تحقیق ایزوگام (عمران)

سه شنبه 12 دی 1396
19:27
جمشید راد
دسته بندیعمران
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات32
حجم فایل18 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ایزوگام

یکی از مشکلات اساسی که در اکثر سازه ها به چشم می خورد مشکل نم و رطوبت  می باشد که در بعضی مواقع خسارات جبران ناپذیری را به ساز ها و ساختمان وارد می نماید و یکی از راهکارهای مقابله با ‎آن عایقکاری رطوبتی می باشد . در ایران با توجه به اقلیم و آب و هوا و نیز وجود منابع عظیم نفتی متداولترین عایق رطوبتی قیر و گونی می باشد که با پیشرفت تکنولوژی این روش جای خود را به عایقهای پیش ساخته ( ایزو گام) داده است . اما با پیشرفت علوم ونیز گرانی مواد نفتی و قیر در بعضی مواقع عایقهای پیش یاخته نیز مقرون به صرفه نبوده و مهندسان را به آن داشت تا از مواد شیمیایی جهت عایق بندی سازه استفاده کنند که هم از نظر اقتصادی و هم از نظر کیفیت و کارایی بتواند با سایر عایقها رقابت کند . بعد از تحقیقات متعدد مهندسان موفق شدند که با استفاده از رزینهای اکریلاتی و استایرنی که با آب حل می شود ، عایق رطوبتی جدیدی بسازند که صورت یک لایه mm 1 روی سطوح مورد نیاز اجرا میشود و انعطاف پذیر نیز می باشد . این مقاله به بررسی و مطالعه عایق جدید و مقایسه آن با سایر عایقهای رطوبتی می پردازد . کلمات کلیدی : اتکتیک پلی پروپیلن APP-پلی استر نبافته –تیشو- عایق SH-765M-موویلیت وی پی مقدمه : عایق رطوبتی با قابلیت انعطاف زمینه جدیدی برای مصرف امولسیونی پلیمر پایه آب امروزه مانند قرنها پیش ساخته شده از قیر همچنان بعنوان رایج ترین روش پوشش کف مورد استفاده قرار می گیرد کاربرد قیر و یا آسفالت دشوار و مستلزم صرف وقت زیاد می باشد حتی امولسیونهای ساخته شده از قیر نیز تغییر اندکی را در دشواری این کاربرد ایجاد نموده اند. همانطور که می دانید باید قیروگونی را تا میزان 150 تا 200 درجه سانتیگراد حرارت داد ، ریختن و تسطیح ترکیبی با این درجه حرارت بسیار دشوار می باشد . بنابراین امولسیونهای ساخته شده از قیر با قابلیت کاربرد درجه حرارت نرمال مورد استفاده قرار می گیرد. اینگونه امولسیونهای نفتی در آب حدوداً دارای 50% قیر می باشد . 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

ایالت های لرزه زمین ساختی ایران 20 (جزوه)

سه شنبه 12 دی 1396
19:27
جمشید راد
دسته بندیجزوه
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات20
حجم فایل2.593 مگا بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

ایالت های لرزه زمین ساختی ایران  20
تحقیق ایالت های لرزه زمین ساختی ایران  20

ایالت های لرزه زمین ساختی ایران

تحقیق ایالت های لرزه زمین ساختی ایران 

20 ص

پی دی اف

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

درباره آهک (فنی و مهندسی)

سه شنبه 12 دی 1396
19:27
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات25
حجم فایل21 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آهك:

آهك از مهمترین مصالح كلسیم دار است كه در ساختمان به شكلهای گوناگون مورد استفاده قرار می گیرد. ممكن است بشر هم زمان پیدایش آتش به آهك دسترسی پیدا كرده باشد.

بدین طریق كه انسانهای اولیه از سنگ اهك برای ساختن اجاقهای خود استفاده می كردند، و این سنگ در مجاورت آتش پخته شده و در اثر بارندگی شكفته شده و هیدراته گشته و موجب بهم چسبانیدن قطعات سنگی مجاور خود گردیده است. مصرف آهك در جهان مخصوصاً در ایران سابقه چند هزار ساله دارد. در ساختمانهایی كه از عهد باستان و دوران قبل از اسلام در ایران به جا مانده است مصرف آهك را نشلن می دهد ، در ساختمان دیوار چین كه به سیصد سال قبل از میلاد مسیح مربوط است آهك بكار رفته است.

ساختمان دیواری است كه به طول تقریبی 3200كیلومتر و به ارتفاع 6تا15متر و به عرض 5/4 تا 5/7 متر كه بین مغولستان و چین در زمان سلطنت شی هوانگ تی كشیده شده است.

در صنعت ساختمان سازی مصالح كلسیم دار مخصوصاً كربناتهای كلسیم كه سنگهای آهكی جزء آنهاست بصورت های گوناگون مصرف می شوند، از جمله به صورت سنگهای ساختمانی مانند سنگهای تراورتن و مرمر و غیره كه برای فرش كف  و پله مصرف می شود و یا به صورت اكسید كلسیم CaO كه به ان آهك زنده می گویند كه به عنوان مانند چسبنده ملات در ساختمان سازی از آن استفاده می شود. ولی آهك زنده بعلن میل تركیب شدیدی كه با فلزات دارد لذا با فلزات مصرف شده در ساختمان مانند لوله های آب و لوله های شوفاژ تركیب شده و در آنها  خورندگی ایجاد كرده و موجب پوسیدگی آنها می شود.

به همبن علت رفته رفته از میزان مصرف آهك در ساختمان كاسته و با توسعه كارخانه های سیمان پزی در ایران و سراسر دنیا رفته رفته سیمان جای آهك را در صنعت ساختمان سازی گرفته بطوری كه امروزه در كمتر ساختمانی از آهك به عنوان ملات استفاده می شود.

ولی در راه سازی برای افزایش تحمل فشاری و كشش خاك مخصوصاً در قشرهای پایین راه سازی برای تحكیم بخشیدن به آن و همچنین جلوگیری از هجوم روئیدن گیاه به دامنه راه و باندهای فرودگاه مصرف می شود.

در صنعت سیمان پزی هم مصرف آهك دارای نخش اساسی و مهمی می باشد. با توجه به نقش سیمان در ساختمان ملاحظه می شود كه آهك هنوز از ساسی ترین مصالح مورد نیاز در صنعت ساختمان سازی است.

علاوه بر صنعت ساختمان سازی آهك در صنایع چینی سازی- شیشه گری- ذوب- آهن- صنایع غذایی در تصویه قند- آجر ماسه اهكی و غیره نیز مصرف می شود.

 

سنگ آهك:

سنگ آهك یا كربنات كلسیم به فرمول CaCO3  سنگی است ته نشستی كه بطور وفور در طبیعت یافت می شود.

سنگ آهك اگر خالص باشد رنگ آن سفید است و اگر با مواد دیگر همراه باشد به رنگهای مختلف دیده می شود، مثلاً با اكسیدهای مختلف اهن به رنگهای قهوه ای یا زرد و یا سرخ در می آید و اگر اب كربن همراه باشد به رنگهای آبی- سیاه یا خاكستری است. اگر سنگ اهك با كربنات منیزیم همراه باشد به فرمول   MgCo3، CaCO3   به آن سنگ اهك دولومیتی می گویند.

سنگ آهك كم مایه و پر مایه:

اگر معدنی از سنگ آهك دارای 90% سنگ آهك باشد به ان معدن پر مایه و اگر كمتر از 75% سنگ اهك داشته باشد به ان معدن كم مایه می گویند.

همه نوع سنگ اهكی قابل مصرف برای آهك پزی نیست فقط سنگهای آهكی ته نشستی دریا كه در اثر خشك شدن آب دریا در دسترس ما قرار گرفته اند به مصرف آهك پزی می رسند. این نوع سنگها بطور وفور در تمام نقاط زمین یافت می شود. بعضی دیگر از انواع سنگ آهك به مصرف آهك پزی می رسد ولی به علت نا خالصی هایی كه دارند آهك آنها نا مرغوبتر می باشد.

آهك پزی :

آهك پزی یعنی خارج كردن CO2 از سنگ اهك كه این كار بوسیله حرارت دادن به سنگ اهك سنگ انجام می شود برای آهك پزی باید به سنگ آهك آنقدر حرارت بدهیم تا CaCO3 به CO2 و CaO تجزیه شده و فشار CO2 مطابق محیط بشود (تقریباً یك اتمسفر ) و از آن جدا شده و متصاعد گردد.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق انواع اتصالات (فنی و مهندسی)

سه شنبه 12 دی 1396
19:27
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات6
حجم فایل7 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

انواع اتصالات :

در جوشكاری پنج نوع اتصال اساسی وجود دارد.

مراحل اجرایی جوشكاری قوس _ الكترود دستی

1-برطرف كردن كلیه مواد زائد، ناخالصی ها، آلودگی ها از قبیل چربی، كثافات، رنگ، اكسیدها و پوسته ها از لبه های مورد جوش حداقل تا فاصله 15mm از هر طرف قطعه. اصولاً كار به كمك سنگ زنی، برس زنی و سمباده انجام می گیرد. روش شیمیایی بیشتر برای زدودن چربی ها می باشد.

2- یخ زدن لبه های مورد جوشكاری (Beveling): متناسب با ضخامت ورق و شرایط كار و نهایتاً به كمك استانداردها لبه سازی انجام می شود. برای ورق های ضخیم از لبه سازی (Beveling) دو طرفه و برای ورق های با ضخامت متوسط از لبه سازی یك طرفه استفاده می شود. مسلماً شیار (Groove) نیز می تواند برای قطعات با ضخامت متوسط از یكطرف و برای قطعات ضخیم در دو طرف قطعه ایجاد شود.

زاویه یخ و شعاع انحناء تحتانی لبه ها بر حسب حساسیت به ترك، پیچیدگی، وزن قطعه در هنگام جوشكاری، نوع الكترود، مهارت جوشكار و هزینه یخ سازی انجام می گیرد. مثلاً لبه سازی به صورت لاله فلز جوش متری نسبت به لبه سازی به صورت V نیاز دارد. یا لبه سازی به شكل V به بعضی ترك خوردگی ها نسبت به شكل لاله (U) حساس تر است و یا قطعات لبه سازی شده از دو طرف نسبت به قطعات لبه سازی شده از یك طرف حساسیت كمتری به پیچیدگی دارند.

البته بعضی اوقات از شكل ظاهری قطعات می توان استفاده كرده و لبه سازی انجام نمی دهند.

لبه سازی معمولاً به كمك سنگ زنی، ماشین كاری و یا با استفاده از Totch و یا قوس انجام می گیرد كه هر یك مستلزم هزینه می باشد و به هزینه جوشكاری افزوده می گردد. در شكل 17 بعضی از علائم اختصاری كه در جوشكاری بكار می روند آمده است .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق آنچه از جوشکاری باید بدانیم (عمران)

سه شنبه 12 دی 1396
19:27
جمشید راد
دسته بندیعمران
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات39
حجم فایل45 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

آنچه از جوشکاری باید بدانیم: انواع جوشکاری ، انواع الکترودها ، طریقه و محل استفاده و ...

انواع جوشكاری

I.      جوشكاری با قوس الکتریکی :

یکی از متداول ترین روشهای اتصال قطعات کار می باشد، ایجاد قوس الکتریکی عبارت از جریان مداوم الكترون بین دو الکترود و یا الکترود و یا الکترود و کار بوده که در نتیجه آن حرارت تولید می شود. باید توجه داشت که برای برقراری قوس الکتریک بین دو الکترود و یا کار و الکترود وجود هوا و یا یک گاز هادی ضروری است. بطوریکه در شرایط معمولی نمی توان در خلاء جوشكاری نمود.

در قوس الکتریکی گرما و انرژی نورانی در مکانهای مختلف یکسان نبوده بطوریکه تقریباً 43% از حرارت درآند و تقریباً 36% در کاتد و 21% بقیه بصورت قوس ظاهر می شود. دمای حاصله از قوس الکتریکی بنوع الکترودهای آن نیز وابسته است بطوریکه در قوس الکتریکی با الکترودهای ذغالی تا 3200 درجه سانتیگراد در کاتد و تا 3900 در آند حرارت وجود دارد. دمای حاصله در آندو کاتد برای الکترودهای فلزی حدوداً 2400 درجه سانتیگراد تا 2600 درجه تخمین زده شده است.

در این شرایط درجه حرارت در مرکز شعله بین 6000 تا 7000 درجه سانتیگراد می باشد از انرژی گرمائی حاصله در حالت فوق فقط 70% تا 60% در قوس الکتریک مشاهده گردیده که صرف ذوب کردن و عمل جوشکاری شده و بقیه آن یعنی 30% تا 40% بصورت تلفات گرمائی به محیط اطراف منتشر می گردد.

