ سازی کهن                                                                          2                   

 

بخش اول – بابل                                                                                                          3

 

فصل دوم – توسعه باغ سازی در قرون وسطی                                                               3      

 

بخش اول – ایتالیا                                                                                                          4

 

بخش دوم – فرانسه                                                                                                      5

 

بخش سوم – انگلستان                                                                                                   5

 

بخش چهارم – خاور دور                                                                                                 5

 

تاریخچه و سبک پردیس سازی در ایران                                                                          6   

 

فصل اول – تحول تاریخی باغ در ایران                                                                                8

 

بخش اول – باغ های تیموری                                                                                            8

 

بخش دوم – باغ های صفوی یا شاه  عباسی                                                                          9

 

بخش سوم – باغ های قاجاری                                                                                         10

 

بخش چهارم – باغ های شیراز                                                                                        10

 

باغ تخت – باغ ارم                                                                                                       10

 

بخش پنجم - باغ های تبریز                                                                                             10

 

 

    عنوان                                                                                                      صفحه

تحقیقات پروژه                                                                                                               12

 

بخش اول:مصاحبه با کارشناس گلخانه                                                                                 13

 

نتایج تحقیقات                                                                                                                 15

 

تراکت تبلیغاتی                                                                                                                 19

 

آلبوم عکس                                                                                                                    20

 

مشخصات مالی طرح                                                                                                        31

 

پلانها                                                                                                                            43 

 

منابع و مأخذ                                                                                                                  44

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir