پاورپوینت بررسی ترکیب بدن ، چاقی و انواع چاقی و ورزش (تربیت بدنی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:05
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات79
حجم فایل2.349 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت ترکیب بدن (چاقی و انواع چاقی و ورزش)، در قالب 79 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


 

 



پاورپوینت ترکیب بدن (چاقی و انواع چاقی و ورزش)

 

 

—        تجمع بیش از حد چربی در بدن را چاقی می نامند.

—        چاق به افرادی گفته می شود كه به دلیل ازدیاد چربی در بدنشان بیش از 15% وزن مناسبشان اضافه وزن داشته باشند.حد متوسط مقدار چربی در مردان 12% و در زنان 26% می باشد.

—         زیادی وزن نسبت به رابطه ی وزن و قد و سن را نیز چاقی می گویند.

—        اضافه وزن به عنوان افزایش وزن نسبت به قد توصیف شده است. چاقی به عنوان مقدار افراطی چربی یا بافت ادیپوز بدن نسبت به توده ی بدون چربی بدن تعریف شده است.

—        در تعریف پزشكی یك مرد با بیش از 25%چربی بدنی و یك زن با بیش از 32%چربی به عنوان چاق در نظر گرفته می شود.

 


عناوین اسلایدها

 

تعریف چاقی

علل چاقی                   

عوارض چاقی

ریسك فاكتورها               

آمار مربوط به چاقی             

انواع چاقی                   

تشخیص چاقی                

BMI طبقه بندی

BMIدر کودکان

چاقی كودكان                

چگونه می توانیم به كودكان دارای اضافه وزن كمك كنیم؟                    

درمان چاقی                

رژیم غذایی                  

تغییر الگوهای رفتاری (رفتار درمانی)  

درمان های دارویی              

برخی از داروهای رایج           

روش جراحی                  

انواع جراحی:

فعالیت بدنی                  

برخی از فواید فعالیت بدنی        

چگونه فعالیت ورزشی موجب كاهش وزن می شود؟

  (TEE) انرژی مصرفی روزانه

افزایش هزینه ی انرژی از طریق فعالیت بدنی

كاهش اشتها                  

افزایش اكسیداسیون چربی         

چه مقدار فعالیت ورزشی كافیست؟    

بهترین شدت و مدت فعالیت ورزشی كدام است؟

بهترین شكل فعالیت ورزشی چیست؟    

فعالیت قلبی- عروقی ( هوازی)      

پیاده روی                  

دوچرخه سواری                

شنا                       

تمرینات مقاومتی              

تمرینات كششی  (انعطاف پذیری- تعادل- جنبش پذیری)  

منابع: دارد

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پیشینه ومبانی نظری کنترل عواطف (روانشناسی و علوم تربیتی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:05
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات41
حجم فایل88 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشینه ومبانی نظری کنترل عواطف

توضیحات: فصل دوم

  • همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

معمولاً پاسخ مردم به این که عواطف چیست، این است که عواطف یعنی احساس محبت و علاقه و بروز آن احساس نسبت به شخص دیگر. گاهی هم می شنویم که می گویند: فلانی آدم عاطفی است. و منظورشان این است که فلانی آدم لطیف و حساس و پرمحبتی است. درمجموع وقتی صحبت از عواطف می شود بلافاصله حالت احساسی خوشایندی از جنس عشق و محبت به ذهن متبادر می شود(احمدی، 1385).

معمولاً هیجان و عواطف نیز از نظر علوم رفتاری یکسان یا نزدیک به هم معنی شده‌‌اند. هیجان، واکنش احساسی پیچیده‌ای است مرکب از یک عده تغییرات فیزیولوژیک که در تغییرات بدنی که مقدمه ی اعمال آشکارند، ظاهر می شود. پس هیجان یاعاطفه نوعی واکنش است. یعنی نوعی رفتار و جنبه‌ی احساسی دارد یعنی ناشی از یک حس و ادراک آن است. از آنجا که احساس در انسان‌ها دارای جنبه‌های خوشایند یا ناخوشایند است. پس عواطف و هیجان‌ها که رفتارهای ناشی از احساس‌های انسان است. خود دارای جنبه‌های خوشایند و ناخوشایند می باشد. بنابراین تصور این‌که عواطف تنها دارای بار خوشایند است، درست نیست. با چند مثال از هیجان‌ها و عواطف به اثر آن‌ها در زندگی می پردازیم. حالت هایی مثل غم، شادی، خشم، عصبانیت، ترس، اضطراب، افسردگی همگی حالت های عاطفی یا هیجانی است که به نوعی عکس العمل رفتاری را نیز با خود دارد(ایمانی و مهترپور، 1390).

شیوه‌های بروز عواطف در افراد، گوناگون است و تحت تاثیر یادگیری و زمینه‌های زیستی و ارثی قرار می گیرد. اما آنچه قطعیت دارد این است که رفتارهای‌ عاطفی بیشتر متاثر از الگوهای محیطی است و چون این رفتارها جنبه‌ی یادگیری دارد، بنابراین می توان برنامه‌هایی برای آموزش ایجاد تعادل و هماهنگی در بروز عواطف در نظر گرفت و به این ترتیب بطور غیرمستقیم به کودکان کمک کرد تا عواطف خود را به نحو درست بروز دهند. عده‌ای فکر می کنند که تسلط بر رفتار عاطفی یعنی کوشش برای سرپوش گذاشتن برآن و بروز ندادن آن‌ها؛ که این تصور نادرست است و باید به فکر ایجاد محیط‌هایی باشیم تا در آن فرزندان ما بطور غیرمستقیم و با یادگیری از الگوهای سالم در اطراف خود بتوانند عواطف خود را به درستی و به اندازه‌ی لازم نشان دهند. اصولاً نشان دادن عواطف چه عواطف خوشایند چه عواطف ناخوشایند برای سلامتی، بقا و ارتباط سالم بین انسان‌ها ضروری است(احمدی، 1385).

 

2-2-2- ویژگى هاى رشد عاطفى نوجوان

رشد عاطفى نوجوان ویژگى هاى خاصى دارد كه عبارتند از:

1- هیجان و عواطف تند و شدید

2- نوجوان از محرّك هاى هیجانى به سرعت متأثر مى شود كه دلیل آن نامتعادل شدن ترشّحات غدد داخلى و تغییر گرایش او نسبت به محیط است كه از یك سو، نمى خواهدو نمى تواند واكنش هاى كودكى را از خود نشان دهد و از سوى دیگر، هنوز نمى تواند كاملاً با وضع موجود سازش یابد و واكنش مطلوب اطرافیان را نشان دهد. از این رو، وقتى به رفتار او انتقاد مى شود سریع ناراحت و غمگین مى شود.

 


 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت بررسی جامع عضلات بدن انسان (تربیت بدنی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:05
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات151
حجم فایل5.716 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت جامع عضلات بدن انسان، تنظیم شده در 151 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 


عناوین اسلایدها

 

عضلات کمربند شانه (کتف)Shoulder gridle

حرکات مهم استخوان کتف

عضلات کمربند شانه به دو گروه تقسیم میشود

عضله ذوزنقه(Trapezius)

عضله متوازی الاضلاع(Rhomboid)

عضله گوشه ای(Levator scapulae)

عضله دندانه ای بزرگ(دندانه ای قدامی)(Serratus Anterior)

عضله سینه ای کوچک(Pectoralis minor)

عضله تحت ترقوه ای(subclavius)

متوازی الاضلاع،ذوزنقه 1و2،گوشه ای

عضلات حرکت دهنده استخوان بازو

عضله دالی(Deltoid)

عضله فوق خاری(Supraspinatus)

عضله سینه ای بزرگ (Pectoralis major)

عضله غرابی بازویی (Coracobrachialis)

عضله پشتی بزرگ (Latissimus Dorsi)

عضله گرد بزرگ (Teresmajor)

عضله تحت خاری- گرد کوچک (Infraspinatus-Teresminor)

عضله تحت کتفی (Subscapularis)

عضلات چرخش دهنده سردستی (Rotator cuff)

عضله دوسر بازویی (Biceps)

عضله سه سر بازویی (Triceps)

عضلات آرنج و ساعد (Elbow and forearm)

عضله بازویی زنداعلایی (Brachioradialis)

عضله بازویی قدامی (Brachialis)

عضله درون گرداننده مدور (Pronator Teres)

عضله مربع درون گرداننده (Pronator quadratus)

عضله برون گرداننده کوتاه (Supinator)

عضله سه گوش آرنجی (Anconeus)

عضلات مچ و انگشتان (Wrist and fingers)

عضله کف دستی طویل (Palmaris longus)

عضله زند اعلایی قدامی (Flexor carpi radialis)

عضله زند اسفلی قدامی (flexor carpi ulnaris)

عضله تا کننده سطحی انگشتان دست (Flexor digitorum superficialis)

عضله زند اسفلی خلفی (Extensor carpi ulnaris)

عضله زند اعلایی خلفی (Extensor carpi radiali longus)

عضله زند اعلایی خلفی کوتاه (Extensor carpiradialis bervis)

عضله باز کننده انگشتان دست (Extensor digitorum)

عضلات ناحیه ساعد

عضله باز کننده دراز شست (Extensor pollicis longus)

عضله باز کننده کوتاه شست دست (Extensorpollicis brevis)

عضله دور کننده دراز شست دست (Abductor pollicis longus)

عضله تا کننده دراز شست دست (Flexor pollicis longus)

عضله باز کننده انگشت سبابه (Extensor indicis)

عضله باز کننده انگشت کوچک دست (Extensor digiti minimi)

عضله تا کننده عمقی انگشتان دست (Flexor digitorm profunds)

عضلات دست

عضله تا کننده کوتاه شست دست (Flexor pollicis brevis)

عضله دور کننده کوتاه شست دست (Abductor pollicis brevis)

عضله آپوزیتور شست (Opponens Pollicis)

عضله نزدیک کننده شست دست (Adductor pollicis)

عضله دور کننده انگشت کوچک (Abduction digiti minimi)

عضله تا کننده کوتاه انگشت کوچک (Flexor digiti minimi brevis)

عضله آپوزیتور انگشت کوچک (Opponens digiti minimi)

عضلات بین استخوانی پشت دستی (Dorsal interossei)

عضلات بین استخوانی کف دستی (Pamar interossei)

عضلات دودی دست (Lumbricales)

گرفتن

عضلات ران (Hip)

عضله سوئز (Psoas)

عضله خاصره ای (Iliacus)

عضله راست قدامی (Rectus femoris)

عضله شانه ای (Pectineus)

عضله خیاطه (Sartorius)

عضله کشنده پهن نیام (Tensor facsia latae)

عضله سرینی بزرگ (Glutes maximus)

عضله سرینی میانی (Glutes medius)

عضله سرینی کوچک (Glutes minimus)

عضله نزدیک کنده بزرگ (Adductor magnus)

عضله نزدیک کننده طویل (Adductor longus)

عضله نزدیک کننده کوتاه (Adductor brevis)

عضله راست داخلی (Gracilis)

گروه عضلات همسترینگ (Hamstring)

عضله نیم وتری (Semitendinosus)

عضله نیم غشایی (Semimembranons)

عضله دو سر رانی (Biceps femoris)

عضلات چرخش دهنده خارجی (Outward rotators)

عضلات زانو (knee)

عضلات عمل کننده بر مفصل زانو

عضلات رانی (Vasti)

عضله رکبی (Popliteus)

عضله دوقلو (Gastrocnemius)

عضله کف پایی (Plantaris)

عضلات مچ پا (Ankle and foot)

عضله ساقی قدامی (Tibialis Anterior)

عضله باز کننده طویل انگشتان پا (Extensor digitorum longus)

باز کننده دراز شست پا (Extensor hallucis longus)

عضله نازک نی طرفی (Peroneus Tertius)

عضله نازک نی بلند (Peroneus longus)

عضله نعلی (Soleus)

عضله نازک نی کوتاه (Peroneus brevis)

عضله دوقلو

عضله تا کننده دراز انگشتان پا (Flexor digitorum longus)

عضله تا کننده دراز شست پا (Flexor hallucis longus)

عضله ساقی خلفی (Tibialis Posterior)

ستون مهره ها (Spinal column)

عضلات عمل کننده بر ستون مهره ها

عضلات جلوی ستون مهره ها (Prevertebra muscles)

عضلات نردبانی (Scalenes)

جناغی چنبری(دوسر) (Sternocleidomastoid)

عضله گوشه ای (Levator Scapulae)

عضلات مهره ای (Splenius muscles)

عضلات زیر پشت سری (suboccipitals)

عضلات راست کننده ستون مهره ها (Erector Spinae)

عضلات راست کننده ستون مهره ها (Erector spinae)

عضلات نیم خاری (Semispinalis)

عضله نیم خاری راسی (Semispinalis Capitis)

نیم خاری گردنی (Semispinalis Cervicis)

عضلات حرکت دهنده عمقی و خلفی ستون مهره ها (Deep Posterior muscles)

عضله مربع کمری (Quadratus Lumborum)

عضلات ناحیه شکم (Abdominis)

راست شکمی (Rectus Abdominis)

مایل بزرگ(خارجی) (External Oblique)

عضله مایل کوچک(داخلی) (Internal Oblique)

عضله عرضی شکمی (Transversus abdominis)

عضله سوئز کوچک (Psoas)

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پیشینه ومبانی نظری شادکامی (روانشناسی و علوم تربیتی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:04
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات21
حجم فایل49 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشینه ومبانی نظری شادکامی

توضیحات: فصل دوم

  • همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

شادکامی و نشاط به عنوان یکی از مهمترین نیازهای روانی بشر، به دلیل تأثیرات عمده ای که در مجموعه زندگی انسان دارد، همیشه ذهن انسان را به خود مشغول کرده است. شادکامی ناشی از قضاوت و داوری انسان درباره چگونگی گذراندن زندگی است. این نوع داوری از بیرون به فرد تحمیل نمی شود، بلکه حالتی است درونی که ازهیجانهای مثبت تأثیر می پذیرد (مایرز و دینر،1995).

بر این اساس، شادکامی برنگرش و ادراکات شخصی مبتنی است و برحالتی دلالت می کند که مطبوع و دلپذیراست و از تجربه­ی هیجانهای مثبت و خشنودی از زندگی نشأت می گیرد(هیلز و آرگیل،2001). انسان از دیرباز به دنبال این بود که چگونه می تواند بهتر زندگی کند و چه چیزی موجبات رضایتش را فراهم می سازد و با چه ساز و کارهایی می تواند از زندگی در این دنیا لذت ببرد. همه اینها به نوعی به مفهوم شادکامی و نشاط مربوط می شود (دیکی،1999).

بی شک همه ما به طور فطری، در جستجوی حالات مطلوب و خوشایند هستیم. این حالات ریشه در احساسات ما دارد. روانشناسی مثبت نگر به عنوان رویکرد تازه ای است که در اواخر سده ی بیستم میلادی پا به عرصه ی وجود نهاده وافق تازه ای را پیش روی روانشناسان و پژوهشگران گشوده است، که این رویکرد در فهم و تشریح شادی و بهزیستی ذهنی و همچنین پیش بینی دقیق عواملی که بر آنها مؤثرند، تمرکز دارد. در این نوع روانشناسی، به جای تأکید بر شناسایی و مطالعه کمبودهای روانی و کاستیهای رفتاری و ترمیم یا درمان آنها، به شناخت و ارتقای وجوه مثبت و نقاط قوت انسان توجه و تکیه می شود.