طول قوس شعله Arc length بین 8/0 تا 6/0 قطر الکترود می باشد و تقریباً 90% از قطرات مذاب جدا شده از الکترود به حوضچه مذاب وارد می گردد و 10% باطراف پراکنده می گردد. برای ایجاد قوس الکتریکی با ولتاژ کم بین 40 تا 50 ولت در جریان مستقیم و 60 تا 50 ولت در جریان متناوب احتیاج می باشد ولی در هر دو حالت شدت جریان باید بالا باشد نه ولتاژ.

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق آسفالت و بتن رنگی (فنی و مهندسی)

سه شنبه 12 دی 1396
19:27
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات21
حجم فایل19 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

بتن رنگی :

بتن های رنگی از طریق اضافه کردن قلیا و مواد رنگی مقاوم و سبک در داخل مخلوط به اندازه ی 8 تا 10 درصد وزن سیمان (اکر موم اکسید سرب قرمز و غیره ) یا با استفاده از سیمانهای رنگی به دست می آید . گاهی اوقات راهروها از ماسه های دارای رنگ مانند توف کوارتزیت قرمز مرمر و بقیه سنگهای رنگی ساخته می شوند .

بتنهای رنگی برای اهداف تزئینی در سازه های ساختمان و دستگاهها وپیاده روهای زیر گذر جدا کردن خطوط پر ترافیک راهروهای پارک و همچنین برای ساختن وسایل رفاه عمومی استفاده می شود .

بتن رنگی راهی برای زیبایی شهرها [7]

ساخت بناهای با مقاومت بیشتر و در عین حال زیباتر هدف همه دست اندرکاران احداث سازه های مختلف است. در کنار نوع طراحی بنا، مصالح ساختمانی نیز نقش عمده ای در این مهم دارند. یکی از این مصالح ساختمانی که شاید مهمترین ، پرکاربردترین و بحث برانگیزترین آنها باشد، بتن است. حتما شما هم در خیابان و یا در نزدیکی بناهای در حال ساخت ماشینهایی را که در پشت آنها مخزنهایی در حال دوران است دیده اید. این ماشین ها مشغول اختلاط سیمان ، آب ، شن و ماسه برای تهیه بتن هستند. ساخت بتن به ظاهر ساده به نظر می رسد؛ اما نکات ریز و مهمی در تهیه آن وجود دارد که ذهن محققان را به خود مشغول کرده و همواره شاهد تحقیقات مختلف در این زمینه در نقاط مختلف جهان هستیم. در ایران نیز پژوهش های زیادی در ساخت بتن انجام شده است که در یکی از این پژوهش ها که در دانشگاه تربیت مدرس صورت گرفته ، بتن رنگی با ظاهر زیباتر و مقاومت بهتر ساخته شده است

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق آسفالت ساختمان (عمران)

سه شنبه 12 دی 1396
19:27
جمشید راد
دسته بندیعمران
فرمت فایلdoc
تعداد صفحات20
حجم فایل16 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 آسفالت ساختمان  

از آنجا كه تغییر شكل دائمی روسازی های آسفالتی كه به صورت شیار شدگی ظاهر می شود ، یكی از مهم ترین خرابی های آسفالت می باشد ، انجام تحقیقات به منظور ارائه راه كارهای مناسب برای كاهش خرابی های ناشی از آن امری مهم به نظر         می رسد . همان طور كه می دانیم بخش عمده حجمی و وزنی روسازی های آسفالتی را مصالح سنگی تشكیل می دهد و خصوصیات مصالح سنگی تأثیر مهمی بر عملكرد روسازی خواهند داشت . همان گونه كه از فصل قبل در قالب تحقیقات مختلف انجام شده در زمینه تأثیر دانه بندی مصالح سنگی بر تغییر شكل دائم آسفالت ذكر شد ، تأثیر اساسی دانه بندی مصالح سنگی بر تغییر شكل دائم آسفالت روشن می باشد و اهمیت آن بر كسی پوشیده نیست . لذا اصلاح دانه بندی مصالح سنگی و یا به عبارتی ارائه محدوده های دانه بندی كه بتواند میزان تغییر شكل های دائمی روسازی را كاهش دهنده می تواند صرفه جویی كلانی را در سطح ملی با كاهش خرابی های ناشی از شیار شدگی ایجاد كند و عملاً با بهبود عملكرد روسازی ها از هزینه های اضافی كه خرابی های روسازی به اقتصاد كشور تحمیل می كند ، بكاهد .

از آنجا كه تا كنون در این زمینه در كشور تحقیقات ارزشمندی انجام نشده است و با توجه به اینكه نتایج تحقیقات در زمینه آسفالت تا حدی تابع خصوصیات مصالح مورد آزمایش می باشد ، بررسی این موضوع با مصالحی كه در كشور مورد استفاده قرار می گیرد لازم به نظر می رسد زیرا نتایجی كه در تحقیقات سایر كشورها به دست آمده است برای مصالح و شرایط موجود در كشور ما به طور كامل صدق      نمی كند.

از این رو در این تحقیق تأثیر دانه بندی مصالح سنگی بر تغییر شكل دائم مخلوط های آسفالت گرم مورد ارزیابی قرار گرفته است .

همان طور كه در فصل 5 ذكر شد ، مقاومت درونی مخلوط های گرم با اتصال سنگ به سنگ ( اتصال سنگ دانه ای  ) بیشتر می شود.با تغییر منحنی دانه بندی میزان اتصال سنگدانه ای نیز تغییر خواهد كرد.و اتصال مصالح سنگی درشت دانه در دانه بندی مخلوط عامل اصلی مقاومت درونی مخلوط می باشد . با این وجود مصالح سنگی ریز دانه و دانه بندی آن نیز بر مقاومت در برابر تغییر شكل دائم تأثیر دارند . برای اینكه بتوان تأثیر مصالح سنگی ریز دانه و درشت دانه را به طور تؤام مورد بررسی قرار داد. می توان منحنی های دانه بندی كه میزان مصالح سنگی درشت دانه و ریز دانه آنها متفاوت می باشد را با یكدیگر مورد مقایسه قرار داد.در این تحقیق محدوده مجاز دانه بندی برای حداكثر اندازه مصالح سنگی معینی انتخاب گردیده و به سه ناحیه بالایی ، میانی ،‌و پایینی‌ ،‌تقسیم گردیده است . سپس دانه بندی حد وسط هر ناحیه تعیین شده و تأثیر هر یك از دانه بندی ها بر تغییر شكل دائم مخلوط های آسفالت گرم مورد مقایسه و ارزیابی قرار گرفت.

 انتخاب مصالح مورد آزمایش :

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

تحقیق استفاده از الیاف در آسفالت (فنی و مهندسی)

سه شنبه 12 دی 1396
19:26
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات20
حجم فایل281 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

استفاده از الیاف در آسفالت

1.مقدمه

امروزه راه یكی از عوامل مهم در ارتباط و انتقال مسافران و بارها می‌باشد و از  عوامل مهم روز است كه بحث های بسیاری دارد و كنفرانسهای مختلفی در رابطه با آن برگزار می شود.

در راه های با آمد وشد زیاد ،در رویه راه از مصالح قیری یا سیمانی استفاده می شود .كه در اثر اعمال بار این نوع رویه ها دچار تغییر شكلهایی می شود كه باعث ایجاد تنشهای كششی افقی در لایه روسازی می شود كه اگر این تنشها از میزان استقامت كششی مصالح بیشتر باشد باعث ایجاد ترك می گردد.

یكی از روشهای مهم برای كاهش و كنترل عرض تركهای حاصل از كشش مستقیم استفاده از الیاف است.

به منظور ایجاد شرایط ایزوتروپ و به منظور ایجاد سیستمی كه بتواند در تمام جهات به طور تقریبا یكنواخت سبب افزایش نرمی شده و مقاومت كششی را نیز حفظ كند ،استفاده از رشته های نازك و كوتاه كه به صورت تصادفی در تمام جهات در آسفالت توزیع شود .روش مناسبی به نظر می رسد .این رشته نازك ،الیاف نامیده می شوند كه دارای انواع و شكلهای مختلف بوده و كاربردهای متعددی دارند. ازچمله آنها الیاف فولادی ،پلیمری ،شیشه‌ای و … می باشد .

2.تركها در آسفالت:

الف )ترك موزاییكی ( پوست ماری سوسماری ):

این ترك به علت داشتن شباهت به پوست بدن سوسمار به این نام شناخته شده است .

این خرابی با ترك خوردن تمام و یا قسمتی از سطح رویه آسفالتی به شكل نسبتأ كوچك چند ضلعی ظاهر می‌شود كه با تكرار بار گذاری بر وسعت آن افزوده می شود .