مفهوم شادی از دیرباز مورد توجه دانشمندان مختلف بوده است و سعی در شناختن آن داشته­اند ابن سینا معتقد است که عقل می داند که شادکامی در چیزهای فانی یافت نمی شود. او می گوید که شادکامی واقعی رسیدن انسانها به کمال در قدرت اندیشه و عمل است. غزالی معتقداست که شادکامی واقعی بشر  در نتیجه دانش است. او معتقد است شادکامی بشر در شناخت و پرستش و بندگی خداست و پیروی از دین راه شادکامی است. اکونیاس معتقد است که شادکامی وحدت با خداست. او می نویسد که مردم به کمال می رسند و به وسیله پرهیزگاری به سمت اعمالی که مستقیماً به سوی شادکامی هدایتشان می کند، حرکت می­کنند (دیویس ،2003).

ازدیدگاه کانت، شادکامی پاداشی طبیعی است برای رفتار پرهیزگارانه و با فضیلت، بنابراین رفتار اخلاقی باید منجر به شادکامی شود(دور ،2002).

 


Door

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پیشینه ومبانی نظری احساس پیوستگی (روانشناسی و علوم تربیتی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:04
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات18
حجم فایل32 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشینه ومبانی نظری احساس پیوستگی

توضیحات: فصل دوم

  • همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

یکی از متغیرهای شخصیتی که در چند سال اخیر مورد توجه بسیاری از محققان قرار گرفته است، احساس پیوستگی است، (سالیوان، 1993؛ آنتونوسکی، 1996 ).

احساس پیوستگی یک سازه شخصیتی با سه مؤلفه درک پذیری، توانایی مدیریت و معناداری می باشد. در درک پذیری به احساس پیوستگی اشاره می شود که در آن فرد معتقد است هیچ چیز منفی یا حیرت آوری اتفاق نیفتاده و زندگی می تواند خوب و معقولانه و مطابق انتظارش پیش رود. مؤلفه توانایی مدیریت، احساس دارا بودن منابع مورد نیاز برای حل مشکل و مبارزه با استرس ها را منعکس می کند و در نهایت، احساس معناداری متضمن این است که چقدر فرد زندگی را با ارزش دانسته و تا چه اندازه این حس را به تنها به لحاظ شناختی بلکه به طور هیجانی به همراه دارد ( آنتونوسکی، 1996؛ آنتونوسکی، 1987 به نقل از واستاماکی، 2009 ).

احساس پیوستگی سازه ای است که توسط آنتونوسکی ( 1993 ) برای نشان دادن مقابله موفقیت آمیز در برابر فشارزاهای زندگی بیان شده است که جهت گیری کلی فرد و احساس اعتماد و پویایی مداوم و فراگیر را در زندگی و دنیای پیرامون وی نشان می دهد. احساس پیوستگی باعث می شود فرد تحریکات درونی و بیرونی دریافت شده را در زندگی سازمان یافته تر، قابل پیش بینی تر و توضیح پذیرتر درک نماید. به بیان ساده تر، احساس پیوستگی به ادارک و احساسات فرد اشاره می کند که زندگی برای او قابل درک، کنترل پذیر و پر معنی است و احساس پیوستگی یک ویژگی شخصیتی است و کسی که این احساس را داشته باشد:

1- محرک های درونی و محیط بیرونی که در طول زندگی ساخته شده اند را قابل پیش بینی  و توضیح می داند.

2- معتقد است منابعی برای روبرو شدن با مطالبه های محرک ها وجود دارد.

3- این مطالبه ها، چالش هایی هستند که ارزش سرمایه گذاری و مبارزه دارند و بر همین اساس آنتونوسکی احساس پیوستگی را هسته اصلی پردازش اطلاعات پیچیده توسط انسان می داند که تعارضات را حل کرده و استرس را قابل تحمل می کند.

احساس پیوستگی، احساس قابل اعتماد، پویا، با ثبات و نافذ است ( آنتونوسکی، 1987؛ به نقل از ساوولاتین 2005؛ آنتونوسکی، 1996 )و آنتونوسکی معتقد است که احساس پیوستگی یک منبع مقاومت تعمیم یافته ای است که اثرات استرس را بر سلامت تعدیل می کند؛ این تعدیل از این طریق انجام می گیرد که احساس پیوستگی روشهای سودمند و مفیدی از برخورد با عوامل استرس زا را در اختیار افراد قرار می دهد و لذا این احساس، آن افراد را قادر می سازد تا در برابر اثرات استرس های زندگی مقاومت بیشتری از خود نشان دهند (زهراکار،1387).