علت به وجود آمدن این نوع تركها تغییر شكل یا خستگی بیش از حد در اثر بار گذاری بر روی لایه ها می باشد و معمولا در روسازیهای كه بر روی لایه های اساس و زیر اساس كه تراكم  كافی نداشته و یا خاكهایی كه دارای تغییر شكل زیاد و مقاومت كم می باشند ایجاد می شوند .

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

آشنایی با روشهای تقویت خمشی وبرشی تیر بتن آرمه با ورقه 18 (فنی و مهندسی)

سه شنبه 12 دی 1396
19:26
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات18
حجم فایل283 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

 

آشنایی با روشهای تقویت خمشی وبرشی تیر بتن آرمه با ورقه   18

آشنایی با روشهای تقویت خمشی وبرشی تیر بتن آرمه با ورقه   18

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->

ارزیابی سریع آسیب پذیری ساختمانها در برابر زلزله 8 ص (فنی و مهندسی)

سه شنبه 12 دی 1396
19:26
جمشید راد
دسته بندیفنی و مهندسی
فرمت فایلpdf
تعداد صفحات8
حجم فایل113 کیلو بایت

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود

ارزیابی سریع آسیب پذیری ساختمانها در برابر زلزله

 8 ص

پی دی اف

 

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود

پرداخت و دانلود


برچسب‌ها: <-TagName->
صفحه قبل 1 ... 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793 794 795 796 797 798 799 800 801 802 803 804 805 806 807 808 809 810 811 812 813 814 815 816 817 818 819 820 821 822 823 824 825 826 827 828 829 830 831 832 833 834 835 836 837 838 839 840 841 842 843 844 845 846 847 848 849 850 851 852 853 854 855 856 857 858 859 860 861 862 863 864 865 866 867 868 869 870 871 872 873 874 875 876 877 878 879 880 881 882 883 884 885 886 887 888 889 890 891 892 893 894 895 896 897 898 899 900 901 902 903 904 905 906 907 908 909 910 911 912 913 914 915 916 917 918 919 920 921 922 923 924 925 926 927 928 929 930 931 932 933 934 935 936 937 938 939 940 941 942 943 944 945 946 947 948 949 950 951 952 953 954 955 956 957 958 959 960 961 962 963 964 965 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 977 978 979 980 981 982 983 984 985 986 987 988 989 990 991 992 993 994 995 996 997 998 999 1000 1001 1002 1003 1004 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 1016 1017 1018 1019 1020 1021 1022 1023 1024 1025 1026 1027 1028 1029 1030 1031 1032 1033 1034 1035 1036 1037 1038 1039 1040 1041 1042 1043 1044 1045 1046 1047 1048 1049 1050 1051 1052 1053 1054 1055 1056 1057 1058 1059 1060 1061 1062 1063 1064 1065 1066 1067 1068 1069 1070 1071 1072 1073 1074 1075 1076 1077 1078 1079 1080 1081 1082 1083 1084 1085 1086 1087 1088 1089 1090 1091 1092 1093 1094 1095 1096 1097 1098 1099 1100 1101 1102 1103 1104 1105 1106 1107 1108 1109 1110 1111 1112 1113 1114 1115 1116 1117 1118 1119 1120 1121 1122 1123 1124 1125 1126 1127 1128 1129 1130 1131 1132 1133 1134 1135 1136 1137 1138 1139 1140 1141 1142 1143 1144 1145 1146 1147 1148 1149 1150 1151 1152 1153 1154 1155 1156 1157 1158 1159 1160 1161 1162 1163 1164 1165 1166 1167 1168 1169 1170 1171 1172 1173 1174 1175 1176 1177 1178 1179 1180 1181 1182 1183 1184 1185 1186 1187 1188 1189 1190 1191 1192 1193 1194 1195 1196 1197 1198 1199 1200 1201 1202 1203 1204 1205 1206 1207 1208 1209 1210 1211 1212 1213 1214 1215 1216 1217 1218 1219 1220 1221 1222 1223 1224 1225 1226 1227 1228 1229 1230 1231 1232 1233 1234 1235 1236 1237 1238 1239 1240 1241 1242 1243 1244 1245 1246 1247 1248 1249 1250 1251 1252 1253 1254 1255 1256 1257 1258 1259 1260 1261 صفحه بعد
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به baharan است. || طراح قالب bestblog.ir