 


 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پیشینه ومبانی نظری تحقیق نارسایی هیجانی (روانشناسی و علوم تربیتی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:04
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات22
حجم فایل39 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشینه ومبانی نظری تحقیق نارسایی هیجانی

توضیحات: فصل دوم

  • همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:


پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت روش تحقیق و پایان،نامه نویسی ( درس سمینار در مدیریت ورزشی) (تربیت بدنی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:03
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات50
حجم فایل771 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت روش تحقیق و پایان،نامه نویسی ( درس سمینار در مدیریت ورزشی)، تنظیم شده در 50 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx


 

 

 

 

 

عناوین اسلایدها

 

ویژگی‌های عنوان تحقیق

ترکیب صفحات اولیه پایان‌،نامه

مندرجات فرم پیشنهاد طرح تحقیق (Proposal)

فرآیند طراحی، تدوین و دفاع از پایان‌،نامه

مندرجات فصل اول

اهمیت فصل اول

ویژگی‌های بیان مسأله (Statement of Problem)

مندرجات بیان مسأله

خطاها در حین انتخاب مسأله

چگونگی ارزیابی نحوه بیان مسأله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مفهوم (Concept)

سازه (Contract)

عملیاتی کردن

مفهوم‌سازی (Conceptualization)

تعریف (Definition)

تعریف مفهومی (Conceptual Definition)

تعریف عملیاتی (Operational Definition)

مؤلفه (Component)

شاخص (معرف) (Indicator)

شاخص‌یابی

محدودیت‌های تحقیق

مرور ادبیات پیشینه

فرآیند تدوین پیشینه تحقیق

طبقه‌بندی تحقیقات برمبنای هدف

طبقه‌بندی تحقیقات برمبنای روش

تحقیق توصیفی (Descriptive Res.)

تحقیق پیمایشی (زمینه‌یابی) (Survey Res.)

تحقیق میدانی (Field Res.)

پیوستار روش های كمی و كیفی در تحقیق

درخت تصمیم گیری برای انتخاب روش های تحقیق

ویژگی‌های یک چکیده تحقیق

ویژگی‌های پیشنهادات تحقیق

 

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پیشینه ومبانی نظری تحقیق مسئولیت پذیری (روانشناسی و علوم تربیتی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:03
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات13
حجم فایل39 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشینه ومبانی نظری تحقیق مسئولیت پذیری

توضیحات: فصل دوم

  • همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

مسئولیت حالتی كه طی آن شخص نقش و اثر خود را در عوارض  و نتایج یك اقدام، فعالیت یا رفتار می پذیرد. شرایط فرد بزرگسالی كه قادر است مقررات ، آداب ، رسوم، و معیارهای اخلاقی ، اجتماعی ، شغلی و  . . . را رعایت كند و در صورت عدم رعایت ، عوارض و نتایج نامطلوب آن را نیز پذیرا می باشد. یكی از ویژگی های فرد این است که نقش های اجتماعی خود را می پذیرد و در جهت انجام وظایف خود تلاش می كند (ساعتچی ، 1377). فردی كه مسئولیت كاری را بر عهده می گیرد می پذیرد كه یك سری فعالیت هایی را انجام دهد یا برای انجام این كارها توسط دیگران نظارت داشته باشد(سرتو  ، 2004، به نقل از اونگرانو،2012).

گاف (1968) معتقد است که مسئولیت پذیری به معنای در نظر داشتن پیامد رفتار خود و قابل اعتماد و اطمینان بودن در رفتار، و احساس تعهد به ساختار اجتماعی بزرگتر می باشد.

مسئولیت پذیری، یکی از ابعاد شخصیت سالم و ویژگی بسیار مهمی در کلاس درس و زندگی روزمره است و والدین، مشاوران و معلمان، نقش مهمی برای کمک به دانش آموزان در کسب مسئولیت پذیری مدرسه، خانواده و اجتماع بر عهده دارند. برای ایجاد حس مسئولیت پذیری، روش ها و راهکار هایی تدوین شده است که معلم می تواند آن ها را در کلاس خود اجرا نماید(حسین پور، درویشی و سودانی،1389).

مسئولیت‌پذیری یعنی قابلیت پذیرش پاسخ‌گویی و به عهده گرفتن کاری که از کسی درخواست می‌شود و شخص حق دارد که آن را بپذیرد و یا رد کند. مسئولیت با وظیفه تفاوت دارد، وظیفه کاری است که یک نفر به دیگری محول می‌کند و باید حتما انجام بگیرد. در واقع مسئولیت انتخابی آگاهانه است. کودکی که از ابتدا امکان استقلال به او داده شده باشد، آمادگی بیش‌تری برای پذیرفتن مسئولیت خواهد داشت. مسئولیت‌پذیری بخشی از رشد شخصیت کودک است. کودک از سن دو تا سه سالگی نیاز دیگران و اهمیت دادن به آن و نیز انتظارات دیگران از خویش را درک می‌کند و این روند، حس مسئولیت‌پذیری را در او ایجاد می‌کند. پدر و مادر باید الگوی این مسئولیت‌پذیری را به او بیاموزند، زیرا اگر پروسه‌ی مسئولیت‌پذیری به درستی در تربیت فرد شکل نگیرد، بعد از هجده سالگی، زمانی که شخصیت فرد شکل گرفت، دیگر نمی‌توان او را تغییر دارد، در این صورت یا باید خانواده خود را با او وفق بدهد یا او را مجبور کند که با محیط خانواده سازگار شود و اگر این شخص نتواند خود را با خانواده هماهنگ کند بهتر است از خانواده جدا شود و زندگی مستقلی برای خویش تدارک ببیند(احمدی و رمضانی،1386).

 


 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پیشینه ومبانی نظری تحقیق جهت گیری هدف پیشرفت (روانشناسی و علوم تربیتی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:03
جمشید راد
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایلdocx
تعداد صفحات25
حجم فایل98 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پیشینه ومبانی نظری تحقیق جهت گیری هدف پیشرفت

توضیحات: فصل دوم

  • همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو
  • توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
  • پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
  • رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
  • منبع :                           دارد (به شیوه APA)
  • نوع فایل: WORD و قابل ویرایش با فرمت doc

 

 

قسمتی از مبانی نظری متغیر:

بیش از دو دهه است که اکثر کارهای نظری و تجربی جهت گیری های انگیزشیبر انگیزش پیشرفت تمرکز یافته است. پیشینه پژوهش بر روی انگیزش پیشرفت در سال های اخیر به سمت چارچوب مفهومی گسترده تری برای سازماندهی مولفه های شناختی و عاطفی انگیزش جهت یافته است (ایمز،1992). تئوری جهت گیری هدف از جمله نظریه های انگیزش پیشرفت و اهداف پیشرفت آمده است یا جهت گیری های دو بخشی هستند و یا بصورت سه بخشی مطرح شده است. خاستگاه جهت گیری های انگیزشی به میزان زیادی برخاسته از کارهای دینر و دوک (1978، 1980)، ایمز و آرچر (1987، 1988)، نیکولز (1984)، دودا و نیکولز(1992)، ایمز(1992)، تورکیدسن و نیکولز(1998)، دوک و لگت(1998) و همچنین روبرتز، تریشر و کاواسانیو(1997) و مارش(1994) است.

 

الف: مفاهیم و تنوع جهت گیری های هدف

تئوری ها و مدل های متعددی در بحث از جهت گیری هدف مطرح شده است. اما هسته مفهومی همه آنها این است که چه قصد و نیتی برای فعالیت و رفتارهای مرتبط با پیشرفت وجود دارد. مفهوم جهت گیری هدف را باید از مفاهیمی مانند هدف گذاریو رویکرد هدف- محتویتفکیک نمود. تئوری های هدف گذاری مانند تئوری لوکی و لاتم(1990) بر دستیابی به اهداف خاص و نهایی مانند حل ده مساله بصورت صحیح تاکید دارد. لیکن تئوری جهت گیری هدف این بحث را مطرح می سازد که چرا فرد می خواهد ده مساله را صحیح حل نماید و چگونه به حل این مسایل مبادرت می ورزد. تفاوت این دو با رویکرد هدف- محتوی مانند تئوری فورد(1992) در این است که رویکرد هدف-محتوی تاکید بر اهدافی دارد که منجر به هدایت رفتار می شود. در حالی که جهت گیری هدف بر مقصد و نیت برای پیشرفت در تکالیف تاکید دارد (پنتریچ و شانک، 2002).

جهت گیری هدف الگوی یکپارچه ای از عقاید است که به گزینش روش های مختلف روی آوری و پاسخ دهی به موقعیت های پیشرفت منجر می شود (ایمز، b1992). از نظر یوردن(1997) جهت گیری هدف استدلال فرد درباره این موضوع است که چرا تکالیف پیشرفت را دنبال و پیگیری می نماید. پنتریچ (a2000، b2000،c2000) معتقد است که جهت گیری هدف تنها اهداف و استدلال های فرد برای پیشرفت را پوشش نمی دهد بلکه نوعی معیار (درونی و بیرونی) را نیز نشان می دهد که فرد بر اساس آن موفقیت یا شکست خویش را در دستیابی به آن هدف مورد قضاوت قرار می دهد. الیوت(1997) نیز جهت گیری هدف را روشی می داند که فرد بر اساس معیارهای برجسته شایستگی خویش را مورد قضاوت قرار می دهد. تعریفی که تاکید بر ماهیت استدلال ها و مقاصد برای انجام تکلیف دارد، وقتی با معیارهای ارزشیابی عملکرد تلفیق می شود- که این موضوع در تعریف جهت گیری هدف مورد استفاده قرار گرفته است- بیش از باور اهداف به تنهایی می تواند نیروزا باشد (پنتریچ و شانک،2002).

 


Elliot

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

پاورپوینت روشهای انتخاب تدوین و اولویت بندی استراتژیک (تربیت بدنی)

دوشنبه 18 دی 1396
12:03
جمشید راد
دسته بندیتربیت بدنی
فرمت فایلpptx
تعداد صفحات38
حجم فایل571 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

پاورپوینت روشهای انتخاب تدوین و اولویت بندی استراتژیک، تنظیم شده در 38 اسلاید زیبا و قابل ویرایش با فرمت pptx

 

 

 


 

 

عناوین اسلایدها


الگوی جامع مدیریت استراتژیک

ماهیت بررسی و انتخاب استراتژی

فرایند ارائه و انتخاب استراتژی ها

الویت بندی  استراتژی های پیشنهادی       

هدف های بلند مدت

ماهیت هدفهای بلند مدت

تعیین روشن و آشکار هدفها

مدیریت غیر مبتنی بر هدف

مراحل تدوین استراتژی

چارچوب تحلیلی برای تدوین استراتژی‏ها

مرحله ورودی

مرحله مقایسه

ماتریس تهدیدات ، فرصتها ، نقاط ضعف ، نقاط قوت (TOWS)

موقعیت استراتژیك داخلی

موقعیت استراتژیك خارجی

ماتریس BCG (گروه مشاوران بوستن)

ماتریس داخلی و خارجی       IE

ماتریس داخلی و خارجی

ماتریس استراتژی اصلی (GSM)

مرحله تصمیم گیری

ماتریس برنامه ریزی استراتژیک کمی QSPM

جنبه های فرهنگی هنگام انتخاب استراتژی

جنبه های سیاسی هنگام انتخاب استراتژی

عوامل بیرونی

نقش هیات مدیره

نتیجه

 

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 1262 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir